ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آذر ۱۴۰۰
ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای برای دانشجویان آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند برای ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای جهت ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای و استفاده از آن اقدامات لازم را انجام دهند. دقت داشته باشید که ثبت نام در سامانه samyad.tuv.ac.ir جهت دریافت آموزش های مجازی برای دانشجویان است و کلیه افراد دانشجو می توانند برای دریافت این آموزش های باکیفیت به سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فنی حرفه ای مراجعه کنند.

 

با توجه به اهمیت اطلاع و آشنایی با نحوه و چگونگی ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای به آدرس samyad.tuv.ac.ir بهتر است در اینجا از کمک مشاوری خبره و کاردان استفاده کنید. مشاوری که بتواند شما را با نحوه ثبت نام و ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای به خوبی آگاه کند. جهت سهولت ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای در سامانه samyad.tuv.ac.ir می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام تماس حاصل فرمایید تا راهنمای کامل ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای را از مشاوران تحصیلی دریافت کنید.

 

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام در سایت سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

هدف از راه اندازی سامانه سمیاد و ثبت نام دانشجویان در این سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای ارائه آموزش الکترونیکی به دانشجویان است

 

 

چرا دانشجویان باید برای ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای ثبت نام کنند؟

شاید از خود بپرسید که چرا دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای باید برای ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای اقدام کنند؟ اصلاً سامانه سمیاد چیست و به چه کاری می آید؟

باید عرض کنیم که همان طور که همه می دانیم شیوع گسترده ویروس کرونا موجب تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه فنی حرفه ای شده است.

اما این امر می تواند در آموزش دانشجویان وقفه ایجاد کند و کیفیت یادگیری آن ها را پایین بیاورد.

از این رو دانشگاه فنی حرفه ای اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام samyad.tuv.ac.ir کرده و امکان ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای را برای دانشجویان فراهم کرده است.

آموزی مجازی که با بهترین کیفیت خدمت دانشجویان عزیز مشغول به تحصیل در دانشگاه فنی حرفه ای ارائه می شود و دانشجویان به وسیله ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای می توانند از خدمات ارائه شده در آن استفاده کنند.

بدین ترتیب، ارائه کلیه خدمات آموزشی به صورت یکپارچه به دانشجویانی که ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای را انجام داده اند به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه دریافت شماره دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای چگونه است؟

آیا اطلاعی از نحوه ورود و ثبت نام در سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای یا همان سامانه samyad.tuv.ac.ir دارید؟

 در این بخش با ذکر راهنمای ثبت نام در این سامانه یعنی samyad.tuv.ac.ir در خدمت شما دوستان عزیز دانشجو هستیم.

امیدواریم با مطالعه این راهنمای جامع و کامل ثبت نام در سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای اطلاعات لازم را در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای یا همان samyad.tuv.ac.ir بدست آورید.

 

 

samyad.tuv.ac.ir

samyad.tuv.ac.ir

 

. قدم اول برای ورود و ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای این است که آدرس سایت سمیاد یا همان samyad.tuv.ac.ir  را در مرورگر خود درج کنید و یا این که عبارت سامانه سمیاد را سرچ بزنید.

 

 

 

ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای

 

 

. در قدم بعدی برای ورود و ثبت نام در سامانه samyad.tuv.ac.ir انتخاب اولین گزینه به نمایش درآمده یعنی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای است.

. با انتخاب گزینه سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای می توانید نقشه ایران را پیش روی خود مشاهده بفرمایید.

نقشه ای که باید از روی آن برای انتخاب شهر محل تحصیل خود اقدام کنید.

 

 

سامانه سمیاد

 

 

. پس از انتخاب شهر محل تحصیل نوبت به ورود به سامانه samyad.tuv.ac.ir می رسد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای وارد شوید باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که با درج رمز عبور و همین طور نام کاربری امکان ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای را پیدا می کنید.

 

 

سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

بعد از درج این دو مورد یعنی نام کاربری و رمز عبور می توانید با فشردن کلید ورود به سایت وارد سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای شوید.

پس از ورود به سامانه samyad.tuv.ac.ir نوبت به تغییر رمز در سامانه در زمان ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای می رسد.

در حقیقت، پس از وارد شدن به سامانه samyad.tuv.ac.ir الزاماً باید رمز عبور خود را تغییر دهید تا بدین ترتیب بتوانید ادامه فرآیند ثبت نام و ورود به سامانه را جلو بروید.

 

 

 

سمیاد فنی حرفه ای

 

 

. گام بعدی انتخاب گزینه ای تحت عنوان درس های من از منوی سمت راست سامانه samyad.tuv.ac.ir است.

با انتخاب این گزینه مهم می توانید لیست کلیه کلاس های ارائه شده خود را به طور کامل مشاهده بفرمایید.

 

 

فنی حرفه ای

 

 

. در قدم بعدی نوبت به انتخاب یکی از دروس ارائه شده از بین لیست درس های موجود در سامانه می رسد.

 

 

 

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

. با ورود به صفحه درس مورد نظر می توانید به راحتی از تکالیف اختصاص داده شده به هر کدام از درس ها و همین طور جزئیات برگزار کلاس های درسی هر یک از دروس مطلع شوید.

 

 

 

سامانه یادگیری الکترونیکی

 

 

دقت داشته باشید که برای انجام کلیه فعالیت های دانشگاهی از جمله پرداخت شهریه ثابت اختصاص داده شده به هر یک از ترم های تحصیلی و همین طور شهریه متغیر، ارزشیابی اساتید و همین طور انتخاب واحد در هر یک از ترم های تحصیلی الزاماً باید به سایت دیگری یعنی سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای مراجعه کرده و عملیات ذکر شده را در آن جا انجام دهید.

البته راه اندازی آموزش مجازی تنها به دانشگاه فنی حرفه ای اختصاص ندارد و دانشگاه هایی همچون دانشگاه پیام نور هم برای ایجاد سامانه مجازی و غیرحضوری آموزش نیز فعالیت های داشته اند و این سامانه ها را خدمت دانشجویان جهت استفاده معرفی کرده اند.

 

 

برای اطلاع از شرایط تدریس در دانشگاه فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

 

 

در مورد نام کاربری و رمز عبور سامانه samyad.tuv.ac.ir چه می دانید؟

همان طور که بالاتر خدمت شما عرض کردیم برای ورود و ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای الزاماً باید رمز عبور و نام کاربری خود را در فیلدهای مربوطه در سایت درج بفرمایید.

اما آیا می دانید این رمز عبور و نام کاربری چیست؟ آیا رمز عبور و نام کاربری دانشجویان و اساتید هر کدام موارد مختلفی را شامل می شوند؟

در ابتدا باید عرض کنیم که رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای از قبل تعیین شده و نیازی به تعیین آن ها از جانب شما به عنوان یک استاد یا دانشجو نیست.

مورد دیگر این که، رمز عبور و نام کاربری دانشجویان برای ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای به ترتیب شامل کد ملی دانشجو (صفر هم باید منظور شود) و همین طور شماره دانشجویی وی می شود.

اما برای اساتید رمز عبور و نام کاربری هر دو کد ملی استاد (البته با لحاظ کردن صفر ابتدای این کد) هستند.

پس ملاحظه می کنید که هر یک از اساتید و دانشجویان برای ورود به سیستم سمیاد فنی حرفه ای باید با نام کاربری و رمز عبور جداگانه ای اقدام به این امر کنند.

 

 

من نمی توانم وارد سایت سمیاد شوم علت چیست؟

برخی از شما دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای اظهار می کنید که من نمی توانم وارد سایت سمیاد شوم علت این امر چیست و چگونه می توانم برای رفع آن اقدام کنم؟

دوستان عزیز برای ورود به این سامانه همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم ابتدا باید به نشانی samyad.tuv.ac.ir  وارد شده و سپس استان محل تحصیل تان را از روی نقشه به نمایش درآمده انتخاب کنید.

البته در اینجا دقت داشته باشید که اگر با گوشی تلفن همراه وارد سامانه می شوید برای مشاهده نقشه حتماً تلفن خود را در حالت افقی نگه دارید تا نقشه برایتان به نمایش در بیاید.

البته در زمان ورود به سامانه الزاماً باید لپ تاپ یا گوشی شما بر روی حالت لاتین باشد و علاوه بر آن از خاموش بودن capse lock سیستم لپ تاپ خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

ورود به سامانه ناد ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

 

 

در صورت فراموش کردن نام کاربری و رمز عبور خود چکار کنم؟

فراموش کردن رمز عبور و نام کاربری برای ورود به سامانه سمیاد امری طبیعی است و ممکن است برای همه دانشجویان اتفاق بیفتد.

اما در این اوقات چه کاری باید انجام داد؟ در پاسخ باید عرض کنیم که در صورتی که در زمان ثبت نام در سامانه ایمیل شخصی خود را هم درج کرده اید با انتخاب گزینه ای تحت عنوان نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید برای بازیابی این دو مورد مهم اقدام کنید.

اما در غیراینصورت می توانید با مراجعه به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای به آدرس khedmat.tuv.ac.ir می توانید برای تغییر رمز عبور و نام کاربری خود اقدامات لازم را انجام دهید.

به این صورت که باید در سامانه مذکور درخواست خود مبنی بر تغییر رمز عبور و نام کاربری را ثبت کنید.

این کار با درج شماره همراه، کد ملی، شماره دانشجویی و نام و نام خانوادگی شما دوست عزیز دانشجو در بخش تیکت جدید سایت khedmat.tuv.ac.ir انجام می شود.

 

 

اگر برخی از دروس من در سامانه نبود چه کاری باید انجام دهم؟

شاید برخی از شما دوستان عزیز دانشجو در زمان ورود به سامانه سمیاد و بعد از مشاهده لیست دروس ارائه شده متوجه عدم وجود شماری از درس های خود در سامانه شوید.

اگر این مشکل برایتان پیش آمد اصلا نگرانی به خود راه ندهید و دلشوره نگیرید. زیرا این موضوع کاملاً قابل حل است.

به این صورت که با مراجعه به سامانه khedmat.tuv.ac.ir می توانید درخواست خود را در قالب عدم وجود برخی از درس های من در این سایت درج بفرمایید.

البته فراموش نکنید که در زمان ثبت درخواست خود الزاماً باید کد ملی، شماره تلفن همراه، شماره دانشجویی و همین طور نام و نام خانوادگی خود را نیز باید در فیلد مربوط به درج پیام این سامانه درج کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره کنکور فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

چگونه می توانم برای ارتباط با اساتید اقدام کنم؟

دوستان عزیز دانشجو تمامی اساتید برای ارتباط با دانشجویان اقدام به تشکیل گروه ها و کانال های ارتباطی در انواع شبکه های مجازی از جمله واتس آپ و یا تلگرام کرده اند.

بعلاوه، امکان برقراری ارتباط با اساتید از طریق ایمیل شخصی هم برای شما دوست عزیز وجود دارد. در نتیجه به راحتی می توانید با اساتید خود در دروس مختلف ارتباط داشته باشید. 

 

 

آیا امکان ارسال فایل پی ادف و دیگر فایل ها نیز در سامانه سمیاد وجود دارد؟

شاید این پرسش برای شما دوست عزیز نیز مطرح شود که آیا اساتید و دانشجویان امکان بارگذاری فایل های درسی در قالب پی دی اف و غیره را در سامانه سمیاد دارند یا خیر؟

در این صورت این فایل های قابل بارگذاری باید چه حجمی داشته باشند؟ آیا حجم مشخصی برای ارسال و بارگذاری فایل های درسی و یا حتی تکالیف در نظر گرفته شده است؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بله شما و یا حتی اساتیدتان می توانید برای بارگذاری فایل های شخصی خود در سامانه سمیاد اقدام کنید.

اما تنها به شرطی که حجم فایل شما از یک مگابایت بیشتر نباشد. در این صورت باید آن را در سامانه khedmat.tuv.ac.ir بارگذاری کنید.

البته به جز این دو سایت مذکور امکان ارسال فایل های درسی از جمله تکالیف در شبکه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل اساتید نیز برای شما دوست عزیز دانشجو وجود دارد.

در صورت ارسال تکالیف و فایل های درسی نگرانی چندانی هم از بابت حجم فایل های ارسالی ندارید.

 

 

آیا امتحانات دانشگاه فنی حرفه ای هم در سامانه سمیاد برگزار می شود؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا برای شرکت در امتحانات پایان ترم و یا میان ترم هم باید به سامانه سمیاد مراجعه کنم؟

یا نه سامانه دیگری برای شرکت در امتحانات پایان ترم دانشجویان در نظر گرفته شده است؟

اگر به دنبال یافتن پاسخ درست و صحیحی برای این پرسش مهم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری امتحانات پایان ترم یا میان ترم در سامانه سمیاد در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهند.

فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در این زمینه از طریق آن ها بدست آورید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه بازیابی رمز عبور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

شرایط انتقالی دانشگاه فنی حرفه ای 

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟

رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای چگونه انجام می شود؟ 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

کاربرد سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی حرفه ای چیست؟ 

هدف از راه اندازی این سامانه یا همان سامانه samyad.tuv.ac.ir ارائه آموزش های اینترنتی در دوران کرونا به دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای است.

چگونه می توانم برای ورود به سامانه samyad.tuv.ac.ir اقدام کرد؟ 

برای ورود به سامانه سمیاد باید از طریق نام کاربری و رمز عبور اقدام کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)