ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشکل سامانه منادا + راهنما تصویری رفع خطاها | ایران تحصیل

مشکل سامانه منادا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای دریافت راه حل مشکلات سایت منادا و روش های جایگزین سامانه تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش میزان استفاده از آن در امور اداری، سامانه های متعددی برای سهولت بخشیدن در امور دانشجویان دانشگاه های مختلف وجود دارند. این بار سامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ir برای دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور طراحی شده است تا دانشجویان از طریق این سامانه برخی امور اداری خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. نقل و انتقالات و یا مهمانی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی از خدمات این سامانه می باشد. آن دسته از دانشجویانی که قصد نقل و انتقالی و یا مهمانی در دانشگاه دیگری را دارند از طریق همین سامانه می توانند اقدام نمایند. اما گاها دانشجویان با مشکلاتی در سامانه منادا مواجه می شوند و ایران تحصیل قصد دارد در این مقاله به توضیح سامانه منادا و همچنین مشکل سامانه منادا بپردازد.

در واقع، اگر دانشجویان با این مشکلات آشنا باشند، می توانند آن ها را فورا رفع کرده و درخواست های خود را ثبت نمایند. بنابراین، اگر شما هم دانشجوی دانشگاه آزاد هستید و می خواهید که مشکل سامانه منادا را رفع کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله شما عزیزان را با برخی از این مشکلات آشنا کرده و روش های رفع آن ها را نیز بیان خواهیم کرد. 

🔔 اطلاعیه 🔔

دانشجوهای دانشگاه های آزاد اسلامی بدون نیاز به حضور در دانشگاه های مبدا و مقصد خود می توانند با مراجعه به سامانه منادا برای مهمانی و یا نقل و انتقال به سایر دانشگاه های کشور اقدام نمایند.

 

سامانه منادا چیست؟

👈🏽 سامانه منادا یک سامانه اینترنتی طراحی شده برای دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی می باشد تا بتوانند برخی امور اداری و دانشگاهی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی از طریق این سامانه می توانند تقاضای نقل و انتقالی و یا مهمانی (دائم/موقت) به سایر دانشگاه های کشور دهند. دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی بنا به دلایلی مانند مشکلات جسمی و روحی، شرایط تاهل خاص و یا مسافت زیاد و … خواستار نقل و انتقال و یا مهمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی دیگر هستند.

 

سامانه منادا به منظور ثبت و بررسی الکترونیکی درخواست نقل و انتقالی و یا مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال دائما در دسترس می باشد. اما فرایند ثبت و بررسی درخواست مهمانی و یا نقل و انتقالی در این سامانه صرفا دو بار در سال و معمولا در ماه های خرداد و دی ماه امکان پذیر است. در واقع، این در خواست ها برای نیمسال اول در مهر ماه و برای ثبت درخواست های نیمسال دوم، در بهمن ماه فعال می شود. در نهایت، دانشجویان با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی و قبول کردن آن ها در شیوه نامه این سامانه می توانند نسبت به ثبت درخواست برای نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه و ارائه مدارک خود اقدام نمایند.

بنابراین، دانشجویان در زمان های مقرر با توجه با در نظر گرفتن نیم سال تحصیلی خود اقدام به درخواست نقل و انتقالی و یا مهمانی در مقاطع مختلف می کنند. پس از اتمام مهلت ثبت درخواست، دانشگاه های مبدا و مقصد درخواست دانشجویان را بررسی می نمایند و سپس نتیجه درخواست آن ها را از طریق همان سامانه منادا اعلام می کنند. 

 

سامانه منادا چیست؟

زمان درخواست انتقال و یا مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه منادا 

👈🏽 دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی که قصد دارند برای ادامه تحصیل خود در نیمسال تحصیلی سال جاری به دانشگاه های دیگر چه به صورت دائم و چه به صورت موقت منتقل شوند، می بایست اطلاعیه های منتشر شده سامانه منادا و همچنین سامانه های دانشگاه های آزاد خود را پیگیری و در زمان مقرر اقدام به ثبت درخواست مورد نظر کنند. در غیر این صورت دانشجویان موفق به ثبت درخواست و در نتیجه نقل و انتقالی دائم و یا موقت نمی شوند.

بنر کال تو اکشن

رایج ترین مشکلات سامانه منادا

👈🏽 در این بخش به برخی از مشکل سامانه منادا می پردازیم که اغلب دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی به هنگام ثبت درخواست با آن ها مواجه شده بودند. بهتر از است دانشجویان در جریان این مشکلات باشند تا از بروز آن ها پیشگیری و یا در صورت بروز توانند آن مشکلات را رفت نمایند. برخی از رایج ترین این مشکلات، شامل موارد زیر می باشند: 

 

عدم موافقت سامانه با درخواست دانشجویان

برخی از دانشجویان گزارش داده اند که یکی از مشکلات سامانه منادا این است که سامانه با درخواست مهمانی و یا نقل و انتقال آن ها موافقت می کند اما، ممکن است واحدهای دانشگاه مقصد مانند واحد علوم و تحقیقات درخواست آن ها نپذیرد و به نظر می آید که مشکل از سامانه باشد. اما دانشجویان بهتر است بدانند که این مشکل مربوط به ظرفیت‌ های واحدهای مبدا و مقصد است که در اکثر موارد با درخواست نقل و انتقالی دانشجویان موافقت می کنند. اما برای مهمانی در برخی از گروه‌ها ممکن است محدودیت هایی اعمال شود. از جمله محدودیت هایی که می توان به آن اشاره کرد کیفیت سرفصل های متفاوت در دانشگاه های مقصد و مبدا است. 

در صورت بروز چنین مشکلی دانشجویان با مراجعه به دانشگاه های مبدا و یا مقصد می توانند این مشکل را پیگیری نمایند و یا در صورت عدم تمایل به مراجعه حضوری می توانند با کارشناسان مربوطه دانشگاه ها تماس گرفته و مشکل خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری پیگیری و در نهایت رفع نمایند.

 

 

📌 جهت کسب اطلاعات لازم از نحوه استفاده از سامانه پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزادسال ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید. 

 

عدم پرداخت هزینه

از دیگر مشکلات سامانه منادا می توان به عملکرد خود سامانه به هنگام ثبت نام می باشد اشاره کرد. برخی دیگر از دانشجویان گزارش داده اند که سامانه دچار اختلال شده است و بسیاری از آن ها هنوز نتوانسته‌ اند ثبت ‌نام کنند. به گفته دکتر علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه منادا در خصوص سرور و بانک اطلاعاتی مشکلی ندارد و تاکنون بیش از پنج هزار نفر ثبت درخواست کرده‌اند.

اما مواردی گزارش شده است که به هنگام پرداخت هزینه جهت دریافت مجوز مهمانی و یا نقل و انتقالی به سایر دانشگاه ها اختلالی در این فرایند رخ داده است. دانشجویان به هنگام ثبت درخواست و پرداخت هزینه به درگاه بانک مورد نظر منتقل می شوند و ممکن است هزینه پرداخت و از حساب بانکی دانشجویان آن مبلغ کسر شود. اما، فرایند پرداخت تایید نشود و یا آن ها مجبور شوند بار دیگر هزینه را پرداخت نمایند. مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص هم توضیحاتی ارائه دادند تا در صورت بروز چنین مشکلی دانشجویان بتوانند آن را به راحتی رفع نمایند. وی اشاره کرد که این مشکل مربوط به بانک می باشد و دانشگاه ها هیچ گونه دخالتی در این موضوع ندارد و دانشجویان با مراجعه به دانشگاه و یا تماس با بخش امور مالی موضوع را مطرح کنند تا در نهایت مبلغ به آن ها عودت داده شود.

عدم پرداخت هزینه در سایت منادا

عدم ثبت درخواست دانشجویان مبنی بر انتقال به دانشگاه های دولتی

از دیگر دانشجویانی که قصد نقل و انتقال و یا مهمانی در دانشگاه آزاد را داشته اما نتوانسته بود درخواست خود را در سامانه منادا ثبت نماید و این مشکل را گزارش کرده بود. با بررسی این مشکل کارشناسان بخش مربوطه متوجه شدند که فرد متقاضی نقل و انتقالی دانشجوی دانشگاه دولتی بوده که متقاضی نقل و انتقالی به دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

چون سامانه منادا مختص امور دانشجویی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی می باشد و برای ثبت نام و ورود به سامانه منادا دانشجویان نیاز به شماره نه رقمی دانشجویی خود دارند که شماره دانشجویی دانشگاه های سراسری با دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی متفاوت می باشد. بنابراین امکان ورود و ثبت درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی از طریق سامانه منادا برای دانشجویان سایر دانشگاه های کشور به جز دانشجوهای دانشگاه های آزاد اسلامی مقدور نمی باشد.

عدم ثبت درخواست دانشجویان مبنی بر انتقال به دانشگاه های دولتی

 

🔔 اطلاعیه 🔔

دانشجویان دانشگاه های دولتی می توانند جهت انتقالی به دانشگاه های آزاد و بالعکس دانشجویان دانشگاه های آزاد می توانند جهت انتقالی به دانشگاه های دولتی ثبت درخواست کنند. اما این گونه درخواست ها معمولا توسط مکاتبات بین دانشگاهی انجام می پذیرد.

 

عدم ورود به سایت

مشکل دیگری که دانشجویان با آن ها مواجه شده اند عدم ورود آن ها به سامانه منادا بوده است. دانشجویان در صورتی که اطلاعات هویتی خود را وارد کردند و در نهایت موفق به ورود به سامانه منادا نشده اند و خطای “اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد” را مشاهده کرده اند می توانند  از طریق ارسال پیام به مدیر سیستم موضوع را گزارش نمایند.

عدم ورود به سایت منادا

آیا نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد دارای محدودیت است؟

با توجه به محدودیت‌های موجود در رشته‌های گروه علوم پزشکی و برخی رشته‌ها و محل‌های بحرانی مانند حقوق تهران شرق، که با ورود و خروج دانشجو در واحدهای مبدا و مقصد منجر به عدم توازن بین این واحدها می‌شود، و در برخی موارد در واحد مبدا به دلیل رسیدن دانشجو به حداقل امکان، کلاس به حد نصاب نمی‌رسد و در واحدهای مقصد در رشته‌هایی مانند پزشکی تهران و دامپزشکی کرج به دلیل افزایش تعداد دانشجو، واحد قادر به پذیرش دانشجو نیست.

این موضوع در هنگام برگزاری جلسات کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی به صورت توازن لحظه‌های رشته/محل به اعضا نمایش داده می‌شود و با توجه به این مهم درخصوص دانشجویان تصمیم‌گیری صورت می‌پذیرد.

 با توجه به شیوه‌نامه اجرایی در آئین‌نامه حد و حدود اجرایی برای واحدهای دانشگاهی تعیین‌شده‌است و این واحدها ملزم به اجرای آن هستند و در صورتی که کوتاهی یا قصوری در اجرا رخ دهد، حوزه بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات باید به عنوان بازوی اجرایی وارد شود.

لازم به ذکر است متقاضیان برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند به سامانه منادا مراجعه کرده و از جزئیات آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آگاه شوند.

 

شرایط فارغ التحصیلان سما برای نقل و انتقالات

درخواست میهمانی فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها و دبیرستان‌های سما که حداقل ۳ سال آخر دوره تحصیلی خود را در مدارس سما گذرانده باشند، در مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، پس از تایید معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه، در صورت داشتن رشته/گرایش و مقطع تحصیلی مورد نیاز، امکان‌پذیر است.

درباره میهمانی یا انتقال دانشجویان سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی یا بالعکس، باید ذکر شود که انتقال یا میهمانی دانشجویان سایر دانشگاه‌های داخل کشور به دانشگاه آزاد اسلامی امکان‌پذیر است، در صورتی که دانشگاه محل تحصیل دانشجو از دانشگاه‌های تایید‌شده‌وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی باشد، برابر آیین‌نامه آموزشی منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشد و همچنین موافقت دانشگاه محل تحصیل (مبدا) و واحد دانشگاهی مقصد اخذ‌شده‌باشد.

همچنین، رشته/گرایش و مقطع تحصیلی متقاضی در واحد مقصد باید موجود باشد. مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: انتقال یا میهمانی دانشجویان رشته‌های گروه پزشکی (دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و…) در صورت موافقت دانشگاه محل تحصیل (مبدا)، واحد دانشگاهی مقصد و شورای آموزشی علوم پزشکی دانشگاه امکان‌پذیر است. همچنین، در صورت میهمانی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو به عنوان سایر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه خود را پرداخت می‌کند.

