ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط شرکت در آزمون تافل 2021

شرایط شرکت در آزمون تافل 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از شرایط شرکت در آزمون تافل 2021 چه می دانید؟ به دلیل اعتبار و اهمیت مدرک TOEFL و کاربردهای آن در بسیاری از داخلی و خارجی، اغلب افراد به دنبال آگاهی از نحوه و شرایط ثبت نام ، زمان برگزاری، اعلام نتایج، بالا بردن نمره در آزمون و غیره هستند. در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت و اگر به دنبال کسب مشاوره تخصصی تافل و آیلتس می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید

 

 

جهت آگاهی از نحوه و شرایط شرکت در آزمون تافل 2021 به همراه کسب مشاوره کسب نمره بالا سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

دلیل اهمیت اطلاع از شرایط شرکت در آزمون تافل 

 

 

دلیل اهمیت اطلاع از شرایط شرکت در آزمون تافل 

 

 

آزمون تافل نامی آشنا برای اغلب افراد جامعه، بخصوص تحصیل کردگان است. این آزمون که به محک میزان تسلط غیر انگلیسی زبانان بر چهار مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن زبان انگلیسی می پردازد، به شرکت کنندگان خود مدرک بین المللی اعطا می کند.

از این رو مدرک TOEFL در بسیاری از مراکز علمی همچون دانشگاه های خارجی و داخلی دارای اعتبار می باشد و دارندگان آن متناسب با نمره ایی که اخذ کرده اند، می توانند برای اهداف علمی و یا شغلی از آن استفاده نمایند. بنابراین، اینکه چه نمره ایی را کسب می کنیم نیز خود یک فاکتور مهم است. تا بحال 35 میلیون نفر در همه جای دنیا در این آزمون شرکت کرده و در رده های مبتدی، متوسط و پیشرفت جای گرفته اند.

به همین دلیل، سوال عمده اغلب علاقه مندان این است که شرایط شرکت در آزمون تافل چیست؟ قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و چند اطلاعات مهم دیگر را به شما عزیزان ارائه دهیم. اما از آنجا که غالبا سوالات بسیاری در این زمینه مطرح می شود، کارشناسان ایران تحصیل در کنار شما خواهند بود و شما را تا کسب نمره دلخواه یاری می دهند

 

 

برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون تافل 2021 وارد لینک مربوطه شوید

 

 

شرایط شرکت در آزمون تافل 2021 چیست؟

حال باید بپردازیم به این سوال مهم که شرایط شرکت در آزمون تافل چیست؟ باید بگوییم که خوشبختانه برای شرکت در آزمون تافل شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و همه افراد می توانند به هر تعدادی که مایل بودند، در این آزمون شرکت کنند.

البته اگر قصد نام نویسی دارید، بایستی در زمان های مقرر برای این امر اقدام کنید، چرا که بعد از آن ثبت نام امکانپذیر نخواهد بود.

همچنین بدون پرداخت هزینه نمی توانید در آزمون TOEFL حضور داشته باشید. رعایت کردن نکات مربوط به جلسه امتحان نیز ضروری می باشد.

 

 

به منظور دریافت مشاوره قبولی در آزمون تافل بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید

 

 

شرایط ثبت نام آزمون TOEFL

 

 

شرایط ثبت نام آزمون TOEFL

 

 

آزمون تافل که توسط سازمان (Test Of English as a Foreign language) برگزار می شود، در ابتدا به دو  روش کاغذی و کامپیوتری اجرا می گردید. اما بعدها شیوه کامپیوتری به دلیل مشکلاتی که با خود داشت، منسوخ و گزینه آزمون تافل اینترتی یا TOEFL-iBT جایگزین آن شد.

گرچه در حال حاضر هر دو روش آزمون آنلاین و کاغذی به کار برده می شود، اما اغلب کشورها دیگر تنها از شیوه اینترنتی استفاده می کنند.

آزمون تافل در هر سال بیشتر از 50 بار در 4000 مرکز آموزشی جهان برگزار می شود که داوطلبان می توانند از 5 تا 6 ماه قبل برای نام نویسی اقدام نمایند. البته در کشور ما نیز افرادی که دارای شرایط شرکت در آزمون تافل هستند، هر 12 روز یکبار این امکان را دارند که در چند مرکز اعلام شده از سوی سازمان سنجش در TOEFL-iBT شرکت کنند.

برای این منظور لازم است که قبل از هر چیز، یک حساب کاربری در  ETS ایجاد و پس از ورود به بخش My Tests مراحل نام نویسی و پرداخت هزینه آزمون را انجام دهید. برای اطلاع از زمان های ثبت نام و چگونگی آن می توانید راهنمایی های کامل را از مشاوران ایران تحصیل ذریافت نمایید.

 

 

اگر می خواهید از زمان برگزاری آزمون تافل در مراکز و موسسه های مختلف آگاه شوبد، لینک قرمز را لمس نمایید

 

 

مدرک تافل چه کاربردهایی دارد؟

در توضیحات بالا علاوه بر شرایط شرکت در آزمون تافل ، به برخی از کاربردهای این مدرک نیز اشاره کردیم. برای آشنایی بیشتر، در ادامه مهمترین مزایای داشتن مدرک TOEFL را بر می شمریم:

  • دارای اعتبار در بسیاری از دانشگاه های کشورهای خارجی اعم از آمریکا، اروپا ( البته میزان نمره کسب شده در برخی از دانشگاه ها بسیار اهمیت دارد).
  • ارائه به دانشگاه های داخلی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری
  • بالا بردن اعتبار برای دریس در آموزشگاه های زبان انگلیسی و افزایش شانس یافتن شغل
  • بالا رفتن اعتمادبنفس در رابطه با حرفه و نیازهای مربوط به زبان انگلیسی
  • امکان مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان

 

 

به منظور دریافت اطلاعات و راهنمای ثبت نام آزمون آیلتس 2021 به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

اعتبار  و نمره قبولی تافل

گرچه شرایط ثبت نام آزمون به نحوی است که تمام افراد می توانند در آن شرکت نمایند، اما باید ذکر کنیم که اعتبار مدرک کسب شده تنها 2 سال می باشد. یعنی اگر فردی پس از سپری شدن 2 سال از تاریخ اخذ مدرک خود قصد استفاده از آن را داشته باشد، چاره ایی جز شرکت مجدد در آزمون را نخواهد داشت.

آزمون TOEFL دارای 120 سوال است، که به چهار بخش Speaking، Writing، Reading، و Listening تقسیم می شود. هر بخش دارای 30 سوال و نمره کل آزمون 120 می باشد. البته کسب این نمره به ندرت امکانپذیر است، اما اگر داوطلب بتواند نمره 75 به بالا کسب کند، بسته به هدف می تواند مناسب باشد.

در حال حاضر 130 کشور دنیا در 8500 موسسه، برای افرادی که از شرایط شرکت در آزمون تافل برخوردار و در جلسه حضور می یابند، مدرک صادر می کنند. با این وجود اگر به قصد مهاجرت یا تحصیل در کشور خارجی قصد اخذ این مدرک دارد، بهتر است قبل از آن از مطمئن شوید که آیا تافل در مقصد مورد قبول است یا آیلتس.

 

 

چنانچه می خواهید از شرایط ثبت نام آزمون آیلتس مطلع شوید، وارد لینک شوید

 

 

شرایط و میزان پرداخت هزینه شرایط ثبت نام آزمون TOEFL

علاوه بر شرایط شرکت در آزمون تافل ، یکی از متداول ترین سوالات در این زمینه به میزان هزینه مربوط می شود. در این مورد باید بگوییم که نمی توان هزینه ثابتی را جهت ثبت نام آزمون TOEFL تعیین کرد. دلیل این امر هم آن است که سازمان ETS هر سال میزان وجه در نظر گرفته شده را تغییر می دهد. از سوی دیگر، مبلغ مربوطه باید به صورت دلار پرداخت گردد و برای این منظور چند روش وجود دارد.

اما نکته قابل ذکر این است که حتما قبل از اتمام زمان نام نویسی، وجه مورد نظر را واریز نمایید، چرا که در غیر این صورت، ثبت نام مشمول هزینه تعویق نیز خواهد شد.

طبق قوانین، اگر تا 5 روز قبل از آزمون پول ثبت نام را پرداخت نکرده باشید، می بایست علاوه بر مبلغ در نظر گرفته شده، 35-40 دلار را نیز به منظور تاخیر پرداخت کنید.

همچنین، چنانچه اگر بعد از ثبت نام، قصد انصراف داشته باشد، تنها تا یک هفته قبل از آزمون زمان دارید و نصف مبلغ به شما عودت داده می شود.

 

 

چنانچه می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس مطلع شوید، به لینک قرمز وارد شوید 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به شرایط ثبت نام آزمون TOEFL پرداختیم و برخی از نکات مربوط به نحوه برگزاری آن را مطرح کردیم.

اگر قصد شما نیز قصد دارید تا مدرک معتبر زبان انگلیسی را دریافت و از شرایط شرکت در آزمون تافل یا آیلتس مطلع گردید، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل در تماس باشید. مشاوران ما شما را در اخذ نمرات بالا یاری خواهند داد. برای این امر کافی است که از طریق شماره های جدول زیر از ساعت 8 تا 1 شب در همه روزهای هفته با ما تماس بگیرید.

 

 

به منظور اطلاع از شرایط شرکت و ثبت نام در آزمون تافل 2021 به همراه تاریخ اعلام نتایج سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

قبولی در آزمون ept

ثبت‌نام آزمون تافل

کارت ورود به جلسه آزمون  ept

شرایط شرکت در آزمون تافل 

نمونه سوالات آزمون تافل

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط شرکت در آزمون تافل TOEFL چیست؟

برای شرکت در آزمون تافل شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و همه افراد می توانند مدرک آن را کسب نمایند. 

چگونه مبلغ ثبت نام آزمون تافل را پرداخت نماییم؟

برای اطلاع از روش های مختلف پرداخت هزینه ثبت نام آزمون TOEFL از راهنمایی های مشاوران ایران تحصیل استفاده کنید.

مدرک تافل چه مزایایی دارد؟

این مدرک می تواند برای تحصیل در دانشگاه های داخل و خارج از کشور، مهاجرت و غیرهاستفاده شود.

برای ثبت نام آزمون تافل باید به کدام سایت مراجعه نمود؟

برای این منظور لازم است که به سامانه  ets.org مراجعه کنید 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)