ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره غیبت سربازی ۱۴۰۳ + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مشاوره غیبت سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره غیبت سربازی، امری ضروری برای تمامی مشمولانی است که در غیبت به سر می برند، افرادی پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی، بنا به هر دلیلی از رفتن به خدمت سربازی امتناع می کنند و در آینده دچار مشکل خواهند شد.

مشاوره غیبت سربازی، جهت راهنمایی برای مشمولانی می باشد که به دلایل مختلفی دارای غیبت سربازی هستند و هنوز موفق به دریافت تایید سازمان نظام وظیفه نشده اند و بنابر مقررات، شامل جریمه غیبت سربازی خواهند شد.

مشاوره غیبت سربازی همچنین مناسب مشمولانی است که به دلیل عدم اطلاع و آگاهی کافی از انجام امور لازم پس از رسیدن به سن مشمولیت، وارد دوره غیبت خدمت سربازی شده اند و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند. برای این امر می توانید از کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل راهنمایی دریافت کنید.

جهت اطلاع از مشاوره غیبت سربازی + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مشاوره غیبت سربازی

چنانچه در حال تحصیل و یا دانشجو می باشید، بهتر است بلافاصله پس از تمام شدن دوره تحصیل خود به منظور مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه جهت استعلام و محاسبه غیبت سربازی دست بکار شوید.

به همین منظور، افرادی که می خواهند در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازند، می توانند از معافیت های تحصیلی استفاده نمایند‌.

 

توجیه غیبت سربازی

دلایل گوناگونی جهت توجیه غیبت سربازی وجود دارد که در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر، می توانید جهت توجیه غیبت در خدمت سربازی از آن ها استفاده نمایید.

در ابتدا می بایست نسبت به ثبت و ارسال دفترچه اعزام به خدمت اقدام نمایید و پس از آن پر کردن فرم های نظام وظیفه و برقراری کمیسیون با درخواست مشمول موافقت و یا مخالفت می شود.

تاییدیه های مربوط به مشکل و دلیل غیبت از جمله مدارکی است که باید توسط مشمول غایب ارسال گردد. برای اینکار باید با توجه به مشکلات خود نامه را از سازمان های دولتی دریافت کنید.

برای مثال چنانچه دچار درگیری و اختلافات و طلاق هستید باید به اداره ثبت احوال مراجعه کنید یا در صورت بیماری لازم است به پزشکان معتمد نظام وظیفه و شورای پزشکی سازمان مراجعه کنید.

در اثر بروز بلای طبیعی مانند: سیل، طوفان، زلزله و حوادث ناگوار با مراجعه به مراجع قضایی و پزشکی قانونی و انتظامی، گواهی لازم را دریافت کنید و … از جمله مواردی است که مشمول باید با توجه به شرایط خود به انجام آن ها پرداخته و از غیبت و محدودیت های آن خارج شود.

پس از مورد بررسی قرار دادن مدارک و اعلام نظر قطعی کمیسیون، چنانچه دلایل و مدارک مشمول قابل توجیه باشد، محدودیت های مقرر در قانون و آئین نامه ها از جمله اضافه خدمت، دستگیری و … معاف می گشته و در نتیجه می تواند از معافیت که در زمان غیبت با محدودیت مواجه بود استفاده کند.

 

 

جهت اطلاع از عدم مراجعه سرباز زمان اعزام بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

مراحل توجیه غیبت سربازی

اولین قدم مراجعه به مراکز پلیس 10+ می باشد و درخواست توجیه غیبت نظام وظیفه خدمت سربازی را همراه با مدارک خواسته شده تحویل دهید تا درخواست شما توسط مراجع مربوطه بررسی شود.

در کمیسیون های مربوطه، مدارکی که توسط شما ارائه شده است مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت معتبر بودن مدارک، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین برای پیگیری بیشتر می توانید به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنید. در صورت تایید شدن و معتبر بودن دلایل و مدارک، جزو مشمولان غایب محسوب نخواهید شد.

 

 

نحوه توجیه و رفع غیبت سربازی
نحوه توجیه و رفع غیبت سربازی

 

برای اطلاع از مدت سربازی کلیک کنید.

رفع غیبت سربازی

نحوه توجیه و رفع غیبت سربازی برای مشمولان امری بسیار مهم می باشد چرا که غیبت فرد باید موجه باشد. مشمولانی که به خاطر یکی از موارد زیر وارد غیبت شده اند غیبت آنان موجه است:

▪︎مشکلات اداری پیش آمده در هنگام اعزام به خدمت مشمول که خارج از اراده فرد می باشد.
▪︎مواردی همچون بیماری همسر یا فرزند
▪︎مواردی از جمله: تاریخ عقد و طلاق فرد مشمول
▪︎بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و غیره
▪︎حبس شدن و زندانی بودن مشمول

 

 

جهت اطلاع از مجازات غیبت سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

برای هر شخصی که مشمول خدمت سربازی است و شرایط غیبت وی موجه است، امکان توجیه غیبت خدمت سربازی وجود دارد.

اغلب مشمولان به جهت عدم اطلاعات کافی در مورد توجیه غیبت و عدم مراجعه سرباز زمان اعزام، نمی توانند غیبت خود را موجه نمایند که در این مواقع بهترین راه مشاوره غیبت سربازی می باشد.

اولین نکته برای اینکه مشمول بتواند عیبت خود را توجیه نماید این است که بداند آیا در غیبت سربازی قرار داشته است یا خیر؟

چنانچه مشمول پس از ۱۸ سال سن که شرایط اعزام به خدمت را شامل می شود برای پست کردن دفترچه خدمت اقدامی به عمل نیاورد، فقط تا یکسال مهلت دارد تا به خدمت نظام وظیفه برود.

در صورتی که مدت مذکور بیشتر از یکسال شود، مشمول غیبت خورده و اگر مدت غیبت وی۳ ماه باشد، ۳ماه دیگر هم اضافه خدمت می خورد و اگر بیشتر از ۳ ماه شود، به مدت ۶ ماه اضافه خدمت خواهد خورد.

چنانچه مشمول پیش از اعزام به خدمت سربازی، حبس شده و یا در زندان به سر برده باشد، در صورت موجه دانستن این غیبت توسط مراجع قضایی و ارائه مدارکی که اثبات کند مشمول در زمان اعزام به خدمت در زندان به سر برده می تواند غیبت خود را توجیه نماید.

 

 

مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه
مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه

 

 

شرایط موجه شدن غیبت مشمول

● تاخیر در معرفی و یا اعزام حداکثر به مدت 2 ماه به دلیل ابتلای فرد به بیماری یا صدمه ای  که از زمان شروع بیماری را به دنبال داشته باشد.

● فرد دچار بیماری و یا صدمه ای باشد که منجر به بستری شدن وی در بیمارستان گردد، حداکثر تا 6 ماه پس از شروع بیماری، همراه با ارائه مدرک مستند و تاییدیه پزشک معتمد سازمان، مجاز به تاخیر در معرفی یا اعزام می باشد.

درصورتی که دوره بهبود آن ها به بیش از 6 ماه بیانجامد، باز هم به تاییدیه پزشک معتمد سازمان نیاز است.

● چنانچه یکی از اعضای درجه یک خانواده مشمول فوت کند، معرفی و اعزام او حداکثر تا 3 ماه می تواند به تاخیر بیانجامد. اگر شخص فوت شده از خانواده همسر باشد، این مدت زمان به حداکثر 1 ماه کاهش می یابد.

● درگیری فرد مشمول یا اعضای درجه یک خانواده وی، با وقایع طبیعی مانند سیل، زلزله و … و یا حوادثی همچون آتش سوزی، انفجار، تصادف شدید و یا سقوط هواپیما که موجبات تاخیر فرد را حداکثر بین 2 تا 6 ماه پس از وقوع حادثه فراهم آورد.

اگر همسر و فرزند مشمول در حادثه دچار آسیب دیدگی شده باشند، با توجه به شدت آن و ضرورتی که برای حضور فرد مشمول نیاز است حداکثر تا 6 ماه پس از وقوع حادثه، غیبت مشمول موجه است.

چنانچه آسیب دیدگان پدر، مادر، خواهر و یا برادر مشمول باشند، این بازه زمانی به حداکثر 3 ماه کاهش یافته و درصورتی که پدر و مادر همسر فرد مشمول صدمه دیده باشند، غیبت او تا حداکثر 2 ماه توجیه دارد.

 

 

جهت اطلاع از اضافه خدمت سربازان فراری بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

نکته:

قابلیت توجیه تاخیر اشاره شده با تحویل مدارک مستند و تاییدیه مراجعی که دارای صلاحیت هستند امکان پذیر می باشد.

● برای هر شخص هنگام انجام فرآیند معرفی و یا اعزام امکان به وجود آمدن مشکلات اداری وجود دارد، بدون اینکه مشمول دخالتی در آن ها داشته باشد. در چنین شرایطی تا حداکثر 6 ماه و تنها با ارائه مدرک مستند و اثبات عدم کوتاهی فرد در انجام فرآیند اعزام، موجه است.

● اگر مشمول، در حبس و یا توقیف به سر می برد باید دارای تاییدیه مراجع دارای صلاحیت بوده و همچنین زمان شروع حبس وی، پیش از آغاز دوره غیبت او باشد.

● چنانچه سرپرست خانواده مشمول، فردی از کار افتاده باشد، در حبس باشد، اعتیاد شدید داشته یا مفقودالاثر و دیگر موارد مشابه، هنگامی غیبت وی فرد امکان توجیه دارد که درصورت نبود او، خانواده توانایی امرار معاش خود را نداشته و جز او فرد دیگری نباشد که صلاحیت سرپرستی خانواده را دارا باشد.

حداکثر 3 ماه مدت زمانی است که تحت شرایط ذکر شده، غیبت افراد می تواند دارای توجیه باشد. چنانچه مشمول شرایط معافیت نداشته و برای اعزام اقدام نموده، حتمی است که مدرک مستند از مراجع دارای صلاحیت را جهت توجیه غیبت خود ارائه دهد.

● حداکثر به مدت 3 ماه فرصتی است که بیماری های همسر و فرزند مشمول باعث تاخیر معرفی وی شود. توجیه غیبتی که تحت این شرایط باشد توسط ارائه مدارک معتبر و تایید پزشک معتمد سازمان، امکان پذیر است.

 

 

جهت استعلام غیبت سربازی با کد ملی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

● اگر پیش از شروع دوره غیبت، مشمول اقدام به ازدواج کرده و یا اختلافات با همسرش منجر به طلاق وی گردد و موارد ذکر شده سبب به تاخیر افتادن مشمول در اعزام و یا معرفی به مدت 3 ماه شده باشد، با ارائه مدارک مستند و گواهی های مرتبط از مراجع مربوطه غیبت فرد موجه محسوب می شود.

● چنانچه پدر و یا برادر مشمول به علت بیماری فوت شده و به تشخیص شورای پزشکی مشخص گردد که شروع بیماری پدر یا برادر و مراقبت از بیمار، پیش از دوره غیبت مشمول بوده و در طول مدت غیبت او نیز ادامه داشته است.

● اگر پدر یا برادر مشمول، دچار نقص عضو و یا جراحت شده باشند و بنا بر تشخیص شورای پزشکی مشخص شود که شروع بیماری هر یک از آن ها و مراقبت از آن ها به پیش از دوره غیبت وی مرتبط است و در طی آن نیز ادامه داشته است.

● درصورت پیش آمدن طلاق غیابی مادر مشمول که به دلیل حبس، اعتیاد، مفقودالاثر بودن پدر و موارد مشابه که به موجب آن، مسئولیت سرپرستی خانواده پیش از شروع غیبت، بر عهده مشمول قرار خواهد گرفت.

به گونه ای که خانواده درصورت نبود مشمول، توانایی امرار معاش خود را نداشته باشند. در چنین مواردی نیز ارائه مدارک مستند و تاییدیه سازمان های مربوطه ضروری می باشد.

● هنگامی که اعضای درجه یک خانواده دچار معلولیت شده باشند و زمان معلولیت آن ها پیش از ورود به غیبت مشمول باشد.

● درصورتی که فرد، دلیل موجهی برای غیبت نداشته باشد اما تحت برخی شرایط خاص که برای خانواده اش رخ می دهد، امکان اعزام به خدمت را نداشته باشد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه محاسبه اضافه خدمت غیبت سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

در این گونه موارد با توجه به شرایط زیر غیبت مشمول برای استفاده از معافیت توجیه می گردد:

■ در صورت فوت همسر مشمول داشتن یک فرزند کوچک از وی، غیبت او حداکثر تا 3 سال، با 2 فرزند کوچک، حداکثر تا 5 سال و با 3 فرزند کوچک و بیشتر، حداکثر تا 8 سال موجه است.

■ چنانچه همسر مشمول بعد از ازدواج، دچار معلولیت شده و نیاز به مراقبت داشته باشد بسته به شدت معلولیت وی معلولیت متوسط حداکثر تا 2 سال و معلولیت شدید و خیلی شدید، حداکثر تا 5 سال، غیبت مشمول، قابل توجیه می باشد.

■ به جز فرد مشمول، هر یک از اعضای درجه یک خانواده مشمول، اعم از پدر، مادر، برادر و خواهر دچار بیماری و یا معلولیت شدید باشند و فرد دیگری برای مراقبت از آن ها وجود نداشته باشد و با اعزام وی، خانواده امرار معاش خود را از دست دهد، غیبت فرد حداکثر تا 5 سال قابل توجیه است.

■ هنگامی فرد مشمول امکان توجیه غیبت خود را دارد که تنها سرپرست خانواده بوده و تنها کسی است که هزینه های زندگی را برعهده دارد.

برای اطلاع از خبر خوش سربازی کلیک نمایید.

مدارک لازم جهت توجیه غیبت سربازی

▪︎گواهی فوت یکی از بستگان درجه یک مشمول اعم از پدر- مادر- خواهر- برادر- همسر و …

▪︎گواهی صادر شده از مراکز درمانی یا بیمارستانی که مشمول در آن بستری شده است.

▪︎گواهی انجام تحقیقات محلی از محل سکونت فرد که ثابت کند فرد مشمول تنها سرپرست خانواده می باشد.

در صورت وجود امکان توجیه غیبت خدمت سربازی، مشمول می تواند با در دست داشتن مدارک لازم که در بالا به اشاره شد، با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می تواند غیبت خود را توجیه نماید.

 

 

جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه

مشاوره غیبت سربازی مشاوره های لازم را در مورد توجیه غیبت خدمت سربازی و اینکه چگونه غیبت سربازی را پاک کنیم؟در اختیار مشمولان قرار می دهد تا بتوانند به این وسیله غیبت خود را توجیه کرده و اطلاع پیدا کنند که اگر وارد غیبت شوند، بتوانند غیبت خود را توجیه نمایند که چگونه این امر امکان پذیر است.

از جهتی مشاوره غیبت سربازی دارای اهمیت می باشد که قوانین نظام وظیفه در حال تغییر و تحولات می باشند و نیز پیچیدگی های قوانین سازمان نظام بسیار زیاد است و افراد فرصت کافی برای در اختیار گرفتن این اطلاعات را ندارند.

به آن دسته از مشمولانی از که اطلاعی ندارند که چگونه می توانند غیبت خود را توجیه نمایند، پیشنهاد می شود که از مشاوره غیبت سربازی استفاده کرده و با کمک مشاوران حرفه ای مجموعه ایران تحصیل از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

 

موارد منع در جامعه در صورت غیبت فرد مشمول

▪︎نبود امکان ادامه تحصیل در دانشگاه

▪︎دریافت نکردن معافیت کفالت

▪︎نبود امکان دریافت تسهیلات بانکی

▪︎ممنوع شدن برای خروج از کشور

▪︎و بسیاری موارد دیگر

 

جهت اطلاع از شرایط خروج از کشور مشمولین غایب بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

 مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه
مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه

 

 

اخذ معافیت تحصیلی با وجود غیبت خوردن در سربازی

رابطه مستقیمی بین غیبت سربازی و مدرک نظام وظیفه برای ثبت نام دانشگاه و کنکور وجود دارد، در حقیقت هنگامی که بعضی از مشمولان به شرکت در کنکور سراسری و آزاد می پردازند و هنگامی که جواب قطعی کنکور هنوز اعلام نگشته است، افراد مذکور به عنوان مشمول شناخته شده و می بایست جهت رفتن به خدمت سربازی اقدام نمایند.

چنانچه عدم اقدام و دیر کردن در امر مراجعه برای خدمت، تا زمان اعلام نتایج، موجب ایجاد غیبت غیر موجه برای مشمول گشته و در نتیجه وی نمی تواند از معافیت تحصیلی استفاده کرده و ادامه تحصیل دهد.

با توجه به قوانین نظام وظیفه عمومی اشخاصی که پس از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده یا از دانشگاه اخراج یا فارغ التحصیل می شوند، تا یک سال فرصت دارند تا نسبت به تعیین وضعیت خود اقدامات لازم را انجام دهند.

چنانچه مشمولین اقدامات مورد نیاز را درطی این یک سال انجام ندهند و نسبت به گذراندن مراحل اعزام خود به خدمت وظیفه عمومی اقدامی نکنند، وارد غیبت غیر موجه می شوند.

مشمولین نظام وظیفه عمومی باید با توجه به شرایط خود جهت اینکه غیبت نداشته باشند، برای مراحل اعزام به خدمت وظیفه عمومی اقدام کنند.

 

امکان ثبت نام دانشگاه با غیبت سربازی

این اجازه توسط سازمان نظام وظیفه عمومی به دانشگاه ها داده نمی شود که از میان مشمولان وظیفه عمومی اقدام به دریافت دانشجو بگیرند و این موضوع ضوابط و قوانین خاصی دارد.

هنگامی که فرد مشمول موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شود، فرمی دریافت کرده که می بایست به دفاتر پلیس +۱۰ با در دست داشتن آن مراجعه کرده و مجوز ثبت نام خود را دریافت نماید.

 

 

جهت مشاهده راهنما جامع خروج از کشور برای ادامه تحصیل بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

حتی در صورت قبولی در دانشگاه نیز، مشمولان دارای غیبت شناسایی شده و اجازه ثبت نام و تحصیل در دانشگاه را نخواهند داشت و باید به خدمت اعزام شوند.

مشمولانی که اقدام به طی کردن مراحل اعزام کرده اند اما پس از آن در دانشگاه پذیرفته شده اند، باید برگه اعزام به خدمت خود را که فاقد غیبت است به سازمان وظیفه ارائه دهند تا از معافیت تحصیلی بهره مند شوند.

در نظر داشته باشید که تنها یک بار معافیت تحصیلی برای هر مقطع صادر شده و در نتیجه مشمول نمی تواند در یک مقطع دوبار به تحصیل بپردازد.

اشخاصی که به خدمت اعزام می شوند نیز نمی توانند به صورت همزمان در دانشگاه تحصیل کرده و تمام تمرکز خود را باید بر روی وضعیت خدمت خود بگذراند.

 

غیبت طولانی سربازی
غیبت طولانی سربازی

 

 

غیبت طولانی سربازی

محدودیت ها و محرومیت هایی برای مجازات غیبت سربازی در نظر گرفته می شود که متناسب با میزان غیبت مشمول می باشد. برخی از این محدودیت ها عبارتند از:

● مشمولان غایب نمی توانند از وام ها و تسهیلات بانکی مانند: وام های مسکن، کشاورزی و … استفاده کنند.

● هیچ یک از ادارات و سازمان های دولتی، امکان استخدام مشمولان غایب وجود ندارد، در اینگونه موارد حتی افراد و کارفرمایانی که به استخدام مشمولان غایب می پردازند، مجازات و جریمه خواهند شد.

● امکان دریافت گواهینامه رانندگی برای مشمولان غایب وجود ندارد.

● اضافه خدمت، از مهم ترین مجازات هایی است که در انتظار مشمولان غایب می باشد. این افراد پس از اتمام دوره خدمت می بایست مدتی اضافه تر به عنوان جریمه خدمت کنند.

 

جهت مشاهده اطلاعیه تحصیل هم زمان با سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

میزان غیبت اضافه خدمت سربازان غایب

■ مشمولانی که سه ماه غیبت دارند به مدت سه ماه اضافه خدمت غیبت سربازی خواهند خورد.

■ اشخاصی که غیبت آن ها بیشتر از سه ماه باشد، به مدت ۶ ماه اضافه خدمت خواهند داشت.

■ مشمولانی که غیبت بیش از یک سال دارند، علاوه بر این اضافه خدمت، به مراجع قضایی ارجاع داده شده و ممکن است به حبس و زندان نیز محکوم شوند.

■ مشمولانی که با ارائه مستندات بتوانند دلایل قانع کننده ای از جمله بیماری و مرگ اعضای خانواده، خسارت مالی و جانی ناشی از بلایای طبیعی سیل، زلزله و … ارائه دهند، از مجازات غیبت سربازی عفو خواهند شد و مانند مشمولان فاقد غیبت به سربازی اعزام خواهند شد.

 

 

جهت دانلود مقاله مشاوره غیبت سربازی بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا مشاوره غیبت سربازی + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص مشاوره غیبت سربازی + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره تخصصی نظام وظیفه با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از نحوه مشاوره غیبت سربازی + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه و مشاوره نظام وظیفه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

39 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره غیبت سربازی ۱۴۰۳ + مشاوره رفع و توجیه غیبت نظام وظیفه»

  1. Avatar photo ariya گفت:

    باعرض سلام خدمت شما عزیزان و مشاوران گرامی

    من سال 92 بعد از اموزشی به یگان تو مرز افتادم بعد از 4 ماه امدم مرخصی نتونستم دیگه برم به علت فشار روحی در خدمت و بد رفتاری و زور گویی و بعد از مدتی برای انتقالی تلاش کردم و معاف از رزم شدم و بعد از مدتی تلاش پزشک گفت انتقال بدید به شهر خودش ولی همکاری نکردند و قبول نکردند کلی تلاش کردم الان 10 سال از موضوع گذشته و من 28 سالمه متاهل هستم و پدرم فوت شده جانباز هست ولی یه برادرم معاف شده من چطوری میتونم تعیین تکلیف کنم ایا میتونم خودمو معرفی کنم ایا بخاطر متاهل بودن و نگهداری مادرم انتقال میدن شهر خودم چطوری میتونم حداقل معافم نشدم بدون غیبت به خدمت ادامه بدم 🌹ممنونم ازتون

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز مورد سوال شما نیاز به بررسی تخصصی دارد برای مشاوره ی دقیق در این مورد با شماره ی مجموعه و داخلی 108 خانم طهماسبی درارتباط باشید.

  2. Avatar photo مصطفی گفت:

    سلام من ۹ ماه پیش ۱۸ ساله شدم آیا معافیت تحصیلی خوب میشه

    1. Avatar photo bahraii گفت:

      برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس بگیرید

  3. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیربنده بدلیل بستری بودن دربیمارستان نتوانستم روز اعزام حاضرشوم وغیبت خوردم والان مدارکی پزشکی رابردم نظام وظیفه استان میگن اول باید بری آموزشی وتموم کنی گواهی اشتغال به خدمت بیاری تاما مدارکو برسی کنیم اگه درست بود توجیه غیبت شی بنظرشما برم مرکز نظام وظیفه تهران ازکی این قانون اومده که باید رفت وگواهی اشتغال به خدمت گرفت

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید به قسمت آموزشیتون مراجعه کنید واشتغال به خدمت بگیرید و بابت توجیه خدمت به یگان محل خدمت مراجعه نمایید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  4. Avatar photo خ گفت:

    سلام وقت بخیربنده بدلیل بستری بودن دربیمارستان نتوانستم روز اعزام حاضرشوم وغیبت خوردم والان مدارکی پزشکی رابردم نظام وظیفه استان میگن اول باید بری آموزشی وتموم کنی گواهی اشتغال به خدمت بیاری تاما مدارکو برسی کنیم اگه درست بود توجیه غیبت شی بنظرشما برم مرکز نظام وظیفه تهران ازکی این قانون اومده که باید رفت وگواهی اشتغال به خدمت گرفت

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید به قسمت آموزشیتون مراجعه کنید واشتغال به خدمت بگیرید و بابت توجیه خدمت به یگان محل خدمت مراجعه نمایید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  5. Avatar photo گفت:

    سلام وقت بخیربنده بدلیل بستری بودن دربیمارستان نتوانستم روز اعزام حاضرشوم وغیبت خوردم والان مدارکی پزشکی رابردم نظام وظیفه استان میگن اول باید بری آموزشی وتموم کنی گواهی اشتغال به خدمت بیاری تاما مدارکو برسی کنیم اگه درست بود توجیه غیبت شی بنظرشما برم مرکز نظام وظیفه تهران ازکی این قانون اومده که باید رفت وگواهی اشتغال به خدمت گرفت

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید به قسمت آموزشیتون مراجعه کنید واشتغال به خدمت بگیرید و بابت توجیه خدمت به یگان محل خدمت مراجعه نمایید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره سربازی

    مشاوره سربازی + سامانه تلفنی پاسخگو 24 ساعته نظام وظیفه

    مشاوره نظام وظیفه یکی از خدمات مجموعه ایران تحصیل است که شامل مشاوره سربازی و راهنمایی در خصوص دریافت کسری خدمت سربازی، خرید خدمت سربازی، انواع معافیت های پزشکی، شرایط هر فرد برای دریافت معافیت های مختلف، قوانین غیبت موجه،...
  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
تماس با مشاور