ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی + لینک دریافت اینترنتی نوبت

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و ارائه خدمات بهتر، سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی را راه اندازی کرده است تا بیمه شدگان با مراجعه به سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی reserve.tamin.ir بتوانند برای استفاده از خدمات حضوری و غیر حضوری در شعب تامین اجتماعی استفاده کرده و از سایت نوبت دهی تامین اجتماعی، نوبت خود را دریافت نمایند. برای اطلاعات  بیشتر در خصوص این سامانه و آشنایی با کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی و همچنین نحوه شماره نوبت دهی تامین اجتماعی تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

معرفی سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی سامانه نوبت دهی را به منظور دریافت نوبت توسط متقاضیان به صورت اینترنتی و تلفنی فراهم کرده است. سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، بخشی از سایت tamin.ir را به خود اختصاص داده است افراد با مشاهده لیست مراکز خدمات درمانی و انتخاب استان مورد نظر خود، می توانند در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، بدون مراجعه حضوری به مراکز خدمات درمانی در این سایت، کد نوبت گیری اینترنتی دریافت نمایند.

سوال داری؟

🔔 اطلاعیه 🔔

ملیت های غیر ایرانی می توانند برای دریافت نوبت غیر حضوری به سامانه nobat.tamin.ir مراجعه کنند.

مراحل ورود به سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

برای وارد شدن به سایت نوبت دهی تامین اجتماعی باید مراحل زیر را طی نمایید:

🔶 ابتدا آدرس اینترنتی nobat.tamin.ir را برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی  بر روی یکی از مرورگرهای خود وارد نمایید.

🔶 پس از ورود به سامانه nobat.tamin.ir، سپس استان محل زندگی خود را بر روی نقشه و یا لیست پیدا کرده و کلیک نمایید.

🔶 لینک تمامی استان ها برای سهولت در کار شما به صورت جدول قرار گرفته شده است که با کلیک بر روی هر یک از آن ها به صورت مستقیم وارد استان مورد نظر خواهید شد.

مراکز سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی استان ها nobat.tamin.ir
استان تهران rayteb.tamin.ir/Tehran استان قم rayteb.tamin.ir/Qom
استان فارس rayteb.tamin.ir/Fars استان هرمزگان nobatdhormozgan.tamin.ir
استان آذربایجان غربی rayteb.tamin.ir/azargharbi استان مازندران rayteb.tamin.ir/Mazandaran
استان اصفهان rayteb.tamin.ir/isfahan​ استان البرز rayteb.tamin.ir/alborz
استان قزوین rayteb.tamin.ir/Qazvin استان گیلان rayteb.tamin.ir/Gilan
استان ایلام nobatdilam.tamin.irt استان خراسان جنوبی rayteb.tamin.ir/skh
استان بوشهر nobatdbushehr.tamin.ir استان سیستان و بلوچستان rayteb.tamin.ir/sb
استان زنجان rayteb.tamin.ir/Zanjan استان مرکزی rayteb.tamin.ir/Markazi
استان کرمان rayteb.tamin.ir/Kerman استان اردبیل rayteb.tamin.ir/ardabil
استان سمنان rayteb.tamin.ir/Semnan استان کرمانشاه nobatdkermanshah.tamin.ir
استان گلستان rayteb.tamin.ir/Golestan استان خراسان رضوی nobatdrazavi.tamin.ir
استان کردستان rayteb.tamin.ir/kurdistan استان چهارمحال و بختیاری rayteb.tamin.ir/chb
استان خراسان شمالی rayteb.tamin.ir/nkh استان آذربایجان شرقی rayteb.tamin.ir/azarsharghi
استان یزد rayteb.tamin.ir/Yazd استان خوزستان rayteb.tamin.ir/khozestan
استان همدان nobat.tamin.ir/Hamedan استان لرستان nobatdarman.tamin.ir
استان کهکیلویه و بویر احمد nobat.tamin.ir/kb

 

راهنمای تصویری نحوه شماره نوبت دهی تامین اجتماعی

به منظور استفاده از خدمات شماره نوبت دهی تامین اجتماعی در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، لازم است که متقاضیان در ابتدا وارد سامانه شوند و مراحل زیر را طی نمایند:

ثبت نام در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

🔶 برای شماره نوبت دهی تامین اجتماعی و ویرایش اطلاعات تامین اجتماعی ابتدا وارد سامانه nobat.tamin.ir شده و سپس استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات هویتی عضو کاربران این سامانه شوند. در ادامه نحوه نوبت گیری در سایت تامین اجتماعی را برای شما به صورت تصویری شرح داده ایم.

🔶 در صورتی که جزو افرادی هستید که در سامانه تامین اجتماعی nobat.tamin.ir صفحه کاربری ندارید، می توانید در سایت بالای صفحه سمت راست، گزینه عضویت را انتخاب کنید.

عضویت در سامانه تامین

🔶 حال کاربران می توانند به منظور عضویت در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، گزینه عضویت را انتخاب کنند.

🔶 در این صفحه باید افراد اطلاعات هویتی خود را وارد کنند و سپس دکمه ثبت نام را انتخاب نمایند.

وارد کردن اطلاعات هویتی

🔶 کاربران پس از عضویت در سامانه نوبت اینترنتی بیمه تامین اجتماعی، باید در صفحه نخست بالای صفحه سمت راست، گزینه ورود را انتخاب کنند تا صفحه زیر برای ورود به سامانه نشان داده شود.

ورود به سامانه تامین

🔶 در این صفحه نام کاربری و یا همان کد ملی را به همراه رمز عبور که کاربر در زمان عضویت تعیین کرده است، باید وارد نمایند و سپس دکمه ورود را انتخاب کنند.

وارد کردن نام کاربری در سامانه

🔶 کاربران به منظور دریافت نوبت در صفحه کاربری نام پزشک مورد نظر، نام شهر، نوع تخصص و نام مرکز درمانی را باید انتخاب کنند و سپس دکمه جست و جو را انتخاب نمایند.

دریافت نوبت با جست و جو

🔶 کاربران برای اخذ نوبت مورد خود، باید گزینه رزرو نوبت که به رنگ سبز می باشد را انتخاب کنند.

🔶 سپس برای کسب اطمینان خاطر برای ثبت نوبت در این صفحه، دکمه سبز را انتخاب نمایند.

🔶 متقاضیان و کاربران این امکان را دارند تا به صورت اینترنتی و با انجام مراحل گفته شده، به راحتی به منظور مراجعه به مراکز درمانی، نوبت خود را دریافت نمایند و در بازه زمانی مورد نظر خود، برای استفاده از خدمات درمانی به محل منتخب مراجعه کنند.

🔶 بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند به صورت غیر حضوری در سامانه eservices.tamin.ir به منظور مشاهده سوابق بیمه خود اقدام کنند.

 برای اطلاع از شرایط ثبت نام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ کلیک کنید.

راهنمای تصویری کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی

با توجه به این که بسیاری از متقاضیان به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از اینترنت برای آن ها دشوار است، سازمان تامین اجتماعی برای سهولت نوبت گیری این دسته از افراد، کد دستوری ای را معرفی کره است که از طریق گوشی موبایل شماره گیری شده و امکان نوبت گیری غیر حضوری را میسر کرده است.

با استفاده از کد دستوری تعیین شده و کد استان افراد این امکان را دارند تا به راحتی برای دریافت نوبت به منظور استفاده از خدمات درمانی اقدام کنند. کد دستوری برای اخذ نوبت غیر حضوری مراکز خدمات درمانی تامین اجتماعی به شرح زیر می باشد:

*1420*4*کد استان#

در تصویر زیر در قسمت شماره گیر یک تلفن همراه، نحوه شماره گیری کد دستوری برای کاربران شهر تهران آورده شده است.

کد دستوری نوبت دهی آنلاین

کاربران این امکان را دارند تا با شماره گیری کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی، به صورت تلفنی و کاملا غیر حضوری به منظور دریافت نوبت برای استفاده از خدمات مراکز خدمات درمانی هر استان در سر تا سر کشور اقدام کنند.

 

 برای دریافت مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با پیامک کلیک کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به منظور استفاده از خدمات حضوری در شعب سازمان تامین اجتماعی باید نوبت دریافت کنند. در صورتی که افراد پیش از مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی اقدام به تعیین نموبت کنند، دیگر با اتلاف وقت در این شعب مواجه نخواهند شد.

سازمان تامین اجتماعی برای راحتی مراجعه کنندگان سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی را معرفی کرده است که افراد از طریق آن می توانند برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی به صورت اینترنتی اقدام به دریافت نوبت کنند.

🔔 اطلاعیه 🔔

برای دریافت نوبت اینترنتی می توانید به سایت nobat.tamin.ir مراجعه کنید.

راهنمای تصویری سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

در این بخش از مطلب به صورت مرحله به مرحله و کاملا تصویری نحوه دریافت نوبت اینترنتی بیمه تامین اجتماعی در سامانه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی به کمک سامانه reserve.tamin.ir  را برای شما شرح داده ایم.

🔶 در ابتدا نشانی reserve.tamin.ir را در آدرس بار مرور گر خود جست و جو کنید و آن را انتخاب نمایید تا به سایت سازمان تامین اجتماعی وارد شوید.

🔶 افراد این امکان را دارند تا در صورت نداشتن صفحه کاربری از پیش، در این سایت برای ورود به سامانه نوبت اینترنتی بیمه تامین اجتماعی، در سایت بالای صفحه سمت چپ گزینه ثبت نام را انتخاب کنند.

ثبت نام رزرو نوبت

🔶در صفحه کاربران باید شماره همراه خود را وارد کنند و سپس گزینه تایید و ارسال کد اعتبار سنجی را انتخاب نمایند.

کد اعتبار سنجی سامانه نویت دهی

🔶پس از دریافت پیامک کد اعتبار سنجی 5 رقمی، باید کد را وارد نمایید و دکمه تایید کد اعتبار سنجی را انتخاب کنید.

🔶حال باید در صفحه پیش رو، اطلاعات هویتی خود را وارد کنید و در آخر دکمه ثبت نام را انتخاب کنید.

🔶 کاربران پس از ثبت نام در سامانه نوبت اینترنتی بیمه تامین اجتماعی باید در صفحه نخست مجدد وارد شوند. پس از انتخاب این گزینه، صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که باید شماره موبایل را به همراه رمز عبور یا همان کلمه عبور که در زمان ثبت نام، کاربر مشخص کرده است، وارد نمایند تا به سایت سازمان تامین اجتماعی ورود پیدا نمایند.

🔶 کاربران می توانند برای رزرو نوبت مورد نظر خود ابتدا استان و یکی از سه گزینه نوبت دهی اداره کل و شعب، نوبت دهی کارگزاری و نوبت دهی قرار با مدیران را انتخاب کنند.

نوبت دهی آنلاین با مدیران

🔶 پس از آن کاربران می توانند برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی با توجه به شعبه مورد نظر، دکمه رزرو را انتخاب کنند.

🔶 در صفحه پیش رو مانند تصویر زیر، با توجه به دریافت نوبت به منظور استفاده از خدمات مورد نظر خود در شعب تامین اجتماعی باید دکمه رزرو آبی رنگ را انتخاب کنید.

🔶 سپس می‌توانید به راحتی و با بررسی روز و زمانی که خالی دارید، برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی، نوبت خود را تعیین کنید.

خدمات تامین اجتماعی

🔶 کاربران باید به منظور تکمیل مراحل دریافت نوبت برای شعب تامین اجتماعی، تایید نهایی را ثبت کنند.

اگر در هر یک از مراحل دچار مشکل شدید می توانید ثبت نام خود را به ما بسپارید. جهت ثبت نام و مشاوره کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

شماره نوبت دهی تامین اجتماعی

شماره نوبت دهی تامین اجتماعی برای افزایش رفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی، به‌طور موازی با کد دستوری و روش‌های دیگر نوبت دهی، یک روش دیگر نیز در نظر گرفته‌شده‌است که متقاضیان می‌توانند با شماره نوبت دهی تامین اجتماعی تماس گرفته و نوبت دریافت نمایند.

شماره نوبت دهی تامین اجتماعی برای مراکز درمانی استان‌های مختلف متفاوت است و مثلا شماره نوبت دهی تامین اجتماعی استان خراسان رضوی ۳۸۰۱۵ است. برای دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ها، ابتدا باید با شماره اعلام‌شده‌تماس گرفته و سپس برای نوبت صبح کلید ۱ و برای نوبت عصر کلید ۲ را فشار داد.

سپس برای انتخاب پزشک، کلید اعلام‌شده‌توسط اپراتور را انتخاب کنید و سیستم نام پزشکان را اعلام می‌کند و شما باید پزشک مورد نظر را انتخاب کنید.

در مرحله بعد کد ملی خود را وارد کنید. در نهایت، کد رهگیری و زمان حضور توسط اپراتور اعلام می‌شود که در حین حضور باید کد رهگیری را به همراه داشته باشید.

اگر پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در خصوص سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی داشتید هم می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

اپلیکشن برنامه نوبت دهی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی برای سهولت کار افراد و سرعت در عملکرد آن ها اقدام به طراحی اپلیکشن به نام رایا طب نموده است. با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود می توانید از تمامی خدمات سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی استفاده نمایید.

برای دانلود اپلیکشن به سامانه rayteb.tamin.ir رفته و در انتهای صفحه با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود، اپلیکشن مورد نظر خود را دانلود نمایید.

اپلیکشن برنامه نوبت دهی تامین اجتماعی

اخبار پیرامون سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

🔊 گلایه بیماران از سامانه نوبت دهی اینترنتی تأمین اجتماعی

«برای رزرو وقت دندان پزشک در درمانگاه‌های شهر مدت‌ها باید در نوبت باشیم. هزینه این خدمات با بیمه تأمین اجتماعی و در درمانگاه تأمین اجتماعی تقریبا رایگان است؛ اما آن قدر نوبت‌ها طول می‌کشد که پشیمان می‌شویم و مطب خصوصی را انتخاب می‌کنیم

🔊 سامانه نوبت‌دهی تامین اجتماعی بوشهر ارتقا می‌یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با اضافه کردن خطوط جدید تلفن دغدغه بیماران در دریافت نوبت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان برطرف خواهد شد.

🔊 از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی تا توسعه فیزیکی داروخانه

داروخانه ۱۳ آبان یکی از پرمراجعه‌ترین داروخانه‌های سطح پایتخت است که با برخی اشکالات و موانع در ارائه خدمات به بیماران مواجه است اما مسئولان این داروخانه از بهبود روند و تسریع خدمت‌رسانی به بیماران در روزهای آتی خبر می‌دهند.


خلاصه مقاله سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

برای دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، می‌توانید به سایت nobat.tamin.ir مراجعه کنید. این سامانه امکان نوبت گیری از تمامی مراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری و اینترنتی فراهم نموده است.

توجه داشته باشید که می‌توانید بدون مراجعه حضوری، به راحتی از طریق سامانه معرفی شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، با مشخص نمودن شهر محل سکونت خود، نوبت گیری از تمامی مراکز درمانی را انجام دهید. در صورت سوال و ابهام در هر یک از مراحل ذکر شده در خصوص سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی می توانید با مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.5/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استفاده از خدمات سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

برای استفاده از خدمات سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی باید به سایت www.nobat.tamin.ir مراجعه کنید.

کد دستوری برای دریافت نوبت چه کدی می باشد؟

برای دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی می توانید کد دستوری *1420*4*کد استان# را شماره گیری کنید.

آیا برای نوبت گیری باید در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کنیم؟

بله. برای دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی، باید از پیش در این سایت ثبت نام کرده باشید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی + لینک دریافت اینترنتی نوبت»

  1. Avatar photo دلناز گفت:

    سلام من پایه پنجم هستم میخوام از سایت پادا برای دریافت کارنامه ام استفاده کنم ولی سایت باز نمیشه باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز کارنامه از سایت مای مدیو قابل مشاهده میباشد.

  2. Avatar photo مریم. گفت:

    سلام وقت بخیر. من از استان فارس می خواهم در سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی ثبت نام کنم اما نوبت دهی دکترای مورد نظر طولانی هستش . می تونیم راهنمایی نمایید؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز مرکز مشاوره ی ایران تحصیل یه مرکز مشاوره خصوصی میباشد و در خصوص نوبت دهی مراکز درمانی نمیتواند کمکی بشما کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور