ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۳ + مشاهده | mandegaralborz

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۰۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
نتایج آزمون ماندگار البرز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزانی که قصد تحصیل در دبیرستان ماندگار البرز را دارند، ابتدا می بایست در آزمون ورودی این دبیرستان شرکت کرد و نمره مورد نیاز را کسب کنند. اما پس از شرکت در این آزمون ورودی، برای مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز، می بایست دانش آموزان به سامانه  azmoon.tehranedu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و کلمه عبور خود، برای دریافت کارنامه آزمون خود اقدام کنند. برای رفاه حال متقاضیان گرامی، در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی دریافت نتایج و زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز را ارائه کرده ایم. همچنین در این مقاله مواردی همچون بازیابی رمز عبور، مندرجات کارنامه آزمون دبیرستان ماندگار البرز، ظرفیت و سهمیه های پذیرش را مورد بررسی قرار داده ایم.

از آنجایی که دبیرستان ماندگار البرز از جمله مدارس سطح بالای کشور است، قبولی در آزمون ورودی آن نیز مستلزم تلاش بسیار است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از راهنمایی مشاوری مجرب بهره مند شوید. مشاور تحصیلی مجرب می تواند در جهت افزایش بازدهی شما، برنامه ریزی صحیح، تقویت نقاط ضعف و … شما را یاری کند. تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید. متخصصان ایران تحصیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، شما را راهنمایی خواهند کرد. 

📢 اطلاعیه 📢

برای دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۳ تنها کافی است وارد وب سایت azmoon.tehranedu.ir شوید و با استفاده از کد ملی و رمز عبور نتایج را دریافت کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1403

مدرسه ماندگار البرز که یکی از مدارس پر قدمت و بسیار معتبر در تهران می باشد، دارای شرایط بسیار خوب علمی بوده و بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدرسه می باشد.  مدرسه البرز در حقیقت یک دبیرستان پسرانه بوده و به دلیل ظرفیت محدودی که دارد، هر ساله یک آزمون ورودی را برای ورود دانش آموزان به پایه دهم برگزار می کند. دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کرده اند، در صورت کسب نمره حد نصاب می توانند برای نام نویسی اقدام نمایند. نتایج این آزمون به طور معمول حدود یک ماه بعد برگزاری آن منتشر می گردد. در سال جاری نیز، آزمون ورودی مدرسه ماندگار در 22 اردیبهشت برگزار گردید. براساس اطلاعیه این دبیرستان، نتایج آزمون ورودی پایه دهم تا هفته اول تیرماه اعلام می شود. 

پس از اعلام نتایج آزمون ماندگار البرز می بایست دانش آموزان برای دریافت کارنامه خود به سایت این مدرسه مراجعه کرده و آن را دریافت کنند. چنانچه در در هنگام اخذ نتیجه خود با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما به شماره 9099075307 در سریعترین زمان ممکن راهنمایی های لازم را دریافت کنید نمایید.

بنر کال تو اکشن

🔗 اگر می خواهید از میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز مطلع شوید، وارد لینک مربوطه شوید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز 1403

برای مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز هیچ نیازی به مراجعه حضوری نبوده و خوشبختانه دانش آموزان می توانند به صورت اینترنتی کارنامه خود را دریافت نمایند. هر زمان که تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید، می توانید در زمان های مقرر با ورود به سایت اعلام نتایج آزمون ماندگار البرز که آدرس آن azmoon.tehranedu.ir می باشد برای دریافت کارنامه اقدام نمایید.

دانش آموزان گرامی توجه داشته باشند که جهت ورود به صفحه کاربری خود، لازم است که کد ملی و رمز عبور را وارد نمایند. انجام این کار بسیار آسان بوده و تنها با طی کردن چند مرحله امکان پذیر خواهد بود. در ادامه برای رفاه حال همه دانش آموزان عزیز راهنمای تصویری چگونگی دریافت نتایج آزمون ماندگار البرز را ارائه خواهیم کرد.

 

🔗 به منظور آگاهی از هزینه ثبت نام دبیرستان البرز در سال جاری، وارد لینک شوید.

راهنمای تصویری دریافت نتایج آزمون ماندگار البرز 1403

در این قسمت نحوه مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز را خواهیم دید. توصیه می شود که قبل از اقدام برای دریافت نتیجه فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا در بارگذاری سایت دچار مشکل نشوید. همچنین لازم به ذکر است که در صورت داشتن سوال و یا بروز خطا می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

🔰 مراحل دریافت نتایج آزمون ماندگار البرز عبارتند از:

در گام اول باید آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید. بعد از انجام این کار به صورت اتوماتیک وارد وب سایت می شوید. لازم به ذکر است بدانید در صفحه اصلی بر روی گزینه “مشاهده نتایج” کلیک نمایید تا بتوانید وارد مرحله بعد شوید.

مرحله اول مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

حال باید اطلاعاتی همچون کد ملی، کلمه عبور و کد امنیتی را در محل های مربوطه وارد کنید. دقت داشته باشید که کلمه عبور نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس می باشد. بنابراین حتماً رمز خود را به درستی وارد کنید.

مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

در صفحه بعدی که باز می شود، می توانید با انتخاب گزینه دریافت نتیجه آزمون، کارنامه خود را دریافت نمایید.

مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

 

 

🔗 جهت دریافت نمونه سوالات آزمون مدارس ماندگار البرز روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بازیابی کلمه عبور در زمان دریافت نتایج ماندگار البرز

همانطور که اشاره شد وارد کردن کلمه عبور در زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز الزامیست اما ممکن است در مواردی دانش‌ آموز به دلایل مختلفی این رمز را فراموش کرده و یا به درستی به خاطر نیاورد. همین امر ممکن است است برای فرد ایجاد استرس و اضطراب کند. خوشبختانه در چنین مواقعی بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه باشد، می توان آن به صورت اینترنتی رمز خود را بازیابی کرد.

بدین منظور لازم است که داوطلب در سایت مدرسه بر روی گزینه “کلمه عبور را فراموش کرده ام” که در منوی سمت راست پایین عبارت “مشاهده نتیجه آزمون” قرار دارد کلیک نمایید. در صفحه بعد ابتدا کد ملی و سپس شماره تلفن همراهی که در هنگام نام نویسی برای آزمون پرداخت هزینه وارد کرده‌اید را درج نمایید. 

همچنین، لازم است که کد امنیتی نمایش داده شده در پایین آن را بازنویسی کنید. پس از انجام همه این مراحل با لمس منوی “درخواست کلمه عبور”، یک رمز جدید برای شماره موبایل شما ارسال خواهد شد که می توانید از آن استفاده کنید.

 

🔗 جهت دریافتنمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان البرز وارد لینک مربوطه شوید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مندرجات کارنامه آزمون ماندگار البرز 1403 

پس از اینکه با نحوه مشاهده نتایج آشنا شدید، احتمالاً کنجکاو باشید که در کارنامه شما چه مواردی در شده است.

متقاضیانی که در آزمون شرکت کردند پس از دریافت نتیجه می توانند از تعداد پاسخ‌های صحیح به همراه نمره اخذ شده برای هر کدام از دروس مطلع شود.

علاوه بر این، برای هر دانش آموز مشخص شده است که نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه چند است. بر این اساس، داوطلبان می‌توانند از جزئیات عملکرد خود در آزمون آگاه شوند.

مندرجات کارنامه آزمون دبیرستان ماندگار البرز

 

🔗 برای دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان معارف روی عبارت کلیک نمایید. 

ظرفیت و سهمیه های پذیرش مدرسه البرز ماندگار

با توجه به آنکه دبیرستان البرز ماندگار دارای جایگاه بسیار خوبی است، در پذیرش دانش آموزان ورودی خود معیارهای خاصی را تنظیم کرده است. در این میان درصدی از ظرفیت پذیرش، به دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد و یا فرزندان همکاران فرهنگی هستند اختصاص داده شده است.

برای مثال، ده درصد از کل ظرفیت پذیرش دانش آموزانی که فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۵۰ درصد محسوب می‌شوند،در نظر گرفته شده است. البته اگر فرد بتواند حداقل ۸۰ درصد نمره آزمون آخرین فرد پذیرفته شده را کسب کرده باشد. به علاوه، اگر متقاضی فرزند همکار فرهنگی بوده و موفقیت کسب حداقل ۹۰ درصد نمره تراز آخرین پذیرفته شده، قبول محسوب می شود.

لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از این سهمیه ها را دارید بایستی مستندات استفاده از سهمیه را همچون راهنمای تصویری دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز از طریق سایت دبیرستان و در زمان مقرر انجام دهید.

 

🔗 به منظور آشنایی با سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز بر روی لینک قرمز کلیک کنید.

پس از قبولی در آزمون ماندگار البرز چه باید کرد؟

دانش آموزانی که در زمان اعلام نتایج آزمون ماندگار البرز جزء پذیرفته شدگان به شمار می روند، در مرحله بعد باید برای ثبت نام قطعی در مدرسه اقدام کنند. این زمان از طریق دبیرستان ماندگار البرز به اطلاع دانش آموزان و والدین گرامی خواهد رسید.

اقدامات لازم پس از قبولی آزمون دبیرستان ماندگار البرز

 

🔗 جهت دریافت مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی بر لینک کلیک فرمایید.

اخبار پیرامون نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

📢 تمدید مهلت ثبت‌‎نام آزمون‌ ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز:

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مهلت ثبت‌ نام آزمون‌ ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز تمدید شد. ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳، به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد پسر تا روز پنجشنبه (۳۱ فروردین ماه) تمدید شد.

براساس اعلام آموزش و پرورش شهر تهران، داوطلبان می‌ توانند برای دریافت دستورالعمل و ثبت‌ نام در آزمون ورودی، به درگاه الکترونیکی به نشانی www.tehran.medu.gov.ir مراجعه کنند. تمامی مراحل ثبت‌ نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا همه اطلاعات لازم در خصوص زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار دهیم و توضیحات لازم جهت ثبت نام قطعی را ارائه کنیم. آن دسته از دانش آموزان که در این آزمون پذیرفته شده‌اند، می‌توانند با مطالعه این مقاله از روند و زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به سادگی مطلع شوند. برای راهنمایی بیشتر داوطلبان عزیز در مقاله فوق نحوه مشاهده نتایج آزمون ماندگار البرز را همراه با راهنمایی تصویری آن ارائه کرده ایم. هم چنین اطلاعات مفیدی در خصوص نحوه بازیابی رمز عبور و اقداماتی که پس از قبولی در این آزمون ورودی باید انجام دهید بیان شده است. 

متقاضیان گرامی پس از مطالعه دقیق مقاله فوق در صورت داشتن سوال و یا وجود ابهام می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنند. متخصصان ما همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله نتایج آزمون ماندگار البرز بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز چه زمانی قابل دریافت است؟

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز از هفته اول تیر ماه 1403 بر روی سایت مدرسه ماندگار البرز قابل مشاهده خواهد بود.

برای دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز به چه چیزی نیاز است؟

داوطلبان برای دریافت نتایج، بایستی کد ملی و کلمه عبور خود را وارد کنند.

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز در چه سایتی منتشر می شود؟

کارنامه همه شرکت کنندگان در آزمون، در سایت azmoon.tehranedu.ir قابل دریافت است.

 

نظرات

207 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۳ + مشاهده | mandegaralborz»

  1. Avatar photo یه چیزی میشه دیگه گفت:

    علامه حلی 5 بهتره یا البرز
    باتوجه به اینکه رتبه 1کنکور هنر و رتبه 2 کنکور انسانی امسال از البرز بوده
    برای رشته ریاضی

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . علامه حلی مدرسه بهتری هست

  2. Avatar photo یه چیزی میشه دیگه گفت:

    خبر فوری
    من ذخیره 162 شدم بهم زنگ زدن بیا البرز
    ممنون از مشاورین گرامی
    دوستی که ذخیره 41 البرز شدی قبولی
    و اون 190 ی هم قبوله
    پارسال 300 ذخیره رفتن تو ولی خیلی بزرگه مدرسش حتما ثبت نام کنید
    . تست بزنید که قبول بشید به امید ذخیره نرید جلو دوستان

    1. Avatar photo سلام،شما تو چه رشته ایی امسال ذخیره ۱۶۲ شدین و بهتون برای ثبت نام زنگ زدن و ثبت نامتون کردن؟ گفت:

      سلام ،شما تو چه رشته ایی امسال ذخیره ۱۶۲ شدین و بهتون زنگ زدن که برید ب ای ثبت نام،من ذخیره ۱۱۹ تجربی شدم میخام ببینم با توجه به اینکه امروز نتایج ازمون تیزهوشان اومد امکان جابه جایی هست

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام
        امکان جابه جایی نیست

  3. Avatar photo پریسا گفت:

    درود و وقت بخیر.
    کارنامه آزمون البرز را چگونه می توان بدست آورد.

    1. Avatar photo ranjbar گفت:

      سلام وقت بخیر
      اعلام نتایج ازمون البرز داخل سایت tehran.medu.ir می باشد

  4. Avatar photo عرشیا گفت:

    سلام من ذخیره ۴۱ تجربی هستم شانسم برای قبولی چقدره

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  5. Avatar photo سلام گفت:

    چه زمانی به ذخیره ها برای ثبت نام زنگ زده می شه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      درصورتی که پذیرش شما برای این نوع مدارس قطعی باشد با شما تماس گرفته میشود

  6. Avatar photo عرشیا گفت:

    سلام ببخشید مدرسه البرز وقتی ما ذخیره ها قبول بشیم باهاشون تماس میگیرند یا اینکه خودمون باید وارد سایت بشیم تا نتیجه رو ببینیم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  7. Avatar photo عرشیا گفت:

    سلام ببخشید مدرسه البرز اگر که ما ذخیره ها قبول بشیم باهامون تماس میگیرند یا اینکه باید وارد سایت بشیم و نتیجه رو ببینیم که قبول شدیم یا نه

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  8. Avatar photo . گفت:

    سلا خسته نباشید
    من ذخیره ۱۶۴ رشته تجربی شدم
    شانسی دارم؟؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      احتمال پذیرش شما بااین ذخیره پایین میباشد

  9. Avatar photo محمودی گفت:

    سلام درسته که بعد از اینکه ثبت نام در مدرسه البرز تموم میشه یه مقداری به ظرفیتشون (جمعیت هر کلاس) اضافه میشه و تعداد بیشتری از آن چیزی که نوشته اند بر میدارند؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مدرسه البرز ذخیره دارد که در صورت عدم ثبت نام داوطلبان اصلی اعلام می شود.

  10. Avatar photo عرشیا گفت:

    سلام ببخشید آیا در اتمام ثبت نام ظرفیت اضافه میشه

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      طبق شواهد این چند سال اخیر
      خیر باز نخواهد شد.

  11. Avatar photo محمد رضا گفت:

    با سلام ببخشید ظرفیت میان پایه ١٠ به ١١ چقدره حدودا بنظرتون؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      اعلام ظرفیت صرفا به عهده ی دبیرستان میباشد و در مورد مسائل درون مدرسه نمیتوان مشاوره ی دقیق ارائه کرد.

  12. Avatar photo محمد حسین محمدی گفت:

    بدونید ۳۰۰ تا ریاضی فیزیک میخواد
    ۳۰۰ تا ذخیره ریاضی
    برا دهم
    من ذخیره ۱۹۰ شدم دوستی داشتم ذخیره ۱۵۹ و یا حتی ذخیره ۲۱۰ رفتن تو آیا یک درصد امیدی هست
    چون دوستی نوشته من ذخیره ۱۷۲ تجربی شدم درحالیکه قبولی تجربی ۱۸۰ تا هست به امید قبولی ایشون و من
    ولی من ذخیره ۱۹۰ درحالیکه ۳۰۰تا قبولی هست
    توروخداااانگید شانس شما پایینه چون من نمونه دولتی رو دوست ندارم فقط البرز ، مجبور میشم دوباره بشینم برا میان پایه۱۰۰۰۰ ساعت بخونم

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . اصولا بعد از اتمام زمان ثبت نام یه مقدار هم ظرفیت افزایش پیدا میکنه هم یه تعداد ثبت نام نمیکنند و از ذخیره ها استفاده میگردد

    2. Avatar photo کاربر گفت:

      سلام به شما دوست عزیز من خداروشکر امسال تو رشته ریاضی قبول شدم و به نظرم شما برو یک مدرسه دیگه ثبت نام کن چون خیلی ها میخوان تو همین البرز بموننند

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        بله بهتره که فقط به اون مدرسه اکتفا نکنید.

  13. Avatar photo محمد حسین محمدی گفت:

    ببخشید من از دوستم که البرز پرسیدم پارسال ۱۵۰ ذخیره تجربی برداشتن
    من ذخیره ۱۹۰ رشته ریاضی فیزیک شدم
    آیا امکان قبولی هست تا جایی که می دونی پنج ششم ذخیره ها میرن تو
    ۳۰۰ تا ذخیره ریاضی هست
    پارسال ۲۵۰ تا ذخیره برداشتن
    آیا امکانش هست امسال تا ۱۹۵ بردارن که من توش باشم
    چون منطقه تجارییه خیلی از ذخایر استفاده میشه
    معدلمم ۲۰ هست
    به جون خودم دوستم پارسال با ذخایر ۱۵۹ رفته تو حتی اون هم رفیق داره دخیره ۲۰۰ اومده تو
    آیا امیدی به من هست ؟جواب بدین دارم میمرم
    اگر نشه خود کشی میکنم

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . اصولا بعد از اتمام زمان ثبت نام یه مقدار هم ظرفیت افزایش پیدا میکنه هم یه تعداد ثبت نام نمیکنند و از ذخیره ها استفاده میگردد

  14. Avatar photo سلام گفت:

    سال گذشته (حدودا) چند نفر ذخیره تجربی می گرفتید؟
    ۱۰۰ نفر می گرفتید؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تعداد ذخیره ها به ثبت نام داوطلبین بستگی دارد.

  15. Avatar photo بردیا گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من ذخیره البرز شدم
    برای مادر بنده پیام آمده جهت زمان بندی پذیرفتگان و آشنایی با فرایند ثبت نام به سایت البرز(لینکش) مراجعه کنید.
    الان یعنی بنده پذیرفته شدم یا ذخیره؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با دبیرستان البرز تماس بگیرید.

    2. Avatar photo کاربر گفت:

      سلام
      عزیز خب برای ذخیره ها هم جلسه گذاشتند دیگه

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
تماس با مشاور