ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل پردیس خودگردان ۱۴۰۳

رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته ها در کنکور سراسری چندین دهه گذشته بوده است. این نکته را در نظر داشته باشید داوطلبان زیادی هستند که در ذهن خود رویای قبولی در رشته های پزشکی را مرور می کنند و در تلاش هستند تا بتوانند در یکی از رشته های پزشکی قبول شوند. شایان ذکر است بدانید یکی از رشته های محبوب گروه پزشکی، رشته بینایی سنجی است. توجه داشته باشید در سال گذشته حدود ۱۵۰ دانشجو در نیمسال اول و نیمسال دوم توسط دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در رشته بینایی سنجی جذب شدند . در نتیجه می‌توان به این استنباط رسید شما هم می‌توانید به سادگی گامی بزرگ برای قبول شدن و کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل پردیس خودگردان بردارید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم در این مقاله تصمیم داریم اطلاعات کاملی را در مورد آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در منطقه 1، منطقه ۲ و منطقه ۳ در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل برای قبول شدن در این رشته تلاش کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که استفاده از مشاوره تحصیلی ایران تحصیل هم می تواند به شما برای رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل پردیس خودگردان کمک شایانی کند، زیرا مشاوران ایران تحصیل رتبه های تک رقمی سال های گذشته کنکور بوده اند به همین دلیل میتوانند مسیر را برای قبول شدن شما هموار کنند. در نهایت اگر قصد دارید اطلاعات دقیق نسبت به موارد ذکر شده به دست بیاورید پیشنهاد کنید تا پایان این مقاله با ما در وبسایت ایران تحصیل همراه باشید.

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل

 

اطلاعیه

شهریه رشته بینایی سنجی در دانشگاه پردیس خودگردان برای هر نیم سال بین 4 الی 6 میلیون می باشد.

میزان رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل

کسب رتبه قبولی در رشته بینایی سنجی پردیس کار راحتی نمی‌باشد. یکی از اشتباهاتی که داوطلبان به هنگام انتخاب رشته دارند، به موضوع انتخاب های اشتباه در این زمان باز می‌گردد. به عنوان مثال ، بعضی از داوطلبان ممکن است بدون توجه به کارنامه قبولی رشته بینایی در سال های گذشته و یا عدم در نظر گرفتن تراز و رتبه خود دست به انتخاب بزنند.

تراز داوطلبانی که موفق به کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل می‌شوند، تا حدودی برای تمامی داوطلبان یکسان می‌باشد. به همین دلیل برای مقایسه درصدهای خود با این کارنامه‌ها، می توانید میزان فاصله خود را با این داوطلبان مقایسه نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که درصدهایی مندرج در این کارنامه‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم نمود، درصدهای تقریبی و حدودی می‌باشند.

دانشگاه‌هایی همانند دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه تهران ، دانشگاه زاهدان  و… از جمله دانشگاه‌هایی است داوطلبان متقاضی ورود به رشته بینایی سنجی را که موفق به کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل شده اند، ثبت نام و پذیرش می نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دانشگاه‌های پردیس بین الملل ، تنها محدود به رشته‌های گروه آزمایشی تجربی و علوم ریاضی می‌باشد.

چگونه رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل را کسب کنیم

برای مطالعه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

رتبه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس در چند کارنامه

کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس تعداد درصدهای لازم در هر رشته را با توجه به همین کارنامه قابل مشاهده و دریافت خواهد بود. در ادامه به ارائه این کارنامه‌ها به همراه لیست رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل خواهیم پرداخت. اما برای اطلاع دقیق بهتر است این درصدها و ترازها را به صورت واقعی مقایسه نمایید.

آنچه در کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس قابل ملاحظه می‌باشد، علاوه بر آگاهی از میزان درصدهای هر درس به صورت تخصصی ، از تأثیر سهمیه‌ها در هر منطقه آگاه می‌شوید. و به همین دلیل می‌توانید به راحتی برای محاسبه اقدام نمایید. داوطلبان می‌توانند به صورت دقیق برنامه‌ریزی نموده و از منبع دقیق برای مطالعه آگاه گردند.

میانگین شهریه رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید میانگین شهریه رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان بر اساس رشته متفاوت می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید شهریه رشته بینایی سنجی در کمترین سطح قرار دارد. طبق جدول زیر که به سال قبل تعلق دارد هزینه تحصیل در رشته بینایی سنجی دانشگاه پردیس خودگردان برای هر نیمسال حدود به 4 الی 6 میلیون است.

 

میانگین شهریه رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان
نام رشته میزان شهریه
پزشکی 14 الی 16 میلیون تومان

(یک نیمسال تحصیلی)

دندان پزشکی 14 الی 18 میلیون تومان

(یک نیمسال تحصیلی)

داروسازی 4 الی 6 میلیون تومان

(یک نیمسال تحصیلی)

پرستاری ، فیزیوتراپی ، اتاق عمل ، مامایی ، بینایی سنجی ، هوشبری ، کار درمانی و … 4 الی 6 میلیون تومان

(یک نیمسال تحصیلی)

 

برای آشنایی با رتبه قبولی بینایی سنجی روی لینک کلیک کنید.

جدول کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم آخرین رتبه های قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در منطقه 1، منطقه 2 و منطقه 3 را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه مسیر با ما همراه باشید.

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در منطقه 1
ادبیات فارسی 67 66 62
عربی 59 31 62
معارف 87 68 67
زبان 66 62 31
زمین شناسی 0 0 0
ریاضیات 43 57 39
زیست شناسی 51 52 56
فیزیک 30 28 34
شیمی 37 41 41
رتبه در منطقه 1 2794 2864 3176
رتبه کشوری 8874 9113 10138
شهر محل سکونت تبریز شیراز مشهد

 

جهت کسب اطلاعات در مورد آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در منطقه 2
ادبیات فارسی 60 38 70
عربی 34 39 92
معارف 91 63 46
زبان 56 66 71
زمین شناسی 4 0 0
ریاضیات 47 53 46
زیست شناسی 47 64 51
فیزیک 49 22 46
شیمی 37 44 25
رتبه در منطقه 2 4163 4545 4704
رتبه کشوری 8744 9569 9899
شهر محل سکونت اسلامشهر قزوین نمین

 

برای دستابی به پاسخ،سوال چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟ بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بین الملل شهید بهشتی در منطقه 3
ادبیات فارسی 51 43 42
عربی 48 40 40
معارف 90 72 71
زبان 40 27 11
زمین شناسی 0 0 0
ریاضیات 49 42 42
زیست شناسی 55 54 46
فیزیک 34 59 40
شیمی 31 33 49
رتبه در منطقه 3 2082 2366 2943
رتبه کشوری 10483 11781 14249
شهر محل سکونت الشتر مریوان کوهدشت

شرایط ثبت نام در دانشگاه های پردیس خودگردان

همانطور که می دانید برای ثبت‌نام در دانشگاه پردیس خودگردان باید دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی باشید زیرا در صورت نداشتن شرایط که از طریق سازمان سنجش اعلام شده است نمیتوانید در این دانشگاه ثبت نام کنید. لازم به ذکر است بدانید اگر اطلاعات کاملی نسبت به شرایط عمومی و شرایط اختصاصی در اختیار ندارید پیشنهاد می کنم در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه های پردیس خودگردان

در گام اول به سراغ شرایط عمومی میرویم. برای اینکه بتواند در دانشگاه پردیس خودگردان ثبت نام کنید باید به دین اسلام و یکی از ادیان الهی که توسط قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تایید شده است اعتقاد داشته باشد. از سوی دیگر پیروی از قوانین و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از شرایط مهم برای ثبت نام در دانشگاه پردیس خودگردان است. این نکته را هم در نظر داشته باشید در صورت داشتن سابقه عضویت در گروه ها و سازمان های غیر قانونی امکان ثبت نام برای شما وجود نخواهد داشت. البته بیشتر داوطلبان این شرایط را دارند و از این نظر با مشکل مواجه نمی شوند زیرا اگر داوطلبی این شرایط را نداشته باشد اصلا در ایران زندگی نمیکند و به سراغ دانشگاه های خارج از ایران می رود.

برای اطلاع از دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه های پردیس خودگردان

در این بخش قصد داریم اطلاعاتی را در مورد شرایط اختصاصی برای ثبت نام در دانشگاه پردیس در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است بدانید یکی از شرایط اختصاصی بین خانم ها و آقایان متفاوت است. توجه داشته باشید آقایانی که دارای سن بالای 18 سال می باشند نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشند. در واقع داشتن معافیت (معافیت تحصیلی، معافیت موقت، معافیت دائم یا کارت پایان خدمت) برای ثبت نام الزامی است. از سوی دیگر داشتن سال دوازدهم نظام جدید، مدرک کاردانی، دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا گواهی فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی هم یکی از شرایط اختصاصی برای ثبت نام در این دانشگاه به شمار می رود. این نکته را هم در نظر داشته باشید پذیرش در دانشگاه های پردیس خودگردان بر اساس معدل کتبی دیپلم برای رشته های نظری و برای سایر رشته ها بر اساس معدل کل می باشد.

بهترین روش برای کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل

 

برای اطلاع از درصدهای قبولی داروسازی آزاد روی لینک کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه پردیس خودگردان

هر داوطلب برای اینکه بتواند در دانشگاه پردیس خودگردان ثبت نام کنند باید مدارک مورد نیاز را در سایت آپلود نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید مدارکی همچون (اسکن عکس سه در چهار، مدارک شناسایی، مدارک مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات درج شده در مدرک دیپلم، اطلاعات مربوط به محل زندگی، اطلاعات تماس و مدارک مربوط به سهمیه و امتیاز ها) مدارکی هستند که باید در سایت سنجش بارگذاری شود.

مشاوره کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل

برای کسب رتبه قبولی رشته بینایی سنجی دانشگاه پردیس ابتدا لازم است با یک متخصص در رابطه با آشنایی با مباحث مهم ، منابع معتبر و مورد نیاز ، و همچنین اطلاع از بهترین روش های مطالعه برای کنکور ، می توانید موفق به پذیرش در این دانشگاه ها شوید. کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس ، در سال های مختلف متفاوت می باشد. همچنین با توجه به تعداد ظرفیت های مشخص دانشگاه ها، این میزان رتبه در تغییر است.

میزان شهریه دانشگاه های پردیس بین الملل ، همانند دانشگاه های آزاد و شبانه از جمله موارد بسیار مهمی است که لازم است نسبت به آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. یک دانش آموز خوب ، می تواند با استفاده از تمامی موارد مذکور ، به راحتی در لیست رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل قرار گیرید. میزان ساعات مطالعه کنکور می تواند عامل بسیار مهمی در کنار سایر عوامل برای قبولی افراد باشد.

برای کسب اطلاع دقیق از رتبه قبولی  رشته بینایی سنجی دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین درصدهای لازم در سهمیه های مختلف با استفاده از کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی پردیس می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ایران تحصیل با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار داوطلبان قرار می دهند، می توانند راهنمای خوبی برای قبولی داوطلبان باشند.

 

اخبار پیرامون رشته بینایی سنجی

دانشگاه علوم پزشکی یزد به دانشجویان پردیس خودگردان وام می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اعلام کرده است دانشجویان متقاضی وام شهریه می توانند درخواست خود را ارائه کنند.

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی اعلام شد و شما میتوانید با ورود به وب سایت رسمی دانشگاه پردیس خودگردان از میزان شهریه رشته خود در این دانشگاه مطلع شوید.

خلاصه مطلب

برای این که بتوانید در رشته بینایی سنجی تحصیل کنید باید در گام اول در سایت سنجش ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید برای ثبت نام در سایت سنجش باید شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشید. این نکته را هم در نظر بگیرید به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه پردیس خودگردان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مدارکی همچون اسکن عکس سه در چهار، مدارک شناسایی، مدارک مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات درج شده در مدرک دیپلم، اطلاعات مربوط به محل زندگی، اطلاعات تماس و مدارک مربوط به سهمیه و امتیاز ها را به همراه داشته باشید تا بتوانید آنها را اسکن کنید و در سایت آپلود نمایید. یکی از بهترین روش ها برای کسب رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل استفاده از مشاورین ایران تحصیل است. زیرا مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل رتبه های برتر سال های گذشته رشته بینایی سنجی بوده اند در نتیجه می توانند مسیر موفقیت را به شما نشان دهند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم یکی دیگر از روش هایی که میتوان از طریق آن رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان را به دست آورد بررسی جدول کارنامه قبولی رشته بینایی سنجی است که در این مقاله این جدول در اختیار شما قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله می تواند به شما کمک کند بهترین شکل ممکن رتبه قبولی بینایی سنجی بین الملل را کسب کنید.

برای دانلود فایل pdf این مقاله بر روی لینک قرمز کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه میتوانیم در دانشگاه پردیس خودگردان ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در دانشگاه پردیس خودگردان هم با کنکور و هم بدون کنکور صورت میگیرد.

آیا امکان انتخاب رشته بینایی سنجی بدون کنکور وجود دارد؟

خیر، رشته بینایی سنجی در هیچ دانشگاهی بدون کنکور ارائه نمیشود.

میزان شهریه دانشگاه های پردیس بین الملل چقدر است؟

میزان شهریه دانشگاه های بین الملل برای رشته بینایی سنجی برای هر نیمسال 4 الی 6 میلیون تومان می باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)