ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معافیت فرزندان ایثارگر – آخرین اخبار کسری خدمت ایثارگران

معافیت فرزندان ایثارگر | شرایط معافیت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معافیت فرزندان ایثارگر طبق قانون ستاد کل نیروهای مسلح در پی دستور العمل معافیت فرزندان ایثارگر اطلاعیه ای را برای اجرا به شرح زیر ابلاغ کرد که در آن فرزندان ایثارگر می توانند از کسری خدمت نظام وظیفه  بهره مند شده و یا معاف گردند. معافیت فرزندان ایثارگر طبق قانون ستاد کل نیروهای مسلح در پی دستور العمل معافیت فرزندان ایثارگر اطلاعیه ای را برای اجرا به شرح زیر ابلاغ کرد که در آن فرزندان ایثارگر می توانند از کسری خدمت نظام وظیفه  بهره مند شده و یا معاف گردند.

با توجه به صحبت هایی که سردار کمالی داشته اند،‌ در اجرایی شدن بند «د» ماده 88 قانون پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و توافق صورت گرفته بین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مجلس شورای اسلامی، طبق قانون و در طول زمان پنج ساله گفته شده بایستی در هر سال حداکثر تعداد 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگر که بیشترین میزان درصد جانبازی، آزادگی و یا رزمندگی را دارا می باشند و یا به عبارتی مجموع امتیاز شرایط جانبازی،‌آزادگی و رزمندگی را دارند بنابر آیین نامه و ضوابط تعیین شده از معافیت و کسری خدمت سربازی بهره مند گردند.

برای ثبت نام و استفاده از این طرح می بایست به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرد و با توجه به مدارک خواسته شده ثبت نام اولیه صورت گردد تا بتوان از این طرح استفاده نمود.

بر اساس قانون مطروحه آن دسته از فرزندان ایثارگری که این طرح شامل حالشان بشود به ازای یک ماه حضور در جبهه و یا به هر میزان درصد جانبازی و یا هر ماه اسارت، یک ماه از خدمت سربازی او کسر خواهد شد. چنانچه فردی میزان امتیازاتش به 24 برسد و نام او جزء 20 هزار نفر اول باشد می تواند کارت معافیت را دریافت نماید ولی اگر به هر دلیلی طی مدت پنج سال مطرح شده به خدمت سربازی فراخوانده بشود بایستی برای طی نمودن دوره رزم مقدماتی یا همان دوره آموزشی خود را معرفی نماید.

برای ثبت نام معافیت فرزندان ایثارگر در مراکز پلیس+10 چه مدارکی لازم است؟

شما می توانید برای اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود و دریافت مشاوره سربازی با شماره زیر تماس بگیرید:
تماس با ایران تحصیل فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار و قوانین معافیت فرزندان ایثارگر می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب حتی در زمان تعطیلات امکان پذیر می باشد.

آیا مشمولین غایب می توانند در طرح معافیت فرزندان ایثارگر شرکت نمایند؟

لازم به ذکر است این طرح به هیچ وجه برای مشمولین غایب قابل استفاده نخواهد بود و این دسته از افراد نمی توانند در طرح معافیت فرزندان ایثارگر شرکت نمایند.

اولویت استفاده از طرح معافیت کسری خدمت ایثارگری شامل چه افرادی خواهد بود؟

کلیه افراد و مشمولینی که طبق امتیازات گفته شده در بالاتری حد باشند از این طرح می توانند بهره مند گردد و از کسری خدمت فرزندان ایثارگر را دریافت و یا معاف شوند.

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

آیا تنها بایستی فرد ایثارگر یا جانباز و یا رزمنده برای ثبت نام معافیت فرزندان ایثارگران در این طرح اقدام نماید ؟

ثبت نام در این طرح می تواند توسط یکی ازاعضای خانواده صورت بپذیرد و مهمترین کار شرکت در این طرح و مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +10 می باشد. اما نکته ای که قابل ملاحظه است این می باشد که افراد باید با اطلاع دقیق از مدارک خواسته شده، نحوه و جمع بندی امتیازات خود را محاسبه کرده و از مقدار امتیاز خود باخبر باشند تا در صورت اعلام اولویت بندی 20 هزار نفر اول ببینند که در این طرح قرار گرفته اند یا خیر و این طرح شامل حالشان می شود که در این خصوص مشاوران ما می توانند راهنمایی دقیق و حساب شده ای را به این دسته عزیزان نمایند تا با دید کامل و روشن در طرح معافیت فرزندان ایثارگر شرکت نمایند.

شرط اصلی قرار گیری در طرح 20 هزار نفری معافیت فرزندان ایثارگر تنها بسته به میزان امتیازات بوده و اولویت بندی بر این اساس خواهد بود. به همین علت کلیه مشمولینی که طی یک سال آینده به خدمت سربازی فراخوانده خواهند شد و همچنین افرادی که در حال حاضر مشغول خدمت سربازی می باشند نیز می توانند جزء 20 هزار نفر نخست فراخوانده شده این طرح باشند.

در طرح معافیت فرزندان ایثارگر که طبق قانون، به ازای یک ماه حضور در جبهه و یا به هر میزان درصد جانبازی و یا هر ماه اسارت، یک ماه از خدمت سربازی فرزند کسر خواهد شد، این سوال مطرح می شود که آیا فرزند خوانده ها اعم از پدرخوانده یا مادرخوانده می تواند کسری خدمت دریافت کند یا معاف شود؟ برای پاسخ به این سوال می توانید با شماره تلفن 9099075307 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید و از جزئیات طرح معافیت فرزندان ایثارگر باخبر شوید. مشاوران ایران تحصیل از 8 صبح تا 1 شب پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

افرادی که دارای دیگر کسری خدمت باشند و یا از آن استفاده کرده باشند در صورتی که این افراد از طرح معافیت فرزندان ایثارگر بهره مند شوند، می توانند از کسری خدمت فرزندان ایثارگر استفاده کرده و تمامی کسری خدمت ها با یکدیگر جمع شده و قابل محاسبه است.

برای محاسبه دقیق مقدار کسری و امتیاز خود از طریق طرح معافیت فرزندان ایثارگر با شماره تلفن 9099075307 ( استان تهران) تماس گرفته و از مقدار کسری خدمتی که به شما تعلق خواهد گرفت با خبر بشوید.

برای شروع و اقدام به شرکت در طرح معافیت فرزندان ایثارگر اولین کاری که باید کنید دانستن مدارک و تکمیل آن و مراجعه به دفاتر پلیس +10 می باشد. سپس می توانید از سایت ایران تحصیل اخبار مرتبط با کسری و معافیت فرزندان ایثارگر دنبال نموده و یا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا از جزئیات و تاریخ دقیق لیست 20 هزار نفر اول و اولویت بندی ها با خبر شوید.

اولویت استفاده از طرح معافیت فرزندان ایثارگر با آن افرادی می باشد که در حال حاضر مشغول گذراندن خدمت سربازی هستند.همچنین در جایگاه بعدی افرادی که برگ اعزام به خدمت را پرکرده اند از اولویت بعدی می باشند و به محض اعلام امتیازات و اولویت بندی این افراد می توانند برای گرفتن کسری خدمت یا معافیت اقدام نمایند.

3.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

34 دیدگاه دربارهٔ «معافیت فرزندان ایثارگر – آخرین اخبار کسری خدمت ایثارگران»

  1. Avatar photo Vahid eyvazi گفت:

    سلام
    من ۴ سال غیبت دارم و پدرم ۳۶ ماه ایثارگری دارد ایا مشمول کسری میشوم ؟؟و ایا فقط کسری برای یک فرزند می باشد

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ابتدا شامل فرزند بزرگتر و بعد شامل فرزند کوچک تر می گردد

  2. Avatar photo صادق گفت:

    سلام من بابام ۱۵ درصد جانبازی و ۱۰ ماه جبهه داره ایا معافیت شامل من نمیشه طبق قانون جدید؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید جمع امتیازات پدر به 30 برسد تا یک فرزند معاف گردد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تمدید معافیت تحصیلی

    تمدید معافیت تحصیلی + ورود به سایت صدور

    قوانین جدید مربوط به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان اعلام شد. پس از پایان سن 18 سالگی، تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی می شوند و می بایست برای انجام وظیفه خود هر چه سریع تر اقدام کنند؛ در غیر این صورت...
  • قوانین جدید معافیت سربازی

    قوانین جدید معافیت سربازی در سال 1403

    با اطلاع از قوانین جدید معافیت سربازی، می توانید برای دریافت انواع معافیت ها اقدام کنید. سربازی برای کلیه مردان بالای 18 سال اجباری است و از آنجایی که بسیاری ممکن است مشمول دریافت معافیت باشند، یک سری قونین برای...
  • قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگر

    کسری خدمت فرزندان ایثارگر 1403 + شرایط جدید و مدارک لازم

    کسری خدمت ایثارگران یکی دیگر از انواع کسری خدمتی است که مشمولان خدمت نظام وظیفه می‌توانند از آن بهره ببرند. البته در این میان، اطلاع از مدارک لازم، مدت کسری ایثارگری و شرایط مورد نیاز برای دریافت نیز برای کسری...
  • معافیت کفالت اعتیاد پدر

    معافیت کفالت اعتیاد پدر 1403 + شرایط، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت اعتیاد پدر برای آن دست از مشمولانی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها به خاطر اعتیاد، توانایی سرپرستی خانواده را ندارد. متاسفانه با رواج اعتیاد در بسیاری از افراد، ممکن است خیلی از آنها نتوانند به اندازه...
تماس با مشاور