روش های جلوگیری از بروز مشکل سامانه منادا

👈🏽  به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل سامانه منادا و یا ثبت درخواست نقل و انتقالی و یا مهمانی دانشجویی، دانشجویان بهتر است موارد زیر را به هنگام ثبت درخواست خود در نظر داشته باشند.

✔️  عدم مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاه های مبدا و مقصد جهت ثبت درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویی و ثبت و پیگیری درخواست به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری

✔️  مطالعه شیوه نامه و سپس انتخاب ماده متناسب با شرایط دانشجویی خود

✔️ بررسی واحدهای ارائه شده توسط دانشگاه مقصد و اطمینان از ارائه واحدهای انتخابی در آن دانشگاه

✔️  بررسی اولویت های دیگر در صورت عدم کسب امتیاز لازم جهت انتقالی و یا مهمانی در دانشگاه مقصد

✔️  ثبت درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویی توسط خود فرد، عدم واگذاری ثبت درخواست به دیگران و یا کافی نت

✔️ تغییر نوع درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویی در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سامانه منادا پس از گذشت 24 ساعت از ثبت درخواست اولیه

✔️  اطمینان از نهایی شدن ثبت درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویی

 

🔔 اطلاعیه 🔔

به منظور اطلاع رسانی از فرایند و مراحل ثبت و بررسی درخواست نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده است که دانشجویان پس از ثبت درخواست با ارسال پیامکی از جانب سامانه منادا تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه منادا به آن ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روش های جلوگیری از بروز مشکل سامانه منادا

نکاتی در خصوص سامانه منادا

در انتهای متن پس از آشنایی با مشکل سامانه منادا بهتر است به نکات زیر نیز توجه بفرمایید:

دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند درخواست خود را برای نقل و انتقال در سامانه منادا ثبت کنند. لطفا توجه داشته باشید که ثبت نقل و انتقال به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است و در صورت مشکل سامانه منادا می توانید با شماره 00 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را انجام دهید و همچنین ضروری است که درخواست خود را به تعویق نیاندازید و در اولین فرصت ممکن اقدام کنید.

بعد از پایان زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود نخواهد داشت. بنابراین قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر، شرایط موجود در شیوه‌نامه را به دقت مطالعه کنید.

تایید صحت مدارک و مستندات وظیفه دانشجو است. در صورتی که عدم صحت مدارک ارائه‌شده‌ثابت شود، در هر مرحله‌ای از فرایند که باشید، درخواست شما لغو می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که بدون پرداخت هزینه، بررسی مدارک انجام نمی‌شود. در صورت پرداخت هزینه، امکان بررسی مدارک با ثبت نام مجدد وجود دارد.

با داشتن اطلاعات کامل درباره محتوای شیوه‌نامه و با توجه به شرایط داوطلب، لطفا ماده درخواستی را انتخاب نمایید.

در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، امکان تغییر نوع درخواست انتقالی حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست وجود دارد. لطفا درخواست انتقالی دانشگاه آزاد را به هیچ عنوان به دیگر اشخاص نسپارید.

پیگیری وضعیت درخواست دانشجویان به صورت آنلاین از طریق سایت منادا و به‌موجب شیوه‌نامه نقل و انتقالات انجام می‌شود. قبل از شروع کلاس‌ها، می‌توانید نتایج درخواست خود را در سامانه مشاهده کنید.

لطفا از صحت نهایی شدن درخواست انتقالی در سایت مطمئن شوید.  متقاضیان می‌توانند با مرکز مشاوره ایران تخصیل تماس بگیرند.

توجه داشته باشید که امکان انتخاب چند واحد مقصد برای دانشجو وجود دارد. بنابراین، پیشنهاد می‌دهیم حتما از این امکان استفاده کنید و درصورت عدم کسب امتیاز لازم برای واحد مقصد، اولویت‌های بعدی را بررسی کنید.

نکاتی در خصوص سامانه منادا

آخرین اخبار پیرامون نقل و انتقال سامانه منادا

📢 انتقالی به واحد الکترونیکی دانشجویان

دانشجویانی به دلیل غیرحضوری بودن دانشگاه ها برنامه تحصیلی و کاری خود را آماده کرده اند و شرایط شرکت حضوری در دانشگاه مبدا را ندارند می توانند از این امکان بهره ببرند و انتقالی دائم خود دار بگیرند. اما دانشجویان از ترم های آینده می توانند همچون سال های گذشته متقاضی درخواست مهمانی در سامانه منادا باشند.

 

📢 درخواست انتقالی رایگان

با اعلام معاون محترم فرهنگی-دانشجویی، دانشجویان از پرداخت هزینه جبرانی جهت درخواست انتقالی به واحد الکترونیک معاف شدند و بجز شهریه دانشگاهی که در دانشگاه مبدا خود پرداخت می کردند دیگر نیاز به پرداخت هزینه مضاف نمی باشد.

 

📢  واریز وجه در سامانه منادا حل شد

با توجه به عدم در دسترس بودن شماره ملی، دانشجویان غیرایرانی مواجه به مشکلاتی در پرداخت هزینه بررسی می‌شوند. اما این مشکلات حل‌شده‌است و از این پس پرداخت هزینه به صورت دستی و خارج از سیستم صورت خواهد گرفت با همکاری معاونت امور بین‌الملل و واحدهای مجری طرح جذب دانشجویان غیرایرانی بر اساس تفاهم‌نامه. مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد که در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه دانشجویی، دانشجوها می‌توانند به صورت رسمی انتقال یا میهمان شوند اگر پس از انتخاب رشته/محل عقد دائم کرده باشند و مدارک لازم را تهیه کنند.

خلاصه مطلب

دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی با مراجعه به سامانه منادا به آدرس اینترنتی monada.iau.ir می توانند جهت مهمانی و یا نقل و انتقال خود به سایر دانشگاه های کشور اقدام نمایند. اما برخی از متقاضیان با برخی از مشکلات سامانه منادا به هنگام ثبت درخواست مواجه شده اند که این مقاله سعی در معرفی سامانه منادا و همچنین معرفی مشکل سامانه منادا، به همراه راه حل هایی برای جلوگیری از بوجود آمدن در سامانه و انواع روش های پیگیری درخواست در سامانه منادا را داشت. دانشجویان با داشتن آگاهی از این مشکلات و جلوگیری از بروز آن ها می توانند فرایند ثبت و پیگیری درخواست نقل و انتقالی و یا مهمانی خود را به نحوه احسنت پشت سر بگذارند.

 

📥  جهت دانلود pdf این مقاله اینجا کلیک کنید. 📥

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای دریافت راه حل مشکلات سایت منادا و روش های جایگزین سامانه تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی می توانند برای انتقال و مهمانی درخواست دهند؟

فرایند انتقال و مهمانی به دانشگاه های دیگر برای دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق سامانه منادا انجام می پذیرد.

برای ورود به سامانه منادا داشتن چه اطلاعاتی ضروری می باشد؟

دانشجویان برای ورود به سامانه منادا نیاز به کد ملی، شماره دانشجویی و یا شناسه انتخاب رشته خود دارند.

آدرس اینترنتی سامانه منادا چیست؟

سامانه منادا به آدرس اینترنتی monada.iau.ir برای دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی برای انتقال و مهمانی به دانشگاه های دیگر در دسترس می باشد.

نظرات

125 دیدگاه دربارهٔ «مشکل سامانه منادا + راهنما تصویری رفع خطاها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo صبا گفت:

    سلام من از طریق مجلس درخواست مهمانی دادم و کمیسیون تایید کرده و بهم ابلاغیه دادن ولی دانشگاه مبدا نه بهم مجوزو میده نه لیست دروس الان واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره 096480 تماس بگیرید.

  2. Avatar photo فاطمه عسگری گفت:

    سلام من میهمان دائم هستم برای این ترم که میخوام انتخاب واحد کنم تو اموزشیار میخوام درخواست صدور فرم دروس برای مهمان دائم بدم قسمت واحد سازمانی کد دانشگاه و میزنم هیچ گزینه ای نمیاره سازمان گفته مشکل از منادا است باید چیکارکنم؟!

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید صبر کنید تا مشکل سامانه برطرف شود.
      یا مراجعه کنید به دانشگاه

  3. Avatar photo Fatme گفت:

    شماره پشتیبانی و میشه بزارید

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      راه ارتباط با مرکز مشاوره ایران تحصیل :9099075307

  4. Avatar photo حامد فلاح گفت:

    سلام وقت بخیر مدارک را اضافه میکنم ولی بارگذاری انجام نمیشود ؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. مشکل از اینترنت شما میباشد سامانه مشکلی ندارد.

  5. Avatar photo ahmadi گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چندروزیه نمیتونم وارد سایت منادا بشم که درخواستمو ثبت کنم مدام میزنه سایت درحال بروزرسانی باید چیکار کنم؟ واسه همه همینه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکل عمومی است.

  6. Avatar photo حسین گفت:

    سلام و خسته نباشید ، چرا خطای “اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد” را دریافت میکنم؟ و اینکه اطلاعات رو همه وارد ، وثبت نام انجام دادم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر دسترسی برای افراد غیر ایثارگر به سامانه منادا بسته هست

  7. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام
    من دانشجو ورودی جدید هستم خواستم انتقال بگیرم ولی متاسفانه هرکاری میکنم خطا میزنه پیام هم ارسال کردم ولی هیچ گونه جوابی نیومد برام با دانشگاه هم صحبت میکنم میگه از طرف ما مشکلی نیست
    لطفا راهنمایم کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با شماره دانشجویی موقت ورود کردین؟

  8. Avatar photo شادیه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من درخواست انتقالی دادم روز سه شنبه باهام‌تماس گرفتن که سندی که بارگذاری کردی باید مال محلی باشه که درخواست انتقالی دادی برام نقص مدارک زدن ویرایش برام باز شد زدم رو رفع نقص کلا ویرایش برام بسته شد .از آروز سه شنبه من در تلاشم با قسمتی تماس بگیرم درست کنن برام بتونم دوباره ویرایش کنم ولی متاسفانه نمیشه کسی میتونه لطفا راهنمایی کنه باید چیکار کنم ؟ شماره نیست بشه با تلفن همراه بدون هزینه تماس گرفت؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      درخواست خود را از طریق دانشگاه پیگیری نمایید.

  9. Avatar photo سارا گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    دکتری استعداد درخشان پذیرفته شدم و چون بدون آزمون بوده کد دسترسی انتخاب رشته ندارم، برای ورود به سامانه منادا باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر به دلیل اینکه استعداد درخشان هستید بعد از ثبت نام در سایت دانشگاه در تاریخ مقرر که اعلام میشه بهتون باید در سامانه اموزشیار اقدام به انتخاب واحد کنید

  10. Avatar photo اسی گفت:

    سلام من تو پرداخت هزینه مشکل دارم
    چکار باید کنم

  11. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام چطور میشه با مدیریت سایت منادا تماس گرفت لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شماره تماس: 77317748 و 47-770098700داخلی 1540

  12. Avatar photo پریا گفت:

    سلام درخواست شما توسط اداره مربوط تایید گردیده و در انتظار اعلام نظر سازمان مرکزی می باشد
    چند روز روی این پیام مونده میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بسته ی شما در اداره ی پست میباشد

  13. Avatar photo ارغوان گفت:

    سلام وقت بخیر ????
    برای من این پیام اومده درخواست شما توسط اداره مربوطه تایید گردیده و در انتظار اعلام نظر سازمان مرکزی می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی
    ولی هنوز جواب قطعی نیومده
    میشه راهنماییم کنید که چه کنم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      تا آمدن نتایج نهایی باید صبر کنید

  14. Avatar photo امیر محمد گفت:

    سلام من درخواست انتقالی دائم به شهر محل سکونت م دادم طبق بند معلولیت توی کمیسیون استان پیام اومد برام که درخواست شما تایید شد. اما امروز که داخل سامانه منادا رفتم نقص مدارک رو لحاظ کرده
    سوالم اینه آیا به جای کارت بهزیستی معلولیت،میشه کارت معافیت پزشکی خدمت سربازی رو بارگذاری کرد؟ چون من کارت بهزیستی ندارم

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      بهتر است برای موافقت بالا کارت بهزیستی بارگذاری شود

  15. Avatar photo Navid گفت:

    سلام . من از طریق سایت منادا اقدام به انتقالی بر حسب جدول همترازی و تغییر محل سکونت کردم و تقریبا الان یه 8 روز میشه وقتی میرم بررسی کنم ببینم تایید شده یا نه نوشته درحال بررسی میباشد . قاعدتا طبیعیه و طول میکشه و مشکلی نیس یا باگ شده ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز پاسخ شما در سامانه فعلا زمانبر خواهد بود. چون تا تاریخ 15 ام تمدید داشت.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور