ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ + راهنما گام به گام

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ برای مدارس مختلف کشور ابلاغ شد. لذا تمام دانش‌آموزانی که قصد دارند برای ادامه تحصیل خود از مدرسه‌ای به مدرسه دیگری منتقل شوند می‌توانند بر اساس این آیین‌نامه نمونه فرم انتقال دانش‌آموزی خود را پر کنند.

معمولاً دانش‌آموزان به دلیل مسائل مختلف مانند مهاجرت و غیره مجبور می‌شوند از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شوند. لذا انتقال دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌ بزرگ والدین آن‌ها است. فرآیند انتقال دانش‌آموزان کمی پیچیده و زمان بر است که بسیاری از والدین در برخورد با آن دچار مشکلات زیادی می‌شوند. لذا آن‌ها قصد دارند بدانند چگونه فرزند خود را از یک مدرسه به مدرسه دیگر منتقل کنند؟ نمونه فرم انتقال دانش‌آموزان مدارس مختلف چگونه است؟ آیا روش انتقال دانش‌آموزان از مدارس دولتی، غیرانتفاعی، تیزهوشان و غیره متفاوت است؟ جواب دادن به این سوالات می‌تواند کار انتقال و جابجایی دانش‌آموزان را و بدون هدر دادن وقت و زمان راحت‌تر کند.

 

شما برای فراموشی رمز عبور سامانه سیدا و آموزش ورود به سامانه سیدا  روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳، نمونه فرم انتقال دانش‌آموز، فرآیند ثبت‌نام در مدرسه مقصد، شرایط قبولی جهت انتقال دانش‌آموز، ماده 23 آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان، نحوه گرفتن پذیرش مدرسه مقصد جهت انتقال دانش‌آموز، نحوه گرفتن پذیرش آموزش و پرورش جهت انتقال دانش‌آموز، شرایط انتقال دانش‌آموزان نمونه دولتی، شرایط انتقال دانش‌آموزان تیزهوشان، شرایط انتقال دانش‌آموزان دارای استعداد درخشان، زمان انتقال دانش‌آموزان، دریافت ریز نمرات دانش‌آموزان جهت انتقال آن‌ها، راهنما جامع انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳، سامانه سناد، سامانه سیدا، سامانه دانا و انتقال دانش‌آموزان درون شهری با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ مدارس کشور

معمولا دانش‌آموزان مدارس مختلف در طول سال تحصیلی بعد از ثبت‌نام در یک مدرسه برای ادامه تحصیل خود مجبور می‌شوند به مدرسه دیگری بروند. این انتقال می‌تواند نتیجه تغییر محل زندگی، کار والدین و غیره باشد. بنابراین آن‌ها باید نمونه فرم انتقال دانش‌آموزی خود را تکمیل کنند تا بتوانند در مدرسه جدید مشغول به تحصیل شوند.

 

نمونه فرم انتقال دانش‌آموز

نمونه فرم انتقال دانش‌آموز

 

جابجایی و انتقال دانش‌آموزان طبق ماده 23 آیین‌نامه آموزش و پرورش انجام می‌گیرد. فرایند کلی انتقال دانش‌آموزان در دو مرحله مختلف اجرا می‌شود که مرحله اول در سامانه اینترنتی سناد و مرحله دوم طبق برنامه‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود. به طور کلی آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ بدین گونه است:

 

ماده 23 آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر:

  • جابجایی و انتقال دانش‌آموزان باید حداکثر یک ماه قبل از شروع امتحانات نوبت دوم انجام بگیرد. به طوری که در آن اداره آموزش و پرورش مقصد با این جابجایی موافقت کند.
  • تمام مدارک دانش‌آموز انتقالی مانند پرونده تحصیلی و نمرات ارزشیابی او در طول سال تحصیلی باید به مدرسه مقصد ارسال گردد. همچنین در آن باید مهر و امضای مدرسه مبدا و تایید اداره آموزش و پرورش وجود داشته باشد.
  • معمولاً در یک منطقه خاص آموزشی انتقال دانش‌آموز باید با هماهنگی مدیران مدرسه مبدا و مقصد انجام بگیرد. در این مورد موافقت اداره آموزش و پرورش نیز لازم است. البته باید در آن تمام مقررات و مهلت تعیین شده جهت انتقال دانش‌آموزان را طبق آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ انجام دهند.

 

شما برای مشاوره تحصیلی آنلاین روی لینک کلیک کنید.

 

تبصره‌های آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳:

با توجه به اینکه در بالا قانون کلی ماده 23 آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان را بیان کردیم. اما چند مورد تبصره در مورد این ماده وجود دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • پرونده تربیتی و تحصیلی دانش‌آموز باید کاملاً محرمانه به مدرسه مقصد ارسال گردد.
  • اداره آموزش و پرورش مقصد باید در مدت یک هفته بعد از انتقال ریز نمرات و سوابق تحصیلی دانش‌آموز آن را در صورت درستی تایید و استعلام کند. معمولاً این ریزنمرات از طرف اداره آموزش و پرورش مبدا ارسال می‌گردد که باید حداکثر یک ماه بعد از آن نیز پاسخ استعلام ارسال گردد.

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموز ۱۴۰۳

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموز ۱۴۰۳

 

  • برای انتقال دانش‌آموزان بین مدارس استعدادهای درخشان باید حداقل نمره آزمون ورودی مدرسه مقصد را داشته باشد. البته مدرسه مقصد نیز باید ظرفیت خالی برای پذیرش دانش‌آموز انتقالی در نظر بگیرد. همچنین باید اداره آموزش و پرورش استان مقصد موافقت خود را برای انتقال دانش‌آموز استعدادهای درخشان از استان دیگری را قبول کند تا در این صورت مجاز به انتقال دانش‌آموز خواهید بود. خوب است بدانید که انتقال دانش‌آموزان بین مدارس استعدادهای درخشان هر استان در سال نخست پذیرش دانش‌آموز جایز نیست. لذا او باید حداقل یک سال در مدرسه تحصیلی خود درس بخواند و بعد از آن با تکمیل نمونه فرم انتقال دانش‌آموزی خود به مدارس دیگر منتقل شود. حال اگر هرگونه سوالی در مورد آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ در نوبت اول سال تحصیلی

معمولاً شرایط انتقال دانش‌آموزان در نوبت اول سال تحصیلی کمی متفاوت است. به همین دلیل شما برای انتقال و جابجایی خود در این شرایط باید طبق اصول زیر انجام دهید:

 

سامانه سناد:

ابتدا در مدرسه مقصد باید درخواست انتقال خود را از طریق سامانه سناد ثبت کنید. سپس مدرسه مبدا درخواست شما را تایید کند. حالا بعد از این که مدرسه مقصد انتقال دانش‌آموز را قبول کرد باید جهت کلاس‌بندی آن اقدام کند که اطلاعات لازم را از سیستم دانا می‌گیرد.

 

شما برای راهنما گام به گام اصلاح ترک تحصیل در سناد روی لینک کلیک کنید.

 

سیستم دانا:

سیستم دانا سیستمی است که در آن مدرسه مبدا تمام مراحل انتقال دانش‌آموز را گزارش و چاپ می‌کند. این اطلاعات می‌تواند شامل ثبت نمرات، چاپ لیست‌ها، چاپ کارنامه تفکیکی و کل اطلاعات قسمت نقل و انتقال سروری دانش‌آموز باشد که همه آن‌ها را    به  مدرسه  مقصد ارسال می‌کند. البته در این  میان  دانش‌آموزان  پایه  یازدهم  و دوازدهم   باید  علاوه بر موارد ذکر شده جهت تکمیل فرآیند انتقال خود طبق آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳  ،  کد انتقال  دریافت  کنند.   حال  شما برای این  که بدانید کد انتقال چیست  و  چگونه   باید آن را به دست  آورد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل  صحبت  کنید.  

 

شما برای سامانه دانا مدارس روی لینک کلیک کنید.

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۳

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه ۱۴۰۳

 

وظایف مدرسه مقصد در قبال دانش‌آموز منتقل شده

مدرسه مقصد بعد از اینکه نمونه فرم انتقال دانش‌آموز و آیین‌نامه آن را تکمیل کرد باید در قبال دانش‌آموز جدید خود وظایفی را انجام دهد. این وظایف به صورت زیر هستند:

  • باید کلاس‌بندی دانش‌آموز را در سامانه سناد انجام دهد. سپس وارد سایت دانا شده و در قسمت‌های زیر به ترتیب وارد شود تا عملیات مربوطه را انجام  دهد: عملیات اولیه، سازماندهی و ثبت‌نام، دریافت اطلاعات مشخصات دانش‌آموزان و ثبت‌نام از سناد.
  • پس از دریافت مشخصات دانش‌آموز آن‌ها را باید در قسمت نمرات انفرادی وارد کند.

البته مدرسه مبدا نیز باید پس از انتقال دانش‌آموز، اسم آن را از لیست خود خارج کند و در قسمت عملیات ضمن سال شده بخش نقل و انتقالات اطلاعات، داده‌های دانش‌آموز انتقالی را اصلاح کند.

مدرسه مقصد نمرات تمام دوره‌هایی که هنوز باز هستند را به صورت دستی پس از تکمیل آن‌ها وارد می‌کند. دانش‌آموزان میان پایه‌ای (دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم) باید کد انتقال خود را برای تکمیل فرآیند انتقال خود دریافت کنند. آن‌ها برای کسب راهنمایی‌های بیشتر در این خصوص می‌توانند از کارشناسان ایران تحصیل به عنوان راهنما جامع آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ استفاده کنند.

 

شما برای حذف دانش آموز در سامانه سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

لینک سامانه سناد دانش‌آموزان مدارس مختلف

تمام دانش‌آموزان برای پر کردن نمونه فرم انتقال دانش‌آموزی خود باید در سامانه سناد ثبت‌نام کنند. برای این کار باید به آدرس الکترونیکی مدارس خود وارد شده تا فرآیند نقل و انتقالات را انجام دهند. حال در زیر آدرس لینک آن‌ها را برای شما مشخص کردیم. حال اگر شما هرگونه سوالی در مورد کار با سامانه سناد ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

آدرس جدید سامانه سناد مدارس ابتدایی schsnd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس پیش‌دبستانی p-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول M1-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه دوم M2-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال T-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول پیش حرفه‌ای -استثنایی esm1p-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس دوم متوسطه حرفه‌ای – استثنایی esm2p.snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول استثنایی esm1-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه دوم استثنایی esm2-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس پیش‌دبستان استثنایی ps-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس ابتدای استثنایی es-snd.medu.ir

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان سال ۱۴۰۳

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان سال ۱۴۰۳

 

جهت دریافت مشاوره در مورد آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳، نمونه فرم انتقال دانش‌آموز، فرآیند ثبت‌نام در مدرسه مقصد، شرایط قبولی جهت انتقال دانش‌آموز، ماده 23 آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان، نحوه گرفتن پذیرش مدرسه مقصد جهت انتقال دانش‌آموز، استعلام انتقال دانش‌آموزان، مهلت دریافت نتایج از مدرسه مقصد جهت انتقال دانش‌آموز، نحوه گرفتن پذیرش آموزش و پرورش جهت انتقال دانش‌آموز، شرایط انتقال دانش‌آموزان نمونه دولتی، شرایط انتقال دانش‌آموزان تیزهوشان، شرایط انتقال دانش‌آموزان دارای استعداد درخشان، زمان انتقال دانش‌آموزان، دریافت ریز نمرات دانش‌آموزان جهت انتقال آن‌ها، راهنما جامع انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳، سامانه سناد، سامانه سیدا، سامانه دانا و انتقال دانش‌آموزان درون شهری با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

فرایند کلی نقل و انتقالات دانش‌آموزان در سامانه سناد و دانا

همان‌گونه که می‌دانید دانش‌آموزان برای تکمیل نمونه فرم انتقال دانش‌آموزی خود باید طبق آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ اقدام کنند. در زیر روش کلی آن‌ را برای شما در سامانه سناد و دانا ذکر کردیم:

  • وارد سامانه سناد شوید.
  • درخواست انتقال دانش‌آموز را در مدرسه مقصد ثبت کنید.
  • باید تایید انتقال دانش‌آموز را از مدرسه مبدا دریافت کنید.
  • مدرسه مقصد باید کلاس‌بندی دانش‌آموز انتقالی را انجام دهد.
  • حالا اطلاعات فردی را از سامانه سناد به سامانه دانا منتقل کنید.
  • باید فرایند نقل و انتقال سوابق تحصیلی را در برنامه‌های دانش‌آموزی انجام دهید.
  • کدهای ناشناخته را در سیستم مدرسه معرفی کنید.
  • کد انتقال را دریافت کنید تا فرآیند شما تکمیل شود.

 

شما برای راهنما انتقال اطلاعات دانش آموزان از سناد به سیدا روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل ذکر شده فرآیند کلی نقل و انتقالات دانش‌آموزان در سامانه سناد و دانا هستند. ولی شما برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد آن‌ها و هرگونه مشکلات انتقال دانش‌آموزان می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

 

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان مدارس کشور ۱۴۰۳

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان مدارس کشور ۱۴۰۳

 

 

مطالب مرتبط:

سامانه ثبت‌نام و نوبت‌گیری طرح سنجش سلامت

راهنما جامع نقل و انتقال دانش آموز در سامانه سیدا

مجموع نمرات در سامانه سیدا چیست؟

ویرایش اطلاعات در سامانه پادا + راهنما گام به گام

دریافت کارنامه دانش آموز سامانه پادا + راهنما مشاهده مستقیم

آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ + راهنما گام به گام

 

3.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای ثبت‌نام و نقل انتقال از مدرسه به مدرسه دیگر باید در زمان خاصی اقدام کنیم؟

بله، معمولاً شما برای نقل و انتقالات دانش‌آموزان خود باید بر اساس آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ اقدام کنید. مثلا شما نمی‌توانید در زمان برگزاری آزمون‌های نهایی از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شوید. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا انتقال دانش‌آموزان از هر شهری به شهر دیگر امکان‌پذیر است یا دانش‌آموزان می‌توانند تنها در بین مدارس مختلف در داخل یک شهر منتقل شوند؟

انتقال دانش‌آموزان معمولاً به صورت درون شهری و برون‌شهری انجام می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها علاوه بر موارد ذکر شده در بالا شرایط خاصی نیز دارند. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا ممکن است مدرسه‌ای با انتقال دانش‌آموزی موافقت نکند؟

بله، در صورتی که دانش‌آموزی شرایط مندرج در ماده 23 آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان مدرسه‌ای را نداشته باشد، آنگاه مدرسه مقصد می‌تواند از پذیرش دانش‌آموز امتناع ورزد. مثلا شما برای انتقال از مدارس نمونه دولتی به مدارس تیزهوشان باید شرایط ورود به مدرسه مقصد را داشته باشید. همچنین باید مدرسه مقصد ظرفیت کافی برای پذیرش دانش‌آموز داشته باشد. لذا به صورت کلی شما می‌توانید تنها از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر جابجا شوید که سطح علمی آن‌ها تقریبا یکسان است.

آیا می‌توان از مدرسه نمونه دولتی به مدرسه تیزهوشان منتقل شد؟

در صورتی که شما شرایط ورود به مدرسه تیزهوشان را داشته باشید می‌توانید طبق آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ در مدرسه مقصد قبول شوید.

نظرات

108 دیدگاه دربارهٔ «آیین‌نامه انتقال دانش‌آموزان ۱۴۰۳ + راهنما گام به گام»

  1. Avatar photo سانااز گفت:

    سلام.امکان داره که کسی که انتقالی گرفته بتونه برگرده به مدرسه قبلی؟ممکنه که مدیر مدرسه قبلی نذاره؟حتی اگه دانش اموز مدارکی مبنی بر بد بودن مدرسه جدید داشته باشه؟*نمیتونیم دیگه برگردیم*؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر باید مدیر مدرسه صبحت بفرمایید

    2. Avatar photo اسماعیل گفت:

      سلام خسته نباشید آیا امکان این هست که مدیر به اجبار دانش آموزی را در طول سال تحصیلی از پایه ی دوازدهم به پایه یازدهم انتقال بده؟

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        در صورتی که درس افتاده داشته باشید

  2. Avatar photo Sh گفت:

    سلام وقت بخیر
    من شبانه درس میخونم و کلاس دهمم و ۲ سال تجدید شدم یعنی الان باید دوازدهم باشم ولی خب دهمم و اینکه الان از امتحانات دی ماه هم گذشته

    الان میتونم از شبانه توی روزانه ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای ادامه ی تحصیل و اکاهی از شرایط معافیت تحصیلی به اموزش و پرورش محل سکونت مراجعه بفرمایید

  3. Avatar photo ... گفت:

    سلام وقت بخیر ، ایا امکان جابه جایی بعد از امتحانات دیماه وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سللام وقت بخیر
      خیر این امکان وجود ندارد مگر در شرایط خاص زیر نظر اموزش و پرورش

  4. Avatar photo ترانه گفت:

    من پایه دوازدهم هستم و مدرسه غیرانتفاعی بودم
    اواخر آذر تصمیم گرفنم برم مدرسه دولتی ثبت نام کنم و پرونده رو از مدرسه گرفتم
    تمام نمرات من بالای ۱۹.۵ هست و از یهترین مدرسه شهرمون(اصفهان) بیرون اومدم
    فقط متأسفانه به امتحانات دی نرسیدم حدود یکی دوتا
    و هنوز هم مدرسه ندارم
    چیکار کنم ؟؟ درست میشه؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دلیل اینکه ثبت نام نکردید چی بوده ؟

  5. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر من دهم کامپیوتر هستم میخوام هنرستانم رو عوض کنم اما چون در نیم سال اول هستیم و چند تا از امتحانات پودمانی رو ازمون گرفتن میخواستم بدونم تکلیف اون پودمان ها چی میشه

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به صورت ریرز نمرات در انتقال شما ارسال میگردد

  6. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام من توی یه مدرسه غیرانتفاعی بودم برای دوازدهم چندنفرمون رو ثبت‌نام نکردن گفتن باید ازاینجابرید برای هرکسی یه دلیل اوردن یکیو گفتن چون بی‌ادبه یکیو گفتن نمراتش پایینه یکیوگفتن شهریه رو دیر پرداخت کرده بمنم گفته بودن نمراتت افت داشته اگه خردادپیشرفت کنی میمونی نمرات خردادم پیشرفت داشت اما گفتن همچنان ضعیفه و باید بری! خلاصه بامدیر مدرسه بحثمون شد و من ازاون مدرسه اومدم بیرون. رفتم یه مدرسه دولتی اما اصلا جو مدرسه رو دوست ندارم، اسمم همچنان توی همون مدرسه قبلی هست. سال دوازدهم هستم ایاالان امکان داره اینموقع سال برگردم مدرسه قبلی؟ مدیرموافقت نمیکنه وخیلی بهمون اهانت کرد ایا اموزش پرورش میتونه مدیررو مجبور به پذیرش من کنه؟(چون اسمم هنوز توی همون مدرسه‌ست) (من مدرسه جدیدرو دوست ندارم مدرسه قبلی دوستام بودن فضای درسیش خیلی بهتربود امامدرسه جدید خوب نیست ونمیتونم ارتباط بگیرم) لطفا راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری به آموزش و پرورش مراجعه کنید و در سایت shekayat.meduدرخواست ثبت کنید

  7. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام من میخام مدرسه عوض کنم مدرسه غیر دولتی نصف مبلغ کم میکنن
    درسته این کار

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به هدف و بودجه که مد نظر گرفتین داره

  8. Avatar photo حنانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من میخوام کلاسم رودر همان مدرسه ای که درس می خوانم عوض کنم اما مدیر مدرسه مخالفت می کند من باید چه کارکنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      راهی جز موافقت مدیر و معاون وجود ندارد.

    2. Avatar photo سحر گفت:

      سلام وقتتون بخیر .. برای انتقال دانش آموز از شهری به شهر دیگر در اوایل اسفندماه آیا باید شهریه مدرسه مبدا بطور کامل پرداخت شود؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بستگی به شرایط مدرسه دارد

  9. Avatar photo حنانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من می خوام کلاسم رو درهمون مدرسه ای که هستم عوض کنم ولی مدیر مدرسه مخالفت میکند من باید چه کاری انجام دهم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به اموزش و پرورش مراجعه کنید.

  10. Avatar photo مهدی پورجبار ممقانی گفت:

    سلام وقت بخیر ما میخواهیم کلاس فرزندمان را در همان مدرسه ای که درس میخواند عوض کنیم لطفا راهنمای کنید که اگر مدیر مخالفت کند چکار کنیم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      از آموزش و پرورش نامه بگیرید

    2. Avatar photo ملیحه جعفری گفت:

      سلام وقت به خیر ببخشین اگر بخواهیم کلاس دانش آموزی را در مدرسه عوض کنیم ایا اداره اموزش پرورش به راحتی نامه میدهد؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام باید ابتدا مدیر مدرسه با این قضیه موافقت کند

  11. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام من دهم انسانی هستم و میخوام برم هنرستان امکان جابه جابی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید

  12. Avatar photo حدی گفت:

    من میخوام برم مدرسه دیگه ایا مدرسه قبلی شهریه رو پس میده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق مدرسه به صورت حضوری پیگیری فرمایید

  13. Avatar photo من گفت:

    سلام من دوازدهم یه تجدید دارم پاس نکردم
    میخوام برم یه شهر دیگه ایا قبول میکنن

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از اموزش و پرورش فعلی تون نامه بگیرید ببرید به شهر مورد نظرتون برای ثبت نام

    2. Avatar photo امید گفت:

      سلام وقت به خیر من میخوام در همون مدرسه‌ی که هستم کلاسم را عوض کنم بعد از یک ماه اگر مدیر موافقت کند آیا امکان دارد

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله یان امکان را دارید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)