ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد در سال 1402 {در ایران و جهان}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲
اعتبار مدرک دانشگاه شاهد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد چگونه است؟ یکی از شایعاتی که در سال‌های اخیر به وجود آمده است، در رابطه با مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد و تغییر در اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد می‌باشد. دانشگاه شاهد به فرمان امام خمینی و برای جانبازان و فرزندان آنان، خانواده‌های محترم شهیدان، آزادگان و همچنین خانواده‌های محترم مفقودان تأسیس گردید که به صورت اختصاصی می‌توانسنند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. دانشگاه شاهد در مقاطع مختلف تحصیلی از مقطع کارشناسی تا کارشناسی ارشد و دکتری، داوطلبان واجد شرایط را پذیرش می‌نماید. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این مرکز را دارید در ادامه همراه ما باشید تا اعتبار مدرک این مرکز را بیشتر بررسی کنیم.

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد در مقاطع مختلف

با توجه به اینکه دانشگاه شاهد پس از دانشگاه تربیت مدرس ، از جمله دانشگاه‌های جامع کشور می‌باشد، لذا در تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی داوطلبان را پذیرش می‌نماید. یکی از مسائلی که در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه شاهد برخی از داوطلبان دارند به موضوع درج عنوان غیر انتفاعی در مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد باز می‌گردد. خوشبختانه رئیس دانشگاه شاهد با صحبت در این مورد که این دانشگاه شناسنامه دار شده است، این خبر را تکذیب نمود.

خوشبختانه در سال‌های اخیر و همچنین در برنامه توسعه دانشگاه، شاهد رشد در تمامی رشته‌های این دانشگاه به صورت کمی و کیفی خواهیم بود. لذا داوطلبانی که در این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، با سطح علمی بالایی فارغ التحصیل خواهند شد. بنابراین هیچ گونه شبه ای در رابطه با اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد محلی از اعراب نخواهد بود.

بنر کال تو اکشن

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد چقدر است؟

مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد مطابق با مصوباتی که ریئیس این دانشگاه اظهار نمود، مختص به دانشگاه شاهد می باشد. با توجه به اینکه دانشگاه شاهد با هدف تحصیل خانوده های محترم شهدا، ایثارگران و … به وجود آمده است، اولویت اول پذیرش خود را بر فرزندان این خانواده ها قرار داده است. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صفحه جداگانه در دفترچه انتخاب رشته به انتخاب های مورد علاقه خود بپردازند.

مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد برای مقطع دکتری به دو صورت دکترای تخصصی و دکتری حرفه ای می باشد به همین دلیل داوطلبان این مقطع در تمامی رشته ها می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که مدرک این دانشگاه همانند سال های قبل کاملا معتبر می باشد و بسیاری از شایعاتی که در این رابطه به وجود آمده است، توسط رئیس این دانشگاه لغو گردیده است.

آن دسته از داوطلبان غیر شاهدی که مایل به اخذ مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد می باشند، لازم است در زمان انتخاب رشته،  این دانشگاه را انتخاب نمایند و در صورت قبولی در این دانشگاه ، ملزم به شرکت در مصاحبه عملی این دانشگاه خواهند بود. مصاحبه در دو روز صورت خواهد پذیرفت و داوطلبان پس از آن در صورت پذیرفته شدن در کارنامه نهایی خود می توانند پذیرفته شدن در این دانشگاه را ملاحظه نمایند.

 

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد چقدر است؟

 

برای اطلاع از مزایا و امکانات دانشگاه شاهد روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

اعتبار مدرک دانشگاه شاهد در سطج جهانی

دانشگاه شاهد یکی از دانشگاه های دولتی کشور ما محسوب می شود؛ اما مدرک آن از نظر اعتبار کمی پایین تر از سایر دانشگاه های دولتی است.

در واقع این دانشگاه در سکشن یک قرار نمی گیرد و این موضوع کاملاً طبیعی نیز هست زیرا ملاک پذیرش در این مرکز علاوه بر رتبه مصاحبه احتصاصی نیز می باشد که ارتباطی با سطح علمی داوطلبان ندارد.

البته افرادی که در این دانشگاه تحصیل کرده اند نیز می توانند برای اپلای اقدام کنند؛ اما باید با مشورت متخصصان دانشگاه هایی که مدرک این مرکز را می پذیرند، شناسایی نمایند.

برای آشنایی با رشته های دانشگاه شاهد کلیک کنید.

شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه شاهد

با توجه به شرایط ویژه دانشگاه شاهد، ثبت نام در این دانشگاه و همچنین پذیرش با استفاده از شرایط خاصی برای تمامی داوطلبان امکان پذیر می باشد. که در ادامه به ارائه این شرایط خواهیم پرداخت.

  1. داوطلبان حتما باید معتقد به دين مبين اسلام و التزام عملي به احكام داشته باشند.
  2. اعتقاد و التزام عملي به ولايت فقيه، نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي برای پذیرش متقاضیان این دانشگاه الزامی می باشد.
  3. نداشتن سابقه وابستگي تشكيلاتي، هواداري از احزاب و سازمان ها و گروه هاي غير قانوني
  4. عدم سواستفاده كيفري مؤثر
  5. پايبندي كامل به ضوابط و مقررات دانشگاه
    همچنین رعایت حدود حجاب برای خواهران و برادارن الزامی می باشد. گزینش برای تمامی داوطلبان با توجه به هسته گزینش دانشگاه برای هر یک از داوطلبان صورت می پذیرد و به همین دلیل پذیرش نهایی داوطلبان منوط به پذیرش در این گزینش خواهد بود. بنابراین در صورت قبولی داوطلبان با اعتبار مدرک دانشگاه شاهد می توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

 

برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه شاهد تهران روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط پذیرش دانشگاه شاهدکال تو اکشن تماس

برای اطلاع از شرایط قبولی دانشگاه شهید رجایی کلیک کنید.

مشاوره قبولی در دانشگاه شاهد

با توجه به مقاله ای که در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه شاهد به شما متقاضیان عزیز ارائه نمودیم، تا حدودی داوطلبان و متقاضیان محترم را با دانشگاه شاهد، نحوه پذیرش این دانشگاه و همچنین شرایط قبولی در این دانشگاه اطلاعتی ارائه نمودیم. اما باز هم ممکن است شبهات مختلفی در رابطه با مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد برای داوطلبان محترم وجود داشته باشد که نیازمند اطلاع از پاسخ آنان باشند.

پس از اطمینان از اعتبار مدرک دانشگاه شاهد برخی از داوطلبان این سوال را متخصصین ایران تحصیل دارند که برای قبولی در این دانشگاه چه رتبه ای لازم است؟ آیا ظرفیت پذیرش برای داوطلبان غیر شاهد به اندازه داوطلبان و خانواده های محترم شاهد نیز بالا می باشد؟ آیا در مدرک تحصیلی دانشگاه شاهد تفاوتی بین این دو دسته از داوطلبان وجود خواهد داشت؟

همچنین سوالات مختلفی در رابطه با معتبر بودن مدرک دانشگاه شاهد برای داولبان ممکن است وجود داشته باشد که مشاورین و متخصصین ایران تحصیل بدان پاسخ خواهند داد. کافی است با مشاورین ما که شماره های آنها در جدول زیر موجود می باشد تماس حاصل نمایید، متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

ما سعی کردیم در این مطلب به بررسی اعتبار مدرک دانشگاه شاهد بپردازیم. برای استخدام در ارگان های دولتی داخل کشور و یا ادامه تحصیل در داخل کشور  خودمان این دانشگاه هیچ مشکلی نداشته و داوطلبان می توانند به راحتی با استفاده از مدرک این دانشگاه مراتب مورد نظر را طی نمایند؛ اما برای گرفتن اپلای و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور شرایطی وجود دارد که ممکن است حوزه انتخاب داوطلبان را کمی محدود نماید. در این مورد می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه شاهد از افراد عادی نیز پذیرش دارد؟

بله این دانشگاه از افراد عادی نیز پذیرش دارد.

آیا مدرک دانشگاه شاهد در خارج از کشور معتبر است؟

بله اما به دانشگاه کشور مقصد و شرایط پذیرش در آن کشور نیز این موضوع بستگی خواهد داشت.

آیا دانشگاه شاهد فقط با نتیجه کنکور پذیرش دارد؟

خیر این دانشگاه مصاحبه نیز دارد.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «اعتبار مدرک دانشگاه شاهد در سال 1402 {در ایران و جهان}»

  1. Avatar photo دل آرام گفت:

    سلام امیدوارم حالتون بی نظیر باشه ببخشین دانشگاه شاهدتعهداستخدامی داره؟یعنی میشه بعدازاتمام دانشگاه دررشته روانشناسی استخدام آموزش وپرورش بشیم به عنوان معلم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خير تهعد استخدام ندارد.

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    با سلام
    میزان اعتبار مدرک این دانشگاه در رشته کامپیوتر با دانشگاه های مطرح آزاد تو این رشته مثل قزوین و علوم تحقیقات به چه شکلیه؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای مشاوره و راهنمایی میتوانید با مرکز تماس بگیرید

  3. Avatar photo هانا گفت:

    سلام و عرض ادب من پدرم بانکیه و منم میخوام برم بانک مدرک اقتصاد دانشگاه شاهد اونقدر معتبر هست که قبولش کنن؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما برای استخدام بانک باید مورد برسی قرار بگیرد

  4. Avatar photo خداوردی گفت:

    مدرک دانشگاه شاهد اونقدری اعتبار داره که بشه برای دانشگاهای کانادا اپلای کرد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به دانشگاه مقصد برای اپلای و اعتبار ان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)