ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کلیه مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبان به هنگام ثبت نام باید مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد را بارگذاری نمایید. مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور در سامانه سنجش و آموزش کشور باید بارگذاری شود. داوطلبان توجه داشته باشند که مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید در حجم و اندازه های تعیین شده بارگذاری شوند. مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد با آزمون جضوری با ثبت نام اینترنتی متفاوت می باشد. شایان ذکر است که بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید در سامانه سنجش دانشگاه آزاد صورت پذیرد.

نحوه بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه‌هایی است که از تنوع رشته خوبی برخوردار می باشد. به همین دلیل ثبت نام در این دانشگاه در سال‌های اخیر بخصوص با توجه به افزایش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، شاهد روند رو به رشد ثبت نام دانشجویان در این دانشگاه جهت پذیرش می‌باشیم. البته نباید از نرخ شهریه دانشگاه آزاد غافل شد. زیرا این میزان شهریه به نسبت سایر دانشگاه‌ها رقم بالاتری را شامل می‌گردد.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا رشته های با آزمون این دانشگاه می‌باشند، لازم است نسبت به تهیه مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد در سامانه azmoon.org اقدام نمایند . ثبت نام همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیک خواهد بود و هر داوطلب با توجه به سامانه مورد نظر برای ثبت نام، خواهد توانست در این آزمون شرکت نماید.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

ضرورت بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد

بسته به نوع ثبت نام با آزمون و بدون آزمون ، شاید مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد را بتوان کمی متفاوت با یکدیگر دانست. داوطلبان عزیز به هنگام ثبت نام ابتدا به پر کردن فرم اینترنتی اقدام می‌نمایند. این فرم در بر دارنده اطلاعاتی است که شما لازم است در سامانه دانشگاه آزاد جهت ثبت نام، ارسال نمایید.

ارسال مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، موجب تشکیل پرونده شما به عنوان یک داوطلب خواهد شد. فراموش نکنید که این اسناد به منزله تائید اطلاعات شما می باشد. لذا توجه داشته باشید که این مدارک می‌تواند تائید و یا مورد عدم تائید انتخاب رشته شما را موجب شود به همین دلیل توصیه همیشگی ما به داوطلبان عزیز این است که در وارد نمودن اطلاعات خود نهایت دقت عمل را به خرج دهید.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد را می‌توان به چند دسته تقسیم نمود. برای داوطلبان آقا که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  شرکت می‌نمایند. لازم است از مدارک معافیت تحصیلی و یا گواهی معافیت برخوردار باشند. همچنین اطلاعات هویتی هر داوطلب از ملزوماتی است که باید به همراه داشته باشد. اطلاعات و مدارک ثبت نامی می‌توانند از جمله موارد مورد نیاز جهت ثبت نام است که در ادامه به لیست این اسناد اشاره خواهیم نمود.

برای دریافت اطلاعات درباره اشتباه در ثبت نام اینترنتی دانشگاه روی لینک کلیک کنید.

لیست مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

بسته به ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ،بارگذاری لیست مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد لازم و ضروری می باشد. برای ثبت نام در دانشگاه آزاد هر یک از داوطلبان می‌توانند در این ثبت نام شرکت نمایند. با توجه به مقطع ثبت نامی هر یک از داوطلبان ، این مدارک می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین با توجه به مقطع تحصیلی خود لازم است نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

برای متقاضیان بدون کنکور کاردانی مهر ماه ، اصل مدرک دیپلم نظام جدید، اصل شناسنامه و کارت ملی ، داوطلبانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت نموده‌اند نیز، لازم است کارت پایان خدمت خود را به همراه داشته باشند. و یا اطلاعاتی که نشان‌دهنده معافیت تحصیلی می باشد. همچنین  ارسال یک قطعه عکس 3.4 برای تمامی داوطلبان این مقطع الزامی می باشد.

در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اشاره خواهیم نمود. اما جهت آشنایی شما داوطلبان عزیز با مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، می‌توانید نسبت به برقراری ارتباط با متخصصین ایران تحصیل اقدام نمایید. با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 تماس حاصل نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد شامل مدارک هویتی و همچنین مدارک تحصیلی داوطلبان در مقاطع مختلف می باشد.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

نکات لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد

همانطور که ذکر گردید ، ثبت نام برای داوطلبان با توجه به مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد صورت می پذیرد. لذا ارسال این مدارک هنگامی مورد نیاز خواهد بود که داوطلبان در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد پذیرفته شوند. سامانه ارسال مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد 48 ساعت پس از پذیرفته شدن داوطلبان  و اعلام نتایج باز می گردد.

از جمله مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اصل شناسنامه و دو سری از تمام صفحات شنامه ، اصل کارت ملی و دو سری تصویر از جمله مدارک هویتی مورد نیاز برای داوطلبان محسوب می گردد. از دیگر مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را می توان در رابطه با اسکن مدارک اطلاعاتی همانند گواهی دیپلم و غیره دانست. بنابراین در تهیه مدارک نهایت دقت عمل را داشته باشید.

 

برا ی استفاده ازسامانه  بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی عبارت کلیک نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد ، مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، استفاده از سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 سراسر کشور  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل .

سامانه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد ایران تحصیل

کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از سامانه اطلاع رسانی مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد ایران تحصیل ، از کلیه مدارک مورد نیاز اطلاعات لازم را کسب نمایند. ضمنا با توجه به این سامانه به راحتی در رابطه با سوالات خود برای جزئیات مدارک و همچنین نحوه ارسال این اسناد، می توانید اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

برخی از داوطلبان ممکن است مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد را از دست داده باشند و یا اینکه به مدارک آنان آسیب وارد شده باشد که در این صورت نیز، می توانید از راه های پیش بینی شده برای ارسال مدارک خود آگاه گردید. همچنین با استفاده از سامانه ایران تحصیل امکان ارسال مدارک را داشته باشید.

متخصصین ما می توانند در تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته و همچنین ارائه جزئیات در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد در خدمت کلیه داوطلبان عزیز باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد  به شما عزیزان می باشند.

کانال اطلاع رسانی مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد مطالبی را به شما ارائه نماییم. چنانچه برای بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور دچار مشکل شده اید و یا نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد با آزمون می باشید، با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 

آیا مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی متفاوت می باشد؟

بله. لیست مدارک مورد نیاز برای مقاطع مختلف متفاوت می باشد.

 

چگونه می توانیم حجم مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را کاهش دهیم؟

برای کاهش حجم فایل های اسکن شده می توانید از نرم افزارهای کاهش دهنده حجم عکس استفاده نمایید.

 

چه زمانی مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را باید به صورت حضوری به دانشگاه ارائه نماییم؟

در صورتی که در انتخاب رشته پذیرفته شوید، لازم است تمامی مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد  را به صورت حضوری ارائه نمایید.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo نادری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی ارشد ترم اخر رشته ی انرژی دانشگاه علوم تحقیقات هستم.
    میخواستم بدونم برای مهر سال پیش رو میتونم برای ثبت نام بدون کنکور رشته ی حقوق مقطع لیسانس اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه علوم تحقیقات بدون کنکور رشته حقوق را ندارد

  2. Avatar photo امیر محمدنژاد گفت:

    سلام من اصل مدرک و کپی دیپلمم رو گم کردم ولی فقط کارنامه و ریز نمرات و معدل کل و کتبی و دارم
    ایا برا ثبت نام با این کارنامه میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید پیش ثبت نام کنید اما برای ثبت نام نهایی مدارک اصلی مورد نیاز است می توانید مجدد درخواست کنید

  3. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارت پایان خدمتمو گم کردم هنوز المثنی شو نگرفتم عکس کارت رو هم ندارم میخوام دانشگاه آزاد الکترونیکی ثبت نام کنم
    اپلود عکس کارت نیازه برای ثبت نام؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پیش ثبت نام خیر نیازی نیست ولی بعد از اعلام نتایج بارگزاری کارت پایان خدمت نیاز میباشد

  4. Avatar photo . گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه کارت ملی ندارم که عکسشرو اپلود کنم باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازی به عکس کارت ملی نیست کد ملی شما کافیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور