ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر {نحوه برگزاری}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر ایران تحصیل، هر ماه در بازه زمانی مشخص به صورت هماهنگ شده و سراسری برگزار می‌شود. این آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است و تعداد زیادی از دانش آموزان برای قبولی در کنکور و مشاهده تخمین رتبه و تراز قبولی، ثبت نام‌ می‌کنند.

آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر به صورت آنلاین است و با آزمون‌های آزمایشی حضوری، تقاوت‎‌های منحصربه‌فردی دارد.

داوطلبان سال آخری می‌توانند با شرکت در این آزمون شبیه ساز مجازی، تجربه‌ای مشابه با کنکور سراسری به دست آورند و با استرسی کمتر در امتحانات خرداد ماه و آزمون اصلی شرکت کنند.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر ایران تحصیل

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر توسط آکادمی ایران تحصیل طراحی شده است. این ارزیابی به صورت جامع و دوره‌ای است و هر ماه برگزار می‌شود. البته تاریخ و زمان برگزاری آن به دانش آموزان سال آخری که در آزمون اسم نویسی کرده‌اند، اعلام می‌گردد تا مهارت سرعت تست زنی‌شان را بهتر کنند.

همچنین با زمان‌بندی آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر که مطابق با قوانین کنکور سراسری است، آشنا شوند تا مدیریت و برنامه ریزی کنکور درستی بر دروس تخصصی و عمومی رشته هنر پیدا کنند.

البته دانش آموزان باید پیش از آزمون آزمایشی، مطابق با بودجه بندی که به آن‌ها داده می‌شود عمل کنند و دروس تخصصی و عمومی که در آزمون مجازی سال یازدهم هنر سوال طرح می‌‎شود را مطالعه کنند.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر

آزمون آزمایشی ایران تحصیل، سوالات پرتکرار سال‌های گذشته که در کنکور آمده است را در ارزیابی شبیه سازی شده جمع آوری کرده و همچنین به سوالات مشابه که در بخش‌های مهم کتاب قرار دارد، پرداخته است. البته علاوه بر موارد گفته شده خصوصیات منحصربه‌فردی دارد که در کنکور اصلی و امتحانات نهایی سال یازدهم هنر، تاثیر گذار است:

✅ آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر با بودجه بندی و برنامه ریزی است

✅ آزمون مجازی هنر برای مقطع یازدهم، مطابق با قوانین کنکور می‌باشد

✅ تعداد سوالات آزمون آزمایشی یازدهم هنر، هماهنگ با کنکور سراسری است

✅ آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر، دارای چند دفترچه سوالات مجزا می‌باشد

✅ آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر، همانند کنکور نمره منفی دارد

✅ آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر ایران تحصیل، آنلاین و غیرحضوری است

برای اطلاع از آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر کلیک کنید.

تعداد سوالات آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر

دانش آموزان سال یازدهم که برای سال دوازدهم می‌خواهند آماده شوند و استرس امتحانات نهایی این سه سال به علاوه کنکور را دارند، بایستی در آزمون‌های شبیه ساز شرکت کنند. ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش و آزمون آزمایشی ماهانه ایران تحصیل، جز آزمون‌های تستی و ضروری قرار دارد.

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر مطابق با کنکور سراسری است و تعداد سوالات آن نیز براساس آزمون‌های چند سال اخیر، طراحی می‌شود.

اکنون دانش آموزانی که می‌خواهند در این آزمون شرکت نمایند، اما هیچ پیش زمینه‌ای در اینباره ندارند، به اطلاعاتی که در جدول زیر درج شده است توجه کنند:

نام درس تعداد سوال
خلاقیت تصویری تجسمی 20 تا سوال
درک عمومی ریاضی فیزیک 30 تا سوال
درک عمومی هنر 30 تا سوال
خواص مواد 20 تا سوال
خلاقیت موسیقی 20 تا سوال
خلاقیت نمایشی 20 تا سوال
ترسیم فنی 20 تا سوال

زمان برگزاری آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر

زمان برگزاری آزمون مجازی کنکور سال یازدهم به دانش آموزانی که فرآیند ثبت نام را انجام داده‌ و وارد پنل کاربری‌شان شده‌اند، اطلاع رسانی می‌شود. پیش از این گفتیم که آزمون آزمایشی یازدهم هنر ایران تحصیل به صورت ماهانه است و تاریخ دقیق آن برای دانش آموزان ارسال می‌شود.

بنابراین، داوطلبین بدون نگرانی می‌توانند در ساعتی مشخص وارد محیط آزمون آنلاین و مجازی شوند و به سوالات پاسخ دهند. اساتید با تجربه و با سابقه‌ای درخشان، این سوالات را طراحی می‌کنند و پاسخنامه آن را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند.

اعلام نتایج آزمون مجازی سال یازدهم هنر ایران تحصیل

آزمون آزمایشی ایران تحصیل برای رشته هنر در مقطع یازدهم، هماهنگ و سراسری است. این آزمون با بودجه بندی و سرفصل‌هایی مشخص، به صورت ماهانه و دوره‌ای برگزار می‌شود. آزمون شبیه ساز یازدهم هنر، مشابه با کنکور سراسری است و از استانداردها و فاکتورهایی که در آن تعریف و رعایت شده، پیروی می‌کند.

دانش آموزان رشته هنر به منظور یادگیری بیشتر، تقویت تمرکز و آموزش تست زنی در کنکور، لازم است در این ارزیابی معتبر و فراگیر ثبت نام کنند. پس از اسم نویسی به دانش آموزان لینک ورود به این آزمون مجازی و شبیه ساز داده می‌شود تا در تاریخی مشخص وارد سامانه شوند.

اعلام نتایج آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر

پس از پاسخ به سوالات و انتخاب گزینه اتمام آزمون، بلافاصله پاسخنامه و تفسیر آن در پنل کاربری داوطلب قرار داده می‌شود. گفتنی است که نتیجه آزمون قابل دانلود و قابل پرینت است و از پایگاه داده حذف نمی‌شود.

مشاهده نتایج، تخمین رتبه، درصدها و تراز قبولی، به دانش آموز کمک می‌کند تا نقاط ضعف و نقاط قوت سطح علمی که دارد را پیدا کرده و بر روی آن‌ بخش مانور دهد. در واقع کاربران باید با تلاش و پشتکار بیشتر در هر آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر شرکت کنند تا به رتبه دلخواهشان برسند.

به غیر از موارد گفته شده، آزمون شبیه ساز کنکور سال یازدهم هنر ویژگی‌هایی دیگری دارد که عبارت است از:

✅ دانش آموزان بعد از اتمام آزمون آزمایشی هنر سال یازدهم، می‌توانند نتایج را در پنل کاربری مشاهده کنند.

✅ آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر ایران تحصیل، از اعتبار بالایی برخوردار است و دانش آموزان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند.

✅ آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر، پشتیبانان قوی دارد که در صورت نیاز به دانش آموزانی که می‌خواهند موفق شوند، برنامه درسی ارائه می‌دهد.

✅ آزمون مجازی هنر سال یازدهم ایران تحصیل، دارای تفسیری جامع به همراه پاسخنامه است.

برای اطلاع از آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی کلیک کنید.

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر

آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر ایران تحصیل، به صورت آنلاین و مجازی است. آزمون‌های آزمیشی آنلاین و شبیه ساز به صورت حضوری و غیرحضوری هستند. آزمون‌های حضوری در تاریخی که از قبل مشخص شده است در موسسه برگزار می‌شود.

در حالی که در آزمون آنلاین ایران تحصیل، به کسانی که ثبت نام کرده‎اند، لینکی داده می‎شود تا در روز آزمون وارد شوند و نتایج را به محض اتمام مهلت ارزیابی، مشاهده نمایند. البته دانش آموزان باید اینترنت خود را بررسی کنند و بدون فیلترشکن وارد فضای آزمون آزمایشی یازدهم هنر شوند.

یکی از مواردی که کاربران با رعایت آن نتیجه بهتری از آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر می‌گیرند، انتخاب مکانی ساکت، صندلی دانش آموزی، برداشتن لوازم اولیه و مهم مثل مداد و آب معدنی است.

هزینه آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر

هزینه برآورد شده برای آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر، متغیر است و به بودجه بندی و سالی که دانش آموز شرکت می‌کند، بستگی دارد. به همین خاطر دانش آموزان بهتر است پیش از ثبت نام از هزینه آزمون آزمایشی ایران تحصیل، با توجه به مقطع و رشته تحصیلی اطمینان حاصل کنند.

با این حال آزمون مجازی سال یازدهم برای رشته هنر که هر ماه برگزار می‌شود، حدود 50 هزار تومان است که 10 ماه آن 500 هزار تومان می‌‎شود. بنابراین، هزینه این آزمون با توجه به مزایا و ویژگی که دارد، مقرون‌به‌صرفه است.

هزینه آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر

مزایای آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر ایران تحصیل

دانش آموزان دبیرستانی متوسطه دوم، با توجه به اینکه 60 درصد از قبولی کنکور براساس معدل نهایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تصویب شده است؛ می‎بایست خودشان را برای امتحانات خرداد ماه آماده کنند و در ضمن برای کنکور سراسری که 40 درصد تاثیر دارد، سطح علمی‌شان را تقویت کنند.

بنابراین به چالش کشیدن مطالعات دروس تخصصی و عمومی، تست زنیف قرار گرفتن در شرایطی مشابه با کنکور، از جمله مزایای آزمون مجازی سال یازدهم هنر محسوب می‌شود. دانش آموزان رشته هنر به دلیل آزمون‌های دو مرحله‌ای تئوری و عملی، لازم است بیشتر از دانش آموزان دیگر تلاش کنند و به خوبی بر مطالب درسی مسلط شوند.

سوالات آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر ایران تحصیل، مطابق با استانداردهای کنکور طراحی شده تا دانش آموزان بتوانند به میزان استرس و هیجان اضافی‌شان که دارند، مسلط شوند. اما به غیر از مزایای گفته شده، این آزمون امتیازات ویژه‌ای دارد که عبارت است از:

☑️ پیدا کردن نقطه ضعف‌ها برای از برطرف کردن آن

☑️ تسلط بر مطالب درسی مطابق با بودجه بندی آزمون

☑️ تماس با مشاورین برای گرفتن برنامه درسی اختصاصی

☑️ افزایش سرعت تست زنی در آزمون آزمایشی سال یازدهم هنر

خلاصه مطلب

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر ایران تحصیل، دارای برنامه و بودجه بندی استاندارد است که هماهنگ و هم سو با مطالب درسی آموزش و پرورش و کنکور می‌باشد. این آزمون، آنلاین و مجازی برگزار می‌شود و نتایج آن به محض اتمام مهلت آزمون آزمایشی در اختیار داوطلب گذاشته می‌شود.

از مزایا آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر که به آن‌ها اشاره کردیم، آشنایی با فضای مشابه با کنکور سراسری، برطرف کردن اشکالات و از بین بردن استرس و عدم اعتمادبه‌نفس است. در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این آزمون مجازی و شبیه ساز، با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون آزمایشی کنکور سال یازدهم هنر چیست؟

آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر مطابق با استاندارد و سوالات کنکور سراسری است.

هزینه آزمون شبیه ساز سال یازدهم هنر چقدر میشود؟

هزینه هر آزمون آزمایشی هنر سال یازدهم حدود 50 هزار تومان است.

مزایای آزمون مجازی کنکور سال یازدهم هنر چیست؟

مزایای آزمون آزمایشی هنر یازدهم را می‌توانید به طور کامل در متن مقاله مطالعه نمایید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون وکالت

    ثبت نام آزمون وکالت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    ثبت نام آزمون وکالت توسط دو نهاد قوه قضاییه و دادگستری به صورت مجزا بر گزار می‌گردد و افرادی که قصد گرفتن پروانه وکالت دارند باید در این آزمون‌ها شرکت نمایند. طبق اطلاعیه جدید، متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت...
  • آزمون صلاحیت بالینی

    زمان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی و دندانپزشکی 1403

    آزمون صلاحیت بالینی، یک آزمون برای ارزیابی توانایی بالینی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی بعد از کارورزی می باشد. این آزمون، یکی از مراحل مهم و اصلی برای ورود به حرفه پزشکی به حساب می آید. هدف از آموزش بالینی در دوره...
  • ثبت نام آزمون msrt

    ثبت نام آزمون msrt سال 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون msrt دارند، باید ابتدا به سایت سجاد که نشانی آن portal.saorg.ir مراجعه نمایید. سپس با نام‌نویسی در این سایت، اجازه ورود و ثبت نام آزمون msrt را پیدا کرده و مراحل لازم...
  • کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

    دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش + مشاهده sanjesh.org

    قبل از اینکه در مورد مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش توضیح دهیم، ابتدا باید بگوییم که آزمون آزمایشی سنجش چیست؟ امروزه به دلیل رقابت سنگینی که در کنکور سراسری وجود دارد، برخی از موسسات، آزمون های آزمایشی مختلفی براساس...
تماس با مشاور