ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراحل انجام پایان نامه ارشد

مراحل انجام پایان نامه ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از بزرگترین چالش هایی که دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند، نگارش پایان نامه است. توجه داشته باشید نگارش پایان نامه برای اکثر دانشجو ها بسیار سخت به نظر می رسد. زیرا دانشجویان آگاهی کاملی نسبت به مراحل انجام پایان نامه ارشد در اختیار ندارند. شایان ذکر است بدانید هر دانشجو قبل از این که بخواهد برای نگارش پایان نامه اقدام کند باید اطلاعات کاملی نسبت به مراحل انجام آن در اختیار داشته باشد. برای مثال بهتر است برای دانلود pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد اقدام کند و آن را مطالعه نماید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم پایان نامه یکی از مهمترین مراحل تحصیلی برای یک دانشجو محسوب می‌شود. در واقع یک دانشجو با نگارش پایان نامه استاندارد می تواند از پروژه خود دفاع کند و بهترین نمره را دریافت نماید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد مراحل انجام پایان نامه ارشد در اختیار شما قرار دهیم تا شما به سادگی بتوانید برای نگارش پایان نامه اقدام کنید. در ادامه مقاله تمامی مراحل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به صورت گام به گام به شما توضیح داده خواهد شد. از سوی دیگر به pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد هم دسترسی خواهید داشت که می توانید به سادگی آن را دانلود کنید و برای نگارش پایان نامه از آن استفاده نمایید.

 

اطلاعیه

دانشجو بعد از دریافت نامه کدینگ تنها شش ماه مهلت دارد تا از پایان نامه خود دفاع کند.

 

راهنمای نگارش پایان نامه

اگر قصد دارید با مراحل انجام پایان نامه ارشد به طور کامل آشنا شوید بهتر است بدانید که انجان پایان نامه ارشد دارای هفت مرحله از جمله (انتخاب موضوع پایان نامه، انتخاب استاد راهنما و مشاور، تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه، ارائه پروپوزال، اخذ کد و دریافت نامه کدینگ، نگارش پایان نامه و اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع) می باشد. در ادامه اطلاعات کاملی نسبت به هر کدام از این مراحل در اختیار شما قرار خواهیم داد در نتیجه پیشنهاد می کنیم پاراگراف مربوط به هر مرحله را با دقت بالا مطالعه کنید تا بتوانید در هنگام نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد، یک پایان نامه استاندارد را نگارش نمایید.

انتخاب موضوع پایان نامه

اولین مسئله ای که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم (انتخاب موضوع پایان نامه) است. توجه داشته باشید انتخاب موضوع پایان نامه یکی از مهمترین مراحل انجام پایان نامه ارشد به شمار می رود. به همین دلیل مطمئنا شما برای انتخاب موضوع پایان نامه باید زمان زیادی صرف کنید. این نکته در نظر داشته باشید موضوع پایان نامه به هیچ وجه نباید تکراری باشد. از سوی دیگر موضوع پایان نامه که انتخاب می کنید باید با تخصص استادان راهنما و مشاور انتخابی شما مرتبط باشد. لازم به ذکر است بدانید مرتبط بودن موضوع پایان نامه با رشته تحصیلی و گرایش تخصصی شما بسیار مهم است در نتیجه در انتخاب موضوع پایان نامه، رشته تحصیلی و گرایش تخصصی خود را در اولویت قرار دهید.

این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید این روزها بسیاری از دانشجویان برای پایان نامه خود از موضوع هایی که در اولویت تحقیقاتی سازمان های دیگر است استفاده می کنند. در واقع این دسته از دانشجویان با انتخاب این موضوعات می تواند از سازمان هایی که آن موضوع را در اولویت های تحقیقاتی خود قرار داده اند کمک هزینه دریافت کنند.

 آموزش پایان نامه نویسی ارشد

انتخاب استاد راهنما و مشاور

یکی از مراحل مهم نگارش پایان نامه ارشد، انتخاب استاد راهنما و مشاور خوب است. در واقع شما باید یکی از استادان راهنما که در زمینه مورد نظر شما تخصص دارد را انتخاب کنید تا بتوانید مباحث مربوط به پروپوزال خود را با وی در میان بگذارید در غیر این صورت مطمئنا با چالش مواجه خواهید شد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید هر استاد راهنما دارای ظرفیت مشخصی برای دریافت دانشجو می باشد. در نتیجه در هنگام انتخاب استاد راهنما به این مسئله توجه کنید که آیا استاد مورد نظرتان می تواند شما را به عنوان دانشجوی خود قبول کند یا خیر.

در ادامه این بخش از بررسی مراحل انجام پایان نامه ارشد باید ذکر کنیم در هنگام انتخاب استاد راهنما باید به این مسئله توجه کنید که وی حتماً استاد تمام وقت یا نیمه وقت در واحد باشد. از سوی دیگر شما قبل از انتخاب استاد راهنما و مشاور وظیفه دارید تعداد پایان نامه هایی که در دست استاد مورد نظرتان است را بداند و با آگاهی از حجم کاری وی آن را انتخاب نمایید. البته در بسیاری از مواقع اساتیدی که از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، دانشجویان زیادی دارند در این صورت امکان دارد شما برای انتخاب آن استاد با چالش مواجه شوید.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به استعلام موضوع پایان نامه ارشد بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه

در این بخش از مقاله تصمیم داریم به تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه اشاره کنیم زیرا این موضوع یکی از ارکان اصلی آموزش پایان نامه نویسی ارشد می باشد. در هنگام تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه حتما باید در هنگام انتخاب عنوان به موارد مندرج در بند انتخاب موضوع پایان نامه توجه کنید. از سوی دیگر همانطور که در بخش اول مقاله ذکر کردیم عنوان به هیچ وجه نباید تکراری باشد و برای این کار به راحتی می توانید به سایت پایگاه های مرتبط مراجعه کرده و عنوان خود را جستجو کنید. این مبحث را هم در نظر داشته باشید باید نتیجه جستجو را پرینت بگیرید و ضمیمه فرم تایید موضوع پایان نامه کنید.

در ادامه بهترین ذکر کنیم بعد از تایید شدن عنوان پایان نامه توسط مدیر گروه، حداکثر زمان برای تالیف و آماده سازی پروپوزال 2 هفته است و این کار هم باید زیر نظر استاد راهنما و مشاور انجام شود.

ارائه پرپوزال

پروپوزال به فرم پیشنهاد تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد گفته می شود که توسط دانشجو با هماهنگی و تایید استاد راهنما و مشاور انجام می گردد. توجه داشته باشید که مباحثی همچون بیان مسئله، اهداف، روش کار، سوابق تحقیق و غیره باید در پروپوزال درج شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید متن پروپوزال باید به درست ترین شکل ممکن تایپ شود. امضای استاد در پروپوزال باید کپی باشد از سوی دیگر اسکن یا پروپوزال فکس شده به هیچ وجه تحویل گفته نمی شود. زیرا اصل بودن امضای استاد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت ناقص بودن پروپوزال و یا عدم وجود امضای استاد راهنما و مشاور بر روی پروپوزال نمی توانید آن را تحویل دهید.

در ادامه بهتر است اطلاعاتی را نسبت به عدم تحویل پروپوزال در زمان مقرر مطرح کنیم زیرا بسیاری از دانشجویان نمی دانند عدم تحویل پروپوزال در زمان مشخص تبعاتی را به دنبال دارد. در واقع اگر پروپوزال در زمان مقرر تحویل داده نشود هیچ عذری در خصوص عدم آگاهی و اطلاع رسانی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد. در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم برای دریافت پروپوزال باید به وب سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و از بخش فرم ها برای دانلود فرم پروپوزال اقدام نماید.

اخذ کد و دریافت نامه کدینگ

شاید اطلاعاتی نسبت به دریافت کد برای پایان نامه در اختیار نداشته باشید. این نکته را در نظر بگیرید یکی از مراحل انجام پایان نامه ارشد اخذ نامه کدینگ می باشد. در واقع برای اینکه بتوانید از پایان نامه خود دفاع کنید باید برای دریافت نامه کدینگ اقدام نمایید. زمانی که برای اخذ کد اقدام می کنید پروپوزال شما برای واحد کارشناس پژوهش دانشکده ارسال می شود و در صورت خالی بودن ظرفیت اساتید، کد پایان نامه برای دانشجو ارسال می گردد. این نکته را هم در نظر داشته باشید بعد از دریافت کد تنها شش ماه مهلت دارید تا از پایان نامه خود دفاع کنید.

pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد

نگارش پایان نامه

اگر بخواهیم به مهمترین بخش یک پایان نامه اشاره کنیم بهتر است به سراغ نگارش پایان نامه برویم. در گام اول بهتر است ذکر کنیم زمانی باید برای نگارش پایان نامه اقدام کنید که اسم شما در برد تحصیلات تکمیلی دانشکده درج شده باشد و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که پروپوزال شما در شورای پژوهشی دانشکده تایید و تصویب شود. در ادامه باید ذکر کنیم شما برای نگارش پایان نامه باید به موارد مندرج در فایل شیوه نامه نگارش پایان نامه توجه کنید و بر اساس آن به تالیف و نگارش پایان نامه خود بپردازید. به همین دلیل می‌توان به این استنباط رسید که مطالعه شیوه نامه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است البته به گونه ای مطالعه آن ضروری می باشد.

این موضوع مهم را به خاطر داشته باشید، متن پایان نامه به هیچ وجه نباید دارای غلط املایی باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم بعد از نگارش پایان نامه با استفاده از ابزارهای مختلف متن را مورد بررسی قرار دهید تا از عدم وجود هرگونه غلط املایی مطمئن شوید.

اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع

آخرین مرحله انجام پایان نامه ارشد دانشجویان کارشناسی ارشد، اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع می باشد. در گام اول بهتر است ذکر کنیم دانشجو مقطع کارشناسی ارشد تنها شش ماه بعد از تاریخ تصویب پروپوزال می تواند از پایان نامه خود دفاع کند و گذر زمان بیش از 6 ماه برای دفاع ممنوع است. این نکته را در نظر داشته باشید به از  این که استاد راهنما فرم اعلام آمادگی برای دفاع را امضا کرد شما می توانید با مراجعه به مدیر گروه برای انتخاب داور و مابقی مراحل اقدام کنید.

 

جهت آشنایی با نمونه پروپوزال پایان نامه ارشد بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد

در این بخش از محتوا تصمیم داریم pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است بدانید در بخش زیر یک جدول به عنوان آموزش پایان نامه نویسی ارشد درج کرده ایم. اگر تصمیم دارید فایل pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد را در اختیار داشته باشید میتوانید در ادامه این محتوا این فایل را با فرمت PDF دانلود کنید.

pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد

ردیف

انتخاب موضوع پایان نامه

۱

مشورت با اساتید گروه آموزشی

۲

تعیین استاد راهنما (طبق فرم)

۳

موافقت استاد راهنما و تکمیل فرمهای مربوط به اساتید

۴

تعیین استاد مشاور به پیشنهاد استاد راهنما و تائید گروه

۵

موافقت استاد مشاور(طبق فرم)

۶

تنظیم طرح تحقیق و تکمیل فرم تعهد دانشجو و الصاق به آن

۷

تایید طرح تحقیق توسط استاد راهنما و مشاور

۸

توسط دانشجو و حصول اطمینان Thesis.irandoc.ac.ir :ثبت موضوع پایان نامه در سایت

از تکراری نبودن عنوان و ارائه پرینت نتایج به همراه طرح تحقیق به مدیر گروه

۹

در صورت انتخاب استاد راهنما یا مشاور از اساتید خارج از دانشگاه ، تکمیل فرمهای موجود در سایت و تایید همکاری و ارائه مدارک ایشان به اداره پژوهش دانشکده لازم میباشد (تصویر حکم کارگزینی، تصویر کارت ملی و شماره حساب بانک ملی )

۱۰

ارائه و تصویب طرح تحقیق در شورای تخصصی گروه با در نظر گرفتن سقف همکاری اساتید راهنما و مشاور

۱۱

تصویب طرح در شورای پژوهشی واحد

۱۲

انتخاب واحد و اخذ درس پایان نامه توسط دانشجو

۱۳

اخذ کد پایان نامه توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی

۱۴

تکمیل و تحویل گزارش عملکرد سه ماهه به اداره پژوهش دانشکده و شرکت در جلسات دفاع به منظور آشنایی باروند دفاع

۱۵

تکمیل و ارائه فرم تایید پایان نامه و تقاضای تشکیل جلسه دفاع پس از گذشت شش ماه از تاریخ تصویب پایان نامه در شورای پژوهشی و صدور مجوز دفاع

۱۶

ارائه یک نسخه پایان نامه تایپ شده وفنرشده به مدیر گروه جهت تحویل به داور (درصورتیکه دو داور لازم باشد دونسخه ارائه گردد)

۱۷

فرصت جهت اعلام آمادگی برای دفاع از پایان نامه و انجام داوری آن؛ در نیمسال اول تاپنجم دی ماه و در نیمسال دوم حداکثر تا پانزدهم مرداد ماه می باشد 

تبصره اول

اداره پژوهش دانشکده برای نیمسال اول حداکثر تا تاریخ دهم دی ماه هر سال و برای نیمسال دوم حداکثر تا تاریخ بیستم مرداد ماه احکام داور و مجوز دفاع برای نیمسال مربوطه صادر می نماید و پس از تاریخ های فوق تا شروع ترم بعد مجوز دفاع و انجام داوری صادر نخواهد شد

تبصره دوم

مجوز صادر شده توسط اداره پژوهش برای همان نیمسال صادر شده اعتبار دارد و در صورت عدم برگزاری جلسه دفاع در آن نیمسال دانشجو موظف به اخذ تاییدیه از اداره آموزش ؛ حسابداری و پژوهش دانشکده می باشد

تبصره سوم

فاصله زمانی در نظر گرفته شده جهت مطالعه پایان نامه برای اساتید داور از زمان تحویل پایان نامه به اساتید تا برگزاری جلسه دفاع حداقل دو هفته می باشد

تبصره چهارم

جلسه دفاع در نیمسال اول حداکثر تا۳۰  دی ماه و در نیمسال دوم حداکثر تا۱۵  شهریورماه تشکیل میگردد

تبصره پنجم

تعیین زمان دفاع و صدور فرم های ارزیابی و صورت جلسه و اطلاعیه جلسه دفاع توسط پژوهش دانشکده

۱۸

پس ازانجام دفاع ازپایان نامه ؛ دانشجو موظف است اصلاحات مورد نظرهیات داوری رادرمدت ۴۵ روز انجام داده وپس ازتاییدایشان وبراساس دستور العمل (موجود در وب سایت دانشگاه )۳ نسخه پایان نامه صحافی شده به همراه لوح فشرده طبق فرمت مشخص شده تهیه وطبق فرم تحویل نسخه های پایان نامه ؛ اقدام نموده ونهایتا فرم تحویل اداره پژوهش دانشکده گردد

۱۹

جهت تخصیص نمره مقاله ؛ ارائه نسخه چاپ شده در کنفرانس (ملی یا بین المللی داخلی یا خارجی)یا نامه پذیرش وچاپ مقاله درمجلات علمی معتبر همراه بالوح فشرده مقاله و مجموع مقالات کنفرانس ضروری میباشد. لازم به ذکر است نشانی عهده دارمکاتبات واحد دانشگاهی محل تحصیل دانشجو؛ و نام دانشجو به عنوان نویسنده اول وایمیل با پسوند دانشگاه باشد(ایمیل به نام دانشجو از دفتر فناوری اطلاعات واقع درطبقه همکف ساختمان اداری اخذ گردد)

۲۰

درصورت عدم تمایل به ارائه مقاله فرم انصراف ازمقاله از اداره پژوهش دانشکده اخذ و تکمیل گردد

تبصره

فرمهای منشوراخلاق پژوهش و تعهد اصالت پایان نامه پس ازتکمیل وامضا درصفحات اول پایان نامه درج گردد

۲۱

هفت حلقه لوح فشرده متن پایان نامه که هر کدام حاوی یک فایل word و یک فایل pdf که متن فایل ۵ حلقه با قلم Bzar  و ۲ حلقه با قلم Times New Roman می باشد طبق فرم تحویل نسخه های پایان نامه تهیه شود. ۱ حلقه لوح فشرده فایل خلاصه پایان نامه مطابق با لوح تحویل شده به کتابخانه تحویل اداره آموزش و پژوهش دانشکده گردد.

لوح فشرده مربوط به کتابخانه علاوه بر متن کامل پایان نامه دارای خلاصه پایان نامه در یک فایل word و pdf با قلم Bzar و شامل صفحات ابتدایی تا پایان چکیده فارسی + مراجع ، چکیده لاتین و صفحه عنوان لاتین می باشد.

۲۲

www.iaukhsh.ac.irکلیه فرمهای ذکر شده در جدول فوق در سایت دانشگاه به آدرس:

دربخش فرمهای مورد نیاز موجود می باشد قسمت تحصیلات تکمیلی

تذکر مهم:

 

کاربران گرامی، برای دانلود نمونه پروپوزال حقوقی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

اخبار پیرامون پایان نامه کارشناسی ارشد

تاثیر نمره پایان نامه در معدل کارشناسی ارشد

در سال 95 قانونی تصویب شد که نمره پایان نامه هایی که بعد از آن سال نوشته می شوند، تاثیری بر روی معدل نخواهد داشت. بدین ترتیب نمره پایان نامه به عنوان یک نمره جداگانه از معدل در رزومه دانشجو ثبت می گردد و با سایر نمرات دروس گذرانده شده جمع نخواهد شد.

آیا حذف پایان‌ نامه کارشناسی ارشد واقعیت دارد؟

بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا امیر رحیمی، معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان بیان کرده است، دانشگاه‌ های دولتی برنامه‌ ای برای حذف پایان‌ نامه ندارند و نخواهند داشت به دلیل این‌ که مقطع کارشناسی ارشد اولین مرحله‌ ای است که دانشجو با مبانی و روش تحقیق آشنا می‌ شود و پایان‌ نامه پروژه‌ ای است که ما طی آن روند پژوهش بر روی یک موضوع را به دانشجو آموزش می‌ دهیم. یافته‌ های پایان‌نامه‌ های ارشد در مرز دانش نبوده و حتی نوآوری هم مد نظر نیست، چرا که هدف صرفاً آموزش عمیق و عملی پژوهش است و حذف این تمرین، ماهیت مقطع ارشد را زیر سوال می‌ برد.

بهترین آموزش پایان نامه نویسی ارشد

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کامل نسبت به مراحل انجام پایان نامه ارشد در اختیار نداشته اید. اما در حال حاضر می دانید که برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد باید مراحلی همچون انتخاب موضوع پایان نامه، انتخاب استاد راهنما و مشاور، تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه، ارائه پروپوزال، اخذ کد و دریافت نامه کدینگ، نگارش پایان نامه و اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع را طی کنید. از سوی دیگر نسبت به تاریخ دفاع بعد از تصویب تاریخ پروپوزال که 6 ماه می باشد هم مطلع شده اید.

این نکته را در نظر داشته باشید آموزش پایان نامه نویسی ارشد طبق یک سیکل خاص انجام می شود و شما باید از تمام موارد این مبحث مطلع باشید. در نتیجه پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز برای دانلود فایل pdf آموزش پایان نامه نویسی ارشد اقدام کنید و در هنگام نگارش پایان نامه از تمامی موارد مندرج در این فایل pdf استفاده نمایید تا بتوانید یک پایان نامه استاندارد را نگارش کنید. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند در هنگامه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد به شما کمک شایانی کند.

 

برای دانلود فایل PDF این محتوا بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل انجام پایان نامه ارشد به چه صورت است؟

مراحل انجام پایان نامه اشد 7 مرحله (انتخاب موضوع پایان نامه، انتخاب استاد راهنما و مشاور، تکمیل فرم تایید موضوع پایان نامه و ارائه آن به مدیر گروه تخصصی رشته مربوطه، ارائه پروپوزال، اخذ کد و دریافت نامه کدینگ، نگارش پایان نامه و اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه و تعیین تاریخ دفاع) می باشد.

پرپوزال چیست؟

پروپوزال به فرم پیشنهاد تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد گفته می شود که توسط دانشجو با هماهنگی و تایید استاد راهنما و مشاور انجام می گردد.

آیا دفاع از پایان نامه محدودیت زمانی دارد؟

به، دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد محدودیت زمانی دارد و دانشجو بعد از دریافت نامه کدینگ تنها شش ماه مهلت دارد تا از پایان نامه خود دفاع کند.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «مراحل انجام پایان نامه ارشد»

  1. Avatar photo mry گفت:

    سلام ببخشید من میخواستم برای نیمسال چهارم واحد پایان نامه رو برندارم . نمیتونم مرخصی تحصیلی بگیرم چون تونیمسال دوم یکی از دروس رو حذف کردم و باید پاس کنم . ایا این امکان داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشابهت یابی در پژوهشیار

    سامانه مشابهت یابی در پژوهشیار + راهنما جامع دانشجویان

    امروزه دانشجویان با مشکلاتی همانند انجام مشابهت یابی در پژوهشیار روبرو هستند. سامانه مشابهت یابی پژوهشیار دو مرحله؛ یعنی مرحله دوم و هشتم را به تازگی اضافه کرده است. مرحله دوم همان مشابهت یابی پروپوزال و مرحله هشتم همان مشابهت...
  • سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد

    سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد + ورود pc.iaun.ac.ir

    سامانه اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد که از آن به عنوان سایت مشابهت یاب پایان نامه دانشگاه آزاد نیز یاد می‌ شود به منظور بالا بردن کیفیت سطح پایان نامه و رساله‌ های دانشجویان ایجاد شده است تا از...
  • پروپوزال چیست؟

    پروپوزال چیست؟

    نوشتن پروپوزال برای دانشجویانی که میخواهند فارغ التحصیل شوند و پایان نامه و رساله خود را ارائه دهند اهیمت به سزایی دارد زیرا این افراد بعد از تایید شدن پروپوزال شان توسط هیئت داوران می توانند برای تحقیق و نوشتن...
  • نمونه پروپوزال روانشناسی

    نمونه پروپوزال روانشناسی

    دانلود نمونه پروپوزال روانشناسی می تواند برای نوشتن یک پایان نامه خوب به شما کمک کند؛ زیرا استفاده از پروپوزال آماده رشته روانشناسی دیدگاه شما را برای نگارش آن باز می کند. به همین دلیل بهتر است قبل از نوشتن...
تماس با مشاور