ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت رشد هدایت تحصیلی معرفی مشاغل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۱
سایت رشد هدایت تحصیلی معرفی مشاغل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت رشد هدایت تحصیلی معرفی مشاغل برای دانش آموزانی که مایل به انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی هستند فعال شد. کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس مختلف بهتر است برای داشتن بهترین انتخاب رشته و هدایت تحصیلی سری به سایت رشد معرفی مشاغل بزنند و با ورود به سایت رشد ملی مدارس تصمیم بهتری در رابطه با انتخاب رشته خود بگیرند. بعلاوه، در سایت رشد هفتم کار و فناوری و سایر دروس را نیز می توانید به صورت کلیپ های آموزشی مختلف فرا بگیرید و بهترین یادگیری را از این درس و دروس دیگر در سایت رشد انتخاب رشته داشته باشید.

 

از آن جایی که استفاده از سایت رشد هدایت تحصیلی می تواند کمک بسیاری ارزنده ای برای شما دوست عزیز مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد در نتیجه آشنایی با نحوه کار و ورود به سایت رشد ملی مدارس نیز می تواند بسیار برایتان راهگشا باشد. از این رو، با برقراری تماس با مرکز مشاوره می توانید اطلاعاتی کامل و دقیق را در رابطه با سایت رشد انتخاب رشته پیدا کنید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه رشد هدایت تحصصیلی دانش آموزان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ورود به سایت رشد ملی مدارس

 

 

از طریق سامانه رشد هدایت تحصیلی می توانید بهترین و دقیق ترین انتخاب رشته را برای پایه نهم تحصیلی تجربه کنید و با چشمانی باز عمل کنید

 

 

 مورد سایت رشد هدایت تحصیلی چه می دانید؟

با پیشرفت و ترقی در انواع علوم و فنون مختلف فرصت هایی در اختیار مردم و بشریت گذاشته شده که به وسیله آن ها راه خود را به سمت مؤفقیت و رسیدن به خواسته ها و اهدافشان باز کنند و به بهترین ها برسند.

شبکه جهانی اینترنت با ارائه انبوه مطالب مختلف و همین طور امکاناتی بسیار گسترده فرصتی عالی را برای رسیدن به هدف های عالی در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت برای دانش آموزان و اهالی درس و کتاب فراهم کرده است.

در حال حاضر با داشتن گوشی تلفن همراه و همین طور یارانه دسترسی مردم و دانش آموزان به آموزش های آنلاین و همین طور داشتن هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی در سایت رشد انتخاب رشته بسیار آسان تر و بهتر شده است.

سایت رشد هدایت تحصیلی به عنوان یکی از بهترین سایت ها در زمینه انتخاب رشته و همین طور آموزش آنلاین دروس گامی بزرگ را برای استفاده از تکنولوژی در آموزش برداشته است.

سایت رشد معرفی مشاغل یا همان سایت رشد انتخاب رشته محیطی تربیتی و آموزشی است که زمینه ای عالی و مناسب را برای تبادل انواع تجربیات ارزنده مخاطبان، رشد و پرورش خلاقیت در دانش آموزان، استفاده حداکثری از اوقات فراغت و همین طور استفاده از بالاترین حد ظرفیت فناوری اطلاعات در حوزه نظام آموزشی فراهم کرده و این خود پیشرفت بزرگی است.

 

 

برای ورود به سایت هدایت تحصیلی دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در مورد تاریخچه سایت رشد هدایت تحصیلی چه می دانید؟

در رابطه با تاریخچه سایت رشد معرفی مشاغل باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که این سایت رشد انتخاب رشته سال ها پیش یعنی در سال 1379 جهت استفاده دانش آموزان، مدیران آموزش و پرورش و همین طور معلم های محترم راه اندازی شد.

سایتی که به پیشنهاد و توصیه رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی برای مخاطبان و کاربران ایجاد گردید و تحولی چشمگیر و قابل توجه را در زمینه آموزش و همین طور هدایت تحصیلی جهت داشتن بهترین انتخاب رشته به وجود آورد.

ورود به سایت رشد ملی مدارس می تواند با یادگیری قابل ملاحظه ای برای هر فرد دانش آموز در حوزه انواع دروس ارائه شده در مدارس همراه باشد و علاوه بر آن امکاناتی را نیز در اختیار معلمان و مدیران مدارس قرار داده است که می توانند بهره کافی را از آن ها ببرند.

 

 

هدف اساسی از راه اندازی سایت رشد هدایت تحصیلی چیست؟

تأسیس و راه اندازی سایت رشد معرفی مشاغل یا همان سایت رشد انتخاب رشته به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین سایت های موجود با توجه به اهداف زیاد و خاصی صورت گرفته است.

در ادامه با ذکر اهداف در نظر گرفته شده برای تأسیس سایت رشد معرفی مشاغل در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

پس ما را همراهی کنید تا با اهداف در نظر گرفته شده برای راه اندازی و ورود به سایت رشد ملی مدارس یا همان سایت رشد انتخاب رشته آشنایی کافی را پیدا کنید.

. بهره گیری از قابلیت ها و ظرفیت های فناوری و تکنولوژی های جدید در سایت رشد هفتم کار و فناوری

. بالا بردن هر چه بیشتر و روز افزون کیفیت آموزش و یادگیری در میان دانش آموزان مشغول به تحصیل در جامعه

. حرکتی سریع به سمت ایجاد عدالت آموزشی و به وجود آوردن فرصت های برابر در زمینه های مختلف آموزشی برای دانش آموزان جهت یادگیری انواع دروس در سایت رشد هفتم کار و فناوری و دیگر دروس مختلف پایه های تحصیلی

. به وجود آوردن شبکه مرجع برای آموزش و یادگیری دانش آموزان در سایت رشد هفتم کار و فناوری

. تکمیل و تقویت فعالیت ها و  برنامه های مرتبط با آموزش و پرورش دانش آموزان

. رواج دادن ارزش های اسلامی و فرهنگ دینی در بین مردم جامعه و دانش آموزان

 

 

 

سایت رشد هفتم کار و فناوری

 

 

چه کسانی امکان استفاده و ورود به سایت رشد ملی مدارس را دارند؟

در بخش های بالا به کرات عرض کردیم که دانش آموزان، معلم ها و همین طور مدیران آموزش و پرورش می توانند به راحتی به سایت رشد معرفی مشاغل دسترسی داشته باشند و نهایت استفاده را از مطالب و محتوای موجود در سایت رشد انتخاب رشته و معرفی انواع مشاغل موجود در گروه های مختلف آزمایشی ببرند.

اما قضیه به همین جا منتهی نمی شود و افراد دیگری هم می توانند با ورود به سایت رشد ملی مدارس یا همان سایت رشد انتخاب رشته از امکانات گنجانده شده در آن استفاده کنند.

در ادامه با ذکر اسامی افرادی که امکان ورود به سایت رشد معرفی مشاغل که البته به جز آشنایی با مشاغل و معرفی آن ها امکانات دیگری از جمله آموزش دروس را هم می توان در آن ها پیدا کرد در خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه سایت ایران تحصیل هستیم.

 . دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته های دبیری و تربیت معلم

. کلیه دانش آموزان استثنایی که در مدارس مخصوصی در این زمینه تحصیل می کنند

. والدین و اولیای دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس مختلف

. کلیه کادر آموزشی و اداری مدرسه ( از جمله کتابداران، مشاوران، مربیان و معاونان مدارس)

 

 

در مورد بخش های مختلف گنجانده شده در سایت رشد انتخاب رشته چه می دانید؟

دقت داشته باشید که با توجه به یکی از بخش های گنجانده شده در سایت رشد به نام هدایت تحصیلی می توان عنوان سایت رشد انتخاب رشته را هم بر روی آن نهاد.

به طوری که، می توانید در زمان انتخاب رشته پایه نهم به سایت رشد انتخاب رشته مراجعه کرده و از بخش هدایت تحصیلی سایت رشد انتخاب رشته برای داشتن انتخابی بهتر از بین رشته های ارائه شده در پایه نهم تحصیلی استفاده کنید.

در ادامه با ذکر اطلاعاتی در مورد بخش های مختلف گنجانده شده در سایت رشد هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه سایت ایران تحصیل هستیم.

 

 

 .بخش دانشنامه سایت رشد

 در این بخش از سایت رشد هفتم کار و فناوری که البته آموزش های دیگر دروس را نیز می توانید در آن مشاهده کنید می توانید تعداد زیادی مقاله در رابطه با موضوعات مختلف از جمله علوم انسانی، علوم پایه، خدمات، صنعت، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی را در آن بیابید.

 

 

. کارها و فعالیت های مختلف علمی

بخش فعالیت های علمی سایت رشد هدایت تحصیلی در حوزه المپیادهای علمی مربوط به پنج رشته تحصیلی پرطرفدار یعنی کامپیوتر، زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی است.

البته این بخش با طنز و سرگرمی و همین طور برگزاری انواع سرویس های مشاوره ای نیز همراه بوده و این بخش ها را هم در خود جای داده است.

 

 

. بخش آموزش های الکترونیکی سایت رشد

در این بخش از سایت رشد هدایت تحصیلی جذاب می توانید از آموزش های ویدئویی 55 مورد از کتاب های درسی دوران ابتدایی و متوسطه بهره مند شوید.

آموزش هایی که با بهترین اساتید آموزشی به شما ارائه می شوند. به طور مثال امکان ارائه کامل درس کار و فناوری در سایت رشد هفتم کار و فناوری فراهم شده است.

 

 

برای دانلود نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. بخش هدایت تحصیلی سایت رشد

بخش هدایت تحصیلی را می توان یکی دیگر از بخش های سایت رشد هدایت تحصیلی نامید که مراجعه کنندگان زیادی از بین دانش آموزان در شرف انتخاب رشته پایه نهم تحصیلی دارد.

در این بخش می توانید در مورد انواع رشته های دانشگاهی در گروه های مختلف آزمایشی از جمله انسانی، ریاضی و تجربی اطلاعات دقیق و موثقی را بدست آورید.

البته در این قسمت می توانید در رابطه با دانشگاه های پذیرنده انواع رشته های تحصیلی اطلاعاتی را بدست آورید و در رابطه با آن ها بدانید.

بعلاوه، کسب اطلاعاتی در رابطه با بازار کار رشته های مختلف دانشگاهی هم در این بخش برای شما دوست عزیز دانش آموز در شرف انتخاب رشته در این سایت رشد هدایت تحصیلی امکان پذیر است.

 

 

. بخش سوال و آزمون سایت رشد

در بخش سؤال و آزمون می توانید به شماری از آزمون ها و امتحانات برگزار شده در پایه های تحصیلی و شهرهای مختلف دسترسی داشته باشید و برحسب نیاز خود آن ها را دانلود کرده و استفاده بفرمایید.

 

برای کسب اطلاع از شرایط شرکت در آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

. بخش انجمن سایت رشد

در این بخش از سایت رشد هدایت تحصیلی امکان گفتگو و مباحثه در رابطه با موضوعات غیر درسی و درسی مختلف از جمله دروس کامپیوتر، دین و زندگی، علوم پزشکی، ادبی، روانشناسی، تاریخ، اقتصاد، ریاضی، شیمی، رسانه های صوتی و تصویری، خلاقیت و فناوری و زیست شناسی برای کاربران فراهم شده است.

 

 

. بخش اخبار و اطلاعیه های سایت رشد

در این بخش از سایت رشد هدایت تحصیلی می توانید اخبار داغ و اطلاعیه های منتشر شده در رابطه با انواع مسائل و موضوعات پژوهشی و آموزشی را می توانید پیدا کنید.

نکته جالب اینجاست که می توانید این اخبار و اطلاعیه ها را در قالب فایل پی ادف دریافت کنید و سر فرصت مطالعه بفرمایید.

 

 

برای دانلود فرم هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. بخش گنجینه فیلم جشنواره رشد سایت رشد

در این بخش می توانید تعداد بسیاری زیادی فیلم آموزشی را در قالب انیمیشین های جذاب و دیدنی جهت استفاده دانش آموزان و معلمان مدارس مشاهده بفرمایید.

 

 

. بخش گالری عکس سایت رشد

در بخش گالری عکس سایت رشد تعداد بسیار زیادی تصاویر مختلف در رابطه با موضوعات فوق برنامه، سرگرمی، پژوهشی، آموزشی و موضوعات درسی را می توانید مشاهده بفرمایید.

البته در صورت تمایل می توانید برای این بخش تصاویری جذاب را نیز ارسال کنید.

 

 

بخش نرم افزار سایت رشد

در بانک نرم افزار سایت رشد هدایت تحصیلی می توانید به تعداد زیادی از نرم افزارهای رایگان آموزشی دسترسی داشته باشید.

 

 

بخش نظرسنجی سایت رشد

در بخش نظرسنجی سایت رشد هدایت تحصیلی می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درج کنید تا بدین ترتیب برای اصلاح سایت از آن استفاده شود.

 

 

آدرس سایت رشد هدایت تحصیلی چیست؟

سایت رشد هدایت تحصیلی www.roshd.ir است و برای ورود به آن می توانید از مرورگر گوگل خود استفاده کنید.

در صورتی که جهت ورود به سایت رشد ملی مدارس مشکلی داشتید می توانید در این رابطه از مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل استفاده کنید.

تیم مشاوره ما می توانند با ارائه اطلاعاتی موثق در رابطه با نحوه ورود و کار با سایت رشد هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

برای آشنایی با بخش های مختلف سامانه رشد هدایت تحصیلی دانش آموزان مدارس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

بازیابی شماره سریال دانش آموز 

سایت پشتیبانی سامانه سناد 

تغییر رمز سامانه سناد

سایت رشد هدایت تحصیلی معرفی مشاغل 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت رشد هدایت تحصیلی چیست؟ 

سایت رشد هدایت تحصیلی سایت مورد استفاده دانش آموزان است که با مراجعه به آن می توان از لیست رشته های و مشاغل مرتبط با آن ها برای انتخاب رشته مطلع شد.

آیا استفاده از سایت رشد معرفی مشاغل می تواند به من در زمینه انتخاب رشته پایه نهم کمک کند؟ 

بله. از طریق مطالعه مباحث مربوط به انواع رشته های دانشگاهی و بازار کار مربوط به آن ها می توانید بهترین انتخاب رشته را تجربه کنید.

چگونه می توانم برای ورود به سایت رشد ملی مدارس اقدام کنم؟ 

برای ورود به سایت رشد ملی مدارس و یا سایت رشد هفتم کار و فناوری باید آدرس سایت www.rosd.ir را در مرورگر خود تایپ بفرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور