ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه هوشمند معلم | ورود سیستم moalem.farsedu.ir

ورود به سامانه هوشمند معلم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با سامانه هوشمند معلم

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه هوشمند معلم یکی از سامانه‌هایی است که باتوجه به مجازی شدن تمامی آموزش‌ها و استفاده حداکثری از اینترنت و نرم افزارهای هوشمند ایجاد شده است. به طوری که در حال حاضر بهره‌مندی از سامانه معلم متداول شده است.

اما دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده و ورود به سامانه معلم و همین طور بخش‌های مختلف گنجانده شده در این سامانه برای هر یک از اساتید و معلمان عزیز الزامی است.

باتوجه به نیاز هر یک از معلمان به استفاده از سامانه هوشمند معلم و آشنایی با امکانات گنجانده شده در این سامانه moalem.farsedu.ir، کمک گرفتن از مشاوری آگاه و خبره در این زمان الزامی و مهم به نظر می‌رسد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه استفاده از بخش‌ها و امکانات گنجانده شده در سامانه هوشمند معلم می‌توانید با تیم مشاوره حرفه‌ای و کاردان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

آشنایی با سامانه هوشمند معلم فارس

سامانه معلم فارس به تازگی راه اندازی شده است تا از این طریق معلمان به صورت مجازی وارد این سایت شوند و از خدمات و امکانات غیرحضوری آن نیز استفاده کنند. از این رو با ورود به سامانه هوشمند معلم، افراد می‌توانند به راحتی از مزیت‌های سایت moalem.farsedu.ir که شامل مشاهده و دریافت فیش حقوقی است، بهره‌مند شوند.

به این ترتیب کاربران می‌بایست در این سامانه اسم نویسی کنند و بعد از ثبت نام کاربری و رمز عبور وارد این سایت شوند. مستمری بگیران آموزش و پرورش و معلمان، در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این سامانه می‌توانند با مشاورین ما در ایران تحصیل که آماده پاسخگویی به شما هستند، در تماس باشند.

نحوه ورود به سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

چگونه وارد سامانه هوشمند معلم شویم؟ کلیه معلمان و مستمری بگیران آموزش و پرورش می‌توانند برای ورود به سامانه معلم به آدرس moalem.farsedu.ir شوند. کاربران برای ورود به این سامانه می‌توانند چند مرحله زیر را طی کنند.

◀️ آدرس سایت معلم به نشانی moalem.farsedu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی شوند.

سامانه هوشمند معلم

◀️ در صفحه باز شده ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایند تا به پرتال شخصی دسترسی پیدا کنند.

ورود به پرتال اصلی سامانه معلم

◀️  در بالا سمت چپ می‌توانند بخش ورود به سامانه معلم را مشاهده کنند. در این کادرها معلمان شاغل و بازنشسته باید کد پرسنلی را به عنوان نام کاربری و کد ملی را به عنوان رمز عبور درج کنند. در حالی که مستمری بگیران باید در هر دو کادر کد ملی خود را ثبت نمایند.

◀️ بعد از آن کد امنیتی را وارد کرده و وارد پنل کاربری خود شوند.

خدمات سامانه هوشند معلم moalem.farsedu.ir

از میان امکانات گنجانده شده در سامانه هوشمند می‌توان به بخش بانک نمونه سؤالات ضمن خدمت و همین طور سامانه دانش آموزی سناد اشاره کرد.

البته به جز این دو مورد امکانات دیگری از جمله بهترین و جامع ترین آموزش‌ها در حوزه کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، سامانه ابلاغ فرهنگیان و همین طور صندوق وام ضروری نیز در این سامانه وجود دارند.

البته هر یک از معلمان شرکت کننده در طرح ضمن خدمت فرهنگیان می‌توانند بانک نمونه سؤالات ضمن خدمت را در این سامانه به راحتی پیدا کنند و اقدامات لازم را برای مطالعه دقیق و مفهومی این نمونه سؤالات انجام دهند.

استفاده از سامانه معلمان با مزیت‌های زیادی برای فرد همراه است. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این سامانه برای معلمان می‌تواند نتایج بسیار خوب و مثبتی را در سامانه به همراه داشته باشد.

در حال حاضر کاربران برای بهره‌مندی از این خدمات تنها می‌توانند به سایت مراجعه کنند و دانلود سامانه هوشمند معلمهنوز ممکن نیست.

هیچ نرم افزاری برای اندروید و آیفون طراحی نشده است، بنابراین افراد به جای دانلود سامانه هوشمند معلم باید به سامانه معلم دسترسی پیدا کنند. در ادامه این نوشته با ذکر مزیت‌های استفاده از سامانه هوشمند معلم در خدمت شما دوستان عزیز هستیم:

  • دریافت و مشاهده فیش حقوقی
  • اتوماسیون اداری و دسترسی به بخش‌ها
  • شر چکت در آزمون سراسری
  • دانلود کارنامه پذیرفته شدگان

به غیر از موارد گفته شده، امکانات دیگری در سامانه معلم وجود دارد که در ادامه به صورت مفصل‌تر به هریک خواهیم پرداخت.

خدمات سامانه هوشند معلم moalem.farsedu.ir

 

افزایش قدرت خلاقیت و حس مشارکت اجتماعی

◀ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سامانه معلم، بالا رفتن قدرت خلاقیت دانش آموزان و افزایش حس مشارکت اجتماعی آن‌ها است.

◀ با ورود به سامانه هوشمند معلم، امکان برگزاری انواع مسابقات هیجان انگیز و جالب از جمله مسابقات نقاشی، عکاسی و همین طور چالش‌های جذاب یک دقیقه‎ای و چالش یک داستان را دارد.

◀ بدین ترتیب تمامی دانش آموزان می‌توانند با تنوع ایده‌ها و نظرات و افکار مختلف آشنایی لازم را پیدا کنند و در ادامه مشارکت اجتماعی خود را نیز بالاتر ببرند.

پیشرفت و موفقیت درسی دانش آموزان

◀ دومین و شاید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سامانه معلم، رسیدن به پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان است.

◀ در سامانه هوشمند معلمان، انواع تست‌های شخصیت شناسی گنجانده شده که می‌تواند مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد.

◀ این تست‌های شخصیت شناسی، موجب آشنایی هرچه بیشتر معلم با تیپ شخصیتی دانش آموزان می‌شود. همین موضوع به بهتر شدن روند تدریس معلم کمک می‌کند و نتیجه‌اش هم چیزی به جز پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیست.

◀ از میان انواع تست‌‎های شخصیت شناسی می‌توان به تست MBTI، هوش‌های چندگانه گاردنر، سنجش خلاقیت پائول تورنس و تست هوش هیجانی بار-آن اشاره کرد.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

مدیریت درست کلاس های درسی

◀ در سامانه معلم امکان حضور و غیاب دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس ثبت می‌شود و والدین می‌توانند به راحتی به شکل اینترنتی و آنلاین از نبود دانش آموزان در سر کلاس‌های مدرسه مطلع شوند.

◀ نکته جالب توجه این که، بخشی تحت عنوان نفرات برتر نیز در سامانه هوشمند معلم تعبیه شده است که معلم می‌تواند در آن برای رتبه بندی دانش آموزان کلاس خود اقدام کنند.

◀ اما برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان و ورود به سامانه معلم moalem.farsedu.ir بایستی ابتدا باید مراحل ثبت نام را انجام دهید. سپس با نام کاربری و رمز عبور بتوانید از خدمات غیرحضوری آن بهره‌مند شوید.

بهبود شیوه های تدریس معلم

◀ از آن جایی که کارنامه درسی و نمره‌های هر یک از دانش آموزان در سامانه هوشمند معلم درج شده است، در نتیجه معلمان می‌توانند شیوه تدریس خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و در صورت داشتن قصوری در تدریس آن را اصلاح کنند.

◀ معلمان می‌توانند از امکانات آزمون سراسری و بررسی و مشاهده نتیجه کارنامه قبول شدگان نیز استفاده کرده و با استفاده از طراحی سوالات، راهکارهای جدیدی برای تدریس به دانش آموزان خود برگزینند. به علاوه، در این سامانه دو بخش مشاوره تحصیلی و همین طور اخبار و اطلاعیه ها را نیز در این سامانه مشاهده فرمایید.

بهبود شیوه های تدریس معلم

دانلود سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا امکان نصب سامانه هوشمند بر روی تلفن همراهی با سیستم عامل اندروید وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که خیر هر یک از معلمان در صورت تمایل به استفاده از این نرم افزار جامع و کاربردی می‌توانند به وسیله کامپیوتر شخصی نیز وارد سایت هوشمند معلمان شوند.

برای ورود به این سامانه ابتدا باید در مرورگر گوگل خود آدرس این سایت یعنی moalem.farsedu.ir را درج کنید و بعد از باز شدن اولین صفحه سایت با درج نام کاربری و رمز عبور و همین طور کد امنیتی وارد سامانه شوید.


خلاصه مقاله سامانه هوشمند معلم

با توجه به آنلاین شدن کلاس‌های درسی، سامانه هوشمند معلم به آدرس moalem.farsedu.ir ایجاد شد. بنابراین کاربران برای انجام تمام کارهای درسی و تحصیلی دانش آموزان خود می‌توانند وارد این سایت شوند. این سامانه در اختیار تمام معلمان و اساتید گرامی قرار دارد. این سامانه خدمات و امکانات آنلاین زیادی دارد که شما با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای ورود به سامانه معلم شما نیاز نام کاربری و رمز عبور دارید که نحوه به دست آوری آن را برای شما عنوان کردیم. حال اگر با مطالعه این مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد چگونه وارد سامانه هوشمند معلم شویم یا دانلود سامانه هوشمند معلم دارید، می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در تماس باشید.

جهت دانلود pdf کلیک کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با سامانه هوشمند معلم

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه هوشمند معلم کدام است؟

آدرس سایت هوشمند معلم moalem.farsedu.ir می‌باشد.

دانلود سامانه هوشمند معلم امکان پذیر است؟

متاسفانه خیر. این امکان برای افراد وجود ندارد.

امکانات سامانه هوشمند معلم چیست؟

از میان امکانات سامانه هوشمند معلم می‌توان به سامانه سناد و بخش نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت اشاره کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)