ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش جمع بندی هاوس چیست؟

روش جمع بندی هاوس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش بازیابی چیست؟ روش بازیابی یا همان روش جمع بندی هاوس یکی از بهترین و جامع ترین روش های جمع بندی و به خاطر سپردن مطالب درسی است که هر یک از داوطلبان و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها می توانند از آن استفاده کنند. روشی شناخته شده و معتبر که به وسیله مشاوری کاردان و خبره می توانید از آن مطلع شوید. همان طور که اشاره کردیم روش جمع بندی هاوس به نام روش بازیابی هم در میان داوطلبان و اهالی درس و کتاب مشهور است و به عنوان یک روش جمع بندی رتبه های برتر شناخته شده است. اگر چه در حال حاضر از جمع بندی به روش سه روز یکبار هم به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جمع بندی دروس کنکور استفاده می شود.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با روش جمع بندی هاوس و این که این روش بازیابی چیست؟ به عنوان یکی از بهترین روش های معتبر جمع بندی دروس برای هر دانش آموزی می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد در نتیجه کمک گرفتن از مشاوری خبره و آگاه جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با این سؤال که  این روش بازیابی چیست؟ می تواند واقعاً کمک زیادی به شما بکند. بعلاوه، به کمک یک مشاور می توانید به پاسخ این سؤال یعنی مزیت استفاده از روش جمع بندی هاوس به عنوان یک روش بازیابی چیست؟ نیز برسید. 

 

 

جهت اطلاع از شیوه جمع بندی دروس هاوس به عنوان یکی از بهترین شیوه های جمع بندی و آموزش نحوه استفاده از آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

جمع بندی به روش سه روز یکبار

 

 

روش هاوس به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین شیوه های جمع بندی دروس برای افراد کنکوری به شمار می رود

 

 

مزیت استفاده از روش جمع بندی هاوس چیست؟

شاید این پرسش در ذهن شما هم ایجاد شود که مزیت استفاده از روش هاوس یا روش بازیابی چیست؟

اصلاً چرا شمار زیادی از مشاوران خبره تحصیلی استفاده از این روش مؤثر برای بازیابی مطالب و محتوای درسی خوانده شده را به دانش آموزان و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور سراسری به شدت توصیه می کنند. 

در پاسخ به این سؤال یعنی مزیت استفاده از روش جمع بندی هاوس یا روش بازیابی چیست؟ باید عرض کنیم که با استفاده از روش جمع بندی هاوس در روزهای مانده به کنکور به راحتی و تنها با طی یک فرآیند ساده می توانید مطالب خوانده شده از قبل را به ذهن بسپارید.

به این ترتیب دیگر هیچ استرس و نگرانی از بابت فراموش کردن مطالب درسی ندارید و به آسانی می توانید در سر جلسه کنکور  سراسری هر آن چه را که خوانده اید بر روی برگه پاسخنامه پیاده کنید.

در ادامه با شما هستیم تا شما را با روش جمع بندی هاوس به عنوان روش جمع بندی رتبه های برتر تا حد زیادی آشنا کنیم و مفصلاً در رابطه با آن برایتان توضیحاتی را خدمتتان ارائه دهیم.

 

 

جهت آشنایی با بودجه بندی درس عربی در کنکور ۱۴۰۳ براساس آخرین تغییرات کتاب های درسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

روش جمع بندی هاوس چیست؟

روش جمع بندی هاوس یکی از روش های معتبر و شناخته شده جمع بندی است که به وسیله روانشناس مشهوری به همین نام ایجاد شده و به عنوان روش جمع بندی رتبه های برتر مورد استفاده قرار گرفته است.  

در رابطه با روال کلی جمع بندی به این وسیله باید عرض کنیم که در این روش شما بعد از مطالعه دقیق و کامل یکی از مباحث درسی آن را کنار گذاشته و بعد از بیست دقیقه مجدداً برای خواندن و مرور آن اقدام می کنید.

با انجام مرور اول نوبت به مرور دوم می رسد که بعد از گذشت بیست و چهار ساعت انجام می شود.

سومین مرور بعد از گذشت شش روز و چهارمین دوره درس نیز بعد از گذشت چهار روز از آخرین مرور صورت می گیرد.

به این ترتیب و بعد از انجام آخرین مرحله مرور ملاحظه می کنید که مطالب خوانده شده به هیچ وجه تا مدت سی روز یعنی یک ماه از ذهنتان پاک نمی شود و دیگر هیچ نگرانی از بابت فراموش کردن مطالب درسی ندارید.

 

 

روش بازیابی چیست؟

 

 

برای دانلود سوالات ادبیات کنکور ده سال اخیر همراه با پاسخ نامه کامل تشریحی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه می توان از روش جمع بندی هاوس بهترین استفاده را برد؟

همان طور که در بخش های بالاتر نیز خدمت شما عرض کردیم روش جمع بندی هاوس یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای مرور دروس کنکور در دوران جمع بندی روی آن حساب کنید.

ببینید دوستان عزیز استفاده از روش جمع بندی هاوس به عنوان روش جمع بندی رتبه های برتر زمانی مؤثر و مفید است که شما درس ها را در نهایت تمرکز و دقت بخوانید و مرور آن ها را انجام دهید.

برای این کار هم لازم است که از اصول و روش های افزایش تمرکز در حین مطالعه دروس مطلع باشید و بتوانید روز به روز تمرکز خود را در زمان درس خواندن بیشتر کنید.

از طرف دیگر، الزاماً باید با بهترین روش ها مطالعه از طریق مشاورانی خبره و کاردان نیز آشنایی کافی را داشته باشید و بتوانید آن ها را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید.

تمامی این موارد همراه با استفاده از روش جمع بندی دروس می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند.

 

 

برای دانلود بهترین کتاب تست ریاضی تجربی برای استفاده در دوره جمع بندی کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

بهترین زمان برای استفاده از روش جمع بندی هاوس چه زمانی است؟

 شاید از خود بپرسید که خب چه زمانی بهترین زمان برای استفاده از روش جمع بندی هاوس برای من است؟

آیا اصلاً استفاده از این روش برای یادگیری بیشتر و بهتر دروس زمان خاصی دارد یا نه در طول دوره مطالعه برای کنکور همواره می توان از آن استفاده کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که این روش را می توانید در طول سالی که برای کنکور درس می خوانید البته با رعایت تمام اصول و قوانین مورد استفاده قرار دهید و به یادگیری بهتر و قوی تر خود در دروس مختلف کمک کنید.

اما دقت داشته باشید که این شیوه تثبیت و به خاطرسپاری دروس در ماه های مانده تا کنکور می تواند برایتان بهتر عمل کند و مؤثرتر باشد.

 

 

برای دانلود سؤالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه تشریحی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در مورد روش جمع بندی هر سه روز یکبار چه می دانید؟

شاید به جز روش جمع بندی هاوس نام جمع بندی به روش سه روز یکبار به عنوان یکی از بهترین و متداول ترین روش های جمع بندی در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها نیز به گوشتان خورده باشد.

با توجه به این روش خاص و منحصربه فرد که معمولاً به عنوان روش جمع بندی رتبه های برتر نیز شناخته می شود شما باید هر سه روز یک بار به سؤالات یکی از کنکورهای سال گذشته آن هم در شرایطی دقیقاً مشابه کنکور سراسری پاسخ بدهید.

یعنی هر سه روز یک بار از ساعت 8 صبح تا دوازده ظهر (دقیقاً زمان برگزاری آزمون های صبح) به تمامی سؤالات دروس عمومی و اختصاصی آزمون سراسری سال های قبل آن هم بر روی صندلی و با لباس رسمی و همراه با تمامی وسایل لازم جواب بدهید.

در طول زمان یک آزمون تا آزمون بعدی هم الزاماً باید مطالب و نکات آزمون داده شده را بررسی کرده و برای مرور مطالب خوانده شده و تست زنی اقدام کنید.

البته در همان روز برگزاری آزمون و بعد از پایان پاسخگویی به سؤالات درصدگیری تمامی دروس اختصاصی و عمومی رشته مورد آزمون و همین طور تحلیل سؤالات از این جهت که به کدامیک پاسخ داده شده و به کدامیک جوابی نداده اید نیز فراموش نشود. 

 

 

دانلود سوالات عربی کنکور 10 سال اخیر همراه با پاسخ نامه تشریحی می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

مقایسه جمع بندی به روش سه روز یکبار با روش جمع بندی هاوس

شاید این سؤال به ذهن شما هم رسیده باشد که از میان روش های جمع بندی هاوس و همین طور روش جمع بندی هر سه روز یک بار کدام یکی از بقیه بهتر هستند و کارایی بیشتری برای قبولی و مؤفقیت در کنکور دارند؟

در رابطه با این موضوع باید خدمت شما عرض کنیم که هر دوی این روش می توانند برایتان مؤثر و مفید باشند اما به شرطی که به بهترین شکل و به نحو احسنت از این شیوه های مرور و تثبیت مطالب یعنی روش هر سه روز یکبار و همین طور روش جمع بندی هاوس استفاده کنید.  

در این صورت است که می توانید مؤفقیت را از آن خود کنید و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر را از آن خود کنید.

 

 

برای دانلود سوالات شیمی کنکورهای ده سال اخیر بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

 

کدام منابع برای استفاده در دوران جمع بندی بهترین است؟

حال که قرار شد در طول دوران جمع بندی و زمان استفاده از روش جمع بندی هاوس و یا جمع بندی به روش هر سه روز یکبار به عنوان دو روش جمع بندی رتبه های برتر استفاده کنید این سؤال به ذهن می رسد که بهترین منابع مورد مطالعه در این دوران چه منابعی هستند؟

در جواب باید عرض کنیم که بهترین منابع مورد استفاده در این زمان منابعی هستند که از هر نظر جامعیت لازم را داشته باشند و بتوانند نیازهای شما را در طول دوران جمع بندی به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشند.

منابعی حاوی تست های تمامی نکات مهم دروس و همین طور خلاصه هایی جامع و کامل از تمامی فصول کتاب که با مطالعه آن ها بتوانید تمامی نکته های مهم را یاد بگیرید.

البته دقت داشته باشید که این منابع به مراتب باید با بیان شیوا و رسایی هم نوشته شده باشند تا بدین ترتیب در درک و فهم آن ها مشکلی نداشته باشید.

اگر هنوز هم در انتخاب منابع مناسب برای مطالعه سردرگم هستید و نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه دارید می توانید از کمک مشاورانی آگاه و خبره و افرادی با تجربه زیاد در این زمینه کمک گرفته و توضیحات لازم را در این رابطه از آن ها بخواهید.

 

 

برای دانلود سؤالات فیزیک کنکور ده سال اخیر همراه با پاسخنامه تشریحی کامل بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

استفاده از روش جمع بندی هاوس بدون برنامه ریزی هیچ فایده ای ندارد

دوستان عزیز زمانی که تصمیم به درس خواندنی اصولی و استفاده از روش جمع بندی هاوس می گیرید الزاماً‌ این کار را با برنامه ریزی دقیق انجام دهید و بدون برنامه هرگز اقدام به مطالعه و استفاده از این روش نکنید.

این گونه مطمئن باشید که بیشتر در استفاده از این روش های جمع بندی سردرگم می شوید و در آخر به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر برای تحصیل هم نمی رسید.

با برنامه ریزی دقیق و اصولی است که می توانید حداکثر استفاده را از این روش شناخته شده ببرید و بهترین نتایج را از آن خود کنید.

البته برنامه ای که دقیقاً مطابق با شرایط فردی و سطح درسی شما در دروس مختلف تنظیم شده و کاملاً متناسب با توانایی جسمی شما دوست عزیز است. 

تنها کسی که می تواند این برنامه عالی و بی عیب و نقص را برای شما تدوین کند مشاور تحصیلی خبره و کارکشته است که سابقه ای طولانی در تدوین برنامه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور داشته و حتی خود وی نیز از رتبه برترهای کنکور سراسری در طول سال های گذشته بوده است.  

 

 

برای دانلود سؤالات زیست کنکورهای ده سال اخیر همراه با پاسخنامه کامل تشریحی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

برای آشنایی با مزیت های استفاده از روش جمع بندی دروس هاوس و دریافت مشاوره برای استفاده از آن در دوران جمع بندی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

بهترین منابع جمع بندی کنکور 

بهترین روش جمع بندی کنکور 

برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور 

بهترین روش مرور دروس برای کنکور 

روش جمع بندی هاوس 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش جمع بندی هاوس یا روش بازیابی چیست؟ 

روش جمع بندی هاوس روشی است که به کمک آن می توانید مطالب خوانده شده را بدون فراموشی تا یک ماه در ذهن خود نگه دارید.

روش جمع بندی به روش سه روز یکبار چیست؟ 

در جمع بندی به روش سه روز یکبار فرد داوطلب باید اقدام به پاسخگویی به سؤالات کنکورهای سال های قبل در هر سه روز یک بار و مطابق با شرایط کنکور سراسری کند.

بهترین روش جمع بندی رتبه های برتر چیست؟

برای اطلاع از بهترین روش جمع بندی رتبه های برتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)