ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل چیست؟

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل

با توجه به اینکه ادامه تحصیل و داشتن مدرک معتبر برای تمامی داوطلبان از جمله هدف‌های آنان محسوب می‌گردد، بنابراین اطلاع از شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل از جمله موارد مهمی است که برای تمامی جوانان دارای اهمیت فوق العاده ای است. برخی از داوطلبان نیز، ممکن است مایل به تجربه کنکور در حین خدمت سربازی باشند.

 

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل در قوانین و بندهای مختلفی تنظیم شده است که با توجه به این شرایط ، هر یک از مشمولین باید نسبت به  نوع معافیت، اطلاعات لازم را کسب نمایید. با توجه به اینکه شرایط سنی خاصی برای مشمولین خدمت تعیین شده است، در نتیجه مراجعه به بند مربوطه به سن مورد نظر شما امری لازم و ضروری می‌باشد.

 

در رابطه با شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل لازم است بدانید که تبصره‌های مختلفی که در این رابطه وجود دارد و علاوه بر آن ، در مورد هر قانون و ضابطه این نیز، تبصره‌هایی موجود است که هر یک از آنان قوانین فرعی و استثنائات را مشخص می‌نمایند. به هر حال تمامی این موارد در شرایط خدمت نظام وظیفه قابل دسترسی خواهد بود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل ، کنکور در حین خدمت سربازی با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط شرکت در کنکور در حین خدمت سربازی

 

کنکور در حین خدمت سربازی

کنکور در حین خدمت سربازی

خوشبختانه در سال‌های اخیر امکان مرخصی برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند به وجود آماده است. با توجه به علاقه‌مندی دانش آموزان عزیز برای ادامه تحصیل ، می‌توانید با استفاده از شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل نسبت به دریافت مرخصی اقدام نمایند و همچنین علاوه بر آن به ادامه تحصیل نیز بپردازند.

برخی از داوطلبان عزیز ممکن است در رابطه با ماندن پشت کنکور و رفتن به خدمت سربازی نگرانی‌هایی داشته باشند. با توجه به اینکه شروع خدمت سربازی به طور میانگین پس از اتمام دوره متوسطه دوم می‌باشد، بنابراین فرصت چندساله ای برای داوطلبان قرار داده شده است که علاوه بر آن، هر یک از داوطلبان می‌توانند از امکان کنکور در حین خدمت نیز استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل می‌توانید با مشاورین نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان و دانشجویان گرامی می‌باشند. برای تماس با مشاورین و متخصصین ما هیچ گونه محدودیت ساعت و روزهای تعطیل برای هیچ یک از داوطلبان وجود نخواهد داشت.

 

 

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان با توجه به قوانین و تبصره های موجود تعیین می گردد.

 

 

 

قوانین شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل

 

"قوانین

باتوجه به موراد زیر، هر یک از دانش آموزان می توانند نسبت به شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل اطلاع یابند. همچنین در رابطه با کنکور در حین خدمت سربازی نیز، اطلاعات لازم و کافی را به دست خواهید آورد. برخی از قوانین و همچنین تبصره های آن را در ادامه برای شما مشمولین گرامی ارائه خواهیم داد.

برای استفاده از ترخیص خدمت سربازی، کلیه داوطلبان لازم است دارای مدرک گواهی اشتغال باشند و این گواهی را به مراجع ذی ربط ارائه نمایند. مدت اعتبار این گواهی نامه تا حدود یکسال پس از صدور آن می باشد. بنابراین پس از اتمام این زمان مشمول گرامی باید نسبت به دریافت مجدد این گواهی و یا دریافت دفترچه خدمت سربازی، نسبت به خدمت سربازی اقدام نمایند.

از دیگر شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل می توان به زمان این ترخیص برای مشمولین گرامی صحبت نمود. کلیه مشمولین عزیز باید توجه داشته باشند که با توجه به مدرک و مقطع تحصیلی هر فرد، صدور زمان ترخیص می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال می توان به دانشجویان مقطع کاردانی اشاره نمود . زمان ترخیص برای مشمولینی که در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل می باشند، حدود دو یا دو سال و نیم می باشد.

در رابطه با کنکور در حین خدمت سربازی نیز، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این ترخیص نهایتا تا زمان 20 سالگی امکان پذیر می باشد. البته برای شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل نیز، قوانین خاصی تعیین شده ست که با توجه به آن، لازم است نسبت به اخذ این ترخیص اقدام نمایند و یا در رابطه با امکان اخذ بیشتر این زمان اطلاعات لازم را کسب کنند.

در رابطه با دانش آموزان مشغول به تحصیل در حوزه های علمیه نیز، اوضاع به همین منوال می باشد. بدین معنا که کلیه دانش آموزان عزیز با داشتن این شرایط می توانند پس از ارائه گواهی استغال به مراجع ذی ربط نسبت به دریافت ترخیص سربازی اقدام نمایند. مدت اعتبار این گواهی همانند سایر گواهی دانش آموزان دیگر ، یکسال می باشد.

 

 

مشاوره شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل

با توجه به اینکه ادامه تحصیل برای تمامی داوطلبان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، بنابراین بسیار مهم است که داوطلبان و یا مشمولین عزیز بتوانند از کنکور در حین خدمت سربازی استفاده نمایند. همچنین در صورت دارا بودن شرایط نیز، کلیه دانشجویان و دانش آموزان عزیز مطابق با قوانین و ضوابط موجود می توانند در رابطه با ادامه تحصیل در حین خدمت اطلاعات جامعی را به دست آورند.

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. خوشبختانه راه های قانونی برای اخذ ترخیص خدمت سربازی کاملا پیش بینی شده است و به هیچ عنوان نیازی به استفاده از راه های غیر قانونی جهت انجام این امور وجود نخواهد داشت.

 

توصیه می نماییم اگر مایل به کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط تحصیل حین خدمت سربازی هستید، از مشاورین ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. بسیاری از سوالات داوطلبان گرامی در رابطه با کنکور در حین خدمت سربازی را نیز، می توانید با استفاده از همین تماس به دست آورید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل ، کنکور در حین خدمت سربازی با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

معافیت پزشکی سربازی

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

شرایط خرید خدمت

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

کنکور در حین خدمت سربازی

شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ترخیص از خدمت برای تحصیل چیست؟»

  1. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    من متولد77هستم
    کارشناسی پیوسته مدیریت دانشگاه پیام نور بودم ورودی 97
    قیل از ورود به سنوات ارفاقی از دانشگاه انصراف دادم
    تاریخ انصرافم 1402/02/30 هست
    من اگه کنکور دی 1402 شرکت کنم و بعد از کنکور تا 1403/02/30 اعزام به خدمت بشم
    و یکی از رشته های پزشکی دندون یا دارو که مقطع دکتری هست قبول بشم
    شهریور ماه میتونم ایست خدمت بزنم و برای تحصیل ترخیص بشم و دانشگاه ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای د ریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      .

      1. Avatar photo سجاد گفت:

        سلام خسته نباشید من اگه برم خدمت بعد چون برای کنکور امسال شرایط ترمیم معدل گذاشتن بعد برای ترمیم کردن نمراتم بخام چند روزی مرخصی بگیرم امکانش هست؟؟؟

        1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  2. Avatar photo saman گفت:

    سلام
    مهلت معافیت فارغ تحصیل های 99 تا اخر مهرماه هستش ؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام از زمان فارغ التحصیلی 1 سال مهلت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پرداخت اقساط بیمه سربازی

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی + لینک اینترنتی | ورود es.tamin.ir

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی برای مشمولانی که از حق بیمه استفاده می کنند، طراحی شده است. قانون پرداخت اقساط بیمه سربازی همگانی و اجباری است و همه افراد باید از آن پیروی کنند. در حقیقت افرادی که تأخیر غیر...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • معافیت کفالت اعتیاد پدر

    معافیت کفالت اعتیاد پدر 1403 + شرایط، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت اعتیاد پدر برای آن دست از مشمولانی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها به خاطر اعتیاد، توانایی سرپرستی خانواده را ندارد. متاسفانه با رواج اعتیاد در بسیاری از افراد، ممکن است خیلی از آنها نتوانند به اندازه...
  • طرح انصار سربازی

    طرح انصار سربازی 1403 + خبر خوش مشمولان غایب

    امکان شرکت در طرح انصار سربازی فراهم شد. این طرح که به مشمولان غایب سربازی تعلق می گیرد، به‌ تازگی تصویب شده و در کشور به اجرا درآمده خواهد آمد. مهمترین دلیل استفاده از این طرح، کمک به آن دسته...
تماس با مشاور