ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران قبولی در پزشکی دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای تفاوت‌هایی است. به همین دلیل تحلیل تراز و آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد می‌تواند به درک بهتر چگونگی پذیرش کمک کند.

آشنایی با رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در رشته‌های مختلف و تحلیل کارنامه و آخرین رتبه قبولی پزشکی باعث می شود که داوطلبان اولویت بندی مناسب تری هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته خود داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد رتبه قبولی پزشکی می توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید.

چگونه رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد را کسب کنیم؟

🔷 همانطور که می‌دانید رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در لیست زیرگروه های رشته تجربی، به زیرگروه 1 تعلق دارند. بنابراین داوطلبان باید سعی کنند در دروسی که ضریب بیشتری دارند، درصدهای بالاتری داشته باشند؛ چراکه تاثیر مستقیمی بر بالا رفتن تراز و رتبه دارد. در سال جاری تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌هایی داشته که این خود ناشی از تغییر در ظرفیت‌ها است.

🔷 البته توجه داشته باشید که در گزینش پزشکی آزاد چیزی به نام بومی گزینی یا سهمیه مناطق وجود ندارد. تنها سهمیه‌های موثر بر رتبه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 همانند سال‌های پیش، سهمیه ایثارگران و بسیج فعال می‌باشد. برای مثال اگر داوطلبی دارای یک سال بسیج فعال باشد، تحت شرایطی چند درصد تاثیر مثبت بر روی رتبه وی خواهد داشت. در غیر این دو صورت، آن دسته از متقاضیانی که از هیچ کدام از این سهمیه‌ها استفاده نمی‌کنند، در سهمیه عادی گزینش خواهد شد.

🔷 بدون شک تحلیل رتبه و تراز آخرین نفر قبولی پزشکی آزاد بهترین راه برای اطلاع از محدوده رتبه رشته مورد نظر خواهد بود. چرا که با این کار داوطلبان به خوبی با درصدها، رتبه و تراز برای پذیرش در دانشگاه های مختلف آشنا خواهند شد. اگر قصد دارید در رشته های پیراپزشکی خاصی ادامه تحصیل دهید و می خواهید از رتبه آخرین نفر پذیرفته شده پزشکی دانشگاه آزاد در چندین مورد و دانشگاه آگاه شوید می توانید از مشاوره تخصصی ایران تحصیل بهره مند شوید.

بنر انتخاب رشته کنکور

تغییرات تراز و رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

✔ در سال 99، سازمان سنجش تصمیم گرفت تا در نحوه پذیرش 4 رشته پزشکی دانشگاه آزاد یعنی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تغییراتی ایجاد نمایند. این سازمان اعلام کرد که از این پس نحوه پذیرش این چهار رشته به صورت متمرکز بوده و این قانون باید در همه زیر نظام های آموزشی، به ویژه دانشگاه آزاد صورت گیرد.مفهوم این قانون یعنی اینکه داوطلبان تنها یکبار می توانند انتخاب رشته نمایند و دانشگاه ازاد بایستی ظرفیت های مشخص شده از سوی وزارت بهداشت را به سازمان سنجش اعلام نماید.

✔ در گذشته داوطلبانی که تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد را در این چهار رشته را کسب می کردند، می توانستند در فرمی جداگانه که مخصوص دانشگاه آزاد بود، انتخاب های خود را به ثبت برسانند. اما این روش در سال 99 تغییر کرد. بدین ترتیب، متقاضیان بایستی در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد همه انتخاب های خود از جمله این چهار رشته را در یک فرم ثبت کنند.

✔ مسلما همانند دانشگاه های سراسری، رتبه علمی برخی دانشگاه های آزاد از دیگری بالاتر است. هر چه رتبه بالاتر رود، سطح آموزشی بهتر خواهد بود و دانشجویان با سواد تری وارد بازار کار خواهند شد. بسیاری نیز بعد از سپری کردن آزمون، بی صبرانه دوست دارند که رتبه خود را تخمین بزنند. مولفه هایی مانند درصدهای زده در هر درس تعیین کننده تراز و رتبه شما خواهد بود. اما از آنجا که این کار برای داطلبان عزیز امکانپذیر نیست، در این سامانه تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه برای تمامی دوستان میسر خواهد بود.

تحلیل رتبه و تراز آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد 1403

دانشگاه آزاد در چند رشته پزشکی و پیراپزشکی اعم از، داروسازی، اتاق عمل، داروسازی، مامایی، هوشبری، پزشکی، دندانپزشکی و چند رشته دیگر دانشجو پذیرش می کند. مسلما رتبه پزشکی دانشگاه آزاد در هر کدام از این گرایش ها متفاوت خواهد بود. البته بر خلاف دانشگاه های سراسری، رتبه در پذیرش ملاک نمی شود و تراز  مشخص می کند که آیا احتمال قبولی دارید یا خیر.

برای اینکه به طور ملموس با اخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد و همچنین سایر رتبه ها آشنا شوید، بهتر است چند نمونه کارنامه را بررسی کنیم. کارنامه دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قابل دریافت است. سپس داوطلبان بایستی در زمان مقرر با ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به انتخاب های مورد نظر خود بپردازند.

گفتنی است که با وجود آنکه ثبت نام دانشگاه آزاد و آزمون کنکور سراسری با یکدیگر ادغام شده است، اما افرادی که رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را کسب نموده اند، بایستی به صورت جداگانه انتخاب رشته نمایند. هر داوطلب می تواند 100 انتخاب را در فرم انتخاب رشته خود داشته باشد. در کارنامه نهایی داوطلبان با توجه به کارنامه خود که شامل جزئیاتی همچون تراز، آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد در زیر گروه، رتبه کشوری، رشته پذیرفته شده است، وجود دارد.

تحلیل رتبه و تراز آخرین نفر قبولی پزشکی آزاد

کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد 1403

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به برخی از کارنامه‌ها و آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد بپردازیم.

رشته : پرستاری دانشگاه: دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی
تراز: 5258 رتبه در زیر گروه: 97821
سال تحصیلی: 98 رتبه کشوری: 242429
زمین شناسی: 4 ادبیات فارسی: 40%
ریاضیات: 10 عربی: 1
زیست شناسی: 9 دین و زندگی: 17
فیزیک :  7 زبان: 31
شیمی : 4

 

رشته : دندان پزشکی دانشگاه: دانشگاه آزاد واحد اصفهان-خوراسگان
تراز : 9984 رتبه در زیر گروه : 2019
سال تحصیلی:  1398 رتبه کشوری: 4348
زمین شناسی:   0 ادبیات فارسی:  48
ریاضیات:   90 عربی:  48
زیست شناسی:  81 دین و زندگی:  79
فیزیک :  73 زبان:   67
شیمی :   69

 

رشته : شیمی کاربردی دانشگاه: دانشگاه آزاد واحد شیراز
تراز: 3887 رتبه در زیر گروه: 145068
سال تحصیلی:  98 رتبه کشوری:  349873
زمین شناسی:  0 ادبیات فارسی:  7
ریاضیات: 1 عربی:  6
زیست شناسی:  0 دین و زندگی:   8
فیزیک :  0 زبان:  7
شیمی :   0

 

رشته : پرستاری دانشگاه: دانشگاه آزاد واحد رودهن
تراز3742 رتبه در زیر گروه  174349
سال تحصیلی: 1398 رتبه کشوری: 459871
زمین شناسی: 0 ادبیات فارسی:   1-
ریاضیات: 5 عربی:  0
زیست شناسی: 19 دین و زندگی: 8
فیزیک :  14 زبان: 0
شیمی :  8

کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد

حدود رتبه قبولی پزشکی آزاد 1403

🔶 بر هیچکس پوشیده نیست که رشته پزشکی یکی از پرمتقاضی‌ترین رشته‌های گروه تجربی است. به همین دلیل برای قبولی در این رشته علاوه بر داشتن سطح علمی خوب، باید از حدود رتبه مورد نیاز برای آن نیز آگاه باشید.

🔶 علاوه بر رقابت برای قبولی در دانشگاه‌های سراسری، تقاضای قبولی در دانشگاه آزاد نیز بسیار زیاد است. برای قبولی در این مرکز نیاز است حدود رتبه قبولی پزشکی آزاد را نیز داشته باشید. از جمله دانشگاه‌های آزاد که به پذیرش می پردازند می‌توان به دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد واحد ساری، دانشگاه آزاد واحد اردبیل و … اشاره کرد. ما در ادامه به چند نمونه از حدود رتبه های قبولی دانشگاه آزاد در شعبه‌های مختلف  اشاره کرده‌ایم.

رتبه قبولی پزشکی آزاد

رتبه کشوری قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری قبولی
واحد پزشکی تهران 3734
واحد تبریز 4009
واحد مشهد 4495
واحد کازرون 4671
واحد ساری 4749
واحد اردبیل 4966
واحد قم 5110
واحد تنکابن 5148
واحد نجف آباد 5304
واحد یزد 5375
واحد شاهرود 5545
واحد کرمان 5643

 

رتبه قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد 1403

دانشگاه آزاد به روش‌های مختلفی دانشجو می‌پذیرد که برخی از آن‌ها بدون آزمون هستند. در حال حاضر واحدهای خودگردان به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند که در ادامه رتبه‌ قبولی پزشکی برای واحدهای خودگردان را بررسی خواهیم کرد.

رتبه کشوری قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری قبولی
واحد پزشکي تهران – ظرفيت خودگردان 5913
واحد ساری -ظرفيت خودگردان 6130
واحد اردبيل – ظرفيت خودگردان 6175
واحد مشهد – ظرفيت خودگردان 6299
واحد يزد – ظرفيت خودگردان 6582
واحد تنکابن – ظرفيت خودگردان 6582
واحد قم – ظرفيت خودگردان 6592
مرکز آموزش بين المللی قشم 6638
واحد نجف آباد – ظرفيت خودگردان 6676
واحد شاهرود – ظرفيت خودگردان 6751
واحد کرمان – ظرفيت خودگردان 6856
واحد زاهدان 9801
واحد زاهدان – ظرفيت خودگردان 11177

 

بنر پزشکی بدون کنکور

بنر پزشکی بدون کنکور

مشاوره کسب رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403

✅ شخصی که به دنیای پزشکی وارد می‌شود، با درمان و بهبود جان ارزشمند انسان‌ها سر و کار خواهد داشت که به همین دلیل پزشکی را علم مقدسی خوانده می‌شود. به همین خاطر هم قبول شدن در آن شاید نسبت به بسیاری از رشته‌ها سخت‌تر بوده، اما مسلما غیر ممکن نیست. پزشک‌های حاضر هم همگی با یک برنامه‌ریزی منسجم و حساب شده توانسته‌اند در رشته‌ای مورد علاقه خود تحصیل کنند. اما منظور از برنامه‌ریزی منسجم چیست؟ برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد؟ ویژگی‌های مطالعاتی نفرات برتر چیست؟

✅ اولین و طلایی‌ترین گام این است که خود را باور داشته باشید و مطمئن باشید که توانایی‌های شما بزرگتر از هدفتان است. دوم اینکه زمان را از دست ندهید و هر ساعت را غنیمت بشمرید. به این فکر کنید که هر صفحه‌ای که می‌خوانید، این امکان را دارد که شما را یک درصد جلو ببرد. مسلماً دروس اختصاصی به ویژه درس زیست‌شناسی تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد دارد؛ اما با این وجود کتاب‌های عمومی را دست کم نگرفته و تسلط خود را در آن‌ها نیز بالا ببرید.

✅ به هیچ وجه از تست زدن غافل نشوید. سعی کنید برای تست زدن از کتاب و منابع درست استفاده نمایید. یک کتاب کمک آموزشی یا تست نامناسب نه تنها راندمان مطالعه را پایین می‌آورد، بلکه زمان شما را نیز هدر می‌دهد. بنابراین در انتخاب این کتاب‌ها تحقیق و بررسی کافی را داشته باشید.

برنامه ریزی برای کسب رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 

دانشگاه های آزاد ارائه دهنده رشته پزشکی

خوشبختانه در سال‌های اخیر به تعداد دانشگاه‌های آزاد دارای رشته علوم پزشکی افزوده شده است. در زیر لیست برخی از دانشگاه های آزاد رشته پزشکی را ارائه کرده ایم.

  • دانشگاه علوم پزشکی اراک
  • دانشگاه علوم پزشکی اراک (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی اردبيل
  • دانشگاه علوم پزشکی اردبيل (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
  • دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی البرز
  • دانشگاه علوم پزشکی البرز (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی ایران (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی ایلام
  • دانشگاه علوم پزشکی ایلام (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی بابل
  • دانشگاه علوم پزشکی بابل (پدیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی بقيه اله(عج) – تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی بم
  • دانشگاه علوم پزشکی بم(ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس
  • دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
  • دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی بيرجند
  • دانشگاه علوم پزشکی بيرجند (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی تبريز
  • دانشگاه علوم پزشکی تبريز (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز
  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • دانشگاه علوم پزشکی جهرم (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی جيرفت
  • دانشگاه علوم پزشکی جيرفت (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد
  • دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی – بجنورد (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی دزفول
  • دانشگاه علوم پزشکی دزفول (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
  • دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی زابل
  • دانشگاه علوم پزشکی زابل (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دانشگاه علوم پزشکی زاهدان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دانشگاه علوم پزشکی زنجان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • دانشگاه علوم پزشکی سمنان (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی شاهد – تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی شاهد – تهران (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
  • دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی شهركرد
  • دانشگاه علوم پزشکی شهركرد (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتی – تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی شيراز
  • دانشگاه علوم پزشکی شيراز (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی فسا
  • دانشگاه علوم پزشکی فسا (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی قزوين
  • دانشگاه علوم پزشکی قزوين (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دانشگاه علوم پزشکی قم (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی كاشان
  • دانشگاه علوم پزشکی كاشان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج
  • دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی كرمان
  • دانشگاه علوم پزشکی كرمان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه
  • دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان
  • دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • دانشگاه علوم پزشکی گناباد (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی گيلان – رشت
  • دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد
  • دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساري
  • دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساري (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان (پردیس خودگردان)
  • دانشگاه علوم پزشکی ياسوج
  • دانشگاه علوم پزشکی ياسوج (ظرفیت مازاد)
  • دانشگاه علوم پزشکی يزد
  • دانشگاه علوم پزشکی يزد (پردیش خودگردان)
  • دانشكده علوم پزشکی آبادان
  • دانشكده علوم پزشکی آبادان (ظرفیت مازاد)

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

یکی از دغدغه‌های بزرگ متقاضیان قبولی در دانشگاه های آزاد، میزان شهریه است. این شهریه به تناسب سطح علمی و میزان امکاناتی که ارائه می‌دهد متفاوت است، اما به طور معمول می‌توان گفت که در هر سال 10 الی 15 درصد به مبلغ شهریه‌ها افزوده می‌شود. هر چند که نمی‌توان برای همه دانشگاه‌ها شهریه معینی را عنوان کرد، اما به طور معمول شهریه ثابت هر نیمسال حدود 50 میلیون تومان می‌باشد.

با این وجود از آنجا که در هر شهر و هر واحد دانشگاهی شهریه‌ها متغیر می‌باشد، بهتر است از کارشناسان ایران تحصیل در مورد جدیدترین نرخ‌ها استعلام بگیرید؛ چرا که محاسبه هر شهریه بر اساس فرمول خاصی است.

حدود رتبه قبولی پزشکی آزاد

انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 1403

🔶 همانطور که قبلا گفته شد، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری یکسان است. مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدین صورت است که هر ساله دانشگاه آزاد چند روز قبل از تاریخ انتخاب رشته، دفترچه مربوطه را منتشر می‌کند تا متقاضیان فرصت کافی برای تحقیق و بررسی انتخاب های مورد نظر خود را داشته باشند. سپس داوطلبان بایستی در زمان مقرر پس از مراجعه به سامانه azmoon.org و بررسی مفاد دفترچه با دقت کامل، انتخاب‌های خود را ثبت کنند.

🔶 توجه داشته باشید که هر شخص تنها می‌تواند از میان رشته‌های گروه آزمایشی خود انتخاب کند؛ در غیر این صورت درخواست او ملغی خواهد شد. افرادی که رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد را کسب نموده‌اند، می‌توانند در میان رشته‌های این دانشگاه از قبیل هوشبری، اتاق عمل، مامایی، پزشکی، داندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، مهندسی بهداشت محیط و غیره انتخاب نمایند.

🔶 البته هر چند انتخاب رشته یکبار صورت می‌گیرد، اما اگر داوطلبی از رشته‌ای که قبول نشده رضایت نداشته باشد، می‌تواند با انتشار کارنامه سبز دانشگاه آزاد در انتخاب خود تجدید نظر کنند. البته نحوه استفاده از کارنامه سبز و اطلاع از زمان انتشار آن برای بسیاری از داوطلبان مبهم بوده و ممکن است عده‌ای این شانس را نیز از دست بدهند. بنابراین می‌توانید از طریق مشاوره با همکاران ما در ایران تحصیل از این فرصت بیشترین بهره را برده و انتخاب درستی داشته باشید.

پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور


خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد و نکات مربوط به آن پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که داوطلبان باید سعی کنند در دروسی که ضریب بیشتری دارند، درصدهای بالاتری داشته باشند؛ چراکه تاثیر مستقیمی بر بالا رفتن تراز و رتبه دارد.

اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد می تواند به داوطلبان در اولویت بندی دانشگاه ها کمک بسیاری کند. اگر می خواهید در مورد کارنامه و رتبه قبولی پزشکی اطلاعات دقیق تری کسب کنید، می‌توانید جهت مشاوره با شماره 9099075307 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط بگیرید.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

3.8/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران قبولی در پزشکی دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

محدوده رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد برای هر رشته ایی متفاوت است و متناسب با رتبه دانشگاه ممکن است متفاوت باشد.

چگونه می‌توان از رتبه آخرین نفر پذیرفته شده پزشکی دانشگاه آزاد مطلع شد؟

چنانچه قصد دارید از درصدها و ترازهای نفرات پذیرفته آگاه شوید، می‌توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا سهمیه‌ها در تحلیل رتبه و تراز آخرین نفر قبولی پزشکی آزاد تاثیر گذار هستند؟

تنها سهمیه‌های موثر بر رتبه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 همانند سال‌های پیش، سهمیه ایثارگران و بسیج فعال می‌باشد.

نظرات

256 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف»

  1. Avatar photo Nini گفت:

    سلام
    با رتبه ۴۳۰۰ منطقه ۳ احتمال قبولی پزشکی از کدام دانشگاه ها،پردیس یا ازاد و تیپ ۳ وجود دارد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوالتان نیاز به مشاوره کامل دارد
      با شماره 9099075307 تماس بگیرید
      داخلی 109 خانم امینی

  2. Avatar photo منانی گفت:

    سلام من رتبه 982 اوردم و پزشکی شیراز قبول شدم حالا با کارنامه سال پیش نمیشه امسال ترم بهمن برم ثبت نام کنم دیگه نمیکشم تست بزنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      ترم بهمن چه رشته ای ثبت نام کنید؟لطفا سوال تان را کامل کنید

  3. Avatar photo علی گفت:

    سلام خسته نباشین با رتبه ۵۶۰۰ منطقه ۲ شانس قبولی پزشکی ظرفیت مازاد دانشگاه ازاد رو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر احتمال قبولی شما پایین میباشد

  4. Avatar photo Zzzzz گفت:

    سلام نتیجه پزشکی ازاد همراه نتایج روزانه میاد ینی فقط یکیشو قبول میشیم یا باید جدا چک کنیم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای هردوی این ها جداگانه اعلام نتایج میشود

  5. Avatar photo ریحانه گفت:

    سلام وقت بخیر بخشید رتبه 2800 منطقه 1 و کشوری 8800 چقد احتمال داره از پزشکی ازاد عادی تبریز قبول بشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      احتمال خیلی زیاد قبول خواهید شد

  6. Avatar photo Ali گفت:

    سلام با رتبه ۲۵ هزار منطقه۲ و تراز ۷۳۴۵ امکان قبولی پزشکی تعهدی بوشهر رو دارم؟؟؟محل تولدم اونجاست???

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سام برای رشته پزشکی شانستون کمه ولی برای رشته های پیراپزشکی تعهدی شانس قبولی دارید

    2. Avatar photo Ali گفت:

      سلام یعنی هیچ امیدی به پزشکی نیست دیگه؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

        سلام دوست عزیز
        خیر
        مگر این که بعد لیسانس برید کنکور لیسانس به پزشکی بدهید.

  7. Avatar photo Sana گفت:

    سلام خسته نباشید
    با ۵۲۰۰ منطقه۲ و ۱۱۷۰۰کشور امکان قبولی پزشکی ازاد خودگردان ارومیه یا دارو پردیس ارومیه هست؟بومی ارومیه هستم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر شانس پذیرش خیلی زیادی برای رشته مدنظرتون ندارید

  8. Avatar photo اسما گفت:

    سلام با رتبه ۷۰۰۰ منطقه دو و۱۵۸۰۶ کشوری بومی ارومیه میشه پزشکی ازاد ارومیه تمام وقت قبول شد؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شانستون کمه

  9. Avatar photo آوا گفت:

    سلام وقت بخیر
    با رتبه 15 هزار سهمیه 5 درصد در منطقه 1 امکان قبولی در رشته های پیراپزشکی مثل هوشبری ، اتاق عمل ، بهداشت عمومی و… در دانشگاه ازاد و ظرفیت مازاد وجود دارد ؟ حتی شده شهر های کوچک و شهرستان ها

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هیچ شانسی برای قبولی در این رشته ها ندارید

    2. Avatar photo راضیه گفت:

      سلام آیا امکان داره توی ی استانی واسه پزشکی تعهدی با تراز بالای ۷۰۰۰ هزار پذیرش کنن؟؟
      یا اینکه فقط باید تراز بالای ۸۵۰۰ باشد؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

        با عرض سلام خدمت شما.
        متاسفانه خیر.

  10. Avatar photo اسما گفت:

    سلام با رتبه ۷۰۰۰ منطقه دو و۱۵۸۰۶کشوری بومی ارومیه میشه پزشکی ازاد تمام وقت ارومیه قبول شد؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      یه مقدار شانس پاینی برای قبولی دارید

  11. Avatar photo اسما گفت:

    سلام با رتبه ۷۰۰۰ منطقه دو و۱۵۸۰۶ کشوری میشه پزشکی ازاد ارومیه تمام وقت قبول شد ؟خودمم ساکن ارومیه هستم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای دانشگاه ازاد رشته پزشکی شانستون کمه ولی برای تعهدیا شانس دارید

  12. Avatar photo اسما گفت:

    سلام با رتبه ۷۰۰۰ منطقه دو و ۱۵۸۰۶کشوری بومی شهر ارومیه میشه پزشکی ازاد تمام وقت ارومیه قبول شد

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام شانس پذیرش پزشکی رو 50 درصد دارید

      1. Avatar photo هانیه گفت:

        سلام باحدود چه رتبه ای میشه از دانشگاه پزشکی آزاد اردبیل قبول شد؟من خودم منطقه ۳ هستم

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          دانشگاه آزاد با تراز پذیرش دارد معمولا رشته های پیراپزشکی در دانشگاه ازاد با تراز بالای 6500 پذیرش دارد

  13. Avatar photo نگین گفت:

    سلام
    رتبه کشوری15350 ورتبه6750منطقه2 و رتبه 13
    56 سهمیه5درصدهستم/شانس قبولی پزشکی یادارو پردیس رودارم؟ احتمال کم یازیاد؟
    تشکر

  14. Avatar photo اسما گفت:

    سلام با رتبه ۷۰۰۰ منطقه دو و۱۵۸۰۶کشوری از ارومیه میشه پزشکی ازاد تمام وقت ارومیه قبول شد؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر امکان قبولی خیلی بالایی برای شما در این رشته وجود ندارد

  15. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام با رتبه ۳۴۰۰ منطقه ۱ میتونم پزشکی تعهدی تبریز بیارم؟
    بومی آ.ش هستم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      احتمال قبولی خواهید داشت

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
  • رشته اپتومتری بدون کنکور

    رشته اپتومتری دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

    بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از شرایط پذیرش رشته اپتومتری دانشگاه آزاد بدون کنکور هستند. رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد، در سال‌های اخیر داوطلبان زیادی را جذب نموده است که با توجه به آن داوطلبان می توانند...
تماس با مشاور