ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی – آخرین اخبار تغییرات خدمت سربازی

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
جدیدترین تغییرات خدمت سربازی
جدیدترین تغییرات خدمت سربازی

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی عموما برای تمامی افرادی که می خواهند به خدمت سربازی اعزام شوند دائم این سوال را از خود می پرسند که باید چه مدت و چند ماه خدمت کنند و اگر دفترچه خود را پست کنند تغییراتی شامل حال آن ها می شود یا خیر؟

جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی ،  مشاوره تخصصی نظام وظیفه  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی به چه صورتی است؟

گروهی دیگر این سوال را از خود می پرسند که آیا شرایطی دارند که بتوانند کسری یا معافیت سربازی خدمت بگیرند یا اگر بخواهند اینکار را کنند چه مقدار به آن ها تعلق می گیرد و یا این که آیا موقع گرفتن کسری خدمت به هر نحوی تغییراتی برای آن ها اعمال می شود یا خیر؟

چون بوده اند افرادی که قصد اعزام به خدمت را داشته اند و شنیده اند که خدمت از بیست و یک ماه به بیست و چهار ماه تغییر پیدا کرده است و یا گفته اند دیگر کسری خدمت به هیچ فردی داده نمی شود و یا گروهی دیگر بوده اند که با قوانین بهتر موفق به دریافت آن شده اند ولی این افراد نتوانسته اند و یا پشیمان شده اند . به همین خاطر همیشه نگران ارسال دفترچه هستند و مدام آخرین و جدیدترین تغییرات خدمت سربازی را چک می کنند و برای آن حتی خواب های آشفته می بینند . برخی افراد فکر می کنند تا نیت اعزام به خدمت را داشته باشند به سرعت همه چیز تغییر خواهد کرد و دیگر شرایط باب میل آن ها نخواهد بود و باید خدمت سختی را انجام بدهند.

اولین کاری که یک جوان انجام می دهد باید سن مشمولیت خود را بداند. یعنی بداند از چه زمان وارد مشمول شدن شده و اگر در حال تحصیل نباشد بایستی خودش را به خدمت سربازی معرفی کند. هر فرد ذکور از اولین ماهی که سن 18 سالش به اتمام می رسد تا پایان سن 50 مشمول تلقی می گردد و باید خودش را به خدمت سربازی معرفی کند.این قانون طبق نظام وظیفه منعقد شده است و تغییری نخواهد کرد ولی جزئیات انجام خدمت سربازی هرساله دست خوش تغییرات ریز و درشتی می شود. این خود موجب نگرانی مشمولین است.

 

جهت اطلاع از مناطق عملیاتی برای کسری خدمت نظام وظیفه کلیک کنید

 

آخرین اخبار تغییرات خدمت سربازی

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی که می توان اشاره کرد به این صورت است که در حال حاضر مدت زمان انجام خدمت سربازی برای مناطق غیرنظامی 21 ماه ،‌مناطق عملیاتی و درگیر با شرایط سخت 18 ماه خواهد بود و چنانچه فردی امریه سربازی بگیرد مدت زمان انجام خدمت سربازی اش 24 ماه خواهد بود و مدت خدمت سربازی در سال 97 به همین شکل می باشد.

یکی از مهم ترین و جدیدترین تغییرات خدمت سربازی ،‌ تغییرات قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگر می باشد.این سوال برای مشمولین وجود دارد که در سال 97 میزان کسری خدمتی که به آن ها تعلق می گیرد چقدر خواهد بود. برای کسب اطلاعات دقیق می توانید با مشاوران تخصصی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشمولین باید بدانند که در سال 97 هم دارای مهلت استفاده کردن از کسری خدمت تحت عنوان فرزندان ایثارگر خواهند بود و اگر در سال 96 اقدام به ثبت نام برای اخذ معافیت یا کسری خدمت ایثارگری ( کسر خدمت سربازی جبهه پدر ) نموده اند دیگر نیازی نخواهند داشت تا به نیروهای مسلح مراجعه کنند و می توانند برای اطلاع از ریز تغییرات و جدیدترین تغییرات خدمت سربازی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرند و دقیق ترین اطلاعات را کسب کنند.

آخرین اخبار تغییرات خدمت سربازی به نحوی بود که عده ای افراد تصور می کردنند تا پایان سال 96 می توانستند که از کسری خدمت ایثارگری استفاده کنند اما هرگز اینگونه نبوده است و به همین خاطر گاه به نیروهای مسلح مراجعه کرده و ازدحام شدیدی می نمایند،‌ در صورتی که این کار کاملا اشتباه است و شما تنها با گرفتن تماس با مشاوران ایران تحصیل می توانید دقیق ترین اطلاعات را کسب کنید.

 

کلیه مشمولانی که قصد پذیرش سپاه و استخدام در این ارگان را دارند روی لینک کنند

 

طرح خرید خدمت سربازی غایبین چگونه خواهد بود؟

از جمله جدیدترین تغییرات خدمت سربازی در سال 97 می توان به طرح جریمه غیبت سربازی اشاره کرد و عنوان کرد که در سال 97 شامل تغییراتی می شود که قرار بود تا پایان فروردین ماه 97 اعلام گردد. اما هنوز ابلاغ نشده است و به محض اعلام از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به نظام وظیفه نیز ابلاغ خواهد شد و مشمولین از تغییرات آن با خبر می گردند. به دلیل کافی نبودن اطلاع رسانی های دقیق تیم مشاوران تخصصی ایران تحصیل قادر خواهند بود تا اطلاعات دقیقی از ریز جدیدترین تغییرات خدمت سربازی در اختیار مشمولین قرار بدهند؛‌تنها کافیست با مشاوران ما که در جدول انتهای صفحه شماره های آن درج شده است تماس حاصل نمایید.

در جدیدترین تغییرات خدمت سربازی گفته شده که به غایبین متأهل تخفیفاتی می دهند و چنانچه فرد مشمول دارای فرزند نیز باشد تخفیفات به ازای هر فرزند بیشتر نیز خواهد شد. قانون خرید خدمت مشمولان غایب تاکنون به این صورت خواهد بود که هر فردی که بیش از 8 سال غیبت دارد بسته به نوع مدرک تحصیلی اش با مبلغ مشخص شده می تواند جریمه را پرداخت کند و کارت پایان خدمت را دریافت نماید که قرار است در چند روز آینده مبالغ جریمه و تعرفه های جدید از سوی نظام وظیفه ابلاغ گردد که مشمولین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در پایین مقاله تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است،‌افرادی که تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستند از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد که گاهاً این تخفیفات تا اندازه 70%‌نیز می شود.

برای آشنایی با کسری خدمت کلیک کنید.

یکی دیگر از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی در سال 97 این است که گفته می شود از سربازان ،‌درجه داران و افسران قرار است در تأمین منابع انسانی و به کارگیری و آموزش فنی و حرفه ای و به عبارتی طرح سرباز تکنسین استفاده هایی گردد که هر فردی که به خدمت سربازی اعزام می شود بعد از گذراندن دوره آموزش رزم مقدماتی بتواند از تخصص مورد علاقه خود استفاده کند ،‌ آموزش های لازم را ببیند و دست آخر در همان زمینه خدمت سربازی خود را انجام بدهد . این کار باعث می شود تا افراد هم بر اساس علاقه ای که دارند مشغول خدمت شوند و هم در پایان فنون و تخصص هایی را یاد بگیرند و در آینده آن ها کاملا به کار گرفته شود و در پایان خدمت ماحصل مثبتی را برایشان به همراه داشته باشد.

کانال اطلاع رسانی جدیدترین تغییرات خدمت سربازی
کانال اطلاع رسانی جدیدترین تغییرات خدمت سربازی
جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط :

انواع معافیت های سربازی

تمدید معافیت تحصیلی دانش آموزان

کفالت سربازی

معافیت پزشکی سربازی

جدیدترین تغییرات خدمت نظام وظیفه

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

شرایط خرید خدمت

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان

شرایط نظام وظیفه دکتری

معافیت فرزندان ایثارگر

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «جدیدترین تغییرات خدمت سربازی – آخرین اخبار تغییرات خدمت سربازی»

  1. Avatar photo حسین گفت:

    باسلام من در طرح خرید فروردين 98 با دو فرم تخفیف ثبتنام کردم ولی متاسفانه بخاطر فرمها زمان تلف شد و پرونده مرا باطل کردند حالامن چکار کنم حتی تمی توانم مبلغ بدون تخفيف را پرداخت کنم لطفا کمک کنید ون من تلفن ثابت ندارم آنهم از روستا.

    1. Avatar photo Parham گفت:

      بری دادگاه نظامی پیش قاضی کارهای تون انجام بدم ادامه خدمت بدید.

      1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

        منظورتون چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
  • خبر خوش سربازی

    خبر خوش سربازی + تصویب قانون جدید تسهیل خدمت 1403

    از آخرین خبر خوش سربازی متأهلین مطلع هستید؟ این روزها درباره سربازی خبر‌هایی تازه اعلام شده است که بسیاری از مشمولین از موثق بودن آن‌ مطمئن نیستند. از این‌ رو تصمیم گرفتیم در این مقاله از ایران تحصیل درباره این...
  • معافیت سربازی چشم

    معافیت سربازی چشم 1403 + مدارک و شرایط آیین نامه جدید

    معافیت سربازی چشم از جمله معافیت‌هایی است که در صورت داشتن شرایط اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه به مشمولین اعطا می‌شود. برخی از بیماری‌های چشم بسته به درجه حاد بودن می‌توانند منجر به معافیت پزشکی چشم دائم یا...
  • خرید خدمت سربازی

    خرید خدمت سربازی 1403 + خبر فوری تصویب قانون جدید نظام وظیفه

    افرادی که به دلیل شرایط خاص خود، تصمیم به خرید خدمت سربازی و عدم حضور در خدمت سربازی دارند، می‌توانند طبق مقررات خرید خدمت نظام وظیفه، مراحل مربوط به خرید خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده و پس از...
تماس با مشاور