ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اکثر افراد برای دریافت سوابق بیمه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود زیرا باید وارد وب سایت سازمان تامین اجتماعی شوند و مراحل مختلفی را بگذرانند. به همین دلیل مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه در وب‌سایت سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر نیست. چون بعد از ثبت نام کردن در این سایت حتما باید برای خود گذرواژه انتخاب کنید. نکته بسیار مهم این است که بعد از ثبت نام و با گذشتن چند ساعت ممکن است تاییدیه ثبت نام شما نرسد.

در نهایت ما قصد داریم در این مقاله بهترین راه برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید برای مشاهده سریع سوابق بیمه باید از کد ملی و کد USSD موبایل استفاده کنید. این روند بسیار ساده می‌باشد و هر شخصی می‌تواند با تلفن همراه سابقه بیمه خود را مشاهده نماید، اگر قصد دارید مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را بدون گذرواژه تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت سوابق بیمه خود علاوه بر روش کد USSD می‌توانید از طریق سامانه نیز اقدام کنید. برای کسب راهنمایی درباره نحوه ثبت نام در سامانه و مشاهده سوابق از طریق اینترنت می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی‌تان کرده،

اطلاعیه

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه، ابتدا باید در وب سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

اگر قصد دارید به مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه بپردازید بهتر است بدانید که بهترین راه برای شما استفاده از کد ملی و کد USSD در تلفن همراه است. لازم به ذکر است بدانید این خدمات توسط تمامی شرکت‌ها در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برای مثال شما برای مشاهده سوابق بیمه در شرکت همراه اول باید از کد #۱۴۲* استفاده کنید.

این مسئله برای مشترکین ایرانسل متفاوت می‌باشد، زیرا کد دستوری برای مشترکین شرکت ایرانسل #۱۴۲۰*۴* است. از سوی دیگر مشترکین شرکت رایتل هم می‌توانند از کد شرکت ایرانسل استفاده کنند.

همچنین در صورتی که اطلاعات کاربری سامانه را فراموش کرده باشید، لازم است در اولین فرصت برای ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی اقدام کنید. ویرایش اطلاعات جدایی از مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه است.

در ادامه ما قصد داریم روند مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه را مرحله به مرحله با استفاده از متن و تصویر در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید بدون مواجه شدن با هیچ گونه مشکل به مشاهده سوابق بیمه بپردازید. پس پاراگراف بعد را با دقت مطالعه کنید. همچنین برای اطلاع از نوبت دهی تامین اجتماعی می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام بیمه تامین اجتماعی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مراحل دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی با استفاده از تلفن همراه

برای دریافت خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی، تنها کافی است از کد دستوری مربوط که در قسمت بالا به آن اشاره شده است استفاده نمایید. ما در این قسمت قصد داریم با استفاده از اپراتور رایتل به سوابق بیمه تامین اجتماعی بپردازیم. برای این کار تنها کافی است کد #۱۴۲۰*۴* را شماره گیری کرده و دکمه تماس را لمس کنید. همچنین برای بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

دریافت سوابق بیمه با موبایل

بعد از شماره گیری کد دستوری #۱۴۲۰*۴* صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برای شما باز می‌شود. شما به سادگی می‌توانید با انتخاب گزینه یک (استعلام) به صفحه بعد هدایت شوید.

راهنمای تصویری

برای اطلاع از نوبت دهی تامین اجتماعی کلیک نمایید.

چگونگی دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

در این مرحله از کار با صفحه ای مشابه با تصویر زیر مواجه می‌شوید  لازم به ذکر است بدانید که شما می‌توانید با وارد کردن گزینه سه در کادر که مربوط به خدمات تامین اجتماعی است برای دریافت سوابق بیمه اقدام کنید. بعد از وارد کردن گزینه ۳ باید گزینه Send را لمس کنید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید.

راهنمای تصویری

اگر قصد دارید به سوابق بیمه تامین اجتماعی بپردازید باید عدد 1 را در باکس وارد کنید، این گزینه مربوط به آخرین سوابق بیمه شما است. بعد از وارد کردن عدد شماره 1 باید گزینه Send را تاچ کنید.

راهنمای تصویری

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی بر روی لینک قرمز کلیک کنید

در این قسمت از کار باید کد ملی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید با وارد کردن کد ملی می‌توانید به سوابق بیمه تامین اجتماعی خود بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشید. کد ملی باید در باکس مشبه با تصویر زیر وارد شود، بعد از وارد کردن کد ملی باید بر روی گزینه Send یزنید تا سوابق برای شما به نمایش در بیاید.

راهنمای تصویری

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سوابق بیمه (تاریخ، تعداد روز و مبلغ واریز شده، توسط کارفرما) به صورت کامل مشخص می‌باشد.

راهنمای تصویری

برای اطلاع از نوبت دهی تامین اجتماعی کلیک نمایید.

کاربرد کد USSD برای سایر خدمات چیست؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کد USSD تنها برای مشاهده آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این کد کاربردهای بسیار فراوانی دارد و می‌تواند برای سایر خدمات غیر حضوری از این کد استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که کاربرد کد USSD برای استفاده از خدماتی همچون پرداخت حق بیمه، دریافت اپلیکیشن، نوبت دهی، فیش مستمری، دستمزد مبنای کسر بیمه، نمونه فرم‌های تامین اجتماعی و غیره می‌باشد. در نتیجه استفاده از این کد می‌تواند به شما کمک کند در بدون مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنید.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با پیامک بر روی لینک قرمز کلیک کنید

جدیدترین اخبار پیرامون دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

در گام اول بهتر است بدانید با استفاده از اپلیکیشن رسمی سازمان بیمه تامین اجتماعی می‌توانید به سادگی سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه را دریافت کنید.

برای دریافت سوابق بیمه حتما اول باید در سایت رسمی تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

تمامی اپراتورها دارای کد USSD هستند و کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها برای مشاهده سریع سوابق بیمه اقدام کنند.

خلاصه مقاله سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توان از طریق سامانه یا روش‌های گفته شده، از سوابق بیمه مطلع شد. لازم به ذکر است در این مقاله نحوه دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه به صورت کامل به شما آموزش داده شده است. از سوی دیگر تمام مراحل را به صورت کامل با استفاده از متن و تصویر پوشش داده‌ایم در نهایت امیدواریم بتوانید با استفاده از کد دستوری USSD برای دریافت سابقه بیمه تامین اجتماعی اقدام کنید.

اگر برای دریافت سوابق بیمه خود به وسیله موبایل مشکل دارید و یا می‌خواهید از طریق سامانه این کار را انجام دهید، می‌توانید با تماس با شماره 9099075307 از مشاوران ما بخواهید به صورت اینترنتی از طریق سامانه سوابق بیمه شما را برایتان ارسال کنند یا دریافت سوابق از طریق سامانه و نحوه ثبت نام در آن را به شما آموزش دهند.

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک قرمز کلیک کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا روش‌های دیگری هم برای دریافت سوابق بیمه وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید به صورت حضوری برای دریافت سوابق بیمه خود اقدام کنید. البته اپلیکیشن و سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی هم این خدمات را به صورت غیرحضوری در اختیار شما قرار می‌دهد.

با کدام کد USSD می‌توان سوابق بیمه را دریافت کرد؟

این مسئله بستگی به اپراتوری دارد که شما از آن استفاده می‌کنید. برای مثال کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای همراه اول #142* و کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای ایرانسل و رایتل  #1420*4* است.

آیا با استفاده از کد USSD می‌توان از خدمات دیگری هم بهره‌مند شد؟

بله، می‌توانید از خدماتی مانند پرداخت حق بیمه، دریافت اپلیکیشن، نوبت دهی، فیش مستمری، دستمزد مبنای کسر بیمه، نمونه فرم‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شوید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    با سلام جمع کل سابق مو می خوام دربیارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به تامین من مراجعه کنید

  2. Avatar photo کامبیز امین گفت:

    با سلام،بنده از سالهای ۱۳۷۴ لغایت ۱۳۷۹ به عنوان کارگر زیر مجموعه کارفرمایه خود که بنده مستاجر مغازه ایشان بودم شدم که برایم دفترچه بیمه هم صادر شد اما در سال ۱۳۸۰ با کارفرمایم به سازمان تامین اجتماعی شعبه حصارک کرج مراجعه نمودیم که در انجا بعد از مرور پرونده ها خطاب به بنده و کارفرمایم فرمودند که که ایشان(بنده)هیچگونه سابقه ایی در این ساژمان ندارد،اکنون نیازمند همین چند سال سابقه که حق بیمه ام را پرداخته ام نموده ام هستم،چگونه میتوانم که مشخص و ثابت بکنم که بنده حدود ۵ سال جزو افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی بوده ام؟ممنون سپاسگذار میشم اگر هر چه سریع تر پیگیر زحمتی که برایتان دارم شوید.خداوند سلامتی و طول عمر با عزت به شما و تمامی دست اندر کاران دهد

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز برای این مورد میتونید از محل کارتون گواهی اشتغال به کار رو دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)