ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 + دریافت مستقیم

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۲
کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 برای داوطلبان و افراد متقاضی شرکت در این آزمون منتشر شد. تمامی افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. البته دقت داشته باشید که آشنایی با نحوه و همینطور زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها برای هریک از افراد متقاضی الزامی است. زمان دریافت کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری 1403 در روز شنبه مورخ 10 تیر ماه می‌باشد.

هریک از افراد مایل به شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور باید با نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به طور دقیق آشنایی لازم را پیدا کنند. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه و زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون سراسری باید به آن توجه کرد زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است. کارت ورود به جلسه آزمون سراسری معمولا چند روز پیش از برگزاری کنکور، منتشر می‌شوذ و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org کارت خود را دریافت نمایند.

اما کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری 1403 در تاریخ 24 دی ماه 1401 منتشر شده است و داوطلبان هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت آن اقدام نمایند. در جدول زیر اطلاعات لازم در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارائه شده است. لازم به ذکر است داوطلبان هرکدام از گروه‌های امتحانی علوم انسانی، تجربی، ریاضی، زبان و هنر از نحوه ثبت نام کنکور سراسری مطلع باشند تا پس از ثبت‌نام امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را داشته باشند. 

نوبت برگزاری آزمون
زمان برگزاری
تاریخ انتشار کارت
کنکور دی ماه 1401 29 و 30 دی 1401 24 دی 1401
کنکور تیر ماه 1403 14 و 15 تیر 1403 10 تیر 1403

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

برای اطلاع از این که منظور از زیر گروه در کنکور چیست؟ بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

در رابطه با نحوه و چگونگی انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری باید عرض کنیم که این کارت به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه اعلام شده برای این امر در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. آیا اطلاعی از نحوه انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها دارید؟ مراحل دریافت کارت ورود به کنکور 1403 به شکل زیر می‌باشد:

✔️ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید.

✔️در مرحله بعد گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 1403” را انتخاب کنید.

✔️یکی از چهار روش ارائه شده را انتخاب کنید.

✔️اطلاعات خواسته شده را در سیستم وارد نمایید.

✔️اطلاعات ثبت شده را مطالعه کرده و پس از آن برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اقدام کنید.

بنر کال تو اکشن

چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1403

در صورت عدم اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می‌توانید راهنمای تصویری دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون سراسری که در ادامه ارائه کردیم را بررسی کنید. 

✔️در قدم اول و برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری باید آدرس سایت سازمان سنجش و آموزش کشور یعنی sanjesh.org را در مرورگر گوگل خود درج کرده و در ادامه وارد سایت شوید. با ورود به سامانه اعلام شده در بالا نوبت به کلیک بر روی گزینه”سراسری” می‌رسد.

گام 1 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

✔️در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود بر روی گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری” کلیک بفرمایید.

گام 2 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

✔️ در مرحله بعد باید روی گزینه “سامانه جامع آزمون سراسری سال 1403 (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم)” کلیک کنید. 

گام 3 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

✔️در مرحله بعد اطلاعات درخواستی را در فیلدهای مربوطه پر کرده و سپس گزینه «ورود» را کلیک کنید. 

گام 4 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

اطلاعیه

چنانچه شما داوطلب گرامی در هریک از مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنور سراسری نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات تکمیلی داشته باشید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیاز شما قرار دهند.

 

ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور 1403

در صورت عدم اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می‌توانید راهنمای تصویری دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را که در ادامه ارائه کردیم، بررسی کنید. در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری همواره امکان وجود اشتباهی در تمامی موارد مهم مندرج در این کارت دیده می شود. از این رو سازمان سنجش آموزش کشور برای رفاه حال داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری امکان ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را برای افراد فراهم کرده است.

✔️در صورت داشتن مشکل و اشتباه در مواردی همچون سهمیه‌های اختصاص یافته، وضعیت و شرایط تحصیل و اشتغال، محل دریافت مدرک دیپلم و پیش از دیپلم، محل تولد و همینطور شماره سریال و سری شناسنامه باید به صورت حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید.

✔️در صورت جا ماندن از کنکور سراسری، ناخوانا بودن و تأیید نشدن معلولیت خود الزاماً باید با در دست داشتن مدارک لازم و ضروری به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و مشکل خود را در این رابطه برطرف کنند.

✔️اگر شماره داوطلبی شما بر روی کارت ورود به جلسه آزمون سراسری خوانا نیست، باید به باجه‌های رفع نقص رفته و اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکل خود اقدام کنید.

✔️در صورتی که عکس مندرج بر روی کارت ورود به جلسه مربوط به شما نبوده یا این که عکس شفافیت و وضوح لازم را نداشته باشد و حتی عدم وجود عکس بر روی کارت و یا مهر نداشتن عکس باید به باجه های مربوطه برای رفع این نقص مراجعه بفرمایید.

✔️اگر زبان خارجه مورد آزمون، دین و جنسیت شما بر روی کارت ورود به جلسه درست نبود الزاماً باید برای رفع آن اقدام کنید.

✔️در صورت وجود اشتباه در شماره شناسنامه، سال تولد، نام و نام خانوادگی، کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، کد منطقه و دانش‌آموزی دیپلم و مواردی از این دست باید به اداره آموزش و پرورش منطقه محل زندگی خود مراجعه کرده و این مشکلات را برطرف نمایید.

ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور

زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور 1403

در صورت عدم اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می توانید راهنمای تصویری دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را که در ادامه ارائه کردیم، بررسی کنید. هنگام ثبت نام در سایت سنجش و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری، ممکن است در وارد کردن اطلاعات اشتباهی رخ دهد. از آن جایی که همواره امکان بروز چنین اشتباهی برای هر یک از داوطلبان وجود دارد، در نتیجه بهتر است با زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آشنا شوید. 

زمان ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه نوبت تیر ماه 1403
نحوه اصلاحات اینترنتی اطلاعات
گروه های آزمایشی از تاریخ 11 لغایت 13 تیر 1403
اصلاح اطلاعات در باجه رفع نقص
علوم تجربی 13 تیر ماه 1403 از ساعت 08:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00
زبان خارجی
علوم انسانی
علوم ریاضی و فنی
هنر

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

نکات مهم در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

در صورت عدم اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می توانید راهنمای تصویری دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را که در ادامه ارائه کردیم، بررسی کنید. داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که هم برای کنکور سراسری و هم برای کنکور آزاد جهت تمامی گروه های آزمایشی تنها یک کارت منتشر می شود. به جز شیوه اینترنتی و مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org راه دیگری برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری وجود ندارد.

در صورت عدم اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می توانید راهنمای تصویری دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را که در ادامه ارائه کردیم، بررسی کنید. از آن جایی که دسترسی به شماره پرونده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری الزامی است در صورت گم کردن و عدم دسترسی به آن می توانید با ورود به سایت سازمان سنجش برای دریافت این شماره اقدام کنید. به این صورت که الزاماً باید وارد سایت شده و درخواست خود برای بازیابی شماره پرونده کنکور را ثبت بفرمایید.

نکات مهم در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

اطلاعیه

تمام متقاضیان باید در زمان مشخص به وب سایت سازمان سنجش که آدرس آن sanjesh.org می باشد، مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

 

جدیدترین اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه کنکور 1403

کارت ورود به جلسه کنکور 1403 منتشر شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری منتشر شد. کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول کنکور ۱۴۰۳، پیش از موعد اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. داوطلبان تا پایان چهارشنبه ۲۸ دی فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

زمان برگزاری نوبت اول کنکور 1403 اعلام شد

سازمان سنجش زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت را در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۵ گروه آزمایشی اعلام کرد. همشهری آنلاین: بر همین اساس آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی به شرح ذیل در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۳، آزمون گروه زبان‌های خارجی بعد از ظهر پنج شنبه ۲۹ دی ماه، گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح جمعه ۳۰ دی ماه و گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر جمعه ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

کارتهای شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۲۵ دی ماه 1401 تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به آزمون سراسری بر روی لینک کلیک نمایید. 

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 در اختیار شما قرار دادیم. داطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را داردن باید طبق زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. دریافت کارت آزمون، در نوبت اول، در تاریخ 24 دی ماه است و داوطبان می توانند برای دریافت این کارت اقدامات لازم را انجام دهند.  

این نکته را در نظر داشته باشید با استفاده از راهنمای تصویری که در این مطلب ارائه شد، شما می توانید به راحتی برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید. اما چنانچه در ارتباط با هر کدام از مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 90909075307 در تماس باشید تات اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نوبت دوم چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نوبت دوم در  10 تیر ماه منتشر شد. 

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چیست؟

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

در صورت وجود اشتباهی در کارت ورود به جلسه آزمون سراسری امکان ویرایش آن وجود دارد؟

بله. داوطلبان می توانند در زمان های اعلام شده، اطلاعات کارت ورود به جلسه خود را ویرایش کنند.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 + دریافت مستقیم»

  1. Avatar photo پارمیدا گفت:

    سلام
    من کنکور ثبت نام کردم
    و حواسم نبود اون پیامک هارو حذف کردم که توش شماره سریال و کد و اینا بود
    اما برگه ثبت نامم رو دارم
    آیا مشکلی ایجاد میکنه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر شماره پرونده و کد داوطلبی خود را دارید خیر مشکلی پیش نخواهد امد

  2. Avatar photo هانیبال گفت:

    سلام خسته نباشید
    من برای ثبت نام حضوری به دانشکده رفتم و گفتن باید کارت ورود به جلستونو بیارید(برای فرم چک لیست تکمیل پرونده دانشجویان پذیرفته شده در آزمون سراسری). من گمش کردم از کجا باید بگیرم و چجوری؟ اصلا میشه دوباره گرفت؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به سامانه سنجش درخواست بزنید

  3. Avatar photo رمضانپور گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید من متوجه شدم فامیلیم در کارت ورود به جلسه کنکور رمضان پور نوشته شده در صورتی که در شناسنامه رمضانپور هستم. مشکلی ایجاد نمیشه با وجود این مغایرت؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      خیر مسئله ای ایجاد نمی شود.

  4. Avatar photo jalal گفت:

    سلام توی مراحل ثبت نام دانشگاه کارت ورود به جلسه کنکور دیگه به درد نمیخوره؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر برای مراحل ثبت نام در دانشگاه نیازی به کات ورود به جلسه کنکور نیاز نیس

  5. Avatar photo محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ، با توجه به عدم اعلام نمرات نهایی ، واسه وارد کردن اطلاعات دیپلم و اخذ کارت ورود به جلسه کنکور چیکار باید کرد؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام میتوانید حدودی وارد کرده و سپس ویرایش کنید

  6. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام. خسته نباشید. برای رفع نواقض کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، کی باید اقدام کنیم؟ و تا چه زمانی واسه ویرایش اطلاعات وقت داریم؟ اگه معدل دیپلم درست وارد نشده باشه، قابل یرایش هست یا نه؟ سپاس از شما

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیاز بود ازطریق سایت سازمان سنجش ووباتوجه به مشکل به باجه های رفع نقص مراجعه کنید

  7. Avatar photo حسین گفت:

    سلام. وقت بخیر. سوال داشتم در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری؛ نوبت اول که امروز منتشر شده، همه گروه های آزمایشی می تونن این کارت رو دریافت کنن یا نه؟ من گروه آزمایشی زبان هستم و نمیدونم دقیقا کی میتونم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون داخل سایت سنجش بارگزاری می شود.

  8. Avatar photo aria گفت:

    سلام روزتون بخیر، میخواستم ازتون بپرسم که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی باید اقدام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور