ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام در سامانه شاد ایران تحصیل | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
ثبت نام در سامانه شاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در سامانه شاد یا همان  shad.medu.ir  با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس برای کلیه دانش آموزان و همین طور معلمان گرامی اجباری شد. استفاده از این اپلیکیشن به منظور رعایت فاصله اجتماعی بین کلیه دانش آموزان مدارس است. به این ترتیب، کلیه دانش آموزان می توانند تمامی آموزش های معمول در مدارس را به صورت آنلاین و به کمک این نرم افزار داشته باشند.

 

در این نوشته، به طور مفصل با شما در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه شاد صحبت می کنیم و اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار می دهیم. البته با توجه به مشکل بسیاری از افراد در رابطه با نحوه احراز هویت در سامانه shad.medu.ir ارائه توضیحاتی در رابطه با نحوه انجام این کار در سامانه shad.medu.ir نمی تواند خالی از لطف باشد. 

 

 

برای آشنایی با نحوه ثبت نام و نصب سامانه شاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

هدف از ثبت نام در سامانه شاد چیست؟

تا چند ماه گذشته، طبق روال معمول بچه ها برای تحصیل به مدرسه می رفتند و آموزش های لازم را از معلم های مختلف دریافت می کردند.

اما با ورود بیماری مهلک به کشورمان عزیزمان ایران و صلاح دولت بر تعطیلی مدارس دیگر بچه ها هم نتوانستند در مدارس حضور پیدا کنند.

مدتی گذشت و خبری از درس و تحصیل نبود. با طولانی شدن تعطیلی مدارس هیچ چاره ای به جز تدریس و یادگیری آنلاین دروس نبود و دولت باید تصمیمی قطعی در این رابطه می گرفت.

این گونه بود که بعد از انجام بررسی ها و بحث های لازم قرار شد اپلیکیشنی به نام شاد طراحی شود.

 اپلیکیشنی که امکان نصب آن بر روی تلفن همراه وجود دارد و فرد می تواند برای دانلود و  نصب آن از طریق سایت shaddl.medu.ir اقدامات لازم را انجام دهد و برای احراز هویت نیز وارد سایتی به نام shad.medu.ir شود. سایت shad.medu سامانه ای که برای احراز هویت دانش آموزان آماده شده است تا آن ها با ورود به سامانه shad.medu.ir بتوانند برای احراز هویت اقدام کنند. 

البته همچون سایر نرم افزارها از جمله سروش می توان برای از نسخه تحت وب آن نیز استفاده کرد.

 

 

استفاده از اپلیکشن شاد برای دانش آموزان و معلمان بهترین راه حل در طول دوران عدم حضور در کلاس های درس مدارس است و دانش آموزان می توانند از این طریق به آموزش های لازم دسترسی داشته باشند

 

 

نحوه ثبت نام در سامانه شاد در تلفن همراه چگونه است؟

قبل از ورود معلم ها و همین طور دانش آموزان به سامانه شاد و ثبت نام در سامانه شاد و انجام کلیه فرآیندها و مراحل لازم برای ثبت نام در سامانه شاد مدیران هر یک از مدارس باید کلیه اطلاعات آن ها را در سامانه سناد ثبت و در صورت نیاز بررسی و تأیید کنند.

در مجموع می توان گفت که ثبت نام در سامانه شاد باید توسط معلم ها، مدیران و همین طور دانش آموزان انجام شود و همه این افراد باید از طریق سایت shaddle.medu.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند.

دقت داشته باشید که امکان استفاده از این اپلیکیشن و ثبت نام در سامانه شاد از طریق shaddle.medu.ir برای کلیه مدارس و دانش آموزان میسر است و تمامی آن ها می توانند به آسانی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

در ادامه با راهنمای تصویری نصب این اپلیکیشن از طریق سایت shaddle.medu.ir در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 

 

برای دریافت نمونه سؤالات تیزهوشان مربوط به چند سال گذشته تاکنون بر روی لینک حاضر کلیک بفرمایید

 

 

راهنمای تصویری نصب و ورود به سایت شبکه آموزش شاد

. در اولین قدم برای نصب نرم افزار شاد و ثبت نام در این سامانه طراحی شده هر فرد باید در ابتدا وارد سایت shaddle.medu.ir شود.

 

 

shad.medu.ir

 

 

. بعد از ورود به سایت shaddle.medu.ir نوبت به فشردن دکمه ورود به برنامه می رسد.

 

 

سامانه آموزش و پرورش

 

 

. در قدم بعدی هر فرد باید شماره تلفن همراه خود را در فیلد تعبیه شده در اپلیکشن وارد کند و سپس دکمه ورود را بفشارد.

 

 

 

مدرسه آنلاین

 

 

. بعد از درج شماره موبایل در فیلد مربوطه کد فعال سازی به شماره موبایل وارد شده ارسال می شود که شما باید آن کد را در دومین کادر موجود در برنامه درج کنید و در ادامه دکمه ورود را بزنید.

 

 

سایت shad

 

 

. در مرحله بعد هر فرد باید اقدام به درج نام و نام خانوادگی خود در فیلدهای تعبیه شده در اپلیکیشن کند و در نهایت اقدام به کلیک بر روی علامت تأییدی نماید که در بالای صفحه و در سمت چپ به چشم می خورد.

 

 

shad

 

 

. در صفحه بعدی باز شده باید بر روی اولین گزینه یعنی ورود مدیر، معلم، دانش آموز کلیک بفرمایید تا به صفحه جدید وارد شوید.

 

 

اینترنتی

 

 

. در قدم بعدی صفحه ای برای شما باز می شود که در آن باید برای انتخاب نقش خود اقدام کنید. به این معنی که مشخص کنید معلم هستید یا نه جز دانش آموزان یا مدیران مدارس قرار دارید.

 

 

 

samaneh

 

 

. اگر جزء معلمان و یا مدیران هستید لزوماً باید در صفحه نمایش داده شده کد ملی خود را درج کنید و به مرحله بعدی بروید.

اما اگر جزء دانش آموزان هستید مطابق تصویر نشان داده شده در بالا لزوماً باید بر روی گزینه افزودن دانش آموز کلیک بفرمایید.

 

 

 

شاد دانش آموز

 

 

. در قدم بعدی پیغامی تحت این عنوان که دانش آموز گرامی شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید را بر روی صفحه گوشی خود می بینید که در ادامه باید دکمه احراز هویت را بفشارید.

 

 

سامانه شاد برای معلم ها

 

 

. در مرحله بعدی شما دوستان عزیز به سامانه احراز هویت شبکه آموزشی دانش آموزان یعنی shad.medu.ir هدایت می شوید که باید در آن جا تمامی اطلاعات درخواستی را به درستی در بخش های مختلف موجود در سایت shad.medu.ir درج کنید.

بعد از درج تمامی اطلاعات در سایت shad.medu.ir شما می توانید از طریق فشردن دکمه ورود به گروه کلاس من وارد گروه مربوطه به کلاس خود شوید.

دوستان عزیز دقت داشته باشید که در این مرحله یعنی احراز هویت در سامانه shad.medu.ir امکان مواجه شدن با ارور سامانه shad.medu.ir برای شما عزیزان دانش آموزان وجود دارد. اما به هیچ وجه نگران ارور ایجاد شده در سامانه shad.medu.ir نباشید.

 

 

برای اطلاع از نحوه نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

اپلیکیشن

 

 

فقط کافیست دوباره وارد اپلیکشن شوید و مجدداً بر روی گزینه ورود مدیر، معلم، دانش آموز کلیک بفرمایید. از بین نقش های مختلف نقش دانش آموز را برگزینید.

 

. در ادامه گزینه لیست دانش آموزان را بزنید تا لیست کلاس ها و کلیه اطلاعات شما نشان داده شود.

 

 

 

نحوه ورود به شاد

 

 

 

به این ترتیب، ملاحظه می فرمایید که اپلیکشن شما بعد از احراز هویت در سامانه shad.medu.ir به همین راحتی برای شما دوست عزیز نصب شد و حال بعد از احراز هویت در سامانه sahd.medu.ir می توانید از آن جهت تدریس و آموزش و یا یادگیری دروس استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با ورود به سایت شبکه آموزش شاد و نحوه نصب آن با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا آن ها کلیه اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان در سال جاری و در پایه های مختلف تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

چگونه می توان از طریق نسخه تحت وب برای ورود به گروه های کلاسی شاد اقدام کرد؟

شاید بسیاری از شما عزیزان به گوشی های هوشمند برای ثبت نام در سامانه شاد از طریق سایت shaddle.medu.ir  و احراز هویت در سایت sahd.medu.ir دسترسی نداشته باشید.

در این مواقع، به هیچ وجه نگران نباشید. چون می توانید به آسانی از نسخه تحت وب استفاده کنید و اقدامات لازم را برای ثبت نام در سامانه شاد انجام دهید.

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر توضیحاتی کامل در رابطه با نحوه استفاده از نسخه تحت وب سامانه شاد و استفاده از آن برای ورود به گروه های کلاسی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است که نسخه تحت وب این اپلیکشن پرکاربرد از تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری در دسترس تمامی دانش آموزان، مدیران و معلمان قرار گرفت و آن ها توانستند به آسانی از نسخه تحت وب این نرم افزار استفاده کنند.

در این بخش، با ذکر توضیحاتی در رابطه با نحوه نصب این اپلیکیشن در خدمت شما دوستان و عزیزان گرامی هستیم.

