ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

سامانه انتقالی دستیاری پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه انتقالی دستیاری پزشکی به آدرس specialisttransmition.behdasht.gov.ir برای ثبت درخواست انتقال دستیاران پزشکی تخصصی ایجاد شده است و این امکان را به متقاضیان می ‌دهد که بتوانند به راحتی برای نقل و انتقال به دانشگاه دیگر اقدام کنند و در محلی که مورد نظر آنها است که به تحصیل خود ادامه دهند. درخواست انتقالی دستیاری پزشکی از طریق سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام می‌شود و داوطلبان می توانند پیگیری درخواست های خود را نیز از طریق همین سامانه انجام دهند.

افرادی که خواهان انتقالی به دانشگاه های دیگر هستند، در بازه زمانی اعلام شده می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. به این منظور درخواست متقاضیان باید با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی مد نظر دانشگاه صورت بگیرد. در ادامه برای آن دسته از متقاضیانی که با نحوه ثبت درخواست در سامانه و شرایط آن آشنایی ندارند، توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

 

معرفی سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

👈دستیاران پزشکی تخصصی برای ثبت درخواست خود جهت انتقال از دانشگاه مبدأ به دانشگاه دیگر، باید از طریق سایت specialisttransmition.behdasht.gov.ir اقدام کنند تا بتوانند انتقالی خود را به ثبت برسانند. سایت درخواست انتقال دستیاری پزشکی برای متقاضیان رشته پزشکی طراحی شده و افراد باید پس از ورود به این سامانه باید فرمی که تعبیه شده را پر کنند و پس از بررسی های لازم از سوی دانشگاه، می ‌تواند نتیجه را در زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری مشاهده کنند.

👈متقاضیان باید به آدرس مذکور مراجعه کنند و در انتهای سایت شماره دستیاری و کد ملی خود را درج نمایند تا بتوانند مراحل ثبت درخواست خود پیگیری کنند. سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir برای دانشجویان پزشکی مورد استفاده قرار می ‌گیرد که مایلند دانشگاه مبدأ خود را به دانشگاه دیگری تغییر دهند.

👈 باید اشاره کرد که متقاضیان باید شرایط انتقالی و مهمانی دانشگاه علوم پزشکی که در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ذکر شده است را رعایت کنند و در صورت احراز شرایط می توانند در یکی از دانشگاه های مورد نظر درخواست خود را ثبت کنند و پس از بررسی های لازم و تأیید دانشگاه مبدأ، به تحصیل در دانشگاه مقصد بپردازند. اما دانشگاه علوم پزشکی برای ثبت نام درخواست انتقالی زمانی را در نظر گرفته که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

معرفی سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

🔗 برای کسب اطلاع از نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی بر روی لینک کلیک نمایید.

 زمان ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

👈 دستیاران پزشکی که می خواهند در سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir ثبت نام کنند، باید در بازه زمانی تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی این کار را انجام دهند. معمولا این سایت برای متقاضیان در سال دو بار باز خواهد بود و متقاضیان می توانند در نیمسال اول و نیمسال دوم ثبت نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است پس از پایان مهلت ثبت نام گروهی از دستیارانی که نتوانسته اند درخواست خود را ثبت کنند، می‌ توانند در مهلت تمدید شده در این سایت اقدام نمایند.

👈 معمولاً تمدید مهلت اسم نویسی نیمسال دوم به سال بعد موکول خواهد شد. این سامانه برای افرادی که پس از اتمام زمان ثبت نام نتوانستند اسم نویسی خود را انجام دهند، همچنان فعال خواهد بود. در ادامه جزئیات زمان ثبت نام برای انتقال دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول و دوم تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ ارائه شده است.

زمان ثبت نام

مراحل بررسی درخواست

۱۷ آبان تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۳

مهلت مجدد: 26 و 27 آذر ماه ۱۴۰۳

ثبت درخواست از سوی متقاضیان در دانشگاه های مبدأ و آپلود مدارک درخواست شده
۱۹ آذرماه تا ۲۹ آذرماه ۱۴۰۳ بررسی مدارک بارگذاری شده و اعلام نقص از سوی دانشگاه مبدأ و ویرایش اطلاعات
۳ دی ماه تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۳ رسیدگی به درخواست و اعلام نتیجه اولیه از سوی دانشگاه مبدأ
۱۳ دی ماه تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۳ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش اطلاعات از سوی دانشجو
۲۴ دی ماه تا ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ بررسی و اعلام نتیجه از طرف دانشگاه مقصد

👈 همانگونه که اشاره شد دانشجویان برای ثبت نام در سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند که در ادامه این موارد را ذکر خواهیم کرد.

زمان ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

برای کسب اطلاع از شرایط تغییر رشته دانشگاه آزاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

👈 افرادی که خواهان ثبت نام برای درخواست انتقالی از دانشگاه مقصد به دانشگاه دیگر هستند، باید شرایطی که در سایت specialisttransmition.behdasht.gov.ir اعلام شده است را مدنظر قرار دهند و پس از بررسی شرایط و مدارک خود را ارائه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. دانشگاه علوم پزشکی شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در نظر گرفته که شامل موارد زیر می باشند.

 🔰 شرایط عمومی ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

✔️ فرایند اسم نویسی فقط از طریق رایانه و از طریق مرورگرهای گوگل انجام می شود و نمی توانید ثبت نام را از طریق Microsoft Edge یا تلفن همراه انجام دهید.

✔️ هنگام نمایش پنجره هشدار، هرگز گزینه  Prevent this page from creating additional dialogs را در انتهای پنجره انتخاب نکنید.

✔️ دستیاران پزشکی باید قبل از ثبت نام با مراجعه به سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir مجموعه آیین نامه انتقالی دستیاری پزشکی را به طور کامل مطالعه کنند و بعد از آن برای تکمیل فرایند اسم نویسی و پر کردن فرم اقدام نمایند.

🔰 شرایط اختصاصی درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

✔️ برخورداری از حکم معافیت کفالت سربازی پدر، مادر، برادر و خواهر که نمایانگر معلولیت جسمی شما بوده و آن را از سوی مراجع قانونی دریافت نموده اید.

✔️ شرط اصلی برای موافقت با درخواست شما از سوی دانشگاه علوم پزشکی مبدأ و مقصد خواهد بود.

✔️ دستیاران پزشکی نمی توانند از سایر دانشگاه های اطراف درخواست انتقالی بدهند.

✔️ انتقال در سال آخر دوره دستیاری مجاز نیست.

✔️ جابجایی دستیاران پزشکی مجاز نخواهد بود.

هنگامی که عقد نکاح پس از تاریخ انتخاب رشته محل صورت گرفته باشد، به همراه خود تبعیت از همسر دارد. (تبصره: همسرانی كه به همراه یکدیگر در یک آزمون پذیرش دستیار، شركت کرده و قبول شده اند شامل این مورد خواهند بود.)

✔️ متقاضیان نمی توانند از داخل شهر تهران به دانشگاه‌ های دیگر انتقالی داشته باشند.

✔️ داشتن بیماری های صعب العلاج باید به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه و مورد تایید آن باشد.

✔️ دستیاران پزشکی قبل از پر کردن فرم باید وضعیت پذیرش دانشگاه را مطالعه کنند. منظور از ورودی در لیست ظرفیت‌ های اعلام شده، تعداد پذیرش دستیار در رشته اعلام شده از سوی دانشگاه و منظور از خروجی، تعداد ظرفیت دستیاران متقاضی برای ثبت انتقالی می باشد که می خواهند از یک دانشگاه انتقالی بگیرند.

✔️ افراد متقاضی باید قبل از پر کردن فرم درخواست، راهنمای ثبت نام در سامانه را مطالعه نمایند. همچنین بعد از پر کردن فرم و آپلود مدارک، باید اطلاعات خود را ذخیره کنید. بعد از آن می توانید با وارد کردن شماره دستیاری و کد ملی مراحل ثبت نام خود را پیگیری نمایید.

✔️ کارشناسان پس از بررسی اطلاعات، اگر مدارک ناقص باشد و نیاز به اصلاح داشته باشند، برای شما پیامی ارسال می کنند. پس از ورود از طریق شماره دستیاری و کد ملی می توانید مدارک اصلاح کنید. هرگونه نقص مدارک می تواند برای شخص متقاضی پیامدی داشته باشد.

شرایط درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

📣 اطلاعیه 📣

آن دسته از افرادی که خواهان ثبت درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی هستند، می توانند به سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت مراجعه کنند و برای پیگیری ثبت نام و مشاهده نتایج درخواست خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی

🔰 برای ثبت درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی، متقاضیان باید مراحل زیر را به طور کامل طی کنید:

ابتدا با مرورگر کروم یا اینترنت اکسپلورر وارد سایت شوید و تمام شرایط ذکر شده را مطالعه کنید و گزینه موافقت با شرایطی که در انتهای صفحه درج شده انتخاب نمایید.

گام اول ثبت نام انتقالی دستیاری پزشکی

در مرحله بعد شماره ملی به همراه شماره دستیاری را در کارهایی که تعیین شده قرار دهید و گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir

بعد از طی کردن تمام مراحل، فرایند ثبت نام درخواست انتقالی دستیاران پزشکی به پایان می رسد.

گام سوم ثبت نام انتقالی دستیاری پزشکی

🔗 برای اطلاع از شرایط انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتایج درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

👈 متقاضیانی که خواهان ثبت درخواست خود هستند، باید در زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند و پس از آن می‌ توانند در بازه زمانی مشخص از سوی دانشگاه علوم پزشکی از طریق سامانه انتقالی دستیاری پزشکی specialisttransmition.behdasht.gov.ir و وارد کردن کد ملی و شماره دستیاری درخواست خود را پیگیری نمایند. پس از این که نتایج اعلام شود، متقاضیان باید هرچه سریعتر برای انتقال خود از دانشگاه مبدأ به دانشگاه مقصد اقدام کنند.

برای پیگیری درخواست انتقالی باید ابتدا وارد سامانه انتقالی دستیاری پزشکی شوید و مطابق تصویر زیر کد ملی و شماره دستیاری را وارد کنید.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مشاهده نتایج ثبت نام انتقالی دستیاری پزشکی

سپس با انتخاب گزینه پیگیری درخواست انتقالی دستیاری تخصصی بالینی، می توانید نتیجه ثبت نام خود را پیگیری نمایید.

🔗 جهت آشنایی با شرایط انتقالی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون انتقالی دستیاری پزشکی

 📌 زمان اعلام نتایج درخواست انتقالی دستیاری پزشکی

درخواست‌ انتقالی متقاضیان، با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین ‌نامه‌ های آموزشی شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف بررسی می‌شود.
مطابق با برنامه ‌ریزی‌ های پیش ‌بینی شده، نتیجه نهایی درخواست مهمانی و انتقالی دانشجویان پزشکی از روز شنبه ۲۴ دی ماه تا روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ توسط دانشگاه مقصد اعلام خواهد شد.


📌 انتقال دانشجویان خارج کشور براساس آزمون صلاحیت

 معاون آموزشی وزارت بهداشت در ارتباط با انتقال دانشجویان خارج از کشور به ایران گفت: طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، کسب حد نصاب نمره در آزمون صلاحیت، یکی از شروط اصلی انتقال دانشجویان به کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بیان کرد: برای رفع چالش های آموزشی باید راه حل های مناسب اخذ شود و قوانین موجود مورد بازنگری قرار گیرد.

specialisttransmition.behdasht.gov.ir

📣 اطلاعیه 📣

متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط درخواست را به طور کامل مطالعه کنند و سپس وارد فرآیند ثبت نام شوند.

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی سامانه انتقالی دستیاری پزشکی به آدرس  specialisttransmition.behdasht.gov.ir و نحوه ثبت درخواست انتقالی در این سامانه پرداختیم. چنانچه افرادی که متقاضی ثبت انتقالی خود از دانشگاهی به دانشگاه دیگر هستند، می توانند در بازه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی درخواست خود را ثبت کنند.

درخواست انتقالی دستیاری پزشکی در زمان خاصی قابل ثبت است. چنانچه متقاضیان نتوانند در بازه زمانی تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند، می ‌توانند در مهلت مجدد، ثبت نام خود را  از طریق سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام دهند و فرایند نام نویسی را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان متقاضی پس از اعلام نتایج دانشگاه، باید سریعاً برای انتقالی خود اقدامات لازم را انجام دهند. چنانچه شما متقاضیان گرامی نسبت به نحوه ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی و ثبت درخواست خود نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 📎 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه انتقال دستیاری پزشکی چیست؟

سامانه انتقال دستیاری پزشکی برای ثبت درخواست انتقالی دانشجویان رشته پزشکی ایجاد شده است.

ثبت نام انتقالی دستیاران پزشکی سال ۱۴۰۳ چه زمانی انجام می شود؟

جدول زمان بندی ثبت درخواست انتقالی دستیاران پزشکی ارائه شده است.

ثبت نام در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی چگونه است؟

متقاضیان باید جهت ثبت نام به سامانه specialisttransmition.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت درخواست در سامانه انتقالی دستیاری پزشکی»

  1. Avatar photo دستیار گفت:

    ببخشید برای شرط تاهل بعد از تاریخ انتخاب رشته ، باید همسر استخدام رسمی باشه یا نه الزاما؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر الزامی برای این مورد وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور