ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد + آیین نامه سال 1403 | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران با توجه به منحصر به فرد بودن این دانشگاه، شرایط ویژه ای می‌باشد. هر یک از داوطلبان در صورت دارا بودن این شرایط ، خواهند توانست در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. خوشبختانه دانشگاه شاهد در رشته‌های مختلف دانشجویان را پذیرش می‌نماید. به همین دلیل هر یک از داوطلبان در هر رشته‌ای می‌توانند به این دانشگاه راه یابند.

مزایای دانشگاه شاهد را می‌توان بسیار زیاد دانست. به همین دلیل است که داوطلبان با رتبه‌های پایین این تمایل را دارند تا در رشته‌های این دانشگاه ثبت نام نمایند. آنچه ما به تمامی داوطلبان عزیز توصیه می‌نماییم که از آن اطلاع یابند ، در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران می‌باشد زیرا در صورت عدم آگاهی از این شرایط ، ممکن است پس از پذیرش در هر یک از رشته ها دچار مشکل شوید.

در ادامه به ذکر برخی از شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران خواهیم پرداخت. اما برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با متخصصین ایران تحصیل شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور)  از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران کارشناسی ارشد

دانشگاه شاهد در مقطع کارشناسی ارشد شرایط بسیار مناسبی را برای داوطلبان ایجاد نموده است. خوشبختانه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به اساتید مجرب این دانشگاه ، برای تمامی داوطلبان بسیار رغبت انگیز و مناسب می‌باشد. سطح علمی دانشگاه شاهد تهران در تمامی رشته‌ها بسیار بالا می باشد و همین مورد را می‌توان در زمره مزایای دانشگاه شاهد دانست.

شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران به صورت شرایط اختصاصی در نظر گرفته می‌شود. بدین صورت که به عنوان مثال می‌توان بخش عمده‌ای از این شرایط در رابطه با مسائل عقیدتی می باشد. به عنوان مثال ، اعتقاد داشتن به دین اسلام و التزام به قوانین اسلامی و ولایت فقیه، از جمله این شرایط است. همچنین به لحاظ رتبه ای نیز، لازم است داوطلبان از رتبه بالایی برای پذیرفته شدن برخوردار باشند.

💢 معتقد به دین اسلام باشند و از احکام عملی کاملا آگاه بوده و التزام بدان ها داشته باشند.

💢 اعتقاد و التزام عملي به ولايت فقيه، نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي

💢 داوطلبان نباید سابقه وابستگي تشكيلاتي، هواداري از احزاب و سازمان ها و گروه هاي غير قانوني داشته باشند.

💢 عدم سابقه محكوميت كيفري مؤثر

💢 پايبندي كامل به ضوابط و مقررات دانشگاه داشته باشند.

💢 رعايت كامل ضوابط پوشش اسلامي و شؤنات اسلامي براي خواهران و برادران (اعتقاد و التزام عملي به چادر به عنوان حجاب برتر براي خواهران ضروري است).

 

برای اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه شاهد روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط تحصیل تهران

مزایای دانشگاه شاهد

از جمله مزایای دانشگاه شاهد را می‌توان اختصاصی بودن آن برای تمامی خانواده‌های محترم شاهد دانست. برای آن دسته از داوطلبانی که جزو اعضای خانواده شاهد می‌باشند، می‌توانند از بهترین و مجرب ترین اساتید بهره‌مند گردند. به همین دلیل فارغ التحصیلان این دانشگاه در تمامی رشته‌ها، با مهارت و تخصص بالا فارغ التحصیل می‌گردند.

از دیگر مزایای دانشگاه شاهد، می‌توان به تنوع رشته‌های این دانشگاه اشاره نمود. خوشبختانه دانشکده های مختلفی که در این دانشگاه وجود دارد، در تمامی رشته‌ها داوطلبان را پذیرش می‌نماید. به همین دلیل پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها در هر گروه آزمایشی خواهد بود. همچنین از دیگر مزایایی که می‌توان بدان اشاره نمود، در رابطه با رتبه جهانی این دانشگاه می‌باشد.

خوشبختانه از دیگر شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران می‌توان به مقاطع مختلفی که برای این دانشگاه وجود دارد اشاره نمود. داوطلبان و متقاضیان در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ، می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران ، به ادامه تحصیل در هر یک از مقاطع بپردازند.

کال تو اکشن تماس

 

برای اطلاع از شهریه دانشگاه شاهد روی لینک کلیک کنید.

 

محیط دانشگاه شاهد

محیط دانشگاه شاهد را می توان به چند بخش تقسیم نمود. یکی از این موارد، می تواند محیط فیزیکی این دانشگاه باشد و قسمت دیگر را نیز  میتوان محیط علمی و جو این دانشگاه دانست. در رابطه با جو افرادی که در  این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند، باید اشاره نماییم که عموما جود مذهبی در بین این دانشجویان حاکم می باشد.

چنانچه واجد شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران می باشید، بهتر این است که از اعضای این دانشگاه نیز اطلاع یابید. خوشبختانه افراد برجسته و مطرح کشور را می توان از جمله اعضای این دانشگاه دانست و همین مورد را می توان از جمله مزایای دانشگاه شاهد محسوب نمود که به شرح زیر می باشد.

❇️ رییس جمهور

❇️ رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی

❇️ وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری

❇️ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

❇️ وزیر آموزش و پرورش

❇️ دو نفر از اعضا هیات علمی در مرتبه استادیاری و بالاتر با حداقل سه سال سابقه کار آموزشی که یکی از آنان به پیشنهاد وزیر بهداشت و دیگری به پیشنهاد وزیر علوم و پس از تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب می شوند

❇️ یکی از شخصیت های فرهنگی به پیشنهاد رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی

❇️ رییس دانشگاه

محیط دانشگاه شاهد

مزایا و معایب دانشگاه شاهد

با توجه به اینکه دانشگاه شاهد دانشگاه منحصر به فردی می باشد، قطعا شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران را نیز می توان به صورت ویژه تصور نمود. و همین شرایط ویژه و منحصر به فرد بودن را شاید بتوان از جمله مزایا و معایب دانشگاه شاهد دانست. زیرا راه ورود را تنها برای افراد واجد شرایط باز می نماید و همچنین اجازه ورود به هر داوطلبی را نمی دهد.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به اطلاع دقیق در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران می باشند، عموما معتقد به مزایای دانشگاه شاهد هستند. به همین دلیل این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند. شاید یکی از معایب این دانشگاه را بتوان در رابطه با منحصر بودن پذیرش تنها در رتبه های پایین دانست.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایا و امکانات دانشگاه شاهد روی لینک کلیک کنید.

 

بنر کال تو اکشن

لیست رشته های دانشگاه شاهد ۱۴۰۳

لیست رشته های دانشگاه های شاد در سال گذشته به شرح زیر بوده و به محض اطلاع از رشته های جدید و لیست رشته های دانشگاه تهران این مقاله به روز می شود. برخی از این رشته ها به شرح زیر است:

رشته های علوم پزشکی دانشگاه شاهد تهران
رشته پزشكی
رشته پرستاری
رشته دندانپزشكی
رشته تکنولوژی اتاق عمل 

 

رشته های ریاضی دانشگاه شاهد تهران رشته های گروه انسانی دانشگاه شاهد تهران
رياضيات و كاربرد ها جامعه شناسی
علوم كامپيوتر
مدد کاری اجتماعی
فيزيک حقوق
مهندسی برق فقه و حقوق اسلامی
مهندسی پزشكی علوم تربيتی
مهندسی عمران علوم قرآن و حديث
مهندسی كامپيوتر فلسفه و حكمت اسلامی
روانشناسی علوم سياسی
علم اطلاعات و دانش شناسی مدیریت دولتی
مديريت بازرگانی مديريت صنعتی
مديريت صنعتی علم اطلاعات و دانش شناسی
مدیریت دولتی روانشناسی
مديريت بازرگانی

 

و همچنین برخی از رشته های هنر در دانشگاه شاهد تهران نیز به شرح زیر است:

✅ نگارگری و کتابت

✅ نقاشی 

✅ ارتباط تصویری

لیست رشته های دانشگاه

روند مصاحبه در دانشگاه شاهد تهران 1403

زمانی که داوطلب رتبه مورد نظر را در کنکور سراسری به دست آورد و فرم انتخاب رشته را پر نماید برای مصاحبه دعوت می گردد که مصاحبه در دانشگاه شاهد تهران به دو صورت کتبی و شفاهی می باشد که برخی از سوالات پرسیده شده در این دو نوع مصاحبه به شرح زیر است:

🔷 مصاحبه کتبی در دانشگاه شاهد تهران

مصاحبه کتبی برای شناخت فرد می باشد و از او در زمینه های سیاسی، روانشناخی، اعتقادی و .. پرسیده می شود که پس از پاسخ به پرسش ها وارد مصاحبه بعدی خواهد شد. برخی از سوالات این مصاحبه کتبی به شرح زیر است:

تقلید در اصول دین درست است

رعایت حجاب مهم است ولی نوع آن چندان مهم نمی باشد

زنان باید در همه امور مانند مردان آزادی داشته باشند

همه مردم گاهی ناچار می شوند دروغ بگویند

به واجبات معتقد هستید؟

و …

🔷 مصاحبه شفاهی  در دانشگاه شاهد تهران

هدف از مصاحبه شفاهی شناخت دقیق تر از داوطلب بوده و بیشتر در زمینه مذهبی و اعتقادی پرسیده می شود که برخی از این سوالات به شرح زیر است:

آخرین باری که در نماز جمعه شرکت کرده اید چه زمانی بوده است

دلیل انتخاب دانشگاه شاهد چیست؟

آیا شما جز خانواده شهدا هستید؟

آخرین راهپیمایی کی بوده و آیا شما شرکت کرده اید؟

تحصیلات سایر اعضای خانواده و همچنین شغل افراد خانواده نیز پرسیده می شود

برای اطلاع از پکیج کامل سوالات در مصاحبه دانشگاه تهران می توانید با شماره  9099075307 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

روند مصاحبه در دانشگاه شاهد

اخبار پیرامون دانشگاه شاهد تهران

🔊 مقابله با فساد از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید است

فساد ناشی از وجود گلوگاه فساد در یک نهاد است و اگر جریان اقتصادی کشور سالم باشد فساد هم با کاهش همراه خواهد بود. کشور‌هایی در مقابله با فساد موفق هستند که درجه فساد اداری را کاهش دادند و این موضوع با ایجاد شفافیت و فرایند هوشمند امکان‌پذیر است.

🔊 بنیاد شهید و امور ایثارگران از دانشگاه شاهد حمایت می‌کند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سؤالی در خصوص حمایت بنیاد از دانشگاه شاهد، گفت: بی‌انصافی است که بگوییم بنیاد از دانشگاه شاهد حمایت نمی‌کند. دانشگاه شاهد موسسه حقوقی و مستقل است که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نایب رئیس و رئیس جمهور محترم رئیس هئیت امنای دانشگاه شاهد هستند. این دانشگاه از نهاد‌های وابسته به بنیاد است و دارای ردیف بودجه در کشور است. 

 

 خلاصه مطلب
افراد داوطلب و متقاضی ورود به دانشگاه شاهد تهران، ابتدا باید در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از اعلام نتایج در صورت پذیرفته شدن وارد مصاحبه می گردد که مصاحبه به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می گردد و در صورت پذیرفته شدن در مصاحبه اول، به مصاحبه دوم دعوت می گردند. ما در این مقاله شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران را بررسی کردیم. پس از مطالعه مقاله در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس حاصل فرمایید و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید تا در اولین فرصت پاسخگو شما بزرگواران باشیم.
📥 برای دانلود و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.📥
2.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا کسانی که سربازی نرفته اند، می توانند در دانشگاه شاهد تحصیل کنند؟

برای تحصیل در دانشگاه شاهد، داشتن پایان خدمت یا معافیت موقت یا دائم الزامی است.

آیا دانشگاه شاهد، دانشگاه شهریه پرداز است؟

دانشگاه شاهد در دو نوبت روزانه و شبانه اقدام به پذیرش دانشجو می کند؛ در نوبت روزانه مجبور به پرداخت شهریه نیستید ولی دانشجویان پذیرفته شده در دوران شبانه باید شهریه پرداخت کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران چیست؟

تمامی شرایط دانشگاه شاهد تهران در طول مقاله بیان شده است.

نظرات

39 دیدگاه دربارهٔ «شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد + آیین نامه سال 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo خویی گفت:

    سلام خسته نباشید. برای تحصیل توی دانشگاه شاهد باید عضو خانواده شهدا باشیم؟ شرایط کسایی که نیستن چجوریه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز الزاما خیر، اولویت پذیرش با این عزیزان هست و در صورت داشتن ظرفیت اضافه پذیرش آزاد انجام میشود.

    2. Avatar photo نبی لو گفت:

      سلام ببخشید دانشگاه دندان پزشکیش دخترو پسر جداس من دنبال ی همچین جاییم خاهش میکنم بگین تا وقت انتخاب رشته تموم نشده

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا دفترچه چک بفرمایید

  2. Avatar photo Ali گفت:

    سلام،چرا کسی پاسخگو نیست؟
    من دو روز پیش تایم مشاوره رزرو کرده بودم ولی کسی با من تماس نگرفت،لطفا ایمیلی که بهتون با همین ایمیل بالا دادم رو چک کنین

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      شماره همراه خود را ذکر کنید همراه با اسم وفامیل

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)