. در اولین قدم برای ثبت نام در سامانه شاد از طریق نسخه تحت وب هر فرد باید وارد سایت shadweb.iranlms.ir شود و با طی مراحلی ثبت نام در سامانه شاد را انجام دهد.

. در قدم بعدی نوبت به درج شماره تلفن همراه در فیلد تعبیه شده و در ادامه کلیک بر روی گزینه مرحله بعد می رسد.

.  در سومین قدم نوبت به درج کد فعال سازی می رسد که به گوشی تلفن همراه شما پیامک می شود.

شما باید این کد را در فیلد تعبیه شده در سایت درج کنید و وارد مرحله بعدی ثبت نام در سامانه شاد شوید.

. با طی سه مرحله ذکر شده در بالا نوبت به کلیک بر روی عبارت ورود دانش آموز می رسد. گزینه ای که می توانید آن را در سمت راست سایت ملاحظه بفرمایید.

. در مرحله بعدی شما باید تمامی اطلاعات خواسته شده اعم از تاریخ تولد، شماره شناسنامه و همین طور کد ملی خود را در فیلدهای تعبیه شده در اپلیکشن شاد با دقت تمام درج بفرمایید.

 

 

در صورت تداخل برنامه های تدریس در اپلیکشن شاد با برنامه های آموزشی تلویزیون چه کاری باید کرد؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که ثبت نام در سامانه شاد از طریق آدرس اینترنتی shaddle.medu.ir و احراز هویت دانش آموز در سامانه shad.medu.ir به هیچ وجه مانعی برای عدم استفاده از برنامه های آموزشی ارائه شده در تلویزیون ملی نیست.

اما شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اگر زمان تدریس در اپلیکشن شاد با ساعت تدریس در برنامه های تلویزیون تداخل داشت چه کاری باید انجام داد؟

آیا در صورت عدم حضور در گروه های کلاسی و شرکت نکردن در تدریس معلمان معلم برای وی غیبت منظور می کند؟

در جواب خدمت شما دوستان عزیز باید عرض کنیم که تمامی مدارس کشور وظیفه دارند کلیه برنامه ها و ویدئوهای آموزشی را به طور منظم در گروه های کلاسی قرار دهند و امکان دانلود آن ها را برای والدین و دانش آموزان فراهم کنند.

این گونه در صورت تداخل ساعت تدریس در اپلیکیشن شاد با ساعت تدریس درس در تلویزیون دانش آموز می تواند به آسانی و بدون هیچ مشکلی به دروس دسترسی داشته باشد.

به این طریق، دیگر غیبتی برای فرد دانش آموز منظور نمی شود و وی می تواند به آسانی به محتوای درسی دسترسی داشته باشد.

دوستان عزیز به این موضوع مهم توجه داشته باشید که اگر قبل از هر گونه اقدامی برای عدم حضور در گروه های کلاسی و یا تأخیر در شرکت در کلاس ها قضیه را به اطلاع معلم خود برسانید دیگر غیبتی برای شما دوست عزیز منظور نمی شود.

اما دقت داشته باشید که حضور شما در کلاس ها و استفاده از تدریس معلم و همین طور شرکت در امتحانات برگزار شده در طول ترم به منزله نمره مستمر شما دوست عزیز است.

 

 

آیا اتباع خارجی هم امکان استفاده از اپلیکیشن شاد را دارند؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز دانش آموز هم مطرح شده باشد که آیا امکان استفاده از اپلیکیشن شاد و ثبت نام در سامانه شاد از طریق سایت shaddle.medu.ir برای اتباع خارجی هم فراهم است؟

در جواب باید خدمت شما یاران همیشه همراه عرض کنیم که بله اتباع خارجی هم می توانند بدون هیچ مشکلی از اپلیکیشن شاد استفاده کنند.

فقط توجه کنید که این قبیل از افراد لزوماً باید به جای درج کد ملی در فیلد مربوطه کد هویتی اتباع خود را درج نمایند.

از طرف دیگر، هیچ نیازی به درج اطلاعات شناسنامه ای برای اتباع خارجی نیست و این کار فقط مختص دانش آموزان ایرانی است.

 

 

آیا می توان تمامی محتوای اپلیکشن شاد را در گوشی تلفن همراه ذخیره کرد؟

شاید دانش آموز امکان شرکت در کلاس های آنلاین در ساعت های مشخصی را نداشته باشد و یا حتی نیاز به مرور یک باره یا حتی چند باره محتوای آموزشی برای داشته باشد.

از این رو، ممکن است این سؤال برای وی مطرح می شود که آیا می توان محتوای آموزشی این اپلیکیشن را ذخیره کرد و بعداً مورد استفاده قرار داد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز عرض کنیم که بله شما عزیزان به آسانی و بدون هیچ مشکلی می توانید محتوای این برنامه را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

 

 

آیا امکان نصب و ثبت نام در سامانه شاد بر روی گوشی آیفون هم وجود دارد؟

شمار زیادی از دانش آموزان و یا خانواده های آن ها گوشی اندروید نداشته و سیستم عامل تلفن همراه آن ها ios است.

در نتیجه، باید برنامه شادی را نصب کنند که مخصوص گوشی های آیفون است.

اما باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که متأسفانه در حال حاضر امکان نصب و ثبت نام در سامانه شاد بر روی گوشی های آیفون با سیستم عامل ios وجود ندارد و تنها می توان این برنامه را از طریق سامانه shaddle.medu.ir بر روی گوشی های اندروید نصب کرد.

اما در اینجا این سؤال پیش می آید که خب با توجه به عدم دسترسی به گوشی های اندروید راه حال چیست و چگونه می توان از محتوای آموزشی برنامه شاد استفاده کرد؟

دوستان عزیز در این زمان شما می توانید از نسخه تحت وب این نرم افزار جامع استفاده کنید. در بالا تمامی نکات لازم برای ورود به نسخه تحت وب این نرم افزار شرح داده شد که می توانید برای ورود به سامانه و ثبت نام در سامانه شاد از آن استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که امکان دارد در آینده شاهد ساخت این نرم افزار برای نسخه آیفون هم توسط متخصصان امر باشیم و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

 

 

آیا می توانم برنامه شاد را روی کامپیوتر یا لپ تاپم نصب کنم؟

در حال حاضر و در سراسر دنیا زمانی که اپلیکشنی برای استفاده مردم ساخته می شود سریعاً‌ و همزمان با درست کردن نسخه اندروید و یا آیفون‌ آن نسخه کامپیوتر آن نیز در دسترس عمومی قرار می گیرد.

اما متأسفانه این مورد در رابطه با اپلیکشن شاد صدق نمی کند. در واقع، به جز عدم وجود نسخه آیفون این نرم افزار نسخه کامپیوتر آن نیز در دسترس دانش آموزان، معلمان و یا مدیران مدارس نیست.

یعنی در صورت عدم دسترسی به نسخه اندروید تنها راه ممکن برای استفاده از اپلیکشن شاد استفاده از نسخه تحت وب آن است که می تواند کار دانش آموزان، مدیران و یا معلمان را راه بیندازد و پاسخگوی نیازهای آن ها باشد.

 

 

مزیت اصلی استفاده از نرم افزار شاد برای افراد مختلف چیست؟

ببینید دوستان عزیز شاید این سؤال برای شما نیز مطرح شده باشد که مزیت اصلی استفاده از نرم افزار شاد و دانلود آن از طریق سایت shaddle.medu.ir برای تمامی افراد چیست؟

در جواب باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ایجاد محیطی شاد و جذاب و متناسب با نیازهای دانش آموز در طول دوران شیوع بیماری کرونا مهم ترین مزیت راه اندازی و ثبت نام در سامانه شاد است.

محیطی پویا و جذاب که می تواند امکان یادگیری آسان و بدون دردسر را برای هر فرد دانش آموز فراهم آورد.

 

 

نکاتی جالب در رابطه با نرم افزار شاد

. دقت داشته باشید که کلمه شاد مخفف عبارت شبکه آموزشی دانش آموز است.

. زمان ورود و خروج دانش آموزان به کلاس های درسی بر عهده خود معلم است و تنها وی می تواند این زمان را تعیین کند.

. دوستان عزیز دقت داشته باشید که در صورت روشن بودن فیلتر شکن به هیچ وجه نمی توانید برای احراز هویت در نرم افزار شاد اقدام کنید.

جهت احراز هویت کلیه افراد از جمله معلمان، دانش آموزان و همین طور مدیران لزوماً باید از خاموش بودن فیلتر شکن خود اطمینان حاصل کنید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

 

برای اطلاع از شیوه ورود به اپلیکشن شاد و نحوه احراز هویت در آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟

مدرسه تلویزیونی ایران

رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد

سامانه شاد تحت وب

ثبت نام در سامانه شاد

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام در سامانه شاد باید چگونه اقدام کنم؟ 

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه شاد می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

احراز هویت در نرم افزار شاد چگونه صورت می گیرد؟

برای احراز هویت در نرم افزار شاد باید به سایتی تحت عنوان shad.medu.ir مراجعه کنید.

آیا برای ثبت نام در سامانه شاد از طریق نسخه تحت وب نیز می توان اقدام کرد؟ 

بله. فقط کافیست با نحوه ثبت نام و نصب آن آشنا شوید

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام در سامانه شاد ایران تحصیل | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo زین العابدین مقدم گفت:

    میخوام کار شناس بشم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      منظورتون مشکل برنامه شاد هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور