ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پرداخت شهریه آموزشیار + راهنما تصویری و رفع مشکل سایت | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
پرداخت شهریه آموزشیار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با شرایط دریافت وام و شهریه اقساطی دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پس از ثبت نام در دانشگاه آزاد، یکی از مهم ترین اقداماتی که می‌بایست هر دانشجو انجام دهد ثبت نام در سامانه آموزشیار است. آموزشیار در واقع سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد می‌باشد که به منظور تسهیل روند پیگیری و درخواست‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است. یکی از مهم ترین امکانات این سامانه یکپارچه، پرداخت شهریه است. با توجه به تازه تاسیس بودن این سامانه، امکان بروز مشکلاتی وجود دارد که پیش روی دانشجویان قرار می‌گیرد. به همین دلیل نیز در این مقاله به بررسی نحوه پرداخت شهریه آموزشیار می‌پردازیم و نیز راهنمای تصویری مراحلی را که لازم است طی کنید را ارائه می‌دهیم. همچنین جدولی از شهریه‌های دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف ارائه می‌شود تا با خیال راحت ثبت نام کنید. چنانچه متقاضی ثبت نام در دانشگاه آزاد هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه آزاد و انواع شهریه

دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین دانشگاه‌ های شهریه پرداز کشور است. این دانشگاه هر سال به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش دارد. لازم به ذکر است که دانشجویان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه باید شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنند. میزان شهریه‌ این دانشگاه با توجه به مقطع تحصیلی آن‌‌ و نوع رشته دانشجویان متفاوت است. همچنین هر سال با توجه به تورم و گرانی موجود در جامعه، شهریه دانشگاه آزاد حدود 10 الی 15 درصد افزایش دارد. در ادامه این مقاله شهریه مورد نیاز برای هر مقطع تحصیلی را بیان خواهیم کرد.

دانشگاه آزاد و انواع شهریه

شهریه ثابت همان طور که از نامش پیداست، در طول سنوات تحصیلی دانشجو ثابت است و این شهریه برای هر نیم سال تحصیلی جداگانه دریافت می‌شود. اما شهریه متغیر، بر اساس واحدهای درسی اخذ شده دانشجو تعیین و اخذ می‌گردد که مقدار آن‌‌ در هر سال تحصیلی بین 10 الی 15 درصد افزایش می‌‌یابد. دانشجویان برای پرداخت این شهریه باید وارد سامانه آموزشیار شوند و نیز دانشجویانی که چند ترم از ورودشان گذشته است برای اینکه در ترم جدید بتوانند انتخاب واحد کنند، بایستی اقساط ترم قبل را تسویه کرده و بعد برای انتخاب واحد در ترم جدید اقدام نمایند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر برای انجام امور مختلفی مانند آموزشی، مالی، پرداخت شهریه، فارغ‌التحصیلی، پژوهشی و غیره می توانند به سامانه آموزشیار مراجعه کرده و از امکاناتی که این سامانه ارائه می‌کند، استفاده نمایند. در واقع دانشجویان برای پرداخت شهریه آموزشیار نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌ توانند به صورت آنلاین آن را انجام دهند. حال ممکن است برخی از دانشجویان در مورد راهنما پرداخت شهریه آموزشیار سوال هایی داشته باشند که در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد. چنانچه با سوال و یا ابهامی مواجه شدید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 

برای مشاهده نحوه تقسیط شهریه دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آشنایی با سامانه آموزشیار و مشکل پرداخت شهریه آن

سامانه آموزشیار یکی از سامانه‌‌های تازه تاسیس دانشگاه آزاد است که با هدف ارائه خدمات آموزشی و رفاهی بیشتر به دانشجویان تاسیس شده است. لذا دانشجویان می‌توانند برای انجام اکثر امور خود به این سامانه مراجعه کنند. یکی از مهم‌ ترین اهداف ایجاد سامانه آموزشیار واریز شهریه دانشجویان می‌‌باشد که برای انجام امور خود می‌توانید به سایت آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید.

در صورتی که دانشجویان موفق به پرداخت شهریه خود در تاریخ معین شده نشوند، امکان استفاده از امکانات این سامانه را نیز نخواهند داشت. بنابراین به صورت کلی، دانشجویانی که شهریه خود را به موقع در آموزشیار پرداخت نکنند، فرآیندهای آموزشی از قبیل رویت برنامه امتحانی، اخذ کارت ورود به جلسه امتحان و غیره برای آن‌‌ها محدود می‌شود. پس بهتر است در بازه زمانی مشخص شده از سوی دانشگاه آزاد به سامانه آموزشیار ورود کنید.

برای اطلاع از قوانین حذف و اضافه دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای تصویری پرداخت شهریه آموزشیار

به دلیل اهمیتی که پرداخت شهریه آموزشیار دارد، در این بخش به بررسی نحوه پرداخت آن به صورت تصویری و گام به گام خواهیم پرداخت. در این سامانه میزان شهریه دانشجویان برای هر مقطع و هر ترم تحصیلی، بر اساس واحدهای انتخابی آنان محاسبه شده و قابل پرداخت می‌باشد. لازم به ذکر است که پرداخت شهریه دانشگاه آزاد بسیار آسان شده و هر دانشجویی می‌‌تواند مراحل پرداخت شهریه آموزشیار را طی کرده و آن را نهایی کند. همچنین دانشجویان گرامی می‌توانند در صورت بروز هر گونه اشکال با مشاوران و کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایند.

مراحل پرداخت شهریه آموزشیار به صورت تصویری عبارتند از:

✅ به عنوان اولین مرحله لازم است تا دانشجویان وارد سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir شوند. سپس لازم است تا اطلاعات خود را در بخش نام کاربری و کلمه عبور سامانه آموزشیار وارد نمایید و بر روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید و کمی منتظر بمانید تا صفحه پروفایل شما نمایش داده شود.
ورود به سامانه آموزشیار

✅ در مرحله بعد لازم است تا از منوی سمت راست سامانه «ثبت‌نام دروس دانشجو» و بعد گزینه “مدیریت مالی نیمسال تحصیلی دانشجو” را انتخاب نمایید.
مدیریت مالی نیمسال تحصیلی دانشجو برای پرداخت شهریه آموزشیار

✅ در گام بعدی، میزان مبلغ بدهی شما به صورت تراز شده نمایش داده خواهد شد. (همانند تصویر) پس از بررسی کردن میزان بدهی، لازم است تا دانشجو بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک نماید.
بررسی شهریه آموزشیار

✅ سپس در ادامه روند پرداخت شهریه، ‌می‌بایست یکی از درگاه های پرداخت ایران کیش یا سپهر دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک کنید. در این مرحله مبلغ مورد نظر را در قسمت مشخص شده درج کرده و بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی کلیک نمایید.
پرداخت الکترونیکی شهریه آموزشیار

✅ در نهایت به عنوان آخرین گام، باید اطلاعات کارت بانکی خود را درج نمایید و سپس بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا به راحتی پرداخت شهریه آموزشیار را به اتمام برسانید.

وارد کردن اطلاعات بانکی برای شهریه سامانه آموزشیار

✅ فراموش نکنید که شماره پیگیری که به شما ارائه خواهد شد را یادداشت نمایید. این شماره پیگیری به معنای موفقیت آمیز بودن پرداخت شما است. پس چنانچه بعد از طی کردن مراحل فوق و یا هنگام پرداخت شهریه با هر گونه مشکل پرداخت شهریه آموزشیار برخورد کردید، می‌توانید برای حل آن در کمترین زمان ممکن با کارشناسان مجرب ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهریه ارشد دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

میزان شهریه دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه‌ های شهریه پرداز کشور است که با شروع تحصیلات از دانشجویان خود شهریه دریافت می‌‌کند. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه آزاد باید شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنند که این رقم برای سال تحصیلی هماهنگ با مقطع تحصیلی؛ متفاوت و نیز هر رشته، فرق خواهد داشت. در ادامه این بخش میزان شهریه مقاطع تحصیلی مختلف را اعلام می‌کنیم تا با تصمیمی درست برای ثبت نام در دانشگاه آزاد وارد سامانه شوید. این رقم برای سال تحصیلی 1403 نیز به میزان 10 الی 15 درصد افزایش پیدا کرده است و بنابراین دانشجویان باید قبل از ثبت‌ نام در دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه ثابت و متغیر رشته خود اطلاع کسب نمایند. برای دریافت اطلاعات دقیق و تکمیلی می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت کمک برای فراموشی رمز آموزشیار کلیک کنید.

مقطع تحصیلی تعداد واحد حداقل شهریه ثابت و متغیر حداکثر شهریه ثابت و متغیر
کاردانی ناپیوسته 18 واحد ریال 37,639,046
70,683,479 ریال
کاردانی پیوسته 18 واحد 14,063,912 ریال ریال 17,473,689
کارشناسی ناپیوسته 18 واحد 20,052,298ریال ریال 40,591,076
کارشناسی پیوسته 18 واحد 18,420,175ریال 27,152,012ریال
کارشناسی ارشد 18واحد 21,988,604 ریال 75,064,000ریال
دکترای حرفه ای 18واحد 116,440,289 ریال 123,581,215ریال
دکترای تخصصی 18واحد 149,440,068ریال 194,287,532 ریال

اطلاعیه:

دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را نیز به عنوان حق بیمه حوادث در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

آخرین مهلت پرداخت شهریه آموزشیار

شاید برای برخی از دانشجویان سوال پیش بیاید که آخرین مهلت پرداخت شهریه آموزشیار دانشگاه آزاد چه زمانی می‌باشد؟ در این مورد می‌‌توان اینگونه بیان کرد که آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد قبل از انتخاب واحد نیم سال است. در واقع دانشجویان تا زمانی که شهریه ثابت خود را پرداخت نکنند سامانه انتخاب واحد آموزشیار برای آن‌‌ها فعال نمی‌شود.

آخرین مهلت پرداخت شهریه متغیر نیز از زمان شروع سال تحصیلی تا زمان امتحانات پایان‌ ترم می‌‌باشد. یعنی دانشجویان در طول نیمسال تحصیلی مهلت دارند که شهریه متغیر خود را پرداخت کنند. توجه داشته باشید که دانشجویان می‌بایست پیش از امتحانات پایان ترم، جهت دریافت کارت ورود به جلسه تمامی مبلغ شهریه را پرداخت کرده و در صورتی که دانشجو به دانشگاه بدهی داشته باشد، امکان دریافت کارت ورود به جلسه و نیز شرکت در امتحانات را نخواهند داشت.

آخرین مهلت پرداخت شهریه آموزشیار

برای مشاهده نمرات دانشگاه آزاد کلیک کنید

رفع مشکل پرداخت شهریه آموزشیار

برخی از دانشجویان به هنگام کار با سیستم دانشگاه آزاد به مشکلاتی برخورد می‌کنند. به همین دلیل قصد داریم به شایع‌ ترین مشکل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و راه‌ حل آن‌ ها اشاره کنیم تا دانشجویان به راحتی بتوانند آن‌‌ها را رفع کنند:

رفع مشکل لاگین در سامانه آموزشیار

هر چند که روش‌ های رفع مشکل لاگین به هنگام پرداخت شهریه دانشگاه آزاد متفاوت می باشد، اما عمده‌ ترین روش آن زبان کیبورد است. زیرا در اکثر مواقع دانشجویان با زبان کیبورد فارسی وارد سامانه می‌ شوند که ارور می‌‌دهد. توجه داشته باشید که زبان کیبورد شما می‌بایست انگلیسی باشد.

برای مشاهده نحوه پرداخت نکردن شهریه دانشگاه آزاد روی لینک آبی کلیک کنید.

رفع مشکل ارور  403 در سامانه آموزشیار

در صورتی که دانشجویان به هنگام پرداخت شهریه دانشگاه آزاد با ارور 403 مواجه شوند، می‌‌توانند با خاموش کردن فیلتر شکن (vpn) یا به روز بودن مرورگر خود به سامانه دسترسی پیدا کنند.

رفع مشکل اشتباهات مالی آموزشیار

در برخی مواقع مشاهده شده است که دانشجو به هنگام پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به مشکل برخورد کرده است. به طوری که از حساب بانک او مبلغی کسر شده است؛ ولی در سیستم اعمال نمی‌‌شود. در این صورت آن‌ ها می‌‌توانند به مدت 72 ساعت صبر کنند تا مبلغ کسر شده به حساب آن‌ ها باز گردد. در غیر این صورت بعد 72 ساعت می‌ توانند برای رفع مشکل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنند.

رفع مشکل عدم ورود به سایت آموزشیار

دانشجویانی که با آدرس الکترونیکی http://edu.iau.ac.ir نمی‌ توانند وارد سایت آموزشیار شوند. می‌‌توانند از طریق لینک http://stdn.iau.ac.ir/Student/Pages/acmstd/loginPage.jsp اقدام کنند. حال اگر دانشجویان مشکل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد دیگری به هنگام کار با این سامانه داشته باشند می‌ توانند برای رفع آن‌ ها با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل صحبت کنند تا این مشکل از سوی مشاوران در مورد پرداخت شهریه دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گیرد و روش حل آن ارائه گردد.

انواع رفع مشکل پرداخت شهریه آموزشیار

نکات مهم در پرداخت شهریه آموزشیار

  • دانشجویان برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد خود می‌ توانند از کلیه سیستم‌ عامل‌ های اندروید، ویندوز و آی او اس استفاده کنند. اما به دلیل حساس بودن این مرحله بهتر است از سیستم‌ عامل ویندوز استفاده کنند و تا حتی‌ الامکان از سیستم‌ عامل آی او اس استفاده نکنند.
  • دانشجویان بهتر است از درگاه بانکی «سپهر صادرات» استفاده کنند.
  • بعد از پرداخت شهریه دانشگاه آزاد بهتر است گزینه «انتقال به سایت اصلی» را کلیک کنند تا مجددا وارد سایت آموزشیار شوند و پیغام «پرداخت با موفقیت انجام شد» را مشاهده کنند.

جهت اطلاع از شهریه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

اخبار مرتبط با دانشگاه آزاد

علت ارور در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد. یکی از مشکلات بزرگ در هنگام ارور سامانه، ورود به کلاس اشتباه است. به این صورت که در برخی مواقع افراد به جای اینکه وارد کلاس خود شوند، به اشتباه به کلاس مقاطع بالاتر ورود می‌کنند. به این ترتیب بهتر است در هنگام استفاده از سامانه آموزشیار به مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری توجه نمایید.

از دیگر مشکلات ارور سامانه که معلوم شده است، عدم توجه به جنسیت کلاس می‎باشد. همانطور که می‌دانید کلاس‌هایی مثل معارف و دروس عمومی مانند تربیت بدنی، به صورت جداگانه برگزار می‌شود. بنابراین در صورت اهمیت ندادن به این موضوع، با ارورهای پی در پی روبه‌رو می‌شوید.

خلاصه مطلب

در این  مقاله در مورد دانشگاه آزاد و پرداخت شهریه آموزشیار صحبت کردیم. به طوری که دانشجویان درک کاملی در مورد عواقب عدم تسویه‌ حساب با دانشگاه آزاد را فهمیده باشند. هم چنین راهنمای تصویری از نحوه پرداخت شهریه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه کردیم تا دانشجویان گرامی به راحتی بتوانند این مرحله را پشت سر بگذارند. علاوه بر آن، در این مقاله به نکات مهمی اشاره کردیم که دانشجویان در زمانی که به هر گونه مشکلی در مورد پرداخت شهریه برخورد کردند بتوانند بر اساس مطالب مندرج در سایت آن‌ ها را برطرف کنند. لیست کاملی از شهریه های دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف تحصیلی در نظر گرفته است را ارائه کردیم. پس از مطالعه این مقاله در صورتی که با سوال و یا اشکالی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهند شد. 

برای دانلود فایل PDF پرداخت شهریه آموزشیار کلیک کنید.

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با شرایط دریافت وام و شهریه اقساطی دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پرداخت شهریه آموزشیار به چند روش مختلف انجام می‌گیرد؟

معمولا دانشجویان می‌‌توانند شهریه خود را به روش پرداخت الکترونیکی شهریه انجام دهند که مراحل آن‌ را در بالا مشخص کردیم.

مشکل پرداخت شهریه آموزشیار را چگونه برطرف کنیم؟

در حال حاضر شما برای حل هر گونه مشکل پرداخت آموزشیار می‌‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید. ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهیم بود.

مهلت پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد کی است؟

دانشجویان برای پرداخت شهریه خود می‌‌توانند به راهنما پرداخت شهریه آموزشیار مراجعه کنند که در سایت دانشگاه آزاد قرار دارد.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «پرداخت شهریه آموزشیار + راهنما تصویری و رفع مشکل سایت | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ک گفت:

    شهریه رو بهتره آنلاین پرداخت کنیم یا بریم حضورن دانشگاه آیا مشکلی پیش میاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      لام وقت بخیر شهریه رو باید به صورت انلاین پرداخت کنید

  2. Avatar photo جعفری گفت:

    سلام من برای پرداخت شهریه آموزشیار میتونم حضوری اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله باید حضورا برید دانشگاه قسمت مدیریت مالی.

  3. Avatar photo ساناز بهتاش گفت:

    برای پرداخت شهریه آموزشیار باید به چه سایتی برم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      داخل سایت اموزشیار باید برید.

      1. Avatar photo نگین گفت:

        سلام
        من تو سایت آموزشیار هزینه بیمه رو پرداخت کردم، موقع پرداخت هم نوشت عملیات موفقیت آمیز بوده ولی به سایت اصلی برنگشت بعد از پرداخت، الان که میرم تو سایت دوباره هزینه بیمه رو به عنوان بدهیم میاره😐 قسمت استعلامم زدم ولی فعلا اتفاقی نیوفتاد. میشه راهنمایی کنید ممنون

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          از طریق واحد مالی پیگیری نمایید.

  4. Avatar photo خدیجه بیرانوند گفت:

    سلام من برای پرداخت شهریه در سایت اموزشیار واردمیشم و گزینه ی مدیریت مالی نیمسالهای تحصیلی رو میزنم ولی قسمت پایینش گزینه پرداخت یا پرداخت الکترونیکی نداره،نمیدونم چکار کنم،لطفا راهنمایی کنید،ترم های قبل این گزینه بود و راحت پرداخت میکردم ولی الان نداره

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز این مورد مربوط به اشکالات سامانه آموزشیار میباشد و شما باید با واحد دانشگاهیتون در این مورد صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور