ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت سربازی 1403 + شرایط قانون جدید و مراحل

پروژه کسری خدمت سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از روش دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جهت اخذ پروژه کسری خدمت می‌توانید در هر یک از ارگان‌ هایی که اقدام به ارائه پروژه‌ کسر خدمت لیسانس و ارشد می‌کنند، پس از انتشار اطلاعیه‌ مربوطه ثبت نام کنید. پروژه های مختلف در رشته های گوناگونی برای مشمولین سربازی وجود دارد که متقاضیان باید از چگونگی ثبت نام و شرایط پروژه کسری خدمت در هر یک از آن ها کسب اطلاع کنند. برای راهنمایی هر چه بهتر شما مشمولین گرامی در این مقاله می توانید ضمن مشاهده نحوه دریافت پروژه کسری خدمت، از مدرک تحصیلی لازم جهت اخذ پروژه کسری نیز کسب اطلاع کنید.

مشمولین گرامی توجه داشته باشید که دریافت پروژه تنها سبب می شود که کسری از خدمت دریافت کنید و نه اینکه معاف از خدمت شوید. در صورتی که درخصوص انواع پروژه کسر خدمت ارشد و لیسانس نیاز به راهنمایی بیشتر و تخصصی داشته باشید می توانید از طریق شماره‌ 9099075307 با کارشناسان نظام وظیفه ما در مرکز ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

مزایای اخذ پروژه کسری خدمت

برخی از افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند، اینطور تصور می‌ کنند که با انجام خدمت سربازی دو سال از زندگی‌ شان را بیهوده صرف کرده اند و همین زمان می‌ تواند موجب شود که از زندگی شان عقب بمانند و… به همین دلیل به دنبال را‌ه‌ های میانبر می گردند. سازمان نظام وظیفه عمومی راه‌ هایی را در نظر گرفته است که با استفاده از آن هر یک از این متقاضیان می‌ توانند از کسری خدمت نظام وظیفه بهر ه‌مند گردند.

در واقع اگر بخواهیم به سوال پروژه کسری خدمت چیست پاسخ دهیم، باید بگوییم که این پروژه‌ ای است که بر اساس آن مشمولین می‌ توانند از طریق نیازمندی ارگان‌ های مختلف برای اخذ پروژه‌ ها ثبت نام کنند و پس از طی مراحل، از کسری خدمت استفاده کنند. این موضوع می‌ تواند همانند پروژه کسری خدمت عمران باشد. لازم به ذکر است که انجام پروژه‌ ها بنا به درخواست هر یک از ارگان‌ ها به صورت جداگانه می‌ باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تفاوتی ندارد که شما در کدام یک از ارگان‌ ها برای ثبت نام پروژه جایگزین خدمت و پروژه کسری خدمت سربازی اقدام می کنید، زیرا در هر صورت شما موظف به گذراندن دوره آموزشی برای سربازی خود خواهید بود. هر یک از این ارگان‌ ها در زمان مخصوص به خود طی انتشار اطلاعیه‌ ای مبنی بر زمان آغاز، اقدام به ثبت نام داوطلبان واجد شرایط پروژه کسری خدمت می‌ کنند.

مزیت‌های دریافت پروژه کسری خدمت چیست؟

به صورت خلاصه دریافت پروژه کسری سربازی چه پروژه کسر خدمت لیسانس و ارشد و دکتری مزیت‌ های زیادی برای هر یک از افراد و مشمولان خدمت نظام وظیفه به همراه دارد که عبارتند از:

🔸 در صورت دریافت پروژه کسری خدمت برای دارندگان مدارک مختلف تحصیلی هر فرد به آسانی می‌ تواند از حضور در پادگان‌ های خدمت نظام وظیفه به مدت 2 الی 19 ماه تمام معاف شود و نگرانی از بابت انجام کارهای سنگین رزمی نداشته باشد.

🔸 توجه داشته باشید که مدت زمان دریافت کسری خدمت بسته به کیفیت انجام کار و همین طور گستردگی و نوع موضوع انتخاب شده برای پروژه دارد. در واقع، این موضوع به وسیله مسئولین امر مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌ گیرد و بعد در سامانه نظام وظیفه ثبت می‌ شود.

🔸 در صورت دریافت پروژه امکان گذراندن دوران خدمت سربازی خود در زمینه مورد تخصص را دارید.

🔸 در این صورت، علاوه بر این که از انجام فعالیت‌ های رزمی و نظامی دور بوده‌ اید، ارگان نظامی هم می‌ تواند از توانایی‌ های علمی شما بهره بگیرد.

🔸 با دریافت پروژه کسری سربازی در طول دوران تحصیل در یکی از دو مقطع ارشد و دکتری باشد به سادگی می‌ توانید دوران خدمت سربازی و تحصیل در دانشگاه را در کنار هم داشته باشید و از مزیت‌ های آن بهره‌ مند شوید.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

پروژه کسری خدمت ناجا

پروژه کسر خدمت لیسانس، ارشد و دکتری به پروژه‌ ای علمی اطلاق می‌ شود که از طرف یکی از نهاد های انتظامی یا نظامی به شما به عنوان یک فرد مشمول داده می‌ شود. در حقیقت، با انجام پروژه قسمتی از دوران خدمت سربازی خود را پیش از اعزام به پادگان‌ ها یا سازمان‌ های دولتی همانند گذراندن امریه سربازی، در محیط‌ های علمی می‌ گذرانید.

اما ممکن است برایتان سوال ایجاد شود که چگونه می‌ توان برای اخذ یا دریافت پروژه کسری خدمت ناجا اقدام کرد؟

همانند سایر ارگان‌ ها، سازمان نظام وظیفه ناجا نیز برای ارائه پروژه کسری اطلاعیه‌ ای در زمان مقرر منتشر خواهد کرد. اما متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام تنها در پروژه‌ های تعیین شده امکان پذیر خواهد بود و هم چنین تنها آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی ارشد و دکتری هستند و واجد شرایط تعیین شده باشند انتخاب خواهند کرد.

پروژه‌ هایی که هر یک از متقاضیان بر عهده می‌ گیرند حتما باید به تایید نیروی انتظامی برسد. همچنین تایید نهایی پس از تایید هیئت داوران تکمیل خواهد شد. نخبگان و استعدادهای برتر نیز بر طبق قوانین موجود امکان ثبت نام را خواهند داشت. متقاضیان با مراجعه به نیروی انتظامی و همچنین تکمیل پرونده می‌ توانند نسبت به ثبت نام پروژه کسری خدمت اقدام کنند. همچنین فرد داوطلب از طرف سازمان ناجا به رده‌ های بالاتر جهت انجام پروژه معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه پروژه‌ های مورد نظر حتما باید به صلاح دید و تایید سازمان مذکور برسند، لذا پس از انجام پروژه داوطلبان باید بتوانند در جلسه دفاع از طرح مورد نظر خود دفاع علمی داشته باشند و هم چنین تمامی توضیحات را به داوران ارائه کنند. شایان ذکر است در صورتی که این پروژه به تایید سازمان نیروی انتظامی برسد، می‌ توانید از کسری خدمت سربازی برخوردار شوید.

پروژه کسری خدمت ناجا چگونه است؟

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

میزان کاهش از خدمت با انجام پروژه

حال می‌ توانید از تمامی شرایط تعیین شده برای این موضوع اطلاع یابید. پروژه کسری سربازی ارتش نیز همانند نیروی انتظامی تنها برای فارغ التحصیلان ارشد و دکتری قابل ثبت نام است. لذا پروژه کسر خدمت لیسانس برای این ارگان امکان‌ دریافت نخواهد داشت.

نکته مهمی که مشمولین لازم است در هنگام اخذ پروژه کسر خدمت ارشد و دکتری مد نظر داشته باشند این است که چنانچه مایل هستند که پایان نامه خود را با هماهنگی نیروی انتظامی برای پروژه کسری سربازی انجام دهند، باید بدانند که این پایان نامه در صورتی مورد تایید قرار خواهد گرفت که در موضوع تعیین شده نیروی انتظامی باشد و همچنین از قبل نوشته نشده باشد.

در طرح‌ های عمرانی برای داوطلبان، پروژه‌ های انجام شده حتما باید به تایید ناظر برسد. بنابراین چنانچه در این طرح‌ ها اقدام کرده اید، حتما باید تایید آن طرح را پس از نظارت ناظرین، بگیرند. پس از تائید نهایی توسط داوران نیروهای مسلح برای پروژه‌ های انجام رسیده و اعلام آن به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، می توانید از زمان کسری خدمت آگاه شوید.

این قبیل از افراد در نهایت می‌ توانند با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام آن پروژه به مدت 2 الی 19 ماه از مدت سربازی خود کم کنند.

البته توجه داشته باشید که این کم کردن از مدت خدمت سربازی به این معنی است که هر فرد سرباز به مدت 2 الی 19 ماه از انجام کارهای رزمی و حضور در پادگان‌ های نظام وظیفه معاف است و به معنای رایج کسری خدمت نیست.

📌 جهت اطلاع دقیق از شرایط اخذ معافیت کفالت مادربزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه کلیک کنید.

گذراندن دوره آموزشی برای افراد دریافت کننده پروژه

شاید در اینجا این سؤال برای شما دوستان و عزیزان مطرح شود که آیا تمامی افراد دریافت کننده پروژه کسری الزاماً باید دوره آموزشی معمول قبل از سربازی را بگذرانند یا نه الزامی برای این امر نیست؟

در پاسخ باید عرض کنیم که هر فرد دریافت کننده پروژه کسری لزوماً باید دوره آموزشی را نیز بگذراند.

شاید بپرسید که این افراد باید دوره آموزشی را در کجا بگذرانند؟ در جواب باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که هر فرد مشمول باید دوره آموزشی خود را در همان یگانی بگذراند که پروژه را از آن جا دریافت کرده است.

به عنوان مثال، در صورتی که هر فرد پروژه کسری سربازی خود را از دانشگاه امام حسین به عنوان مرکزی وابسته به سپاه دریافت کرده است الزاماً باید دوره آموزشی خود را نیز در مرکزی وابسته به سپاه بگذراند.

شرایط پروژه کسری خدمت سربازی

آیا می دانید که دریافت پروژه کسر سربازی تحت شرایطی ویژه برای هر یک از افراد صورت می‌ گیرد؟

در این بخش، با ذکر شرایط پروژه کسر خدمت سربازی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم؛ این شرایط عبارتند از:

🔹 برای دریافت پروژه کسر سربازی فرد لزوماً‌ باید دانش آموخته و یا دانشجوی یکی از دو مقطع دکتری و یا کارشناسی ارشد باشد.

🔹 امکان دریافت پروژه نهایتاً‌ تا یک سال بعد از فراغت از تحصیل در دانشگاه برای هر یک از افراد وجود دارد. یعنی پس از فارغ التحصیلی افراد یک سال برای معرفی به نظام وظیفه مهلت دارند.

🔹 فرد به هیچ وجه نباید غیبت غیر موجه داشته باشد و در این صورت امکان دریافت پروژه برای انها وجود ندارد.

🔹 مگر این که هر فرد مشمول با توجه به قوانین و مقررات وضع شده نظام وظیفه اقدام به موجه کردن غیبت خود و در نتیجه دریافت پروژه کند.

مدرک تحصیلی جهت اخذ پروژه کسری

آیا اطلاعی از مدرک تحصیلی جهت اخذ پروژه کسری دارید؟ آیا می‌ دانید هر فرد برای دریافت پروژه کسر خدمت باید چه مدارکی را آماده کند؟

در ادامه با ذکر لیست شماری از مدرک تحصیلی جهت اخذ پروژه کسری در خدمت شما عزیزان هستیم:

📎 ارائه کپی از آخرین مدرک تحصیلی فرد مشمول

📎 تحویل چهار قطعه عکس از فرد مشمول در اندازه 4×3

📎 ارائه دو برگ کپی و همین طور اصل کارت ملی فرد مشمول

📎 تحویل اصل شناسنامه شخص مشمول خدمت نظام وظیفه و همین‌طور دو سری کپی از تمامی صفحه‌ های آن

📎 ارائه رزومه فارسی که حداکثر در پنج خط نوشته شده باشد.

مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری سربازی

 پروژه کسر خدمت نظام وظیفه تنها برای مشمولان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعمال می شود و برای افراد دارای مدرک کارشناسی تنها در شرایط خاص است.

پروژه کسر خدمت لیسانس

امکان دریافت پروژه کسر خدمت لیسانس نیز برای افراد میسر است. اما این امر یعنی دریافت پروژه کسر خدمت لیسانس تنها در یک صورت برای آن‌ ها ممکن می شود و آن هم این که فرد مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته باشد.

دقت داشته باشید که هر فرد بعد از دریافت پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان باید پروژه‌ های تحقیقاتی را در انواع شرکت‌ های پژوهشی و خارج از یگان انجام دهد.

افرادی که موفق به دریافت پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان می‌ شوند به آسانی می‌ توانند از مزایا و حقوق بالاتری در مقایسه با سایر متقاضیان و افراد مشمول بهره‌ مند شوند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌ تری در رابطه با پروژه کسر خدمت لیسانس بنیاد نخبگان هستید می‌ توانید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می‌ توانند اطلاعاتی دقیق و کامل را در رابطه با پروژه کسر خدمت لیسانس، ارشد و دکتری در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

آیا در حین تحصیل امکان استفاده از پروژه کسری خدمت برای فرد وجود دارد؟

قبل از پاسخ به این سوال نیاز است بدانید امکان دریافت پروژه کسری خدمت حین سربازی برای هیچ یک از افراد وجود ندارد.

اما بر خلاف منع اخذ پروژه های کسر خدمت با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با پیشرفت علمی کشور و تولید دانش هر فرد می‌ تواند برای دریافت پروژه کسری خدمت در حین تحصیل اقدامات لازم را انجام دهد.

این نوع از کسری خدمت به وسیله سیستم‌ های ارتباطی بنیاد نخبگان سازمان وظیفه عمومی ناجا و همین طور بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح به ثبت می‌ رسد.

نکات طلایی در رابطه با اخذ پروژه کسری خدمت

در این قسمت با ذکر نکاتی مهم و طلایی در رابطه با اخذ پروژه کسری خدمت در خدمت شما عزیزان و همراهان عزیز هستیم.

🔸 اگر شما دوست عزیز مشمول مؤفق به تحویل پروژه در سر موعدی مشخص نشوید این پروژه به وسیله سازمان نظام وظیفه کنسل می‌ شود و دیگر نمی‌ توانید بر روی آن پروژه کار کنید. در نتیجه، هیچ کسری خدمتی به شما دوست عزیز از طرف سازمان نظام وظیفه به شما تعلق نمی‌ گیرد. مگر این که، عذر موجهی برای عدم تحویل آن ارائه کنید و یا در زمان قانونی تعیین شده بتوانید مهلت انجام پروژه را تمدید کنید.

🔸 پس از اتمام دوران پروژه تحت شرایطی خاص می‌ توانید زمان اعزام به خدمت خود را عقب بیندازید.

🔸 اگر در ثبت نام برای پروژه با مشکل برخوردید، می‌ توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا زمان را از دست ندهید. تنها کافیست تلفن 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) را شماره گیری کنید.

هزار و یک راه معافیت سربازی

 


 

خلاصه مطلب

با دریافت پروژه کسری خدمت سربازی مشمولین گرامی می‌ توانند مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند. در این مقاله انواع روش‌ های اخذ، ثبت نام و شرایط پروژه کسری خدمت را برای متقاضیان گرامی بیان کردیم. هم چنین مدرک تحصیلی جهت اخذ پروژه کسری را نیز خدمت شم عزیزان ارائه کردیم تا به راحتی بتوانید مراحل اخذ پروژه کسر خدمت لیسانس و ارشد و دکتری را طی کرده و مدت زمان کمتری خدمت کنید.

اگر شما هم یکی از فارغ‌ التحصیلان مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و یا دکتری هستید که می‌ خواهید به جای سپری کردن دوره خدمت سربازی به طور کامل، با انجام پروژه علمی مقداری از مدت زمان سربازی خود بکاهید، می‌ توانید با تماس با مشاوران نظام وظیفه ما از طریق شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) شرایط خود را به همکاران ما توضیح داده و ببینید از چه ارگانی می‌ توانید پروژه بگیرید و چقدر از سربازی شما کسر می‌ شود.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

2.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از روش دریافت پروژه کسری خدمت سربازی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت پروژه به جای سربازی برای چه مقاطعی امکان پذیر است؟

فارغ‌ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری می‌ توانند برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی اقدام کنند. جهت اطلاع از جزئیات اخذ پروژه کسر خدمت لیسانس نیز می توانید به مقاله بالا مراجعه کنید.

آیا می‌ توان کل دوره خدمت سربازی را با انجام پروژه سپری کرد؟

خیر، هر فرد نهایتا می‌ تواند دو پروژه دریافت کند که در مجموع 12 ماه از خدمت وی کاسته می شود. 

آیا می‌ توان پروژه کسری خدمت را حین سربازی انجام داد؟

خیر، حین خدمت نمی‌ توانید پروژه دریافت کنید و باید قبل از آغاز خدمت برای دریافت پروژه اقدام کنید. جهت اطلاع از شرایط اخذ پروژه کسری خدمت به مقاله بالا مراجعه کنید. 

نظرات

23 دیدگاه دربارهٔ «پروژه کسری خدمت سربازی 1403 + شرایط قانون جدید و مراحل»

  1. Avatar photo محمد س گفت:

    سلام وقت بخیر
    من اعزام برج سه هستم میشه چند ماهی خدمت کنم تا مهر بعد برم دانشگاه و پروژه کسری خدمت بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر پروژه کسری خدمت باید قب از دوران مشمولیت باشد

  2. Avatar photo محمد دانشی گفت:

    سلام
    اگر پروژه کسری خدمت رو با ارگان زیر نظر سپاه بردارم و بعدش بخوام سربازی رو با ارتش بردارم، کسری خدمت لحاظ میشه ؟ و اینکه بعدا مشخص میشه من پروژه با چه ارگانی برداشتم یا فقط همون دوره سربازی داخل ارتش ثبت میشه ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سللم وقت بخیر
      خیر کسری شامل نمی گردد

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام هزینه خرید سربازی چقدر شرایطش چیه؟؟

    همچنین شرایط کفالت؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر هنوز برای خرید چیزی اعلان نشده
      کفالت مادر؟

  4. Avatar photo غلامرضا معتمد گفت:

    با عرض سلام بنده از سال ۶۴ تا ۶۶ خدمت وظیفه بودم .که دوماه اموزشی در تهران و ۲۲ ماه اعزام به بیمارستان منطقه ای نیروی زمینی در اهواز شدم.و کارت ایثارگری قدیمی هم گرفتم و دارم.وبرای تعویض ان بصورت الکترونیک اقدام کردم.خواستم از محضرتان بپرسم که چه مقدار کسری خدمت به تک فرزند پسرم تعلق میگیرد.با تشکرفراوان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام اگر مدت زمان حضور شما تایید بشود به ازای هرماه سابقه ایثارگری شما 12 روز کسری به فرزندتون تعلق خواهد گرفت

  5. Avatar photo مهدی حیدرزاده گفت:

    درود وقت بخیر من رفتم بنیاد ملی نخبگان گفتم 2 ماهه سرباز شدم در حال آموزشی هستم میتونم پروژه بگیرم گفتن بله اول باید سایت سینا ثبت نام کنم الان مقاله شما گفته نمیشه من موندم چیکار کنم؟؟ سایت سینا هم که اصلا مشخص نیست چی به چیه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق نظام وظیفه پیگیری نمایید.

  6. Avatar photo Ma گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دانشجوی ارشد هستم و چندتا سوال داشتم:
    1- پروژه کسری خدمت و جایگزین خدمت از نظر مزایا و معایب چه تفاوتی با هم دارند؟ من خودم حدودا 130 امتیاز نخبگی هم دارم.
    2- اگر یه پروژه بدم و مثلا 5 ماه کسری بگیرم و بعدا برا جایگزین خدمت هم اقدام کنم از اون پروژه 12 ماهه کسر خدمت 5 ماه کم میشه یا نه؟ باعث نمیشه که مثلا پروژه سبک تری بدن؟
    3- کسری خدمت با پایان نامه چه جوریه و حدودا چند ماه میشه و آیا وقتی مرتبط بودن موضوع پایان نامه با کار اون ارگان احراز شد باید یه پروژه جداگانه هم در همین راستا بگذرونم یا همین که پایان نامه مرتبط باشه خودش کسری تعلق می گیره؟
    4- اگر چند ماه کسری گرفته باشم آیا میتونم باقی مونده خدمت و امریه بشم؟ یا اگه امریه شدم باید بازم کل 24 ماه و برم؟
    5- مدت پروژه جایگزین خدمت 12 ماه اعلام شده. اون وقت اگه من مثلا پروژه رو در 4 ماه تموم کنم میتونم همون موقع دفاع کنم و پایان خدمت و بگیرم؟
    با تشکر

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پروژه کسری خدمت معایبی نداره و بسیار کمک کننده جهت رزومه و بهبود شرایط خدمت هست

  7. Avatar photo محمدامین گفت:

    سلام وقتتون بخير

    من دو ماه دوره آموزشی رو تموم کردم و یه ماه هم یگان رفتم الان هم ارشد تو دانشگاه قبول شدم و ایست خدمت زدم
    یعنی با توجه به کسر خدمتی که از سازمان بسیج و متاهل بودن دارم کلا شش ماه خدمتم میمونه

    ایا میتونم از هر سازمانی پروژه شش ماهه دریافت کنم

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      درصورتی که شرایط را دارا باشید می توانید درخواست دهید

  8. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام. امکانش هست از دو یگان مختلف پروژه کسری خدمت گرفت؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      خیر این امکان وجود ندارد.

  9. Avatar photo علی گفت:

    سلام. ببخشید من ۱۱ مهر ۱۴۰۱ دفاع ارشدم رو انجام دادم، تا کی میتونم پروژه بردارم. یه جایی نوشته بود شش ماه قبل اعزام باید پروژه تصویب شده باشه!!!!!

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله 1سال الی 6ماه قبل باید اقدام کنید

      1. Avatar photo پارسا گفت:

        سلام
        من دو ماه اموزشی رو گذروندم،مابقی رو کسری پروژه دارم،
        چند روز‌ دیگه باید برم یگان، برای ثبت کسری خدمت چه زمانی باید اقدام کنم؟قبل رفتن به یگان میتونم ثبت کنم و کارت پایان خدمت رو بگیرم؟

        1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

          وقت بخیر
          بعله بعد از اتمام آموزشی شما باید برای کسری خدمت اقدام کنید

  10. Avatar photo رضا گفت:

    با سلام و خسته نباشید ی چند سوال داشتم از خدمتتون که واقعا هر شخصی که بخواهد پروژه دریافت کند برایش سوال میشود ممنون میشوم پاسخشان را بدهید

    ۱-دریافت پروژه کسر خدمت فقط برای فارغ التحصیلان ارشد و دکتری قابل دریافت است ؟؟

    ۲_ اگر دانشجوی ارشد باشیم نمی‌توانیم پروژه دریافت کنیم؟؟

    ۳_آیا میشود برای همه رشته های تحصیلی پروژه دریافت کرد ؟؟
    با تشکر از شما خدا قوت

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      1 بله
      2خیر
      3 خیر

  11. Avatar photo میلاد گفت:

    کسی که ارشد از دانشگاه اخراج شده میتونه قبل از اقدام به ابطال معافیت تحصیلی پروژه بگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
  • پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح + ارگان ها | irantahsil

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مزایای بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، خیلی از جوانان و مشمولان خدمت سربازی به دنبال روشی هستند تا بتوانند مهارت‌هایی یاد بگیرند. این امر از طریق پروژه کسری خدمت امکان‌پذیر است، بنابراین...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)