ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نرم افزار هدایت تحصیلی نهم

نرم افزار هدایت تحصیلی نهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای انجام انتخاب رشته در این پایه تحصیلی فعال شد. کار انتخاب رشته در این نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی به وسیله اطلاعات مختلف مورد نیاز برای هردانش آموز فراهم می شود. دقت داشته باشید که استفاده از این نرم افزار تنها مختص دانش آموزان نیست و والدین، دبیران و معلمان، مشاوران مدارس و حتی مدیران هم امکان استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم را دارند. مورد مهم این که نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم براساس آیین نامه و قوانین آموزش و پرورش طراحی شده و در دسترس کاربران قرار داده شده است.

 

با توجه به نزدیک شدن به روزهای آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم استفاده شما دانش آموزان از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم جهت اطلاع از رشته تحصیلی مورد علاقه بهتر است برای سهولت استفاده از این نرم افزار و آشنایی با آن با مشاوران مرکز مشاوره جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 

 

 

برای اطلاع از نحوه استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی

 

 

برای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید

 

 

در رابطه با راهنمای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم چه می دانید؟

دقت داشته باشید که هدف از طراحی و راه اندازی نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم تحصیلی بوده است.

در حقیقت، هر دانش آموز به کمک استفاده از نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم و اطلاعاتی مهم از جمله نمرات وی در انواع دروس و مواردی از این قبیل دست به انتخاب رشته در نرم افزار هدایت تحصیلی نهم می زند.

نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم اطلاعات بسیار مهمی از قبیل شرایط و امتیازهای لازم برای ورود به انواع و اقسام رشته های تحصیلی از جمله کارودانش، فنی حرفه ای و شاخه نظری که در زمان انتخاب رشته مورد استفاده دانش آموز قرار می گیرد را دربردارد.

دقت داشته  باشید که برای استفاده از نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی پایه نهم الزاماً باید موارد بسیار مهمی را در نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم درج کنید تا بدین ترتیب امکان انتخاب رشته در نزم افزار هدایت تحصیلی نهم برای شما فراهم شود.

از میان مواردی که باید در نرم افزار هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته درج کنید می توان از نمره هایی که در دروس مختلف کسب کرده اید، رشته مورد علاقه و منطقه آموزش و پرورش شما نام برد.

پس از درج اطلاعات مورد نیاز در نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم این نرم افزار بعد از انجام بررسی های لازم بر روی نمره ها و شرایط شما براساس مواردی همچون ظرفیت هر یک از مناطق و مدارس در رشته های مختلف تحصیلی ارائه شده در دوران دبیرستان اقدام به انتخاب رشته برای شما می کند.

در نهایت خروجی انتخاب رشته در نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی شامل اولویت ها دانش آموز یعنی اولویت الف، ب، ج و د و همن طور هاشور می شود.

بعلاوه، با در نظر گرفتن اطلاعاتی که شما در سامانه درج کرده اید می توانید از این موضوع که امکان انجام ثبت نام در کدام مدرسه از جمله مدارس غیردولتی و دولتی را دارید تا حد زیادی مطلع شوید.

 به وسیله استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی می توانید در کمترین زمان و با سرعت بالایی برای انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی با توجه به اطلاعات جامع و کامل درج شده در نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

برای ورود به سایت همگام انتخاب رشته پایه نهم وارد لینک مربوطه شوید

مزیت های استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای انتخاب رشته چیست؟

استفاده از نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته در پایه نهم با مزایایی برای هر فرد دانش آموز همراه است.

در این بخش، با ذکر مزیت های استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

 

 

نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم

 

 

. انجام انتخاب رشته بدون هیچ گونه تعصب و قضاوتی

از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب رشته در نرم افزار هدایت تحصیلی می توان به دخالت ندادن سلیقه شخصی فرد والدین و مشاوران اشاره کرد.

به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که مشاوری از بازار کار عالی رشته های گروه علوم تجربی چیزهایی شنیده باشد و بخواهد دانش آموزان را مجبور به انتخاب و ادامه تحصیل در رشته علوم تجربی کند.

اما به کمک استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی این انتخاب رشته دقیقاً براساس شرایط و توانمندی های دانش آموز انجام می شود و این گونه نیست که مشاور و یا والدین برای وی تصمیم گیری کنند.

 

 

برای شرکت در جلسات پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم وارد لینک مربوطه شوید

 

 

. در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی های فردی و شخصیتی دانش آموزان

از دیگر مزیت های مهم انتخاب رشته در نرم افزار هدایت تحصیلی می توان به توجه به ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی هر کدام از افراد و دانش آموزان اشاره کرد.

به این معنا که اگر رشته ای با روحیات و خصوصیات شخصیتی فرد تناسب نداشته باشد وی می تواند به آسانی آن رشته را انتخاب کند و هیچ اجباری در این رابطه وجود ندارد.

در واقع، اگر تنها قرار بر انتخاب رشته براساس نمرات و سوابق تحصیلی فرد دانش آموز باشد به مراتب انتخاب رشته خوبی صورت نمی گیرد و برای دانش آموز مشکلاتی ایجاد می شود.

 

 

. بررسی و تحلیل نمره های دانش آموز در درس های مختلف

نرم افزار هدایت تحصیلی با دسترسی به داده ها و اطلاعات مختلف می تواند به اولویت بندی درصد مؤفقیت شما در انتخاب انواع رشته های تحصیلی از گروه نظری و یا کارو دانش و فنی حرفه ای بپردازد و به هدایت تحصیلی شما کمک شایان توجهی کند.

 

 

آیا برای استفاده از نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی باید پولی پرداخت کرد؟

شاید این موضوع برای شما دوست عزیز دانش آموز نیز سؤال شود که آیا برای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم باید پولی پرداخت کرد یا این که استفاده از این نرم افزار رایگان است؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که برای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی مجبور به پرداخت هزینه ای نیستید و کاملاً رایگان می توانید از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای انجام انتخاب رشته استفاده کنید.

در نتیجه، نگرانی از بابت رایگان نبودن این نرم افزار جامع و کاربردی نداشته باشید.

 

 

برای داشتن بهترین انتخاب رشته نهم از کمک مشاور غافل نشوید

در این نوشته در رابطه با استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی و نقش مؤثر آن برای داشتن بهترین انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی توضیحات مفصلی را خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه ارائه کردیم.

در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم که درست است که نقش هدایت تحصیلی و استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای داشتن بهترین انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی بسیار قابل توجه و مهم است اما دقت داشته باشید که نقش یک مشاور خوب تحصیلی را نیز در این میان نمی توان نادیده گرفت و باید به آن توجه لازم را مبذول داشت.

در واقع، این مشاور است که با گرفتن انواع و اقسام آزمون های مختلف می تواند از تیپ شخصیتی و استعدادهای شما قبل از اقدام به انتخاب رشته اطلاعات لازم را بدست آورد و به وسیله آن ها بهترین راهنمایی ها را در زمان انتخاب رشته به شما ارائه دهد.

البته در این میان این که بهترین مشاور را برای دریافت مشاوره جهت انتخاب رشته انتخاب کند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوری که بتواند به بهترین شکل مشاوره های لازم را خدمت شما دوستان عزیز ارائه کند و شما را از علایق و استعدادهایتان به بهترین شکل ممکن مطلع کند.

اگر به دنبال بهترین مشاوران برای دریافت خدمات مشاوره جهت انتخاب رشته برای ورود به پایه نهم تحصیلی هستید می توانید روی کمک مشاوران ایران تحصیل حساب ویژه ای را باز کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند در این زمینه یار و یاور شما باشند و باکیفیت ترین خدمات مشاوره را به شما دوستان عزیز ارائه دهند.

خدمات مشاوره ای که با توجه به علایق و استعدادهایی شما دوستان عزیز دانش آموز انجام می شود.  

اطمینان داشته باشید که از دریافت خدمات مشاوره برای انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی از مشاوران ایران تحصیل پشیمان نمی شوید.

 

 

آیا اطلاعی از مراحل دقیق انتخاب رشته در نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم دارید؟

شاید در اینجا این پرسش مهم برای شما دوستان عزیز مطرح شود که چه مراحلی را باید برای انتخاب رشته در نرم افزار هدایت تحصیلی نهم طی کرد؟

در واقع، اطلاع از این مراحل دقیق برای هر کدام از والدین و دانش آموزان مهم و ضروری به نظر می رسد.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با مراحل دقیق انتخاب رشته در نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس برقرار کنید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با مراحل انتخاب رشته در این نرم افزار خدمت شما ارائه دهند.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه همگام انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

نحوه محاسبه هدایت تحصیلی پایه نهم 

روش محاسبه نمرات برای انتخاب رشته

آزمون رغبت و توانایی نهم

نرم افزار هدایت تحصیلی نهم

2.7/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم برای چه منظوری استفاده می شود؟ 

از نرم افزار محاسبه هدایت تحصیلی نهم برای انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی استفاده می شود.

چگونه در نزم افزار انتخاب رشته پایه نهم انتخاب رشته کنیم؟ 

برای اطلاع از این که چگونه در نرم افزار انتخاب رشته پایه نهم انتخاب رشته کنید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا برای استفاده از نرم افزار هدایت تحصیلی نهم باید پولی را پرداخت کرد؟ 

خیر. استفاده از این نرم افزار کاملاً برای کاربران رایگان است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار هدایت تحصیلی نهم»

  1. Avatar photo آوا گفت:

    از کجا میتونم برنامه رو دانلود کنم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. نرم افزار مایکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور