ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تلفنی مقطع دکتری + از کنکور تا مصاحبه

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله کنکور دکتری بصورت هماهنگ برای دانشگاه سراسری و آزاد توسط سازمان سنجش برگزار می شود. این مقطع برای داوطلبانی می باشد که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. نتایج این کنکور هر ساله در ماه های اول سال اعلام می گردد. نتیجه اعلام شده شامل نمره و در حالت کلی کارنامه اولیه داوطلب می باشد. با توجه به اطلاعاتی که دریافت کرده ایم در سال های اخیر تعداد متقاضیان در این مقطع افزایش پیدا کرده است. برای آماده سازی در این کنکور لازم است، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، مقاله های خارجی داشته باشید، مقاله پرورشی داشته باشید و… همه در قبولی کنکور دکتری شما را یاری می کنند. در اینصورت شاید متقاضیان نیاز به دریافت مشاوره تلفنی مقطع دکتری داشته باشند. به دلیل اینکه این آزمون بسیار مهم و اساسی و دشوار می باشد دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری از مشاوران و کارشناسان مجرب کاری مهم و ضروری برای هر داوطلب می باشد.

اهمیت دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری برای دانشجویان که داوطلب می باشند به این دلیل دارای اهمیت بالایی می باشد که شیوه آمادگی برای این آزمون ، نحوه مطالعه، کنکور و یا حتی مصاحبه علمی آن زمین تا آسمان با تمامی آزمون ها و سایر مقاطع متفاوت بوده و در حالت کلی فرق دارد. شما با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید تا بتوانید در آزمون و دیگر فرایند هایش بدرخشید. این مشاوره می تواند فرصت بسیار مناسب برای افرادی باشد که مشکل مالی دارند و توانایی برای پرداخت هزینه ای بابت مشاوره حضوری را ندارند. در این مقاله قصد بر این داریم که مواردی را درباره مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری بیان کنیم و همچنین اهمیت مشاوره تلفنی را برای افراد بیان کنیم تا بتوانند به نحوه عالی از مشاوره تلفنی برای مقطع دکتری استفاده کنند. جهت اطلاع بیشتر در خصوص مشاوره تلفنی مقطع دکتری با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

📌  جهت اطلاع از ثبت نام آزمون دکتری  روی لینک کلیک کنید.

 

 

برنامه ریزی های مشاوره تلفنی مقطع دکتری 1403

بسیار از افراد که در کنکور دکتری شرکت می کنند یا شاغل بوده با کار همزمان با آن دارند. این افراد باید وقت و انرژی لازم را برای شرکت در کنکور داشته باشند. باید توجه داشت که در چه رشته ای می توانند شرکت کنند و شرایط و امکانات چیست باید به تمامی موارد ذکر شده دقت داشته باشند. لازم است افراد از مشاوره های تلفنی برای هرچه بهتر و موثر تر شدن روش های بکار گیری استفاده کنند. این دوره و این مقطع دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد که بسیار دشوار تر از مقاطع دیگر است. با برنامه ریزی درست و دریافت مشاوره می توانید در این راه موفقیت کسب کنید. فعالیت و برنامه های مشاوره تلفنی به شرح زیر است:

 

💢. مشخص کردن تعیین هدف 

اولین قدم برای یک برنامه ریزی مناسب و استاندارد تعیین هدف می باشد. باید قبل از شروع به برنامه ریزی بدانید هدف شما از ادامه تحصیل در مقطع دکتری چیست و آیا با تحصیل در این مقطع به اهداف خود خواهید رسید یا خیر. با پاسخ به چنین پرسش هایی انگیزه و اشتیاق شما بیشتر خواهد شد. تمامی این پرسش ها و انگیزه ها به کمک مشاوره تلفنی مقطع دکتری مجرب اتفاق خواهد افتاد.

💢. انتخاب رشته مورد نظر

شما باید رشته و دانشگاه مورد نظر خود را با توجه به دفترچه سازمان سنجش بررسی کرده و سپس به کمک مشاوره تلفنی مقطع دکتری رشته خود را انتخاب نمایید. سپس منابع آن رشته را انتخاب کرده و به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت شروع به مطالعه نمایید.

💢. برنامه ریزی شخصی سازی شده دکتری

برنامه ریزی برای هر فرد باید به طور کاملا اختصاصی انجام شود و اگر یک برنامه روتین را همه افراد استفاده نمایند کار اشتباهی بوده و نتیجه مطلوبی نخواهد داد. زیرا هر فرد دارای ویژگی و توانایی های خاص خود می باشد و استعداد های هر فرد متفاوت است  و باید با توجه به ظرفیت هر فرد برنامه ای اختصاصی برای او در نظر گرفته شود.

💢. افزایش ساعات مطالعه

ساعت مطالعه خود را به مرور افزایش دهید و با توجه به توانایی خود سعی کنید در روزهای پایانی تا 14 ساعت درس را مطالعه نمایید. البته تمامی این موارد به کمک مشاوره تلفنی خود حل خواهد شد. زیرا او از توانایی شما مطلع شده و ساعات مناسبی را برای شما تنظیم می کند تا بیشترین استفاده را از زمان خود ببرید.

💢. بالا بردن سطح تراز

یکی از کار های مشاوره تلفنی کمک کردن به شما برای بالا بردن تراز شما می باشد که به کمک تکنیک های خود می تواند در این امر به شما کمک نماید.

💢. افزایش تمرکز

افزایش تمرکز مطلبی است که تمامی افراد متقاضی کنکور به دنبال آن هستند و باید بدانید برای مطالعه و تست زنی باید تمرکز داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید و این راه به کمک تکنیک های مشاوره شما صورت می گیرد تا بتوانید به خوبی مشکلات خود را کنار گذاشته و با تمرکز کافی به مطالعه درس خود رسیده و در نهایت آینده شغلی و اجتماعی مورد نظر خود را با قبولی در این آزمون به دست آورید.

💢. آموزش اصول صحیح مطالعه و مرور دروس

به دلیل اینکه حجم مطالب زیاد می باشد بهتر است در ابتدا منابع مناسبی را انتخاب نمایید و در طول برنامه ریزی و مطالعه منابع خود را تغییر ندهید تا دچار مشکل و سردرگمی نشوید. همچنین برنامه ریزی باید منعطف باشد و اگر در زمانی به دلایل مختلف نتوانستید مطالعه نمایید در زمان دیگر فرصتی برای خواندن دروس عقب مانده باشید. اگر زمان جبرانی برای دروس شما در برنامه نباشد با یک مشکل کوچک تمامی برنامه ریزی شما دچار مشکل خواهد شد. همچنین پس از مطالعه تمامی دروس بعد از گذشت مدت زمانی به دوره دروس بپردازید.

💢. پیگیری و تماس مداوم مشاور

یکی از مزایای داشتن مشاوره تلفنی مقطع دکتری، پیگیری و تماس مستمر می باشد که به شما اعتماد به نفس و دلگرمی خواهد داد. 

💢. معرفی بهترین منابع کنکور دکتری

فرد متقاضی کنکور مقطع دکتری باید دروس مقطع کارشناسی، ارشد و زبان انگلیسی و همچنین استعداد تحصیلی را مطالعه نماید . علاوه بر دروس و جزوات در دروه های دانشگاه باید منابع کمک درسی را مطالعه نماید. سعی کنید کتاب های کمک درسی مختلفی را تهیه نکنید تا دچار سردرگمی نشوید و از هدف اصلی خود دور نمایند. به کمک مشاوره تلفنی مقطع دکتری شما می توانید به بهترین منابع دسترسی داشته و با مطالعه آن از رقبای خود سبقت بگیرید.

💢. و … همه از فعالیت های مشاوره های تلفنی می باشد.

 

برنامه ریزی های مشاوره

📌 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

بنر کال تو اکشن

چرا باید مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری دریافت کنیم؟

در هر کاری داشتن برنامه ریزی یکی از مهم ترین روش ها برای رسیدن به موفقیت می باشد. مشاوره تلفنی می تواند نقش بسیار موثر و اساسی در قبولی و موفقیت شما و یا شکست و عدم قبولی شما داشته باشد. با دریافت مشاوره های تلفنی داوطلبان می توانند نقاط ضعف و قوت خود را در انواع دروس پیدا کنند. همچنین می توانند مهارت های لازمه برای مطالعه مفاهیم و موضوعات مطرح شده در آزمون را فرا بگیرند. داوطلبان با شرکت در جلسات مشاوره تلفنی می توانند روش های مقابله با استرس در جلسه کنکور را باد بگیرند و از آن روش ها استفاده کنند.

کمک دیگر مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری برای داوطلبان در زمان انتخاب رشته می باشد که باعث می شود انتخاب های درست و بجا داشته باشند تا بعدا پشیمان نشوند و بهترین انتخاب را داشته باشند. با همه اینها می توانیم بگوییم که با دریافت مشاوره تلفنی داوطلبان می توانند راهی مناسب برای موفقیت در آزمون و تحصیل و موفقیت شغلی پیدا کنند. مشاوره های تلفنی با مشاور های مجرب جای مشاوره های حضوری با هزینه های زیاد را گرفته است. با استفاده از مشاوره تلفنی به یک راهکار مطمئن و حساب شده برای رسیدن به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد که این راه را برای پذیرش در مقطع دکتری هموار و ساده تر می کند. 

 

📌 برای اطلاع از  ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری  روی لینک کلیک کنید.

 

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از چه شخصی باید دریافت کنیم؟

شاید برای تمامی داوطلبان این سوال مطرح شود که باید از چه کسی می توانیم بهترین مشاوره تحصیلی مقطع دکتری دریافت کنیم. مشاوره تلفنی را باید از شخصی دریافت کنیم که خصوصیات خاص جهت دادن مشاوره از خود داشته باشند. آن دسته از خصوصیات باید طوری باشند که فرد را از بقیه جدا کرده و به یک مشاوره مجرب و سطح بالا تبدیل کند. شاید برای داوطلبان این سوال پیش آید که خصوصیات بهترین فردی که می توانید برای مشاوره تحصیلی انتخاب کنید چیست؟ مهم ترین و اصلی ترین خصوصیت یک مشاور خوب این است که باید همیشه در دسترس باشد، برخورد گرم و صمیمانه داشته باشد، اطلاعاتی که به افراد می دهد به روز و موثر و مفید باشند و… علاوه بر موارد نام برده فردی مشاور مجرب می باشد که توانایی طرح بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی را برای داوطلبان دریافت مشاوره تلفنی  داشته باشد. مشاوران مجرب ایران  تحصیل جزو مشاوران مجرب می باشند که می توانند داوطلبان را برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای قبولی در کنکور دکتری آماده کنند.

برای آشنایی با شیوه مطالعه برای کنکور دکتری روی لینک کلیک کنید.

بهترین و به روز ترین مطالب درسی و منابع کنکور با توجه به رشته و گرایش شما متفاوت می باشد. این دسته از افراد می توانند لیست دانشگاه ها و رشته های مربوط به گرایش شما را معرفی کنند. مشاوران می توانند شما را در راستای شکوفایی استعداد هایتان کمک کنند و مشاوره دهند. مشاوران می توانند شما را از نحوه سوالات و تعداد آنها آگاه کنند تا بهتر برای آزمون دکتری آماده شوید. مشاوران تلفنی می توانند داوطلبان را در تمامی مراحل که شامل، ثبت نام ، شرکت در آزمون، مشاهده نتایج آزمون، انتخاب رشته دکتری ، مصاحبه، پذیرش در دانشگاه و… است راهنمایی کنند. چون دارای تجربه کاری بالا می باشند پس می توانند بسیار به شما کمک کنند تا مشکلات شما را در تمامی مراحل بر طرف کنند. می توانند برای شما با توجه به خود شما برنامه ریزی کنند تا بهتر و بیشتر برای شرکت در آزمون و … آماده شوید.

از جمله مواردی که برای داوطلبان دریافت کننده مشاوره تلفنی مهم می باشد لحن و نحوه کمک رسانی می باشد. تمامی داوطلبان خواستار دریافت مشاوره تلفنی از افرادی می باشند که دارای لحن صمیمانه و گیرا در زمان صحبت کردن داشته باشد. مورد بسیار مهمی که مشاوره تلفنی دارد این است که رایگان بوده یا فقط هزینه تلفن را در بر خواهد داشت و همچنین فرد مشاوره دهنده باید اطلاعات دقیق و موثقی در مورد مطالبی که بیان می کند داشته باشد. چون ممکن است در گذر زمان دانشگاه های بسیار زیادی به لیست دانشگاه ها و با رشته های زیاد دیگری به لیست رشته ها اضافه شده باشد که همه ساله از سوی سازمان سنجش اعلام می شود و مشاور باید اطلاعات درستی داشته باشد که به نادرست اطلاعاتی را به داوطلبان منتقل نکند.

به طور کلی یک مشاوره تلفنی مقطع دکتری خوب را می توان به صورت های مختلفی شناخت که برخی از مهمترین این ویژگی ها به شرح زیر است:

💢 سابقه مشاوره به صورت تخصصی در مقطع دکتری داشته باشد

هرچه این سابقه کار بیشتر باشد، تجارب بیشتری داشته و می تواند توانایی بیشتری برای مشاوره داشته باشد. پس افراد که دارای سابقه و تجربه در حوزه آزمون دکتری دارند مب توانند تاثیر بسزایی در عملکرد فرد متقاضی در مقطع دکتری داشته باشند.

💢 مشاوره تلفنی مقطع دکتری مربوط به شخص

مشاوره ای مناسب است که بتواند بر اساس روحیات و اخلاقیات فرد مشاوره دهد و بتوند متناسب با هر فردی به صورت مجزا و تکی برنامه هایی تنظیم نماید تا اثرگذاری بسزایی داشته باشد.

💢 مشاوره ای که خودش مسیر دکتری را طی کرده باشد

قطعا زمانی که مشاوره خودش مسیر موفقیت را طی کرده باشد ، می تواند کمک بسزایی به فرد نماید و تجربه های خود را می تواند به راحتی برای فرد شرح دهد.  بر اساس آمار این افراد کمک سه برابری نسبت به افراد معمولی خواهند داشت.

 

مشاوران ایران تحصیل می توانند در هر زمینه ای داوطلبان کنکور دکتری را آماده و یاری کنند. با دادن مشاوره های تلفنی رایگان متقاضیان را برای کنکور دکتری اماده می کنند. با دادن اطلاعات مهم و موثر می توانند رضایت شما را از جلسات تلفنی در بر داشته باشند. اینک می خواهیم به مواردی که در مشاوره های تلفنی مطرح می شود اشاره کنیم.

 

📌 شما جهت اطلاع از بهترین شیوه مطالعه برای کنکور دکتری روی لینک کلیک کنید.

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از چه شخصی باید دریافت کنیم؟

شیوه های مطالعه موثر و مفید برای کنکور دکتری

ارائه روش ها و شیوه های مهم و مفید در مطالعه می تواند راهی موثر و کلیدی در موفقیت شما می باشد که در مشاوره های تلفنی به آنها پرداخته می شود.  شما را با روش های موثر و مفید مطالعه آشنا می کنیم، که روش ها به شرح زیر می باشد.

🔰 روش نوت برداری

این روش یکی از راه های بسیار مفید در هنگام مطالعه برای کنکور دکتری می باشد. شما می توانید در جلسات مشاوره رایگان و یا با هزینه کم اطلاعات خوبی در این مورد کسب کنید. شما را کمک می کنند تا با شیوه های نوت برداری آشنا شده و نوت برداری را بعد از فهم دقیق مطالب و مفاهیم و نکات انجام دهید و در جایی یادداشت کنید. این موارد یادداشت شده باید به صورت کلیدی و کلمه باشند به طوری که زمانی که مشاهده می کنید تمامی جملات و مفاهیم برایتان تداعی شود. با این روش می توانید مطالب را به طور راحت در ذهن خود بسپارید.

🔰 روش خلاصه نویسی

در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری درباره روش های خلاصه نویسی بحث می شود که یک روش بسیار موثر برای آماده سازی در کنکور می باشد. خلاصه نویسی شامل  تمامی مطالب و مفاهیمی می باشد که از مطلب خوانده شده درک کرده اید را یادداشت کنید. با این روش می توانید یادگیری بهتر و عمیق تری داشته باشید.

🔰 روش خط کشیدن زیر نکات و مطالب مهم دروس

این روش بسیار در جلسات مشاوره مورد بحث و گفت و گو قرار میگیرد. همچنین ممکن است در   برخی موارد دریافت مشاوره تلفنی با احتساب هزینه باشد ولی قابل ذکر است که هزینه این مشاوره از بقیه روش های مشاوره بسیار پایین تر و موثر تر خواهد بود. شیوه استفاده از خط کشی زیر مطالب از جمله موارد بسیار پر کاربرد در هنگام مطالعه دروس می باشد. علاوه بر فوایدی که استفاده از این روش دارد دارای یک عیب نیز می باشد که به دین صورت است که عوض اینکه حواس داوطلب در پی یادگیری مفاهیم درسی به طور دقیق و کامل باشد پیش خط کشی زیر مطالب درسی باشد. برای رفع این عیب اول باید مطالب را به طور کامل مطالعه کنید و سپس شروع به خط کشی زیر آنها کنید.

🔰 روش صحیح  تست زدن

بعد از مطالعه دروس باید شروع به تست زدن نمایید تا مطالب را به طور بهتر و عمیق تری درک نمایید. فراموش نکنید زمان در بحث تست زنی مطرح  نمی باشد. شما ابتدا باید مطالب را به طور کامل درک نمایید و سپس شروع به تست زنی نمایی. سعی کنید در زمان تست زنی برای خود محدوده زمانی مشخص کرده و شروع به زدن تست نمایید.

🔰 روش دوره کردن دروس

دوره کردن دروسی که فرا گرفته اید باید بعد از گذشتن دو روز انجام شودو دور کردن بلافاصله نتیجه ای به همراه نخواهد داشت. 

 

کال تو اکشن تماس

برای مصاحبه کنکور دکتری حرفه ای چگونه آماده شویم؟

از جمله موارد مهم دیگری که در جلسات مشاوره از سمت داوطلبان مطرح می شود مصاحبه دکتری می باشد. مصاحبه دکتری بسیار سخت می باشد که قبل از ورود به آن باید داوطلبان خیلی خوب آماده شوند. تا سربلند از جلسه بیرون آیند. آیا به عنوان یک شرکت کننده در مصاحبه دارای نگرانی می باشید و نمیدانید چگونه در این جلسه حضور پیدا کنید؟ شما می توانید با شرکت در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری نگرانی خود را بابت شرکت در مصاحبه بر طرف کنید و با آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا کنید. در این مشاوره ها نکات مهمی درباره جلسات مصاحبه مطرح می شود و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از جمله مواردی که درباره مصاحبه در جلسات مشاوره تحصیلی مقطع دکتری مطرح می شود، اهمیت تسلط به زبان انگیلیسی، ارائه بهترین اطلاعات درباره پایان نامه کارشناسی ارشد، نشان دادن خود به عنوان فردی تلاشگر و هدفمند باعث می شود تا از جلسه مصاحبه سربلند بیرون آیید. شما می توانید در صورت نیاز از مشاوره رایگان استفاده کرده و از کیفیت این جلسات خیالتان راحت باشد. این جلسات به صورت رایگان برای داوطلبان می باشد و مطالب را به طور کامل و دقیق با بهترین کیفیت بیان می کنند تا مطالب بیان شده برای داوطلبان موثر واقع شود.

📌 برای کسب اطلاعات در مورد مشاوره کنکور وارد شوید.

 

 

تاثیر مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری در موفقیت

افراد زیادی مایل هستند تا مانند افراد موفق زندگی کنند. همچنین رویای رسیدن به اهداف و موفقیت را در ذهن خود دارند. اما برای این موارد راضی نیستند که سختی را متحمل شوند. اما داوطلبان باید به این مورد دقت داشته باشند که آزمون دکتری فرصتی برای آزمون و خطا نمی باشد و باید برای رسیدن به آن تلاش مستمر و نتیجه بخش باید داشته باشید. شما می توانید تلاش خود را در کنار دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری از بهترین و شناخته شده ترین مشاوره ها دریافت کنید. با توجه به این که مطالب درسی برای کنکور دکتری بسیار زیاد می باشد پس بهترین برنامه ریزی و مطالعه درست با استفاده از مشاوره تلفنی ایران تحصیل می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان آماده کند.

تاثیر مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری در موفقیت

دوره های دکتری 1403

دوره هایی که در آزمون دکتری وجود دارد را می توان به دو بخش آموزشی و پژوهشی تقسیم نمود که در بخش آموزشی فرد باید تعدادی واحد بگذراند و در انتهای تحصیل خود پایان نامه ارائه دهد و در حالت پژوهش فرد باید واحد های کمتری را بگذراند و به جای واحد های فراوان در خصوص موضوعی، ایده را ارائه داده  و در نهایت پایان نامه ای ارائه دهد که به کمک مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری فرد می تواند بهترین موضوع را برای دوره پژوهشی خود متناسب با توانایی خود انتخاب نماید. همچنین طول تحصیل رشته دکتری برای آموزشی در حودو 5 سال تا 6 سال بوده و در پژوهشی فرد می تواند تحصیلات خود را در 3 الی 4 ترم به اتمام برساند.

 

آینده شغلی رشته دکتری

همانطور که میدانید مقطع دکتری جز بالاترین مقاطع تحصیلی در کشور ایران محسوب می شود و به همین دلیل آینده شغلی خوبی برای افراد متقاضی این مقطع وجود دارد. یکی از آینده های شغلی این مقطع این می باشد که فرد پس از اتمام تحصیلات خود می تواند در دانشگاه تدریس نماید و پس از مدتی به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب گردد.

همچنین با داشتن تحصیلات دکتری، فرد می تواند مجوز های در خصوص رشته خود را دریافت کرده و کسب و کار خود را راه اندازی نماید. پس با مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری می توان به راحتی در  این مقطع تحصیل و آینده شغلی خود را تضمین نمود.

 

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

🔊 تاثیر و امتیاز مقاله در مصاحبه دکتری

مصاحبه مرحله نهایی و بسیار مهم آزمون دکتری است و تاثیر 50 درصدی بر نتیجه نهایی می‌گذارد. مقاله علمی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در مصاحبه دکتری است که امتیاز زیادی به آن تعلق می‌گیرد. متقاضیان آزمون دکتری باید اقدام به نوشتن مقالات علمی کرده و آن‌ها را در مجلات معتبر به چاپ برسانند.

خلاصه مطلب

مشاوره تلفنی مقطع دکتری یکی از راه های قبولی و تضمین آینده تحصیلی و شغلی افراد است. ما در این مقاله تمامی موارد مشاوره تلفنی مقطع دکتری را به صورت کامل شرح دادیم و تمامی موارد از کنکور تا مصاحبه به صورت کامل بیان کردیم. اگر پس از مطالعه مقاله پرسش یا ابهامی داشتید می توانید از مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 کمک و راهنمایی دریافت نمایید و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید تا در اولین فرصت پاسخ از سوی کارشناسان ما دریافت نمایید.

📥 برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقله کلیک نمایید. 📥

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از چه شخصی دریافت کنیم؟ 

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری را از شخصی دریافت کنید که اطلاعات و تجربه بالا در این زمینه داشته باشد و بتواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

آیا در صورت داشتن مشکل مالی می توان از مشاوره رایگان دکتری استفاده کرد؟ 

بله. برای کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان دریافت مشاوره تحصیلی مقطع دکتری را برای تمامی مراحل دارم؟ 

بله. شما می توانید برای ثبت نام، برنامه ریزی و مطالعه و همین طور انتخاب رشته دکتری از مشاوره دکتری استفاده کنید.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تلفنی مقطع دکتری + از کنکور تا مصاحبه»

  1. Avatar photo کسرا راد گفت:

    باسلام.
    من رتبه 1470روزانه دانشگاه مدارس قبول شدم.
    میگن باید معلم یا کارمند آموزش وپرورش باشید.
    تا واحد درسی به شما بدیم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه تربیت مدرس مخصوص داوطلبانی است که دانشجوی دانشگاه فرهنگیان بودند.

  2. Avatar photo علیان. گفت:

    سلام وقت بخیر من در نتایج اولیه پذیرفته شدم و برای انتخاب رشته نیاز به مشاوره تلفنی مقطع دکتری دارم . می خوام بدونم مراحل دریافت مشاوره تلفنی مقطع دکتری به چه صورته

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتوانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید یا در سایت از طریق شارژینگ آنلاین بسته مشاوره ای تهیه کرده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  3. Avatar photo مینا. گفت:

    سلام
    مشاوره تلفنی مقطع دکتری می تونه در امر سهمیه ها در کنکور دکتری بهم کمک کنه چند سوال خیلی مهم دارم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله تاثیر بسزایی دارد جهت بررسی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  4. Avatar photo علیرضا صدف گفت:

    با سلام من ساعت 11.10 دقیقه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام غلیرضا جان به دلیل شلوغی خطوط چندین بار پشت سر هم تماس بگیرید تا بهترین مشاوره تحصیلی رو دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری،...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)