ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوالات آزمون دکتری ۱۴۰۳ {با پاسخ کلید} دانلود pdf | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۲
سوالات آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با سوالات مصاحبه آزمون دکتری تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سوالات آزمون دکتری، بزودی در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت. بر اساس روال معمول سازمان سنجش، علاوه بر دفترچه سوالات، حدود 5 روز پس از برگزاری آزمون دکتری، کلید سوالات نیز بر روی سایت قرار داده می شود تا متقاضیان عزیزی که مایل به بازبینی و بررسی نحوه عملکرد خود هستند، به راحتی به این موارد دسترسی داشته باشند. همچنین، سایت ایران تحصیل این آمادگی را دارد تا علاوه بر سوالات کتبی، نمونه سوالات مصاحبه آزمون دکتری را نیز در اختیار داوطلبان قرار دهد.

آزمون دکتری یکی از مهم‌ترین آزمون‌های کشوری محسوب می‌شود و به نوعی مقطع تحصیلی عالیه، کنکور دکتری است، مقطع دکتری به صورت معمول 4 سال است و قبولی در آن به علت داشتن مراحل متعدد آزمون کتبی و همچنین مصاحبه علمی از سایر کنکورها کمی متفاوت‌تر است.

در این مقاله خواهیم دید که دانلود دفترچه و کلیدی سوالات به چه نحوی است. اما اگر مایل به آشنایی بیشتر به نحوه پاسخگویی به سوالات تمامی رشته های آزمون دکتری هستید یا می خواهید آمادگی بیشتری را در زمان پاسخگویی به سوالات مصاحبه داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل در ارتباط باشید.

🔔 اطلاعیه 🔔

داوطلبین شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری یک قدم به آشنایی با سوالات کنکور، قبولی کنکور و یا تحلیل پاسخ‌های خود نزدیک شوند.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری

آزمون دکتری در رشته های گوناگونی برگزار می شود و متقاضیان می بایست در مرحله کتبی به سوالاتی که در دفترچه برای آن ها طراحی می شود، پاسخ دهند. زمانی که آزمون به اتمام می رسد، غالبا داوطلبان به دنبال مرور دوباره سوالات و پاسخ های آن ها می باشند.

به همین دلیل، اطلاع از نحوه دسترسی به دفترچه سوالات آزمون دکتری برای شرکت کنندگان و حتی متقاضیان آزمون های بعدی نیز اهمیت دارد. برای این منظور، سازمان سنجش تنها چند روز پس از برگزاری آزمون، این دفترچه را در سایت خود قرار می دهد و کافی است که با مراجعه به این سامانه بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری

نکته ایی که در مورد دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت وجود دارد، آن است که پاسخ سوالات به صورت تشریحی ارائه نمی شود و همین امر شاید برای افرادی که قصد بررسی آن ها را دارند، مشکل آفرین باشد. به همین دلیل، توصیه می شود که برای دریافت دفترچه های سوالات آزمون دکتری سال های قبل به همراه پاسخ تشریحی آن ها از طریق آنلاین یا تلفنی با مشاوران ما ارتباط بیرید.

دفترچه سوالات آزمون دکتری 1403
دانلود

برای آشنایی با استعداد تحصیلی دکتری روی لینک بزنید.

داوطلبان گروه‌های امتحانی مختلف

داوطلبین گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان می‌بایست به سوالات دو دفترچه متفاوت جواب دهند، دفترچه نخست متشکل از سوالات تخصصی در سطح کارشناسی ارشد و کارشناسی است و دفترچه دوم متشکل از سوالات درو درس زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی است.

نام گروه امتحانی
کشاورزی و منابع طبیعی تعداد مجموعه امتحانی 35
هنر تعداد مجموعه امتحانی 9
دامپزشکی تعداد مجموعه امتحانی 25
علوم پایه تعداد مجموعه امتحانی 45
علوم انسانی  تعداد مجموعه امتحانی 63
زبان تعداد مجموعه امتحانی 9
فنی و مهندسی تعداد مجموعه امتحانی 60

برای کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج آزمون دکتری وارد شوید.

زمان انتشار کلید سوالات آزمون دکتری

برای داوطلبانی که در ثبت نام آزمون دکتری شرکت نموده و حال می خواهند بدانند که عملکرد آن ها تا چه اندازه مناسب بوده است، دستیابی به کلید سوالات آزمون دکتری بسیار اهمیت دارد. از این رو، به طور معمول کلید سوالات به همراه دفترچه هر آزمون در یک بازه زمانی مشخص در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

گرچه ممکن است این بازه متغیر باشد، اما غالبا حدود 5 روز پس از برگزاری آزمون کلید سوالات توسط سازمان سنجش منتشر می شود. این در حالی است که اگر داوطلبان نسبت به کلید ها اعتراضی داشته باشند، می توانند آن را به ثبت برسانند. به نحوی که پس از انتشار آن ها، تا 14 رور مهلت ثبت هر گونه اعتراض در سازمانسنجش وجود دارد.

کال تو اکشن تماس

 

برای دسترسی به بانک سوالات آزمون دستیاری بر روی لینک آبی نگ کلیک کنید

نحوه مطالعه سوالات کنکور دکتری ۱۴۰۳

طبق مطالب گفته شده، مطالعه و بررسی نمونه سوالات دکتری سال‌های پیش از جمله عوامل موفقییت در کنکو دکتری ۱۴۰۳ است، زیرا احتمال ایتکه برخی سوالات در آزمون دکتری ۱۴۰۳ نیز گفته شود بالا است.

علاوه بر این برنامه ریزی آزمون دکتری با روش های منحصر به فرد و همراهی با اساتید و مشاوران خبره میتواند راه قبولی در این آزمون را برای شما هموار کنید.

برای دانلود رایگاه نمونه سوالات کنکو دکتری ۱۴۰۳ می‌بایست فقط از سایت سنجش اقدام کنید، لذا بعد از اینکه زمان برگذاری کنکور دکتری اعلام شد، دفترچه سوالات کنکور دکتری منتشر خواهد شد، بعد از انتشار سوالات شما می‌توانید رشته‌ایی که قصد شرکت در کنکور آن را در سال آینده دارید، را دانلود کنید.

خوب است بدانید که قابلیت تغییر رشته دکتری در زمان ثبت نام دکتری وجود ندارد، لذا کلیه داوطلبین وظیفه دارند در رشته‌ایی از مقطع دکتری شرکت کنند که با مدرک فارغ التحصیلی آن‌های در مقطع کارشناسی ارشد مرتبط باشد.

لذا برای آشنایی با نحوه مطالعه سوالات دکتری و همچنین تشخیص اینکه می‌توانیم در کدام رشته قصد ادامه تحصیل دارید، توصیه می‌شود در ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را دانلود کرده و بعد به مطالعه کلیه مجموعه‌های امتحانی و لیست دروس آزمونی دکتری بپردازید. در نهایت رشته/ گرایش مجاز خود را پیدا کرده و بعد برای دانلود سوالات آن را از سایت سنجش اقدام کنید.

نحوه مطالعه سوالات کنکور دکتری

مطالعه منابع کنکور دکتری از جمله بهترین مواردی است که می‌توان قبل از ثبت نام کنکور دکتری آن را انجام دهید، هرساله لیست ضریب و منابع هر درس در آزمون دکتری به واسطه سایت سنجش منتشر می‌شود.

منابع سوالات کتبی آزمون ورودی دکتری

از آنجا که آزمون کتبی دکتری، نیمی از سهم قبولی را به خود اختصاص می دهد، آگاهی از منابع طرح سوالات مهم می باشد. اما بودجه بندی آزمون متمرکز به چه نحوی است؟ بر اساس ضوابطی که شورای سنجش و پذیرش در این باره طرح نموده است، تمامی سوالات آزمون دکتری داوطلبان دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، آزاد و پردیس خودگردان در هر کدام از رشته های تحصیلی، دارای یک بودجه بندی کلی و خاص می باشند.

  • سوالات زبان انگلیسی با ضریب (1)
  • سوالات آزمون استعداد تحصیلی با ضریب (1)
  • سوالات ازمون دروس تخصصی در سطوح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب (4)

اما اگر به دنبال منابع مطالعاتی باشید، به دلیل تنوع بالای رشته ها نمی توان همه آن ها را در این مقاله گنجاند. همکاران ما می توانند شما را در آگاهی و دستیابی به مهم ترین و جدیدترین منابع اصلی و کمک آموزشی که در دفترچه سوالات آزمون دکتری بیشترین تست ها از آن ها طراحی می شوند را یاری دهند.

🔔 اطلاعیه 🔔

بعد از این که متقاضی در آزمون قبول شد باید برای مصاحبه آماده شود که این مرحله 50 درصد در قبولی متقاضی تاثیر میگذارد

مزایای دریافت سوالات آزمون دکتری

شاید برخی از داوطلبان برایشان این سوال مطرح شود که دریافت دفترچه سوالات آزمون دکتری چه ضرورتی دارد. دانلود این دفترچه می تواند از چند جهت سودمند باشد. برای مثال:

  • افرادی که در آزمون شرکت نموده اند، قادر خواهند بود تا درصدهای تقریبی خود را محاسبه نمایند و بررسی نمایند که چه سوالاتی را صحیح پاسخ داده اند و چه سوالاتی را اشتباه.
  • با استفاده از درصدهای بدست آمده، کارشناسان ایران تحصیل می توانند رتبه و تراز تقریبی شما را تخمین بزنند.
  • پس از تخمین دوره، مشخص می شود که تا چه حد امکان دعوت شدن به مصاحبه وجود دارد و متقاضی می تواند خود را برای این مرحله نیز آماده نماید.
  • همچنین برای تصمیم گیری در انتخاب رشته و اینکه در چه دانشگاه هایی شانس بیشتری جهت پذیرش وجود دارد نیز موثر خواهد بود.
  • افرادی که متوجه می شوند، عملکر خوبی نداشته و احتمال قبولی کمتری دارند، می توانند زودتر برای آزمون سال بعد برنامه ریزی نمایند.
  • افرادی که تا بحال در ازمون دکتری شرکت نکرده و امسال قصد نام نویسی دارند، بخوبی با نحوه طراحی سوالات و تست خیز ترین مباحث آشنا می گردند. بدین ترییب، این مورد را دربرنامه ریزی آزمون دکتری خود تاثیر می دهند.

مزایای دریافت سوالات آزمون دکتری

سوالات مصاحبه دکتری چه مواردی را شامل می شود؟

داوطلبان آزمون دکتری که از 100 سوالات کتبی با موفقیت عبور نموده اند، می بایست خود را برای پاسخ دادن به سوالات مصاحبه آماده نمایند. اهمیت این مرحله نیز در تاثیر 50 درصدی آن برای قبولی می باشد. اگر بخواهیم سوالات مصاحبه آزمون دکتری را دسته بندی کنیم، می توان آن ها را در 7 دسته کلی جای داد.

ما در زیر به طور مختصر توضیحاتی را در این باره ارائه می دهیم. اما داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات کامل با مشاورین دکتری ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

همچنین بد نیست بدانید پس از انتخاب رشته که تا تاریخ 5 اردیبهشت 1403 تمدید شده است، نتایج حدودا اواسط اردیبهشت منتشر شده و دانشگاه ها زمان مصاحبه دکتری را در سایت رسمی خود اعلام میکنند و از خرداد ماه اقدام به فراخوانی دانشجویان میکنند.

  • سوالات کلی در حیطه معرفی خود یا دادن یک بیوگرافی خلاصه. اینکه هدفتان از ورود به این مقطع و رشته چه بوده و چه آینده ایی را برای آن مد نظر دارید.
  • سوال در پایان نامه کارشناسی ارشد: جهت سنجش تسلط متقاضی بر روی مبحثی که برای پایان نامه انتخاب نموده و محک زدن سطح دانش او در این زمینه.
  • سوال در مورد سوابق پژوهشی و علمی داوطلب: این مورد برای بالا بردن امتیاز داوطلب بسیار مهم است. هدف اطلاع از میزا فعالیت های علمی، پژوهشی، مقاله های چاپ شده، یا تالیف احتمالی کتاب می باشد.
  • پاسخگویی به سوالات زبان انگلیسی: البته همه دانشگاه ها ممکن است چنین سوالاتی مطرح نکنند اما برخی دیگر، یک ملاک محسوب می شود.
  • سوالات مربوط به دروس تخصصی: بسته به رشته متقاضی تعدادی از سوالات مصاحبه آزمون دکتری در مورد مهم ترین و به روزترین مباحث دروس اختصاصی می باشد.
  • زمینه پژوهشی: از داوطلب پرسیده می شود که به کدام زمینه های پژوهشی علاقه مند است. همچنین، امکان دارد موضوعاتی به وی نیز پیشنهاد شود.
  • سوالات عمومی: منظور از این سوالات، مواردی است که غالبا به شاغل بودن داوطلب، وضعیت مالی و اولویت های انتخاب وی اختصاص دارد.

سوالات مصاحبه دکتری چه مواردی را شامل می شود؟

نحوه اعتراض به سوالات آزمون دکتری 1403

سازمان سنجش به منظور حفظ امنیت در زمان آزمون دکتری 1403 دفترچه سوالات آزمون دکتری را با کدهای مختلف بر اساسشماره داوطلبی توزیع می نماید.

ترتیب سوالات پرسیده شده برای هر فرد متفاوت است اما تمامی سوالات ارائه شده برای همه داوطلبان دکتری یکسان است.

به همین دلیل پس از زمان برگزاری تنها یک کد از دفترچه ورودی دکتری و کلید اولیه آزمون سوالات در سایت سنجش قرار گرفته می شود.

داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری 1403، تمامی سوالات و گزینه های پاسخ صحیح را بررسی کرده و در صورت انتخاب گزینه اشتباه به عنوان پاسخ صحیح، اعتراض خود را به سازمان سنجش اعلام کنند.

برای اطلاع از دکتری چند سال است؟ روی لینک کلیک کنید.

سازمان آزمون برای کاهش اضطراب متقاضیان کنکور دکتری، امکان اعتراض به سوالات کنکور دکتری 1403 را در صورت بروز مشکل در طرح سوالات یا انتخاب گزینه اشتباه فراهم کرد.

اعتراض به سوالات کلیدی آزمون دکتری از طریق سامانه پاسخگویی سنجش صورت می گیرد و متقاضیان می توانند اعتراض خود را به صورت آنلاین در سامانه سنجش ارسال کنند.

پس از اتمام زمان اعتراض به سوالات آزمون دکتری 1403، سازمان سنجش تمامی اعتراضات ثبت شده را بررسی می کند، بنابراین در صورت وجود مشکل در پاسخنامه اول، سوال اشتباه را حذف نمایید.

آخرین مهلت برای اعتراض به سوالات آزمون دکتری 1403 هنوز تعیین نشده است اما تخمین زده می شود که ثبت اعتراض حدود یک هفته پس از آزمون زمان ببرد.

 

بنر کال تو اکشن

 

🔔 اطلاعیه 🔔

چند روز پس از برگزاری آزمون دکتری 1403، سازمان سنجش لینک دانلود دفترچه سوالات دکتری برای گروه های آزمایشی مختلف را در سایت sanjesh.org منتشر می‌کند.

دفترچه سوالات دکتری گروه علوم انسانی

افرادی که در گروه آزمایشی علوم انسانی قرار دارند باید به سوالات موجود در دو دفترچه مختلف پاسخ بدهند. شایان ذکر است بدانید در دفترچه اول سوالات تخصصی وجود دارد که سطح آن‌ها کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد.
از سوی دیگر در دفترچه دوم سوالات مربوط به درس زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی قرار داده شده است. در ادامه لیست دفترچه سوالات آزمون دکتری مخصوص متقاضیان گروه علوم انسانی را در قسمت زیر قرار می دهیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به دفترچه سوالات آزمون دکتری این گروه به دست بیاورید..
لیست دفترچه سوالات گروه علوم انسانی
دفترچه سوالات دکتری جغرافیای سیاسی دفترچه سوالات دکتری علوم اقتصادی دفترچه سوالات دکتری مدیریت بازرگانی دفترچه سوالات دکتری مدیریت فناوری اطلاعات
دفترچه سوالات دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری دفترچه سوالات دکتری تاریخ – تاریخ اسلام دفترچه سوالات دکتری مدیریت دولتی  دفترچه سوالات دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز
دفترچه سوالات دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی دفترچه سوالات دکتری تاریخ – تاریخ ایران بعد از اسلام دفترچه سوالات دکتری زبان و ادبیات عرب دفترچه سوالات دکتری کارآفرینی
دفترچه سوالات دکتری ژئومورفولوژی دفترچه سوالات دکتری تاریخ – تاریخ ایران قبل از اسلام دفترچه سوالات دکتری مدیریت رسانه و اطلاعات دفترچه سوالات دکتری مالی
دفترچه سوالات دکتری سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی دفترچه سوالات دکتری محیط زیست  دفترچه سوالات دکتری مدیریت آموزشی دفترچه سوالات دکتری گردشگری
دفترچه سوالات دکتری حسابداری  دفترچه سوالات دکتری زبان و ادبیات فارسی دفترچه سوالات دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دفترچه سوالات دکتری فلسفه
دفترچه سوالات دکتری فلسفه منطق دفترچه سوالات دکتری فلسفه علم دفترچه سوالات دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دفترچه سوالات دکتری علوم اجتماعی
دفترچه سوالات دکتری مددکاری اجتماعی  دفترچه سوالات دکتری مشاوره دفترچه سوالات دکتری جمعیت شناسی دفترچه سوالات دکتری علوم ارتباطات
دفترچه سوالات دکتری باستان شناسی دفترچه سوالات دکتری مدیریت پیشگیری از جرم ، جرم یابی و ایمنی ترافیک دفترچه سوالات دکتری علوم قرآن و حدیث  دفترچه سوالات دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی
دفترچه سوالات دکتری ادیان و عرفان دفترچه سوالات دکتری الهیات و معارف اسلامی – تاریخ و تمدن ملل اسلامی دفترچه سوالات دکتری فلسفه و کلام اسلامی دفترچه سوالات دکتری فقه شافعی
دفترچه سوالات دکتری مدرسی معارف اسلامی دفترچه سوالات دکتری برنامه ریزی درسی دفترچه سوالات دکتری تربیت بدنی – مدیریت ورزشی دفترچه سوالات دکتری تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی
دفترچه سوالات دکتری تربیت بدنی – آسیب شناسی دفترچه سوالات دکتری تربیت بدنی رفتارحرکتی دفترچه سوالات دکتری تربیت بدنی – بیومکانیک ورزشی دفترچه سوالات دکتری مطالعات زنان
دفترچه سوالات دکتری علوم سیاسی دفترچه سوالات دکتری حقوق نفت وگاز دفترچه سوالات دکتری حقوق خصوصی دفترچه سوالات دکتری حقوق بین الملل عمومی
دفترچه سوالات دکتری حقوق جزا و جرم شناسی دفترچه سوالات دکتری حقوق عمومی دفترچه سوالات دکتری روانشناسی دفترچه سوالات دکتری سنجش واندازه گیری
دفترچه سوالات دکتری روانشناسی و آموزش كودكان استثنایی دفترچه سوالات دکتری آموزش عالی دفترچه سوالات دکتری تكنولوژی آموزشی دفترچه سوالات دکتری روانشناسی تربیتی
دفترچه سوالات دکتری آب و هواشناسی  دفترچه سوالات دکتری مدیریت صنعتی

 

دفترچه سوالات دکتری گروه علوم پایه

برای اینکه به دفترچه سوالات مقطع دکتری علوم پایه دسترسی داشته باشید بهتر است لیست که در قسمت زیر قرار دارد را مشاهده کنید اما باید اطلاعاتی را نسبت به سوالات دکتری گروه علوم پایه به دست بیاورید.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم پایه مانند متقاضیان گروه علوم انسانی باید به سوالات موجود در دو دفترچه مختلف پاسخ دهند. ما لیست دفچه سوالات را در قسمت زیر قرار دادیم و پیشنهاد می کنیم جدول زیر را با دقت مشاهده کنید.

لیست دفترچه سوالات دکتری گروه علوم پایه
دفترچه سوالات دکتری زیست فناوری میكروبی دفترچه سوالات دکتری هواشناسی دفترچه سوالات دکتری آمار دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی سنگ شناسی رسوبی
دفترچه سوالات دکتری ریاضی محض دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی آب های زیرزمینی دفترچه سوالات دکتری ریاضی كاربردی دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی مهندسی
دفترچه سوالات دکتری فیزیک دریا دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی زیست محیطی دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی دریا دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی پترولوژی
دفترچه سوالات دکتری علوم فناوری نانو – نانوفیزیک دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی اقتصادی دفترچه سوالات دکتری فیزیک دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی تکتونیک
دفترچه سوالات دکتری فوتونیک دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی گیاهی – سیستماتیک و بوم شناسی دفترچه سوالات دکتری ژئوفیزیک – لرزه شناسی دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی
دفترچه سوالات دکتری ژئوفیزیک – زلزله شناسی دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی گیاهی – سلولی وتكوینی دفترچه سوالات دکتری ژئوفیزیک – الكترومغناطیس دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی جانوری – فیزیولوژی
دفترچه سوالات دکتری ژئوفیزیک – گرانی سنجی دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی جانوری – بیوسیستماتیک دفترچه سوالات دکتری علوم فناوری نانو – نانوشیمی دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی جانوری – سلولی و تكوینی
دفترچه سوالات دکتری ریززیست فناوری دفترچه سوالات دکتری زیست شناسی سلولی و ملكولی دفترچه سوالات دکتری بیوانفورماتیک دفترچه سوالات دکتری بیوشیمی
دفترچه سوالات دکتری علوم كامپیوتر دفترچه سوالات دکتری ژنتیک ملكولی دفترچه سوالات دکتری علوم شناختی دفترچه سوالات دکتری میكروبیولوژی
دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی فسیل شناسی و چینه شناسی دفترچه سوالات دکتری فیتوشیمی دفترچه سوالات دکتری زمین شناسی نفت دفترچه سوالات دکتری بیوفیزیک
دفترچه سوالات دکتری شیمی -شیمی پلیمر دفترچه سوالات دکتری شیمی تجزیه دفترچه سوالات دکتری شیمی – شیمی فیزیک دفترچه سوالات دکتری شیمی كاربردی
دفترچه سوالات دکتری شیمی – شیمی معدنی دفترچه سوالات دکتری شیمی آلی

دفترچه سوالات دکتری گروه فنی و مهندسی

در قسمت زیر به سراغ دفترچه سوالات دکتری گروه فنی و مهندسی می رویم، شما میتوانید لیست دفترچه سوالات دکتری گروه فنی و مهندسی را در قسمت زیر مشاهده کنید.

لیست دفترچه سوالات دکتری گروه فنی و مهندسی
دفترچه سوالات دکتری مجموعه مهندسی صنایع دفترچه سوالات دکتری مهندسی مکانیک – دینامیک ، کنترل و ارتعاشات دفترچه سوالات دکتری مهندسی برق الکترونیک دفترچه سوالات دکتری مهندسی نفت – اکتشاف
دفترچه سوالات دکتری مهندسی نفت دفترچه سوالات دکتری مهندسی دریا دفترچه سوالات دکتری مهندسی برق قدرت دفترچه سوالات دکتری مهندسی كامپیوتر – نرم افزار و الگوریتم
دفترچه سوالات دکتری مهندسی كامپیوتر – هوش مصنوعی دفترچه سوالات دکتری مهندسی هوافضا – جلوبرندگی دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران سازه دفترچه سوالات دکتری مهندسی كامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری
دفترچه سوالات دکتری مهندسی كامپیوتر- شبكه و رایانش دفترچه سوالات دکتری مهندسی هوافضا – دینامیک پرواز و کنترل دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – ژئوتکنیک دفترچه سوالات دکتری مهندسی فناوری اطلاعات
دفترچه سوالات دکتری مهندسی مواد و متالورژی دفترچه سوالات دکتری مهندسی معدن – استخراج دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – راه و ترابری دفترچه سوالات دکتری مهندسی شیمی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی شیمی – بیوتكنولوژی دفترچه سوالات دکتری مهندسی معدن – مکانیک سنگ دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – مدیریت منابع آب دفترچه سوالات دکتری فناوری نانو – نانومواد
دفترچه سوالات دکتری فناوری نانو – نانوالكتریک دفترچه سوالات دکتری مهندسی پلیمر – رنگ دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – مدیریت ساخت دفترچه سوالات دکتری مهندسی هسته ای -كاربرد پرتوها
دفترچه سوالات دکتری مهندسی هسته ای -راكتور دفترچه سوالات دکتری مهندسی محیط زیست – آب و فاضلاب دفترچه سوالات دکتری مهندسی نقشه برداری – ژئودزی دفترچه سوالات دکتری مهندسی هسته ای – پرتو پزشكی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی هسته ای -گداخت دفترچه سوالات دکتری مهندسی محیط زیست – آلودگی هوا دفترچه سوالات دکتری مهندسی نقشه برداری – سنجش از دور دفترچه سوالات دکتری مهندسی نساجی – تكنولوژی نساجی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی نساجی – شیمی نساجی و علوم الیاف دفترچه سوالات دکتری مهندسی پزشكی – بیومکانیک دفترچه سوالات دکتری مهندسی مکانیک – ساخت و تولید دفترچه سوالات دکتری مهندسی سیستم های انرژی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی برق مخابرات دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – محیط زیست دفترچه سوالات دکتری مهندسی معدن – اکتشاف
دفترچه سوالات دکتری مهندسی برق کنترل دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – سواحل ، بنادر و سازه های دریایی دفترچه سوالات دکتری مهندسی نقشه برداری – فتوگرامتری دفترچه سوالات دکتری مهندسی معدن – فرآوری مواد معدنی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – زلزله دفترچه سوالات دکتری مهندسی عمران – حمل و نقل دفترچه سوالات دکتری مهندسی نقشه برداری – سیستم اطلاعات مکانی دفترچه سوالات دکتری مهندسی پلیمر
دفترچه سوالات دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی دفترچه سوالات دکتری مهندسی هوافضا – آئرودینامیک دفترچه سوالات دکتری مهندسی مکانیک – مکانیک جامدات دفترچه سوالات دکتری مهندسی هوافضا – سازه های هوایی
دفترچه سوالات دکتری مهندسی محیط زیست – منابع آب دفترچه سوالات دکتری مهندسی محیط زیست – مواد زائد جامد دفترچه سوالات دکتری مهندسی پزشكی – بیوالکتریک دفترچه سوالات دکتری مهندسی پزشكی – بیومتریال

دفترچه سوالات دکتری گروه کشاورزی و منابع طبیعی

در قسمت زیر لیست دفترچه سوالات دکتری گروه کشاورزی و منابع طبیعی قرار داده ایم تا بتوانید از آن ها مطلع شوید.

دفترچه سوالات دکتری گروه کشاورزی و منابع طبیعی
دفترچه سوالات دکتری ژنتیک و به نژادی گیاهی دفترچه سوالات دکتری آگرواكولوژی دفترچه سوالات دکتری علوم ومهندسی آب – هواشناسی كشاورزی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی ابخیزداری
دفترچه سوالات دکتری علوم ومهندسی آب – منابع آب دفترچه سوالات دکتری مدیریت و كنترل بیابان دفترچه سوالات دکتری علوم ومهندسی آب سازه های آبی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی مرتع
دفترچه سوالات دکتری علوم ومهندسی آب – آبیاری و زهكشی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی شیلات – صید و بهره برداری آبزیان دفترچه سوالات دکتری علوم دامی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی شیلات – فرآوری محصولات شیلاتی
دفترچه سوالات دکتری مدیریت منابع خاک دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی شیلات – تكثیر و پرورش آبزیان دفترچه سوالات دکتری مدیریت حاصل خیزی و زیست فناوری خاک دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی جنگل – مدیریت جنگل
دفترچه سوالات دکتری آگروتکنولوژی – بذر دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی جنگل – علوم زیستی جنگل دفترچه سوالات دکتری فراورده های چندسازه چوب دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی جنگل – عمران و بهره برداری جنگل
دفترچه سوالات دکتری مهندسی اقتصاد كشاورزی دفترچه سوالات دکتری بیماری شناسی گیاهی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی دفترچه سوالات دکتری حشره شناسی كشاورزی
دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی باغبانی دفترچه سوالات دکتری توسعه كشاورزی دفترچه سوالات دکتری مكانیزاسیون كشاورزی دفترچه سوالات دکتری ترویج و آموزش كشاورزی پایدار
دفترچه سوالات دکتری مهندسی مكانیک بیوسیستم دفترچه سوالات دکتری بوم شناسی زراعی دفترچه سوالات دکتری علوم و مهندسی محیط زیست دفترچه سوالات دکتری بیوتكنولوژی كشاورزی
دفترچه سوالات دکتری آگروتکنولوژی – علوم علف های هرز دفترچه سوالات دکتری آگروتکنولوژی دفترچه سوالات دکتری مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی – كامپوزیت های لیگنوسلولزی دفترچه سوالات دکتری زراعت

دفترچه سوالات دکتری گروه هنر

اگر به دفترچه سوالات دکتری گروه هنر نیاز دارید میتوانید در جدول زیر به لیست 7 دفترچه سوالات مقطع دکتری گروه هنر دسترسی پیدا کنید.

دفترچه سوالات دکتری گروه هنر
دفترچه سوالات دکتری پژوهش هنر دفترچه سوالات دکتری معماری دفترچه سوالات دکتری شهرسازی دفترچه سوالات دکتری مدیریت پروژه
دفترچه سوالات دکتری مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی دفترچه سوالات دکتری مرمت و احیای ابنیه و بناهای تاریخی دفترچه سوالات دکتری تئاتر

 

دفترچه سوالات دکتری گروه زبان

در این بخش به سراغ سوالات مقطع دکتری گروه زبان میرویم، در قسمت زیر لیست دفترچه سوالات دکتری گروه زبان را درج کردیم در نتیجه شما میتوانید به سادگی با دفترچه ها اشنا شوید.

دفترچه سوالات دکتری گروه زبان
دفترچه سوالات دکتری آموزش زبان انگلیسی دفترچه سوالات دکتری آموزش زبان فرانسه دفترچه سوالات دکتری آموزش زبان روسی دفترچه سوالات دکتری زبان و ادبیات انگلیسی
دفترچه سوالات دکتری زبان شناسی دفترچه سوالات دکتری ادبیات فرانسه دفترچه سوالات دکتری آموزش زبان آلمانی دفترچه سوالات دکتری ترجمه
دفترچه سوالات دکتری فرهنگ و زبان های باستانی

دفترچه سوالات دکتری گروه دامپزشکی

دفترچه سوالات دکتری جراحی دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری مامائی و بیماری های تولید مثل دام
دفترچه سوالات دکتری بیماری های داخلی دام های كوچک دفترچه سوالات دکتری بیماری های داخلی دام های بزرگ
دفترچه سوالات دکتری كلینیكال پاتولوژی دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری پاتولوژی دامپزشكی
دفترچه سوالات دکتری رادیولوژی دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری بهداشت و بیماری های پرندگان
دفترچه سوالات دکتری بهداشت و بیماری های آبزیان دفترچه سوالات دکتری بهداشت مواد غذایی
دفترچه سوالات دکتری بهداشت خوراک دام دفترچه سوالات دکتری اپیدمیولوژی
دفترچه سوالات دکتری انگل شناسی دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری باكتری شناسی
دفترچه سوالات دکتری ویروس شناسی دفترچه سوالات دکتری قارچ شناسی
دفترچه سوالات دکتری ایمنی شناسی دفترچه سوالات دکتری بیوتكنولوژی
دفترچه سوالات دکتری فناوری تولید مثل در دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری سم شناسی
دفترچه سوالات دکتری فارماكولوژی دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری فیزیولوژی
دفترچه سوالات دکتری آناتومی و جنین شناسی مقایسه ای دفترچه سوالات دکتری بافت شناسی مقایسه ای
دفترچه سوالات دکتری بیهوشی ومراقبت های ویژه دامپزشكی دفترچه سوالات دکتری بیوشیمی

مشاوره سوالات آزمون دکتری 1403

آزمون دکتری 1403 برای هر جلسه امتحان منحصر به فرد است و به داوطلبان این فرصت داده می شود تا به گروه ها و مجموعه های امتحانی مرتبط با رشته خود بپیوندند. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سال آینده را دارند، باید سوالات آزمون دکتری 1403 را از سایت سامانه سنجش دانلود می کنند.
ما در این مقاله کلید آزمون مقدماتی و نهایی سوالات آزمون دکتری 1403  تا چند روز پس از انتشار در سایت سنجش منتشر خواهیم کرد .

پس از دریافت نتایجی که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، متقاضیان پذیرفته شده باید خود را برای شرکت در مصاحبه دکتری آماده کرده و تقریباً یک ماه بعد نتایج نهایی را دریافت کنند.
کارشناسان ایران تحصیل آماده مشاوره دادن در خصوص نحوه دانلود سوالات آزمون دکتری 1403 و راهنمایی آن ها می باشد. برای این امر کافی است  با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و با کارشناسان مجرب ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

اخبار پیرامون سوالات آزمون دکتری

  • جزئیات نحوه پاسخ دهی به سوالات آزمون دکتری اعلام شد

در جلسه آزمون برای پاسخ به سوالات، متقاضیان باید همراه با بسته حاوی دفترچه سوال یک پاسخنامه دریافت می‌کنند.

  • اعتراض به نتایج آزمون دکتری در سامانه پاسخگویی سنجش

افرادی که در آزمون دکتری شرکت داشته‌اند و قصد اعتراض به نتایج دکتری 1403 یا کلید سوالات دکتری 1403 دارند، در مهلت مقرر می‌توانند به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش request.sanjesh.org مراجعه کنند و درخواست اعتراض خود را در این وبسایت وارد کنند.

  • تمدید ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا کرده‌اند برای شرکت در مصاحبه باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای دسترسی به نمونه سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد نحوه و زمان دنلود دفترچه و کلید سوالات آزمون دکتری صحبت کنیم. همچنین، نکاتی را در مورد سوالات مصاحبه ذکر نمودیم. با توجه به رقابت تنگاتگی که بین داوطلبان کنکور دکتری وجود دارد، مهارت تست زنی و پاسخدهی به سوالات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

به همین دلیل، توصیه می شود تا از طریق ارتباط با مشاوران ایران تحصیل، نه تنها با شیوه های جدید مطالعاتی و تست زنی، بلکه با معتبرترین منابع نیز آشنا شوید.

برای این امر، شماره های زیر در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 آماده پاسخگویی می باشند. یک هفته بعد از برگزاری سوالات آزمون دکتری، سوالات کنکور دکتری منتشر می‌شود و این قابلیت را به شرکت کنندگان می‌دهد تا فرصت کافی برای تحلیل رتبه‌ها و درصدهای رشته خود داشته باشند. هرچند داوطلبان کنکور دکتری سال‌های بعد می‌توانند نمونه سولات دکتری ۱۴۰۳ را دانلود کرده تا با آسانی یا سختی سوالات آشنا شوند.

برای دانلود فایل PDF مقاله سوالات آزمون دکتری بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با سوالات مصاحبه آزمون دکتری تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلید سوالات آزمون دکتری چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

به طور معمول حدود 5 روز پس از برگزاری آزمون، کلید سوالات در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

دفترچه سوالات آزمون دکتری در کجا منتشر می شود؟

سازمان سنجش منتشر کننده دفترچه سوالات کتبی آزمون دکتری می باشد. اما سایت ایران تحصیل نیز لینک دانلود را در دستری متقاضیان گرامی قرار خواهد داد.

چگونه به سوالات مصاحبه آزمون دکتری پاسخ دهیم؟

برای دریافت مشاوره قبولی و نمونه سوالات متداول مصاحبه دکتری با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سوالات آزمون دکتری ۱۴۰۳ {با پاسخ کلید} دانلود pdf | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo somaye گفت:

    سلام سوالات کنکور دکتری 1402 را از کجا می توانم دانلود کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      داخل سایت مستر تست هم میتونید دانلود کنید

  2. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من در آزمون دکتری شرکت کردم ولی تا زمان اعلام نتایج زمان زیادی باقی مونده و از سمت دیگه من هم استرس زیادی دارم، میخواستم بدونم کلید سوالات آزمون دکتری چه زمانی منتشر میشه که من بتونم عملکرد خودم رو بررسی کنم؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روزتون بخیر، برای بررسی عملکرد خودتون میتونید از پاسخنامه سوالات استفاده کنید ولی باید تا 5 روز بعد از آزمون صبر کنید تا کلید سوالات آزمون دکتری منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دکتری دانشگاه آزاد1

    رشته های دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + لیست رشته محل های دکتری

    لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اعلام شده است. افراد متقاضی شرکت کننده در آزمون دکتری در صورت مایل بودن می توانند از میان رشته های اعلام شده در دانشگاه آزاد بعد از اینکه لیست رشته ها دکتری مشخص...
  • دکتری چند سال است؟

    دکتری چند سال است؟ + همه چیز درباره دوره دکتری | ایران تحصیل

    از سوالات رایج بین دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در بالاترین مقطع تحصیلی را دارند، این‌ است که دوره دکتری چند سال است؟ دانشجویان دکتری در دانشگاه‌های آزاد و دانشگاه های سراسری باید حتما دو دوره آموزشی و پژوهشی را...
  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
تماس با مشاور