ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه با قبولی های پزشکی + مصاحبه و تجربیات

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۲
رشته پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از داوطلبان کنکورتجربی به دنبال مصاحبه با قبولی های پزشکی هستند تا جزییات نحوه مطالعه و برنامه ریزی آن ها را بدانند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا از مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ بیشتر بدانید و از نحوه مطالعه آن ها برای کنکور اطلاعات خوبی بدست آورید.

با استفاده از نکات گفته شده در مصاحبه با قبولی های پزشکی شما می توانید در مسیر مطالعه و یادگیری از دیگر رقبای خود جلوتر باشید و بسیاری از آزمون و خطاهای آن ها را بدانید. در نتیجه با صرف انرژی کمتر و داشتن زمان بیشتر به سمت هدف خود حرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

لزوم استفاده از  تجربیات داوطلبان و مصاحبه با قبولی های پزشکی

شاید این موضوع برای شما سوال باشد که اصلاً چرا باید از تجربیات این افراد استفاده کنیم. در این مورد باید به شما بگوییم که این افراد مسیری را که شما قصد رفتن آن را دارید، قبلاً طی کرده اند و نتایج خوبی را نیز کسب نموده اند. پس می توانید از برخی فعالیت های آن ها الگو برداری کرده و شما نیز این مسیر را با موفقیت به مقصد برسانید. البته فراموش نکنید که در کنکور و به صورت کلی برنامه ریزی درسی کپی برداری کامل صحیح نیست. زیرا شرایط هر یک از داوطلبان و افراد با هم متفاوت می باشد و لازم است هر فردی مسیر منحصر به فرد خودش را با توجه به توانایی هایی که دارد، طی نماید. در این شرایط استفاده از مشاوره کنکور تجربی نیز بسیار موثر خواهد بود. ما در ایران تحصیل پاسخگوی تمامی سوالات شما با استفاده از مشاوره تلفنی کنکور خواهیم بود.

مصاحبه با قبولی های پزشکی

ما در اولین قسمت مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ را برای شما آماده کرده ایم که مربوط به مهشاد فرهادی می شود. این شخص رتبه 544 در منطقه 1 کسب کرده  و موفق به قبولی در رشته پزشکی شده است.

این شخص در معرفی خودش می گوید که در تهران و مدرسه استعداد درخشان تحصیل کرده است.

رتبه منطقه ایشان  544 و رتبه کشوری 1750 از منطقه 1 می باشد. همچنین مهشاد در مصاحبه خود گفته است که در سال دوم موفق به کسب این رتبه شده زیرا در سال اول رتبه او 4000 بوده است.

مهشاد فرهای در پاسخ به این سوال که از چه زمانی برای مطالعه کنکور اقدام کرده می گوید، از سال یازدهم برای مطالعه جدی بوده و از آبان تا تیرماه به مطالعه پرداخته است.

او می گوید در سال دهم اصلاً مطالعه جدی برای کنکور نداشته است و از سال یازدهم به صورت جدی اقدام به مطالعه کرده است. جالب است بدانید مهشاد می گوید ثبت نام در آزمون های گزینه دو و قلم چی اصلاً نتیجه مفیدی برای وی نداشته است و او با مطالعه شخصی و تست زنی خودش بیشتر توانسه به هدف خود نزدیک شود.

در خصوص نحوه مطالعه مهشاد می گوید، تابستان سال دوازدهم روزی 10 ساعت مطالعه داشته اما با آغاز مدارس از مهر زمان مطالعه نداشته است. همچنین او دلیل نتیجه نگرفتن در سال اول کنکور را تعویض اساتید مدرسه و نحوه درس دادن آن ها را می داند.

 او در رابطه با دوران پشت کنکور خود می گوید که اصلاً تمایلی برای پشت کنکور ماندن نداشته و از مهر ماه سال اول پشت کنکور با راهنمایی مشاوران تازه متوجه شده است که نیاز به مطالعه و یادگیری بیشتر روش های تست زنی دارد.

او در مورد دوران طلایی نوروز خود می گوید که در آن روزها نیز به صورت دائم و مکرر درس می خوانده او می گوید از نظر من همه روزهای مطالعه، دوران طلایی هستند.

در ماه رمضان نیز مهرشاد می گوید به دلیل گرسنگی تمامی روزه هایش را نگرفته است.

در دوران جمع بندی او قصد داشته تمامی دروس عمومی را تا  عید تمام نماید و این کار را انجام داده است و از اواخر استفتد برای دادن آزمون ها اقدام کرده است. برای جمع بندی تمامی دروس نیز از اردیبهشت ماه اقدام کرده است.

 همچنین او می گوید که تست های نشان دار فیزیک و ریاضی ام رو چندین بار زده و تا خرداد ماه هر هفته بین 2 تا 3 آزمون جامع از خود گرفته است.

 

 

قبولی های پزشکی

مصاحبه با قبولی های پزشکی و منابع مورد استفاده آن ها

در این قسمت قصد داریم منابعی را که این داوطلب کنکور برای مطالعه استفاده کرده است، بررسی کنیم در ادامه همراه ما باشید.

دقیقا از چه منبعی برای هر درس استفاده می کردید و بهترین منابع کنکور از نظر شما چه مواردی هستند؟

او می گوید برای ادبیات و برای قرابت کتاب هامون سبطی ( نشر دریافت ) +  کتاب نشر الگو و برای آرایه و دستور و لغت و املا هفت خوان خیلی سبز و الگو استفاده کرده است.

او می گوید برای عربی  از کتاب جامع مهر و ماه به همراه درک مطلب مینی میکرو گاج استفاده کرده است. او برای دینی از خیلی سبز و زیپ الگو استفاده کرده است. او برای زبان نیز از خیلی سبز استفاده کرده و البته می گوید زبان خودش هم سطح خوبی داشته است. او برای داوطلبان متوسط یا ضعیف کتاب شهاب اناری را توصیه کرده است. او برای زمین شناسی مطالعه ای نداشته است و برای ریاضی، ریاضی جامع مهر و ماه رو کار کردم + نردبام خیلی سبز را مطالعه کرده است.

او می گوید برای زیست کتاب های متعددی را امتحان کرده و در نهایت کتاب آی کیو را انتخاب کرده است. برای فیزیک نیز میکروگاج و خیلی سبز را مطالعه کرده است.

برای شیمی از سه منبع، خیلی سبز هارو جدا،مسایل خیلی سبز و دور دنیا در نیم ساعت گاج استفاده کرده است.

با رتبه 80000 تجربی کجا قبول میشم؟ اگر شما هم این سوال را در سر دارید کلیک کنید.

مصاحبه با قبولی های پزشکی و نحوه مطالعه دروس

این داوطلب می گوید ممکن است روش مطالعه من برای دیگران مناسب نباشد زیرا هر فردی روش متفاوتی برای مطالعه دارد. او برای مطالعه ادبیات مطالعه زیاد شعر و قرابت معنایی را توصیه می کند. برای  مطالعه عربی ابتدا درسنامه مطالعه می کرده و سپس به زدن تست می پرداخته به علاوه این داوطلب می گوید که هر روز مرتب 10 تست عربی زده و یک مطالعه درک مطلب نیز داشته است. او برای مطالعه دینی و موفقیت در زدن تست های این درس مطالعه کتاب درسی را مهم دانسته است. برای زبان می گوید که هر روز مطالعه درک مطلب داشته و تست لغت هم زیاد کار کرده است. او برای درس ریاضی زدن تست فراوان را توصیه می کند. او برای زیست تحلیلی مطالعه کردن و تحلیلی تست زدن را توصیه کرده و جالب است بدانید می گوید این درس نقطه ضعف وی بوده است. او می گوید من با روزی 30 الی 40 تست تحلیلی زدن بعد از مدتی به ثبات در این درس رسیده است. او برای فیزیک نیز زدن تست فراوان و خلاصه نویسی را توصیه می کند.

او می گوید من از هیچ فیلم آموزشی استفاده نکردم و در روز بین 8 تا 11 ساعت مطالعه داشتم. ساعت خواب او 7 ساعت در شب بوده است.

میانگین تراز آزمایشی او نیز 6200 بوده است.

یکی از نکاتی که این داوطلب در نحوه مطالعه خود می گوید، تقسیم بندی مطالعاتی است که می گوید یک پنجم از زمان خود را مطالعه و کرده و در مابقی زمان ها تست زده است.

مصاحبه با قبولی های پزشکی رتبه 403

ما در قسمت فوق مصاحبه یا یکی از رتبه های خوب رشته تجربی را که موفق به قبولی در پزشکی شده بود، آوردیم حال در این قسمت قصد داریم به مصاحبه با رتبه 403 از مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ را بررسی کنیم.

این شخص امیررضا جبرائیلی هستم از شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی مدرسه استعداد های درخشان علامه جعفری می باشد.

او دارای رتبه 403 منطقه 2 و 907 کشوری در نظام جدید بوده است.

در این خصوص که از چه زمانی برای مطالعه اقدام کرده است می گوید، تقریباً از همان سالهای پایه درس خوندن منظم داشتم ولی برای کنکور از سال یازدهم تابستان مطالعه کردم. این شخص می گوید در سال دهم تابستان هیچ مطالعه ای نداشته و از مهر با برنامه کانون مطالعه کرده است. در سال یازدهم تابستان مطالعه خوبی داشته و تا قبل کرونا با آزمون ها مطالعه کرده است.

در تابستان سال دوازدهم نیز او می گوید که با آزمون ها مطالعه را جلو برده است.

این داوطلب می گوید سال تحصیلی دوازدهم برای او بسیار پر چالش بوده است و برنامه ریزی خوبی نداشته است.

برای دوران طلایی نوروز نیز مانند تابستان و زمستان مطالعه کرده و به جمع بندی پرداخته است. او می گوید در ماه رمضان نیز برای این که مطالعه داشته باشد، روزه نگرفته است.

او بهترین دوران خود را دوران جمع بندی می دارند زیرا آزمون های جامع متعددی را شرکت کرده است.

مصاحبه با قبولی های پزشکی رتبه 403 و منابع مورد استفاده

در خصوص این منابع داوطلب می گوید که به صورت شانسی آن ها را انتخاب کرده است. به طور مثال برای ادبیات کتاب های موضوعی های الگو + میکروطلایی + دهم قلمچی را پیشنهاد داده است.

برای عربی او خیای سبز و 200 نکته قلم چی را پیشنهاد می دهد.

برای دین و زندگی او اهمیت بسیاری برای کتاب قائل است.

برای زبان کتاب های دکتر اناری و مهندسی شهلایی به علاوه خیلی سبز را توصیه می کند. برای زمین شناسی کتب درسی را توصیه می کند. او برای ریاضی کتاب های مهر و ماه و آی کیو را مهم می داند. برای زیست نیز اهمیت کتاب درسی را بسیار زیاد توصیف می کند.

مصاحبه با قبولی های پزشکی رتبه 403 و نحوه مطالعه دروس

او برای مطالعه دروس عمومی مانند ادبیات می گوید که به صورت موضوعی مطالعه کرده است. او برای عربی می گوید که کتاب درسی در اولویت باشد و بسته به سطحی که دارید مطالعه متون و قواعد را در اولویت قرار دهید.

او برای مطالعه دین و زندگی می کوید که کتاب درسی بسیار مهم است و برای تست نیز از انواع کتاب می توانید استفاده کنید. این داوطلب مطالعه روزانه دینی به اندازه یک ساعت را توصیه می کند. برای زمین شناسی نیز کتاب به علاوه تست های کنکوری را توصیه می کند.

این داوطلب در خصوص استفاده از فیلم های آموزشی نیز می گوید که از فیلم های آموزشی استفاده کرده است. برای مطالعه در طول روز نیز او بازه های مختلفی را برای مطالعه انتخاب کرده است.

مطالعه رتبه های برتر تجربی

مصاحبه با قبولی های پزشکی رتبه 403 و نحوه تحلیل آزمون

او می گوید بهتر است بعد از هر آزمون سوالات غلط و نزده خود را مطالعه کرده و پاسخ درست آن ها را در جایی یادداشت نمایید.

در خصوص بالا بردن سرعت تست زنی نیز این داوطلب توصیه می کند که باید تعداد تست هایی را که می زنید افزایش دهید تا سرعت تست زنی شما افزایش پیدا کند. همچنین برای دروسی که قوی هستید توصیه می کندحتماً تست زنی فشرده را امتحان نمایید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ بپردازیم. مصاحبه هایی که ما برای شما آورده ایم مربوط به دو نفر از داوطلبان کنکور با رتبه زیر 1000 بود که تمامی نکات مهم آورده شده مربوط به صحبت های آن ها می شد. در صورتی که شما نیز علاقه مند به دانستن اطلاعات بیشتری از این داوطلبان و نحوه مطالعه آن ها هستید، نمی توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصاحبه با قبولی های پزشکی ۱۴۰۳ از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور