ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر 1403 {زمان و نحوه برگزاری}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر ایران تحصیل همانند آزمون‌ آزمایشی سنجش، اعتبار بالایی دارد و جامعه آماری خوب آن این موضوع را به خوبی اثبات کرده است. آزمون شبیه ساز سال دوازدهم هنر هر ماه در تاریخی مشخص به صورت آنلاین و در سایت ایران تحصیل برگزار می‌شود.

لینک ورود به آزمون به دانش آموزانی که ثبت نام کرده‌اند، داده می‌شود تا با خیالی آسوده بدون داشتن اینترنتی قوی، وارد محیط آزمون شوند. این آزمون آزمایشی که مختص به رشته هنر و زیر مجموعه آن است، دوره‌ای و ماهانه می‌باشد. دانش آموزان می‌توانند اطلاعات درسی‌‌شان را از این طریق محک بزنند تا برای کنکور اصلی و همچنین امتحانات پایان ترم آماده شوند.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر ایران تحصیل

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر ایران تحصیل، دوره‌ای، جامع و به همراه پشتیبانی قوی است. قبولی در کنکور سراسری، مشروط بر تلاش و پشتکار بیشتر در تست زنی، زمان‌بندی و کنترل هیجانات و استرس می‌باشد. دانش آموزان سال آخری برای افزایش شانسشان در کنکور، نخست باید تمامی مطالب درسی را مطالعه کرده و مهم‌ترین بخش‌ هر فصل را خلاصه نویسی کنند.

بعد از مرور مطالب روزانه و هفتگی، نوبت آزمون‌‎‌های مجازی سال دوازدهم هنر است که در نهایت دانش آموزان را برای امتحانات آخر سال و کنکور آماده می‌کند. آشنایی با سوالات پرتکرار سال‌های گذشته، تمرکز بر سوالات، پاسخنامه و الگوبرداری از انواع روش‌های تست زنی؛ از جمله مزایای این آزمون آزمایشی ایران تحصیل محسوب می‌شود.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم

رشته هنر برخلاف تصور عموم مردم، جز رشته‌های سخت است که داوطلبان بایستی در هر دو آزمون تئوری و عملی شرکت کنند. آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم هنر به عنوان سکوی پرتاب و هموار کردن این مسیر دشوار و پررقابت طراحی شده تا داوطلبان بتوانند رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی و سه رقمی را کسب نمایند.

این آزمون آنلاین مجازی، بودجه بندی مشخصی را برای هر رشته تدارک دیده است. بنابراین دانش آموزان با برنامه ریزی که به آن‌ها ارائه می‌شود، می‌بایست دروس تخصصی را در نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی مطالعه کنند و سپس برای پیدا کردن نقاط ضعف و نقاط قوت خود در آزمون شرکت کنند.

به غیر از موارد گفته شده، آزمون آنلاین سال دوازدهم هنر چند دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند برای دستیابی به هدف نهایی داوطلب، کمک کننده باشد:

  • در آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم هنر مطابق با قوانین حاکم در کنکور است.
  • در آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم هنر، پاسخ اشتباه نمره منفی دارد.
  • آزمون شبیه ساز آنلاین دوازدهم هنر معتبر بوده و دارای تفسیری مفصل از نتایج دانش آموزان است.
  • آزمون مجازی سال دوازدهم هنر چند دفترچه جداگانه دارد که برای هر کدام زمان معینی در نظر گرفته شده است.
  • آزمون آزمایشی سال دوازدهم هنر مجازی و آنلاین است.

برای ثبت نام در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم زبان کلیک کنید.

تعداد سوالات آزمون آنلاین سال دوازدهم هنر ایران تحصیل

آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم، مشابه آزمون آزمایشی سنجش است. با ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش می‌توانید مطابق با سوالات کنکور سراسری تست بزنید. دانش آموزان برای تقویت بیشتر و آشنایی با تمامی فصل‌ها، لازم است در آزمون آزمایشی هنر سال دوازدهم ثبت نام کنند. اکنون برای اطلاعات بیشتر درباره تعداد سوالات آزمون شبیه ساز رشته هنر و مقطع دوازدهم ایران تحصیل، به اطلاعات درج شده در جدول زیر توجه نمایید:

نام درس تعداد سوال
درک عمومی هنر 30 سوال
درک عمومی ریاضی فیزیک 30 سوال
ترسیم فنی 20 سوال
خلاقیت تصویری تجسمی 20 سوال
خلاقیت نمایشی 20 سوال
خواص مواد 20 سوال
خلاقیت موسیقی 20 سوال

زمان برگزاری آزمون مجازی سال دوازدهم هنر

پیش از شروع آزمون آزمایشی سال دوازدهم هنر، زمان و نحوه برگزاری آن به شرکت کنندگان اعلام می‌شود. این آزمون به صورت آنلاین، هماهنگ شده و سراسری است و تمامی دانش آموزان در هر شهر و استانی که باشند، می‌توانند در آن شرکت نمایند.

آزمون شبیه ساز کنکور ایران تحصیل برای رشته هنر در پایه دوازدهم، از چند دفترچه مجزا تشکیل شده و سوالات هر مبحث توسط اساتید عالی رتبه و مجرب، طراحی شده است. زمان پاسخ به سوالات در دفترچه ذکر شده تا دانش آموزان با آگاهی بیشتر و بدون تلف کردن وقت، آزمون آزمایشی را انجام دهند.

بودجه بندی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر

یکی از آزمون‌های آزمایشی ایران تحصیل، آزمون شبیه ساز آنلاین دوازدهم هنر است. دانش آموزان سال آخری که تمام تلاش خود را برای کسب معدل بالا و کنکور می‌کنند، با انجام این آزمون که براساس بودجه بندی هماهنگ با مقطع تحصیلی داوطلب است، می‌توانند جز رتبه‌های برتر آزمون سراسری شوند.

رشته هنر جز رشته‌های سخت کنکور است که آزمون آن به صورت عملی و تئوری برگزار می‌شود. ارزیابی مجازی سال دوازدهم هنر ایران تحصیل، با بودجه بندی خاص که مطابق با دروس تخصصی دبیرستان است، توانسته پیشرفت دانش آموزان را تضمین کند.

داوطلبان کنکور برای کسب رتیه برتر، باید علاوه بر مطالعه دروس تخصصی، با برنامه آزمون آزمایشی ایران تحصیل پیش بروند. بنابراین به جدول بودجه بندی آزمون مجازی سال دوازدهم رشته هنر مراجعه نمایید:

دانلود بودجه بندی آزمون مجازی کنکور سال دوازدهم هنر

اعلام نتایج آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ایران تحصیل

آزمون مجازی کنکور سال دوازدهم هنر با کنکور سراسری هیچ تفاوت ندارد. در واقع به همین خاطر است که به آن آزمون شبیه ساز یا آزمایشی گفته می‌شود. تشابه این آزمون مجازی با کنکور به دلیل پیروی از استانداردها و سر فصل‌های بودجه بندی درسی است.

دانش آموزان بعد از ثبت نام باید لینک ورود به آزمون آنلاین را دریافت کنند و در زمان مشخصی که از سوی ایران تحصیل اعلام می‌شود، وارد محیط آزمون شوند و سوالات چند دفترچه را پاسخ دهند. بعد از اتمام آزمون، نتیجه بلافاصله برای کاربر ارسال می‌شود.

همچنین کارنامه، تراز قبولی و تخمین رتبه دانش آموز  در پایگاه داده حساب کاربری او قابل رویت است. این اطلاعات از صفحه داوطلب پاک نمی‌شود و برخلاف آزمون‌های آزمایشی حضوری که اعلام نتایج آن زمان بر است، آزمون‌های مجازی ایران تحصیل به محض اتمام آزمون در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

اعلام نتایج آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم

این آزمون بر روی انگیزه و اراده دانش آموزان تاثیر گذار است. به این صورت که با امید و پشتکاری بیشتر برای پیروزی در این رقابت سخت مبارزه می‌کنند و از درس خواندن زده نمی‌شوند. اما به غیر از نکات گفته شده درباره آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر، ویژگی‎های مهم‌تری دارد که عبارت است از:

  • نتایج آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم هنر به محض اتمام آزمون در پنل کاربری دانش آموز قابل مشاهده است.
  • آزمون آنلاین سال دوازدهم هنر ایران تحصیل معتبر است و باعث پیشرفت دانش آموزان می‌شود.
  • نتایج آزمون مجازی هنر دوازدهم از پنل کاربری کاربر پاک نمی‌شود و همیشه در دسترس است.
  • نتایج به همراه تفسیری مفصل بعد از آزمون آزمایشی سال دوازدهم به کاربر ارسال می‌شود.

برای اطلاع از آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم تجربی کلیک کنید.

نحوه شرکت در آزمون شبیه ساز سال دوازدهم هنر

دانش آموزان برای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم، بایستی بعد از فرآیند ثبت نام، لینک ورود به محیط آزمون مجازی را دریافت کنند و در روز برگزاری آزمون، وارد سایت شوند. همانطور که پیش از این گفتیم، آزمون شبیه ساز سال دوازدهم ایران تحصیل به صورت آنلاین و مجازی است.

البته لزومی به اینترنت قوی و پرسرعت ندارد و شرکت کنندگان باید فیلترشکن خود را خاموش کنند تا سامانه پیغام ارور ندهد. از مزایای دیگر این آزمون آزمایشی، پشتیبانی قوی و مشاوران تحصیلی برای برنامه ریزی است. بنابراین در صورت بروز مشکل در طول آزمون و بعد از آزمون، با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر نکات گفته شده برای نحوه شرکت در آزمون، توجه به محیط اطراف، مهم است! پس برای اینکه بتوانید آزمون خوبی را پشت سر بگذارید، آب معدنی، قرص مسکن، تغذیه و مداد و پاک کن را از قبل آماده کنید تا از اتاق خارج نشوید.

هزینه آزمون شبیه سال کنکور سال دوازدهم

هزینه آزمون مجازی سال دوازدهم هنر، به نوع رشته تحصیلی، بودجه بندی و برنامه ریزی، سالی که برای آزمون شرکت می‌‎کنید و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت مشخص و دقیقی برای این آزمون تعیین کرد.

آزمون آزمایشی سال دوازدهم هنر مثل آزمون زبان و ریاضی و تجربی از 10 آزمون ماهانه تشکیل شده که قیمت هر کدام به صورت حدودی 50 هزار تومان می‌باشد. اما بهتر از پیش از ثبت نام از هزینه آزمون مطمئن شوید و بعد برای نام نویسی اقدام کنید.

هزینه آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم

مزایای آزمون آزمایشی سال دوازدهم هنر ایران تحصیل

دانش آموزان برای ارتقای سطح علم و دانشی که دارند، بایستی خودشان را به چالش بکشند و در موقعیت‌های متفاوتی قرار بگیرند. مطالعه دروس تخصصی و عمومی، تنها بخشی از این رقابت سخت تئوری است. آن‌ها علاوه بر فعالیت‌های درسی روزانه و شرکت در مباحث داخل کلاس، باید در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند.

آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم هنر ایران تحصیل، سوالاتی با استاندارد کنکور سراسری از دروس عمومی هنر، عمومی ریاضی فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری تجسمی، خلاقیت نمایشی، خواص مواد و خلاقیت موسیقی طرح کرده است.

بنابراین دانش آموزان می‌توانند با ثبت نام در آزمون‌های معتبر آزمایشی ایران تحصیل از مزایایی زیادی بهره‌مند شوند. برخی از مهم‌ترین امتیازات آزمون شبیه ساز سال دوازدهم هنر، عبارت است از:

✅ تجربه قرار گرفتن در محیطی همانند کنکور سراسری

✅ دستیابی به نقاط ضعف دروس تخصصی و رفع اشکال

✅ کاهش اضطراب عصبی و هیجانات اضافی

✅ برنامه ریزی بهتر و کاربردی‌تر در زمان‌بندی پاسخ به سوالات

خلاصه مطلب

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر ایران تحصیل از اعتبار بالایی برخوردار است. دانش آموزان زیادی برای ثبت نام در این آزمون درخواست داده‌اند تا تراز قبولی و درصد و رتبه‌شان را نسبت به بقیه بررسی کنند. داوطلبان کنکور سراسری برای دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب، باید سطح علمی خود را به چالش بکشند.

هزینه آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم رشته هنر نسبت به سایر آزمایش‌ها مناسب‌تر است و نتایج آن بلافاصله بعد از اتمام مهلت آزمون برای کاربر ارسال می‌شود. این آزمون آنلاین و مجازی است و پشتیبانان آن همه روزه برای پاسخگویی به سوالات شما عزیزان، آماده هستند.

برای دانلود فایل PDF آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر چیست؟

آزمون شبیه ساز سال دوازدهم هنر با بودجه بندی خاص براساس آخرین تغییرات و سوالات کنکور سراسری است.

نتایج آزمون آزمایشی سال دوازدهم هنر کی اعلام می‌شود؟

به محض اتمام مهلت آزمون، نتیجه برای شرکت کنندگان ارسال می‌گردد.

هزینه آزمون مجازی سال دوازدهم هنر چقدر است؟

تقریبا هزینه هر جلسه آزمون آزمایشی هنر دوازدهم، 50 هزار تومان می‌باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون وکالت

    ثبت نام آزمون وکالت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    ثبت نام آزمون وکالت توسط دو نهاد قوه قضاییه و دادگستری به صورت مجزا بر گزار می‌گردد و افرادی که قصد گرفتن پروانه وکالت دارند باید در این آزمون‌ها شرکت نمایند. طبق اطلاعیه جدید، متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت...
  • آزمون صلاحیت بالینی

    زمان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی و دندانپزشکی 1403

    آزمون صلاحیت بالینی، یک آزمون برای ارزیابی توانایی بالینی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی بعد از کارورزی می باشد. این آزمون، یکی از مراحل مهم و اصلی برای ورود به حرفه پزشکی به حساب می آید. هدف از آموزش بالینی در دوره...
  • ثبت نام آزمون msrt

    ثبت نام آزمون msrt سال 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون msrt دارند، باید ابتدا به سایت سجاد که نشانی آن portal.saorg.ir مراجعه نمایید. سپس با نام‌نویسی در این سایت، اجازه ورود و ثبت نام آزمون msrt را پیدا کرده و مراحل لازم...
  • کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

    دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش + مشاهده sanjesh.org

    قبل از اینکه در مورد مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش توضیح دهیم، ابتدا باید بگوییم که آزمون آزمایشی سنجش چیست؟ امروزه به دلیل رقابت سنگینی که در کنکور سراسری وجود دارد، برخی از موسسات، آزمون های آزمایشی مختلفی براساس...
تماس با مشاور