ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس فقهی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس فقهی

ثبت نام مدارس فقهی

 

ثبت نام مدارس فقهی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شد. شرایط ورود به مدارس فقهی به صورت عمومی و اختصاصی متفاوت می باشد. به همین دلیل برای ادامه تحصیل در این مدارس حتما لازم است که از شرایط موجود آگاه یابید و پس از آن نسبت به ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس فقهی اقدام نمایید. آنچه در این مقاله از سایت ایران تحصیل برای شما تدارک دیده ایم موارد مختلفی در رابطه با ثبت نام مدارس فقهی می باشد.

ثبت نام مدارس فقهی و آزمون  در ماه های گذشته در 7 شهر غیر از قم برگزار گردید. رقابت سنگین این مدارس تنها واجدین شرایط و همچنین دانش آموزانی را که موفق به کسب نمره و تراز لازم در این ازمون شده اند را جذب نموده است. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با نحوه  ثبت نام مدارس فقهی اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

 

شرایط ثبت نام مدارس فقهی چیست؟

چگونه می توانم نسبت به ثبت نام اقدام نمایم؟

روش های سنجش مدرسه فقهی امام کاظم چگونه است؟

آدرس دقیق سامانه ثبت نام مدارس غیر حضوری چیست؟

مزایای دانشگاه رضوی در چیست ؟

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام مدارس فقهی و سامانه ثبت نام مدارس فقهی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام مدارس فقهی 

ثبت نام در مدارس فقهی در مدارس مختلفی را شامل می باشد و آنچه ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه نماییم، به صورت اختصاصی در رابطه با مدارس فقهی امام کاظم می باشد که به صورت الکترونیکی امکان پذیر است و نحوه ثبت نام و همچنین شرایط آن از جمله موارد مورد نیاز برای داوطلبان می است که مایل به ثبت نام و ادامه تحصیل در این مدارس می باشند.

همانطور که ذکر گردید، ثبت نام مدارس فقهی امام کاظم به صورت اینترنتی قابل انجام می باشد. برای انجام ثبت نام لازم است به سامانه ثبت نام مدارس فقهی به نشانی www.hosoon.ir مراجعه نمایید. پس از مراجعه به سامانه مذکور لازم است بر روی فرم ثبت نام کلیک نموده و کلیه اطلاعات شخصی و همچنین تحصیلی خود را وارد نمایید.

زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس فقهی  از نیمه اول اسفند ماه آغاز و تا نیمه دوم فروردین ماه ادامه خواهد داشت. با توجه به آدرس تعیین شده و قرار دادن سامانه ثبت نام مدارس فقهی برای کلیه متقاضیان، بدیهی است که به ثبت نامی های غیر از سامانه مذکور تریب اثر داده نخواهد شد و چنانچه داوطلبی در هر سامانه دیگری اطلاعات خود را وارد نماید، مسئولیت آن متوچه شخص داوطلب خواهد بود.

جهت انجام ثبت نام حتما لازم است که هزینه ای را به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید. همچنین بارگذاری برخی از مدارک همانند کارت ملی داوطلب و همچنین عکس پرسنلی تنها با فرمت تعیین شده امکان پذیر است. عکس بارگذاری شده به هیچ عنوان نباید دارای مهر، منگنه و یا… باشد. همچنین حتما لازم است که مربوط به سال جاری داوطلب باشد.

 

 

 

 

 

ثبت نام مدارس فقهی به صورت الکترونیک و برای داوطلبان واجد شرایط در چندین نوع ثبت نام امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس فقهی

 

شرایط ثبت نام مدارس فقهی 98 - 99

شرایط ثبت نام مدارس فقهی 

 

همانطور که می دانید برای ثبت نام همیشه شرایطی برای متقاضیان در نظر گرفته می شود که مطابق با آن می توانند نسبت به ثبت نام و پذیرش اقدام نمایند. به عنوان مثال یکی از شرایط در نظر گرفته شده دارا بودن و اتمام پایه ششم حوزه برای شرکت کنندگان می باشد. همچنین داوطلبانی که در طرح سفیران هدایت شرکت نموده اند نیز حتما لازم است در پایه هفتم و اتمام مکاسبه باشند.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام مدارس فقهی در پایه های 8، 9 و 10 می باشند . حتما لازم است تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه قبل را با موفقیت به اتمام رسانده باشند . پس از آن نسیبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به انیکه نقش فارغ التحصیلان این مدارس در بهبود معنویت و افزایش آن بسیار تاثیر گذار می باشد، لذا برخورداری از سلامت اخلاقی بسیار ضروری می باشد.برای ثبت نام دانشگاه رضوی می توانید با مشاوره تحصیلی ایران تحصیل در تماس باشید .

آن دسته از داوطلبانی که در این مدارس پذیرفته می شوند، یکسال تعهد مبنی بر مقررات آموزشی و انضباطی خواهند داشت و همچنین التزام به تمامی قوانین مدرسه نیز از جمله الزامات در این مورد خواهد بود. در رابطه با اتمام دوره نیز صلاحدید مدرسه طلاب در این مورد تعیین کننده خواهد بود و به همین دلیل چنانچه مدرسه مورد نظر اجازه اتمام آن را بدهد، می توانند دوره مورد نظر را به اتمام برسانند.

 

 

برای اطلاع دقیق از رتبه قبولی در دانشگاه شریعتی تهران کلیک کنید.

 

 

روش های سنجش مدرسه فقه امام کاظم

داوطلبانی که مایل به ثبت نام مدارس فقهی می باشند، لازم است به هنگام ثبت نام روش سنجش را انتخاب نمایند. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام این مدرسه امکان انتخاب در روش برای داوطلبان وجود خواهد داشت. بنابراین به هنگام ثبت نام می توانید روش های مورد نظر خود را که حتی می تواند شامل چندین روش باشد انتخاب نمایید.

روش های سنجش که در ثبت نام مدارس فقهی می باشد شامل : ارائه پژوهش و مقاله ، ارائه تدریس، ارائه مدارک کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌ها و همایش‌های معتبر علمی ، ارائه مدارک کسب رتبه‌های برتر در المپیادها یا آزمون‌های معتبر حوزوی یا غیر حوزوی، ارائه معرفی نامه از مرکز امور نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه‌های علمیه و شرکت در آزمون بر خط (آنلاین) می باشد.

هر یک از این روش ها نیز به نوبه خود شراطی دارند که داوطلبان به هنگام انتخاب لازم است از آن مطلع باشند. به عنوان مثال موضوع انتخابی برای مقاله ارسالی آزاد نمی باشد و حتما لازم است در موضوعی باشد که داوطلبان به هنگام ثبت نام انجام می دهند باشند. مقاله مورد نظر باید حتما مسئله محور باشد و کاملا بتوان با استفاده از مقاله نگارش شده به پاسخ در آن زمینه دست یافتند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

 

 

سامانه ثبت نام مدارس فقهی

 

سامانه ثبت نام مدارس فقهی

سامانه ثبت نام مدارس فقهی

 

سامانه ثبت نام مدارس فقهی فرم ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. با توجه به تفاوت هایی که در انجام و شرایط ثبت نام مدارس فقهی با سایر مدارس و همچنین ثبت نام های دیگر دارد، توصیه اکید این مدارس بر مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام می باشد. به همین دلیل هیچ گونه اشتباهی از جانب این مدارس برای داوطلبان پذیرفتنی نخواهد بود.

روش های سنجش که در سامانه ثبت نام مدارس فقهی امام کاظم ارائه شده است بسیار مهم می باشد زیرا سنجش داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام این مدارس بر همین اساس خواهد بود. لذا حتما قبل از انتخاب هر یک از روش های تعیین شده به صورت دقیق از تمامی جزئیات مورد نظر آگاه شوید و پس از آن نسبت به انجام ثبت نام اقام نمایید تا به هنگام گزینش دچار مشکل نگردید.

کلیه متقاضیان عزیز ثبت نام مدارس فقهی  می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به اطلاعات لازم در رابطه با نحوه و شرایط ثبت نام بپردازند. همچنین هر گونه سوال در رابطه با ورود و یا دریافت سامانه ثبت نام مدارس فقهی را دارند نیز می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصل به دست آورند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نماید.

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس فقهی چیست؟

مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان به صورت الکتروینک و با استفاده از سامانه در نظر گرفته شده برای ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. لذا کلیه داوطلبان جهت انجام ثبت ام لازم است مدارکی سامل : کپی تمام صفحات شناسنامه ، کپی کارت ملی، عکس، آخرین مدرک کلاسیک، وضعیت نظام وظیفه ، گوهی حفظ و یا نهج البلاغه، الزامی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند ارائه مداک فقو حتما لازم است در زمان مقرر صورت پذیرد.

چگونه می توان از زمان و مکان مصاحبه برای گزینش داوطلبان اطلاع یابم؟

پس از مشخص شدن نتایج ثبت نام و آزمون و کسب امتیاز لازم، به منظور احراز صلاحیت های عمومی، مصاحبه گزینشی و تحقیقات میدانی انجام خواهد گرفت. زمان و مکان مصاحبه داوطلبان از طریق مدیریت های استانی و یا سامانه معاونت آموزش اطلاع رسانی خواهد شد. پس از انجام مصاحبه، دارندگان بالاترین امتیاز بر اساس ظرفیت مدرسه مربوطه و تایید مدیریت استانی جهت شرکت در دوره های میثاق طلبگی و اختبار آموزشی به مدارس علمیه معرفی خواهد نمود.

چه سوالاتی به هنگام مصاحبه پرسیده می شود؟

آیا سوالات مدارس فقهی تنها مربوط به سوالات احکلام می باشند؟

ظرفیت پذیرش در این مدارس چه تعداد می باشد؟

چندبار در سال می توان نسبت به انجام ثبت نام در این مدارس اقدام نمود؟

آیا تکمیل ظرفیت برای این مدارس در نظر گرفته می شود؟

نحوه ی ثبت نام مدارس صالحین آبادان چگونه است ؟ 

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با نحوه ثبت نام و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ورود به مدارس فقهی چگونه است؟

شرایط ورود به مدارس فقهی به صورت عمومی و اختصاصی متفاوت می باشد که در مقاله کامل شرح داده شده است.

نحوه ثبت نام در مدارس فقهی چگونه است؟

به صورت اختصاصی در رابطه با مدارس فقهی امام کاظم می باشد که به صورت الکترونیکی امکان پذیر است.

مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس فقهی چیست؟

کپی تمام صفحات شناسنامه ، کپی کارت ملی، عکس، آخرین مدرک کلاسیک، وضعیت نظام وظیفه ،گوهی حفظ و یا نهج البلاغه، الزامی می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور