ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاعیه دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 اعلام شد. پیرو اعلامیه سازمان سمپاد دانش آموران گرامی می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به صورت اینترنتی نسبت به دانلود کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان در حدود یک هفته پیش از زمان برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند در بازه زمانی 1402/3/25 تا 1402/3/31 برای دریافت کارت خود اقدام کنند. 

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 داوطلبان باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور به پرتال دانش آموزی خود وارد شوند. چنانچه شما داوطلب گرامی در ارتباط با روند دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان  سوال و ابهامی دارید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران مرکز ایران تحصیل راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

سامانه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

👈 از آنجا که دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان به سامانه جدید ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد به آدرس my.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی خود ثبت نام اولیه را انجام دهند.

👈تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان اواخر بهمن و اوایل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان می‌باشد، در فروردین ماه است و دانش آموزان با ورود به سایت ثبت نام سمپاد می‌ توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت نموده و پس از شرکت در آزمون تیزهوشان منتظر نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

👈تا پیش از این داوطلبان می توانستند از طریق سایت sampad.medu.ir و همچنین سامانه azmoon.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنند. اما در سال جاری داوطلبان برای دریافت کارت آزمون خود باید از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir اقدام نمایند. بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، دانش آموزان می‌ توانند با دریافت این کارت از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند و از طریق سامانه نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان نیز می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. 

 

سامانه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

🔗 برای ورود به سامانه ثبت نام سمپاد به آدرس my.medu.ir بر روی لینک کلیک نمایید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

👈طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سمپاد، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 قابل دریافت خواهد بود. لینک دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 1402/3/25 تا 1402/3/31 فعال می باشد و داوطلبان می توانند در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

🔗 برای ورود به سایت sampad.medu.ir بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

👈ثبت نام کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، به صورت دو مرحله ای انجام می‌شود. برای مرحله ثبت نام اولیه که در همین تاریخ ذکر شد، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد my.medu.ir مراجعه کنید و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه تکمیل می‌شود.

👈مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی است و دانش آموزان باید حتما در تاریخ اعلام شده هزینه را پرداخت نمایند و گرنه کارت شرکت در آزمون تیزهوشان به آن ها تعلق نمی‌گیرد، ضمنا به اطلاع می رساند ظرفیت مدارس تیزهوشان محدود است و فقط دانش آموزانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند می توانند در آزمون شرکت کرده و قبول شوند. مراحل دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت زیر است:

✔️ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی my.medu.ir

✔️در مرحله بعد باید کد ملی و رمز عبور شش رقم سریال شناسنامه جهت ورود به سامانه را وارد کنید. 

✔️بعد از از ورود به صفحه اختصاصیی خود، باید با کلیک بر گزینه ماژول در سمت راست سامانه my.medu.ir، کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

✔️بعد از ورود به صفحه مورد نظر و مشاهده کارت ورود به جلسه، باید پرینت کارت را تهیه کرده و در روز برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان آن را همراه خود داشته باشید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

📣 اطلاعیه 📣 

چنانچه شما داوطلبان گرامی آزمون تیزهوشان، در هریک از مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، می توانید با از طریق تماس با شماره 9099075307 با مشاوران مجرب و باسابقه این مرکز در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. 

 

نکات مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

✔️چنانچه پس از چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان​ متوجه تفاوت شدید در اطلاعات شخصی درج شده در کارت آزمون با مشخصات دانش آموز شدید، جهت ویرایش اطلاعات باید به واحد سنجش آموزش پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه کنید. از اطلاعات اشتباه می توان به تفاوت در تصویر کارت ورود به جلسه با تصویر واقعی و دیگر مشخصات داوطلب اشاره کرد.

✔️بعد از مشاهده کارت ورود به جلسه و چک کردن اطلاعات، پرینت کاغذی آن را دریافت نمایید.

✔️از ورود دانش آموزانی که کارت آن ها فاقد عکس می باشد،جلوگیری می شود.

✔️استفاده از ماشین حساب برای آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی ممنوع است.

✔️به همراه داشتن هر گونه کتاب، جزوه، تلفن همراه و … به منزله تقلب محسوب می شود.

نکات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

👈کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود و دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت دریافت این کارت از سامانه سمپاد اقدام به دریافت کارت کنند. ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند که تضمین موفقیت در آزمون تیزهوشان داشتن اطلاعات منابع دقیق و کاربردی است.

✔️سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به دو دسته تقسیم می‌شوند : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی
✔️سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند.
✔️سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از داخل کتاب‌های درسی طرح نمی‌ شوند و هدف از طراحی سوالات تحلیلی، سنجیدن اطلاعات دانش آموزان است.

 

🔗جهت آشنایی بیشتر با منابع آزمون تیزهوشان، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

👈داوطلبان گرامی پس از دریافت کارت بهتر است کمی با سوالات و بودجه بندی آشنا شوند تا آمادگی بهتری جهت شرکت در آزمون داشته باشند در همین راستا جداول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید با این مباحث آشنا شوید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

 

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 8 2 75 دقیقه
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 10 2
علوم تجربی 10 2
ریاضی 15 3
تفکر و پژوهش 5 1
مطالعات اجتماعی 7 1

 

سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

 

سوالات تحلیلی
درس تعداد زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

 

👈سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی جمعا 70 سوال است با 90 دقیقه زمان برای پاسخگویی. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بصورت چهار گزینه‌ای است و هر سوال تنها یک پاسخ صحیح دارد در نتیجه اگر دانش آموزی دو گزینه را بعنوان پاسخ علامت بزند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. اگر به سوالی پاسخ غلط بدهید، یک امتیاز منفی برای شما لحاظ می‌شود. سوالات بی پاسخ امتیاز منفی ندارد. جواب درست هم 3 امتیاز مثبت دارد. به ضرایب دروس توجه کنید و با توجه به ضریب هر درس، وقت و برنامه ریزی مخصوص هر درس را به آن اختصاص دهید و همانطور که می‌دانید هرچه ضریب درس بیشتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی 8 2 100 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی (تاریخ-جغرافی-مدنی) 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضی 20 3

 

👈لازم به ذکر است تا بدانید که تعداد سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پانزده سوال است که مدت زمان پاسخگویی به آنها نیز 15 دقیقه می باشد.

 

🔗 برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 

📌 شرایط ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

چنانچه پس از دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد متوجه تفاوت اطلاعات شخصی مندرج در کارت آزمون با مشخصات دانش آموزی خود شدید،  باید حتما برای ویرایش اقدام کنید. ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون از طریق مراجعه به واحد سنجش آموزش و پرورش منطقه محل سکونت داوطلب امکان پذیر خواهد بود.

📌 برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کهگیلویه و بویراحمد روزهای پنجشنبه و جمعه

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد با بیان این‌ که پنج هزار دانش‌ آموز در آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان روزهای شرکت می‌ کنند، اظهار کرد: آزمون ورودی پایه‌ های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان استان پنجشنبه 26 و جمعه 27 خرداد ماه در 31 حوزه امتحانی برگزار می‌ شود.

جدیدترین اخبار پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 

📣 اطلاعیه 📣 

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد 1402 – 1403 جهت تشخیص هویت دانش آموز الزامی است.

 

خلاصه مطالب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 آشنا کنیم. تا پیش از این داوطلبان باید از طریق سامانه sampad.medu.ir و سایت azmoon.medu.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام می کردند، اما در حال حاضر داوطلبان صرفاً می توانند از طریق سایت my.medu.ir کارت خود را دریافت کنند. 

به خاطر داشته باشید که باید در زمان مقرر که معمولا 5 روز قبل از آزمون می باشد، از طریق سایت my.medu.ir باید نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایید. اما اگر نتوانستید در آن زمان کارت را دریافت کنید، نگران نباشید، چرا که سازمان سنجش مجدد زمانی را برای افرادی که نتوانستند کارت را دریافت کنند، مقرر می کند. اگر در زمان دریافت کارت با مشکلی رو به رو شدید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در اسرع وقت سوالات و ابهامات شما عزیزان را برطرف نمایند. 

 

🔗 جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

4.2/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه تاریخی است؟

این کارت را می توان حدود 5 روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون یعنی از روز 25 خرداد ماه 1402 دریافت نمود.

چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان را دریافت نمود؟

کارت این آزمون از طریق مراجعه به سامانه my.medu.ir قابل دریافت می باشد.

در صورت فراموشی رمز همگام خود چگونه می توان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام کرد؟

در صورت فراموشی این رمز می بایست به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید و یا از طریق سامانه ثبت نام به صورت اینترنتی آن را دریافت نمایید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo شفیعی گفت:

    چطور ازادرس ومکان حوزه امتحانی اطلاع پیدا کنیم؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      داخل کارت ورود به جلسه ادرس و مکان حوزه مشخص شده.

  2. Avatar photo میلاد گفت:

    این سایت که همیشه تعطیل ،ملت چکار کنن

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید

  3. Avatar photo irantahsil گفت:

    سلام جهت راهنمایی دقیق با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    از کجا میتونیم کارت وذود به جلسه نهم به دهمو دریافت کنیم

    1. با سلام و وقت بخیر جهت دریافت از کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)