ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام موضوع پایان نامه ارشد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استعلام موضوع پایان نامه ارشد از مراحل مهم، پیش از شروع فرآیند نوشتن پایان نامه می باشد. به نحوی که دانشجویان باید برای اثبات جدید و غیر تکراری بودن موضوع تحقیق خود گواهی مربوطه را از سایت ایرانداک تهیه نمایند. دریافت گواهی و پیگیری موضوع پایان نامه از این سایت مستلزم پرداخت هزینه است بنابراین در ادامه ی این مقاله علاوه بر آموزش نحوه استعلام موضوع پایان نامه از سایت ایرانداک به چگونگی پیگیری موضوع مقاله به صورت رایگان پرداخته خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ارشد و مقطع دکتری برای دریافت مدک فارغ التحصیلی خود علاوه بر دروس تئوری لازم است پژوهشی مرتبط با گرایش تحصیلی خود را به عنوان پایان نامه و یا رساله دکتری ارائه دهند. بنابراین موضوع تحقیق . اطمینان از غیر تکراری بودن آن بسیار مهم است.

 

استعلام موضوع پایان نامه ارشد

یکی از مراحل مهم در نگارش پایان نامه انتخاب موضوع تحقیق می باشد . این مرحله به قدری مهم است که در صورت تکراری بودن موضوع ، پایان نامه دانشجو رد خواهد شد و در فارغ التحصیلی وی اختلال ایجاد خواهد شد . به همین دلیل سوال اکثر دانشجویان این است که چگونه می توان از غیر تکراری بودن موضوع پایان نامه مطمئن شد؟ این امر با ثبت درخواست استعلام موضوع پایان نامه به سادگی امکان پذیر است که در ادامه نحوه استعلام آن شرح داده خواهد شد.

دانشجویان قبل از نوشتن پروپوزال می بایست از جدید بودن موضوع خود اطمینان یافته و سپس تحقیق را آغاز نمایند . یکی از مطمئن ترین راه های استعلام موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد مراجعه به سایت ایرانداک و ثبت موضوع پیشنهادی خود در بخش درخواست پیشینه پژوهش است .دانشجویان در ابتدا می بایست عضو سایت ایرانداک شده و سپس با وارد کردن عنوان پایان نامه و پرداخت هزینه مورد نظر در سایت که معمولا 15 هزار تومان می باشد ، گواهی نتیجه استعلام خود را دریافت نمایند.نحوه دریافت گواهی نتیجه استعلام به صورت تصویری در ادامه مطلب قرارد اده شده است:

 

  • در مرحله اول به سایت ایرانداک به آدرس  irandoc.ac.ir مراجعه نمایید.

 

استعلام موضوع پایان نامه ارشد

استعلام موضوع پایان نامه ارشد

 

  • سپس بر روی گزینه درخواست پیشینه پژوهش که در تصویر زیر قابل مشاهده است کلیک نمایید.

 

استعلام پایان نامه ارشد

استعلام پایان نامه ارشد

 

  • در صورتی که از کاربران این سایت هستید و در گذشته در این سامانه ثبت نام کرده اید، ایمیل و گذر واژه ای که از قبل داشتید را وارد نمایید. در غیر این صورت گزینه کاربر تازه هستم را انتخاب نمایید.

 

استعلام موضوع پایان نامه

استعلام موضوع پایان نامه

 

پس از وارد کردن اطلاعات پایان نامه خود در صفحه ی ظاهر شده هزینه بررسی به مبلغ 15 هزار تومان را واریز نمایید. بدین ترتیب موضوع مقاله ی شما بررسی می شود و سپس قادر به نوشتن آن خواهید بود. لازم به ذکر است دانشجویان ارشدی که شیوه آموزش محور را انتخاب کرده اند نیازی به ارائه پایان نامه نخواهند داشت و به جای آن چندین واحد تئوری مربوط به رشته خود را به صورت مازاد سپری خواهند کرد. البته امکان چاپ مقالات علمی پژوهشی برای دستیابی به امتیازات علمی برای این دسته از دانشجویان هم امکان پذیر است.

 

 

نحوه استعلام پایان نامه در ایرانداک

در قسمت سمت راست و بالای سایت ایرانداک قسمتی برای جستجو وجود دارد که بسیاری از دانشجویان فکر می کنند در همین جا باید به دنبال کلید واژه های موضوع خود بگردند. اما با این روش هیچ پایان نامه ای را نخواهید یافت و فقط مطالب موجود در پایگاه اینترنتی را مورد جستجو قرار می دهید.

 

برای جستجو در بانک اطلاعات پایان نامه ها لازم است در سایت ایران داک عضو شوید. برای عضویت با کلیک بر روی کادر جستجو، منویی ظاهر می شود که در آن جستجو در پایگاه های اطلاعاتی نوشته شده است و با کلیک بر روی آن صفحه ای دیگر ظاهر می شود. اگر قبلا در این سایت ثبت نام کرده اید کافی است همانطور که در توضیحات قبلی اشاره کردیم ، نام کاربری و کلمه ی عبور خود وعدد ۶ رقمی نمایش داده شده را وارد کرده و به صفحه ی جستجو بروید.

 

اگر تاکنون در سایت ثبت نام نکرده اید بر روی عبارت ثبت نام در منوی وسط صفحه که کم رنگ نوشته شده است کلیک کنید.

تکراری نبودن موضوع پایان نامه

تکراری نبودن موضوع پایان نامه

بعد از ورود به سایت در نوار بالا ۵ گزینه با عنوان های جستجو، جستجوی پیشرفته، جستجوی حرفه ای، میزکار و پرسش های متداول راقابل مشاهده خواهد بود. و در وسط صفحه نیز قسمتی به نام عبارت جستجو وجود دارد که با کلیک بر روی هریک از آن ها می توانید به جستجوی موضوع مورد تحقیق خود بپردازید. برای جستجو در مورد یک موضوع پیشنهاد می گردد از کلید واژه های مختلف استفاده نمایید و صرفا به یک کلید واژه اکتفاء نکنید و تاجایی که می توانید کلید واژه ی مورد نظر خود را کوتاه و و تک کلمه ای انتخاب کنید.

مراحل فوق به صورت خلاصه:

  • بر روی گزینه درخواست پیشینه پژوهش در پایین سمت چپ صفحه کلیک نمایید .
  • پس از وارد شدن به حساب کاربری در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید ، ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید . در غیر این صورت بر روی گزینه کاربر جدید هستم کلیک نمایید .

 

 

جهت اطلاع از شهریه پایان نامه پیام نور کلیک کنید.

 

هزینه استعلام پایان نامه در ایرانداک

پس از این که موضوع پایان نامه خود را انتخاب کردید لازم است که درخواست پیشینه پژوهش در سایت ایران داک که همراه با هزینه است را انجام دهید. هزینه  این استعلام در حدود 15 هزار تومان خواهد بود که با پرداخت اینترنتی به شماره حساب مذکور در سایت ایران داک انجام پذیر است.

 

ایرانداک چیست؟

ایرانداک یک پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات به منظور ثبت اسناد علمی معتبر ایران است که در سال 1347 پایه گذاری شده است( Iranian Documentation Center ) . اسناد و مدارک علمی ثبت شده در این سایت و کتب علمی شامل کتاب‌های نگارشی، ترجمه و گردآوری شده، مقالات علمی شامل مقالات نشریه‌ای و مقالات همایشی، طرح‌های پژوهشی می باشد. این اسناد نزدیک یک میلیون سند از مدارک علمی و فنی کشوررا شامل می شود. ایرانداک همچنین وظیفه ثبت پایان نامه‌های انجام گرفته شده در داخل ایران را به عهده دارد.پژوهشگاه ایرانداک اکنون دارای 3 پژوهشکده است که کار پژوهش، آموزش و مدیریت اطلاعات علمی و فناوری را بر عهده دارند. این پژوهشگاه وظایف خود را به کمک بیش از 150 عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناسان متخصص انجام می‌دهد و دارای پایگاه‌های مختلفی است که مهم‌ ترین آنها پایگاه اطلاعات علمی گنج است.همچنین سامانه معروف همانندجو که برای یافتن میزان مشابهت پروپوزال، پایان نامه و سایر تحقیقات علمی به کار می‌رود، مربوط به همی سایت می باشد. سامانه همانندجو با اعلام میزان مشابهت سند مد نظر به اسناد ثبت شده پیشین، اعتبار ویژه‌ای به اسناد علمی می‌بخشد.

سایت سیویلیکا برای استعلام رایگان پایان نامه

به نقل از پایگاه سیویلیکا که مرجع نمایه سازی مقالات کنفرانسها و ژورنالهای تخصصی کشور می باشد، پایان نامه ها به صورت مستقیم در این پایگاه ارائه نمی شوند. استعلام مربوطه از این سامانه بر اساس جستجوی عنوان پایان نامه در بین مقالات علمی تولید شده در داخل ایران می باشد.از آنجا که عمده پایان نامه های تخصصی تبدیل به مقالات علمی کنفرانسها و ژورنالها می شوند، لذا نتیجه استعلام حاصل از این پایگاه به مقدار زیادی مورد اطمینان خواهد بود.همچنین پایگاه سیویلیکا در ویرایش مقالات نقشی نخواهد داشت و بنابراین در خصوص غلطهای املائی در عناوین مقالات و یا واژه های مشابه مسئولیتی را قبول نمی کند.

 

استعلام رایگان موضوع پایان نامه

استعلام رایگان موضوع پایان نامه

 

 

آخرین اخبار پایان نامه

  • اخراج از دانشگاه و ابطال مدرک در انتظار دانشجویانی که تخلف علمی داشته باشند.

تحصیل در هر مقطعی دارای قوانین و ضوابطی است که از سوی وزارت علوم یا آیین‌نامه‌ های داخلی دانشگاه‌ ها تدوین شده است. به عنوان مثال دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورتیمجاز به دفاع از پایان‌نامه خود هستند که شرط معدل و تایید استاد راهنمای خود را داشته باشند.اگر دانشجویی در حین تحصیل، انجام پژوهش یا تدوین پایان‌نامه مرتکب تخلف علمی مثل جعل، تقلب، کپی‌برداری و مواردی از این قبیل شود و تخلف وی از سوی دانشگاه تایید شود، از ادامه تحصیل محروم و اخراج می‌شود. تحصیل همزمان برای دانشجوی کارشناسی ارشد در تمام دانشگاه‌ها (دولتی و غیردولتی) ممنوع است. همچنین تغییر رشته یا انتقال دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در همان دانشگاه یا سایر دانشگاه‌ها چه دولتی و چه غیردولتی ممنوع است.

  • حمایت مالی از پایان نامه های دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

به نقل از حسن عزیزی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، بر اساس نظام نامه پژوهشی حوزه تعاون، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در ۲۴ محور بیرونی، محیطی و داخلی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت. در همین راستا پایان‌نامه‌ ها و رساله‌ های کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع آن‌ ها در فهرست اولویت‌ های پژوهشی مورد تائید اتاق فکر تعاون و اشتغال قرار گرفته و یا به پیشنهاد دانشجو در این اتاق فکر مورد تائید قرار گیرد، توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حمایت می‌شود.

 

برای دانلود این مقاله به صورت PDF کلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

استعلام موضوع پایان نامه ارشد از مراحل مهم، پیش از شروع فرآیند نوشتن پایان نامه می باشد. به نحوی که دانشجویان باید برای اثبات جدید و غیر تکراری بودن موضوع تحقیق خود گواهی مربوطه را از سایت ایرانداک تهیه نمایند.در این مقاله به چگونگی استعلام موضوع مقاله در این سایت و پرداخت هزینه ی مربوطه پرداخته شد. همچنین استعلام موضوع پایان نامه به صورت رایگان در سامانه سیویلیکا امکان پذیر است که در این مقاله به چگونگی و نحوه ی انجام آن پرداخته شد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استعلام موصوع پایان نامه ارشد باید به کدام سایت مراحعه کرد؟

ایرانداک

هزینه استعلام موضوع پایان نامه در سایت ایران داک چه قدر است؟

15 هزار تومان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور