ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه مطالعه شیمی کنکور

نحوه مطالعه شیمی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

درس شیمی یکی از دروسی است که می توان گفت ترکیبی از دروس محاسباتی و همچنین دروس حفظی می باشد و نحوه مطالعه شیمی کنکور به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در رابطه با روش مطالعه نگرانی نداشته باشید زیرا اگر بتوانید 3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی بلد باشید به راحتی می توانید در آزمون نمره خوبی کسب نمایید. مطمئنا یکی از سوالات داوطلبان این است که چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم ؟ در ادامه شما را با روش مطالعه شیمی رتبه های برتر آشنا می کنیم. اگه تکنیک مطالعه شیمی کنکور رو بلد باشید می تونید به راحتی درصد بالایی در کنکور داشته باشید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با نحوه مطالعه شیمی کنکور – مشاوره برنامه ریزی و همچنین دریافت کارنامه های رتبه های برتر با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه مطالعه شیمی کنکور رتبه 3 کشوری

 

نحوه مطالعه شیمی کنکور رتبه 3 کشوری

 

اگر برای خود هدفی تعیین نموده باشید و بخواهید به هدف مورد نظرتان برسید، ممکن است مسیری را برای خود تعیین نمایید و بر اساس هدف خود به دنبال آن باشید. همین مسئله می تواند موجب بشه تا شما راه های مختلفی را انتخاب کنید و این امر موجب شود تا شما تجربه های متفاوتی را به دست آورید، مسیرهای مختلفی را بروید و … اما آنچه در این مسیر بسیار می تواند به شما کمک کند، این است که از فردی که این مسیر را طی کرده است سوال کنید و به قول معروف راه رو از چاه بشناسید.

روش مطالعه شیمی رتبه های برتر که 3 کنکور و پیشنهادی که بهتون میده اینه که مطالب حفظی رو حفظ کنید. به نقل از ایشون : من اول کتاب رو خوب مطالعه می کردم. یه مروری به جزوه ای که معلم داده بود میکردم و بعد شروع میکردم به تست زدن. همیشه کتابای تستی رو اینحوری مطالعه می کردم که اول درس نامه های کتاب تستی رو میخوندم  بعد شروع می کردم به زدن تست های آموزشی و بعد بررسی میکردم . برای بار دوم که تست میزدم دیگه تمام نکاتی رو که یاد گرفته بودم رو پیاده می کردم و مثلا 50 تا تست رو یکجا میزدم.

برای اینکه بر روی اون مباحث مهم و نکته ها بتونم مسلط بشم، تمامی چیزی رو که یاد میگرفتم  و تکنیک های مطالعه رو روی کتاب می نوشتم و تو مرحله بعدی سعی میکردم که خوب بخونمشون. موقع مرور کردن هم اول کتاب رو خوب می خوندم و اون مطالبی که نوشته بودم رو سعی می کردم روشون مسلط بشم. موقع خوندن تست ها هم سعی می کردم که تست هایی که نشان دارشون کرده بودم رو بزارم تو اولویت اول و شروع کنم به خوندن مطالب و سعی میکردم خوب خوب رو اونا مسلط بشم.

 

چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم ؟

 

چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم ؟

چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم ؟

 

یکی از توصیه هایی که میشه برای نحوه مطالعه شیمی کنکور برای زدن درصد بالا داره، اینکه میگفت اول کتاب رو خوب خوب میخوندم بعد شروع میکردم به تست زدن. اگر روش محاسبات سریع شیمی رو بلد باشید مشکلی به وجود نمیاد و خیلی راحت می تونید سوالای محاسباتی رو حل کنید. نکات مهمی رو که خونده بودم رو سعی میکردم توی کتاب درسیم یادداشت میکردم. تمرین من اینقدر در رابطه با فرمول ها زیاد بود که به محض دیدن مباحث مختلف، روش حل اونها سریع میومد تو ذهنم و خیلی راحت حلشون میکردم.

یکی از 3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی که داوطلبا معرفی میکردن، این بود که زمان هر درس رو در برنامه خود، به همون درس اختصاص میدادم . مثلا یکی از داوطبای کنکور که تونسته بود شیمی رو 100 درصد بزنه، مجموع ساعت هایی که برای این درس اختصاص داده بود در مجموع شاید روزی یک ساعت و نیم بود و بیشتر وقتشو به دروسی محاسباتی مث ریاضی و فیزیک اختصاص میداد.

در کل بهترین نحوه مطالعه شیمی کنکور  از نظر خیلی از داوطلبان این بود که زمان زیادی رو به مطالعه اختصاص بدید. تمرین توی هر درسی باعث میشه تا مطلب به خوبی توی ذهنتون تثبیت بشه و به راحتی بتونید هر تستی که از اون مطرح میشه رو حواب بدید.

 

 

برای کسب  اطلاعات بیشتر از روش dls در شیمی کنکور وارد شوید.

 

 

3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی

تا به اینجا سعی کردیم در مورد تکنیک مطالعه شیمی کنکور اطلاعاتی ارائه بدیم. اما بازم داوطلبا به دنبال این موضوع هستن که در رابطه با نحوه مطالعه شیمی کنکور اطلاعات بیشتری رو به دست بیارن و یا اینکه از تجربیات سایر داوطلبای کنکور آشنا بشن.

اولین تکنیک همانطور که گفته شد، اینه که سعی کنید اول کتاب رو خیلی خوب بخونید و برش مسلط بشید. بعد از اینکه کتاب رو خوندید، برید سراغ مباحث کتاب و درسنامه های موجود در کتاب های تستی و سعی کنید هر بار با تست زدن خلاصه های کتاب رو یادداشت کنید. یکی از روش های پیشنهادی و خیلی عملی این بود که بعد هر آزمونی سوالات رو خوب یادداشت می کردم و سعی میکردم که نکته ها رو یادداشت کنم و به اون مطالب اضافه می کردم و همیشه طبق برنامه آزمون قلم چی پیش میرفتم.

میزان زمانی که در برنامه خود برای بهترین منابع شیمی کنکور میگذارید هم از اهمیت زیادی برخورداره. همیشه کمیت و کیفیت رو سعی کنید در کنار هم قرار بدید و برنامتون رو به نحوی بچینید که بتونید به خوبی دروس رو مطالعه کنید. به نسبت زمانی که برای درس های مختلف قرار میدید، تقسیم بندی و زمان بندی کنید. با توجه به اینکه خیلی از داوطلبان ممکنه در مورد اینکه چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم سوال داشته باشن . اگر بتونید درصد بالایی رو دردرس شیمی داشته باشید، به راحتی میتونی از رقیباتون پیشی بگیرید.

زمان تست زنی شیمی کنکور رو خیلی دقت کن. ما یه قانون توی روانشناسی داریم که میگه وقتی دو چیز همزمان بشن، این همزمانی باعث یادگیری میشه. مثلا اگه شما همیشه تست های شیمی رو بزارید آخر شب بزنید که خسته و کم حوصله هستید، این باعث میشه که هر بار که میخواید برید سراغ تست شیمی، این احساس کم حوصلگی دیگه در شما باقی میمونه. با توجه به اینکه این درس، آخرین درس شما هست این موضوع خوب به خود باعث میشه که شما نتونید به سوالا حتی اگر خوب هم خونده باشید بتونید جواب بدید.

 

آیا تکنیک مطالعه شیمی کنکور نظام جدید و نظام قدیم با هم فرق دارن؟

خب قطعا سوالای بچه های نظام قدیم و نظام جدید با هم فرق دارن و همین مسئله موجب میشه که یکم نحوه مطالعه شیمی کنکور رو متفاوت تر کنه. تقریبا میشه گفت که نحوه طراحی سوالای کنکور نظام جدید و نظام قدیم یکی هست. در مورد اینکه کدوم مطالب مهم است، شما باید از بودجه بندی سوالا اطلاع داشته باشید و همین مسئله باعث میشه تا بتونید تمامی فصول مهم رو شناسایی کنید و شروع کنین به مطالعه کردن. نحوه برنامه ریزی توی هر کنکوری خیلی مهمه و همین مسئله باعث میشه که شما توی هر کدوم از این کنکورها که شرکت کنید به راحتی موفق بشید.

یکی از بهترین شیوه مطالعه شیمی کنکور از نظر رتبه ها اینه که از تابستان شروع کنید و مطالعه خودتون رو براساس همین روش ها که توضیح دادیم داشته باشید. سعی کنید روی مباحث مهم تاکید داشته باشید و تست زنی و آزمون دادن (آزمون های آزمایشی و یا آزمون هایی که از خودتون میگرید) رو حتما در برنامه خودتون داشته باشید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با نحوه مطالعه شیمی کنکور به شما توضیح بدیم. ممکنه شما داوطلب عزیز در رابطه با 3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی سوال داشته باشید. مشاوره در رابطه با اینکه چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم رو با ما مطرح کنید. روش مطالعه شیمی رتبه های برتر برای نظام قدیم و جدید یکسان هست و میتونید با مطالعه دقیق اون ها، برش مسلط بشید. برای تسلط بر مباحث حتما و حتما تکنیک مطالعه شیمی کنکور رو خوب یاد بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

مهم ترین درس های دینی کنکور

روش مطالعه زیست نظام جدید

روش های نوین مطالعه کنکور سراسری

نحوه مطالعه شیمی کنکور 

3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی

چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بزنیم
روش مطالعه شیمی رتبه های برتر
تکنیک مطالعه شیمی کنکور

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مطالعه شیمی کنکور به صورت درست و اصولی چطوره؟

با توجه به روش مطالعه شیمی رتبه های برتر ، تمام رتبه های برتر کنکور بر این موضوع اتفاق نظر دارن که باید اول کتاب رو خوب بخونید بعد شروع کنید به تحلیل و تست زنی سوالات.

3 تکنیک طلایی روش مطالعه رتبه های تک رقمی برای ۱۰۰٪ شیمی چیه؟

یکی از پاسخ هایی که میتونیم به چگونه شیمی را ۱۰۰٪ بدیم اینه که حتما و حتما 1.کتاب رو خوب بخونید 2.تست بزنید3.نکات تست رو توی کتاب بنویسید.

چطور میتونم برای تکنیک مطالعه شیمی کنکورمشاوره دریافت کنم؟

برای دریافت مشاوره میتونید با مشاوران ما به شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تکنیک زمان های نقصانی

    تکنیک زمان های نقصانی | مزایا و معایب + نکات طلایی

    تکنیک زمان های نقصانی، برای افراد در کنکور و دیگر آزمون‌ها برای ورود به دانشگاه یا کار بسیار مورد توجه است. این تکنیک می‌تواند یک روش موثر و کاربردی برای آزمون مهمی مانند کنکور باشد. می‌دانیم یکی که از اصلی‌ترین...
  • تکنیک های تندخوانی کنکور

    تکنیک های تندخوانی کنکور + مزایای تندخوانی در مطالعه

    از بهترین روش ها جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان و صرفه جویی در آن بهره گرفتن از تکنیک های تندخوانی کنکور در هنگام مطالعه و آماده شدن برای آزمون سراسری است. هرچند تأثیر تندخوانی در کنکور انکارناپذیر است، اما باز هم...
  • راز موفقیت در امتحانات نهایی

    راز موفقیت در امتحانات نهایی + 11 روش طلایی | ایران تحصیل

    راز موفقیت در امتحانات نهایی این است که تمامی جوانب را بسنجید و تا جایی که می‌توانید فعالیت قابل پیش بینی خود را تمرین کنید، در این صورت می‌توانید از عهده امتحانات خود برآیید و آن‌ها را پشت سر بگذارید....
  • مشکل وسواس در مطالعه

    مشکل وسواس در مطالعه چیست؟ 8 تکنیک برای مقابله | ایران تحصیل

    آیا در حین مطالعه نمی­‌توانید تمرکز کنید؟ یا در حین مطالعه اضطراب فراوانی دارید؟ آیا همیشه ترس از فراموشی مطالبی که مطالعه می‌­کنید را دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، بدانید که شما دچار مشکل وسواس در...
تماس با مشاور