ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت ترجمه 1403 + لیست ارگان ها | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
پروژه کسری خدمت ترجمه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با طرح پروژه کسری خدمت ترجمه 1403 بسیاری از مشمولین خدمت سربازی به دنبال راهی برای کم کردن خدمت خود از این طریق می‌گردند. این طرح زیر نظر بنیاد ملی نخبگان است که به صورت پروژه به سربازانی که توانایی ترجمه کتاب را دارند، داده می‌شود. گفتنی است که مشمولین خدمت می‌توانند در طرح پروژه کسری خدمت ترجمه هم پیش از شروع سربازی و هم در حین خدمت شرکت کنند. افراد برای اینکه بتوانند از پس این دوره سخت 24 ماهه بربیایند، می‌توانند از دیگر طرح‌های کسری خدمت بهره‌مند شوند. در این مقاله به لیست ارگان هایی که برای کاهش مدت دوره سربازی، طرح پروژه ترجمه کتاب دارند، خواهبم پرداخت.

دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه 1403

طرح پروژه کسری خدمت ترجمه این روزها با استقبال بالایی روبه‌رو شده است. مشمولین خدمت سربازی با تحصیلات عالیه و نخبگانی که به دنبال کم کردن دوره خدمت خود می‌باشند، از این راه می‌توانند با ترجمه کتاب‌های تخصصی و عمومی نظام وظیفه، زیر نظر سازمان بنیاد ملی نخبگان، پروژه‌هایی بزرگی بردارند تا کسری خدمت بیشتری دریافت کنند.

مشمولین خدمت سربازی برای دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه 1403 باید علاوه بر داشتن تحصیلات، مدارک و شرایطی را فراهم آورند تا بتوانند از این موقعیت عالی استفاده کنند. سازمان ملی بنیاد نخبگان به افراد این امکان را می‌دهد تا در صورت قبولی و داشتن شرایطی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، با داشتن استاد راهنما پروژه خود را قبل یا در حین خدمت کامل کنند تا مدت مشخصی از سربازی خود را کم کنند.

 

برای ورود به سازمان بنیاد ملی نخبگان کلیک کنید.

مدت دریافت کسری خدمت ترجمه

مدت زمان دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه از طرف سازمان نظام وظیفه کشور مشخص نشده است. چراکه هر پروژه با توجه به طول زمان انجام آن با پروژه دیگر ممکن است متفاوت باشد. به همین خاطر کسری خدمت با توجه به در نظر گرفتن کلیه شرایط و موارد ترجمه هر کتاب، از 1 ماه تا 12 ماه است. هر شخص بعد از سنجیدن توانایی‌های فردی خود می‌تواند به سازمان نظام وظیفه جهت کسری سربازی، زیر نظر بنیاد ملی نخبگان کشور اقدام کرده و وظیفه ترجمه یک یا دو پروژه را به عهده گیرد.

مدت دریافت کسری خدمت ترجمه

به این موضوع توجه داشته باشید که سازمان نظام وظیفه مدت خاصی کسری برای ترجمه کتاب تعیین نکرده است. بلکه این موضوع از طرف سازمان ملی نخبگان، اساتید راهنما و کمیسیون ارزیابی پروژه مشخص می‌شود. البته لازم به ذکر است که کمیسیون ارزیابی پروژه برای افرادی تشکیل که کسری آن‌ها زیر9 ماه است، تشکیل نمی‌شود. اما برای آن دسته از مشمولین خدمت که پروژه ‌آن‌ها بالای 9 ماه کسری خدمت می‌باشد، به طور حتم کمیسیون تشکیل خواهند داد.

برای آشنایی با کسری خدمت کلیک کنید.

مراحل پروژه کسری خدمت ترجمه

واجدین شرایط ابتدا باید مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه را انجام دهند که این امر با ثبت نام و عضویت در سازمان بنیاد ملی نخبگان کشور انجام می‌شود. پس از ثبت نام، متقاضی باید مدارک خود را به صورت فیزیکی به سازمان و غیر حضوری در سامانه بارگذاری کرده و برای دریافت تاییدیه، به نظام وظیفه و یا نیروهای مسلح مراجعه کند.

  • عضویت در سامانه بنیاد ملی نخبگان کشور
  • تحویل مدارک برای دریافت پروژه کاهش خدمت ترجمه
  • تاییدیه از سوی سازمان نظام وظیفه و ستاد نیروهای مسلح

مزایای پروژه کسری خدمت ترجمه

مزایای پروژه کسری خدمت ترجمه به شرح زیر است:

✔پروژه کسری خدمت ترجمه زمان زیادی نسبت به سایر کسری‌های دیگر نخواهد بود

✔انجام کارهای اداری در پروژه کسری خدمت ترجمه فقط به مدت 2 هفته طول خواهد کشید

✔کاهش خدمت سربازی با ترجمه کتاب و مقاله نیازی به دفاع رفتن در حضور اساتید ندارد

✔پروژه کسری سربازی با ترجمه پر هزینه و دردسرساز نیست

✔پروژه کسری سربازی با ترجمه احتیاجی به شرایط پذیرش پیچیده‌ای ندارد

✔کاهش خدمت سربازی با ترجمه کتاب و مقاله به مدت 1 تا 12 ماه برآورد شده است

✔صدور زودتر از موعد کارت پایان خدمت پس از ترجمه کتاب و کاهش دوره سربازی

شرایط دریافت پروزه کسری خدمت ترجمه

برای انجام پروژه کاهش خدمت سربازی، شرایطی لازم است تا متقاضی بتواند برای کسر از خدمت به سازمان مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهد. داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری یکی از شرایطی است که فرد برای ترجمه کتاب بایستی داشته باشد.

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه

همچنین نخبگان کشور، حافظین قرآن، افرادی که موفق به کسب مدال طلا، نقره و یا برنز شده باشند، رتبه‌های برتر کشوری و دیگر موارد جز اولویت‌های کسری خدمت محسوب می‌شوند. بنابراین فرد با توجه به مدرک تحصیلی و توانایی که در ترجمه کتاب یا مقاله دارد، می‌تواند از طریق مراکز و دانشگاه‌های زیر برای پروژه ترجمه کتاب و کاهش خدمت سربازی، اقدامات لازم را انجام دهد:

✅سازمان سپاه پاسداران

✅سازمان جهاد خودکفایی ارتش

✅دانشگاه امام حسین

✅مرکز تحثیقات وزارت دفاع

✅دفتر نیروی انتظامی

✅و سایر موارد

 

برای ورود به سازمان نظام وظیفه کلیک کنید.

 

لیست ارگان های پروژه کسری خدمت ترجمه

ارگان‌هایی که برای کاهش خدمت سربازی، تحت نظر ستاد نیروهای مسلح فعالیت دارند برای کسری خدمت افرادی که شامل توانایی‌هایی در ترجمه کتاب و مقاله داشته باشند را پس از ثبت نام، جذب کرده و به آن‌ها 2 پروژه قبل و در حین خدمت خواهند داد. همچنین مراکز دولتی دیگری نظیر دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی، علمی و پژوهشی با این سازمان همکاری دارند که در ادامه به چند مورد از لیست ارگان های پروژه کاهش خدمت ترجمه، اشاره خواهیم کرد:

لیست ارگان های پروژه کسری خدمت ترجمه
دانشگاه امام حسین قرارگاه خاتم الانبیا سپاه
دانشگاه امام علی پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر
مراکز تحقیقاتی نیروی‌های مسلح دانشگاه هوایی ارتش، شهید ستاری
دانشگاه علوم پزشکی ارتش دانشگاه افسری دانشگاه امین
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بنیاد نخبگان نیروهای مسلح
معاونت تحقیقات صنعتی سپاه دانشکده پژوهشکده عالی دفاعی
معاونت آموزش تحقیقات فناوری ساصد معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آجا
دانشگاه دفاع ملی داعا پایگاه انرژی اتمی
سازمان تحقیقات ناجا سازمان تحقیقات و خودکفایی نزسا
سازمان تحقیقات و خودکفایی نهسا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء معاونت اداری مالی

پروژه جایگرین خدمت ترجمه

نخبگانی که در سازمان بنیاد ملی نخبگان عضو هستند، با طرح پروژه جایگزین خدمت ترجمه امکان حذف سربازی برای آنان به صورت خاص وجود دارد. به این صورت که در طول مدت خدمت، به جای رفتن به سربازی در نظام وظیفه بر روی پروژه‌های مهم کشوری تمرکز کنند. بنابراین متقاضی نخبه، تنها باید دوره آموزشی خود را سپری کند و پس از آن پروژه‌ کسری خدمت ترجمه را به صورت دور کار و نیز با داشتن مزایای بسیار که پیش‌تر به آن اشاره کردیم،قبول و شروع کند.

پروژه جایگزین خدمت ترجمه

در این صورت افرادی که نخبه هستند با داشتن شراط لازم و تایید شدن از سوی بنیاد ملی نخبگان، می‌توانند کار خود را آغاز کنند و فقط برای دوره آموزشی سربازی شرکت نمایند. در ضمن پس از انجام پروژه و بررسی‌های لازم توسط کمیسیون ارزیابی، کارت پایان خدمت مشمولین خدمت سربازی صادر می‌شود. بنابراین بدون نگرانی این امکان وجود دارد که در این طرح جایگزین خدمت شرکت کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع پروژه کسری خدمت ترجمه پرداختیم. افراد مستعد با توانایی بالا و شرایط لازم جهت ترجمه کتاب و مقاله، می‌توانند برای کاهش خدمت سربازی خود از طریق سازمان بنیاد ملی نخبگان کشور اقدام کنند. همانطور که گفتیم مدت کسری ترجمه از 1 ماه تا 12 ماه متغیر است و بستگی به پروژه‌ای دارد که فرد آن را با کمک استاد راهنما انجام می‌دهد.

مراحل انجام پروژه به این صورت است که ابتدا متقاضی باید در سامانه بنیاد ملی نخبگان عضو شود. سپس مدارک خود را ارائه داده و پروژه را تحویل گیرد. پس از آن باید پروژه از سوی سازمان نظام وظیفه، تایید شود. البته نخبگانی که در سازمان از قبل عضو بودند، می‌توانند با پروژه جایگزین خدمت ترجمه فقط در آموزشی سربازی شرکت کنند. مابقی دوران خدمت را باید بر روی  انجام پرو‌ژ‌های مهم تمرکز کنند.

 

برای دانلود فایل PDF پروژه کسری خدمت ترجمه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سایت سازمان ملی نخبگان کشور چیست؟

نشانی اینترنتی سازمان ملی نخبگان کشور bmn.ir است.

مدت پروژه کسری خدمت ترجمه به چه صورت است؟

مدت زمان کاهش خدمت سربازی بین 1 تا 12 ماه می‌باشد.

مزایای پروژه کسری خدمت ترجمه چند مورد است؟

در متن مقاله به صورت مفصل درباره مزایای کسر خدمت ترجمه توضیح دادیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام سرباز ماهر

    ثبت نام وام سرباز ماهر 1403 + شرایط، زمان و مدارک | ایران تحصیل

    یکی از موضوعات مهم برای سربازی، ثبت نام وام سرباز ماهر 1403 است. برخی از سربازان در دوره خدمت به معنای واقعی برای دفاع از میهن و یادگیری مهارت‌های جانبی، تلاش می‌کنند. دولت برای افرادی که در دوره‌های فنی و...
  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
تماس با مشاور