ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سؤال معمول دانش آموزان و معلمان و حتی مدیران مدارس این روزها این است که چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم ؟ در واقع، در حال حاضر و با توجه به لزوم استفاده از اپلیکیشن شاد برای تدریس و یادگیری دروس ارائه شده در مدارس این سؤال برای افراد مطرح می شود که چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ سامانه ای که تمامی دانش آموزان جهت یادگیری دروس و کلیه معلمان باید برای تدریس دروس در مقاطع مختلف از آن استفاده کنند. با توجه به اهمیت یافتن پاسخی منطقی برای این سؤال یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم ؟ در اینجا پاسخگوی این سؤال مهم یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم ؟ برای شما هستیم و راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد را خدمت شما دوستان عزیز ارائه می کنیم.

 

پس ما را همراهی کنید تا بتوانید پاسخی مناسب و منطقی برای این سؤال یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ پیدا کنید و با راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

جهت دریافت راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

این که چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم ؟ برای افراد مختلف پاسخی متفاوت دارد؟

شاید این سؤال برای شما هم مطرح شود که آيا ثبت نام در سامانه شاد برای افراد مختلف یعنی مدیران، معلمان و دانش آموزان به طریق مختلفی صورت می گیرد؟

به عبارت دیگر، برای هر یک از این قشرهای جامعه باید پاسخی متفاوت به سؤال چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ بدهیم یا نه نحوه ثبت نام برای تمامی این افراد یکسان و مشابه یکدیگر است؟

در جواب این سؤال یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم ؟ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که خیر نحوه ثبت نام برای تمامی گروه های مذکور به یک شکل صورت می گیرد و تفاوتی بین نحوه ثبت نام بین این گروه ها وجود ندارد.

فقط در یکی دو مرحله که آن را هم در ادامه این نوشته خدمت شما دوستان عزیز ذکر می کنیم تفاوت هایی بین نحوه و راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد دیده می شود.

 

 

چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟

به دلیل اهمیت اطلاع از پاسخی منطقی و درست برای این سؤال یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم در این بخش قصد داریم پاسخ این سؤال مهم یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ را به شما دوستان و عزیزان بدهیم.

. در اولین قدم در جواب به این سؤال یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که گام اول را باید مدیران مدارس بردارند.

به این صورت که، تمامی مدیران مدارس قبل از اقدام معلم ها و یا دانش آموزان برای ثبت نام در این سامانه باید تمامی اطلاعات این افراد را در سامانه سناد ثبت بفرمایند و حتی برای تأیید آن ها تمامی اقدامات لازم را انجام دهند.

به طورکلی باید عرض کنیم که تمامی دانش آموزان، معلم ها و حتی مدیران هر یک از مدرسه های ایران باید تمامی اقدامات لازم را برای ورود به این سامانه و نصب آن بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

در واقع، انجام این کار برای تمامی آن ها اجباری است و راه فراری از آن وجود ندارد.

. اولین قدم برای انجام ثبت نام در سامانه شاد و استفاده از بخش های مختلف آن ورود به سامانه shaddle.medu.ir از طریق مرورگر گوگل گوشی تلفن همراه است.

 

 

راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد

 

 

. با باز شدن صفحه جدید هر فرد باید بر روی گزینه ورود به برنامه کلیک کند.

 

 

سامانه آموزش و پرورش

 

 

. در گام بعدی انجام این ثبت نام باید شماره تلفن همراه دانش آموز، والدین وی و یا معلمان و مدیران در فیلد موجود در سامانه درج شود.

 

 

مدرسه آنلاین

 

 

. بعد از درج شماره موبایل در فیلد تعبیه شده در سایت پس از چند ثانیه کدی به شماره همراه داده شده به سامانه داده می شود که فرد باید آن را در فیلد دوم درج کند تا به مرحله بعدی هدایت شود.

 

 

مدرسه آنلاین

 

 

. در صفحه بعدی باید نام و نام خانوادگی خود را در فیلدهای تعبیه شده در نرم افزار وارد کنید و بعد از این کار علامت تأیید موجود در بالای صفحه را برای ورود به مرحله بعد بزنید.

 

 

سایت shad

 

 

. در قدم بعدی می توانید صفحه ای را مشاهده کنید که در آن باید اولین گزینه یعنی ورود مدیر، معلم و دانش آموز را بزنید.

 

 

shad

 

 

 

. در قدم بعدی باید اقدام به انتخاب نقش خود به عنوان یک معلم، دانش آموز و یا مدیر مشغول به فعالیت در یک مدرسه کنید.

 

 

اینترنتی

 

 

. اگر مدیر یا معلمی در یکی از مدارس هستید و تحت این عنوان قصد استفاده از نرم افزار شاد را دارید لزوماً باید کد ملی خود را در این مرحله در فیلد تعبیه شده در نرم افزار درج کنید.

 

 

 

samaneh

 

 

. ولی اگر یک دانش آموز مشغول به تحصیل در یکی از پایه ها هستید لزوماً تنها راه ورود به نرم افزار و استفاده از آن کلیک بر روی عبارت افزودن دانش آموز است.

 

 

 

شاد دانش آموز

 

 

. در گام بعدی باید برای احراز هویت خود در سامانه اقدام کنید. حتماً می پرسید این کار به چه صورت انجام می شود؟

در پاسخ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در این مرحله پیغامی بر روی صفحه گوشی شما مبنی بر اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید را دریافت می کنید.

 

 

 

سامانه شاد برای معلم ها

 

 

اینجاست که باید گزینه احراز هویت را جهت انجام عملیان احراز هویت بفشارید.

. در قدم بعدی شما دوست گرامی به عنوان یک دانش آموز به سامانه احراز هویت هدایت می گردید. در این سامانه اطلاعاتی از شما خواسته شده که باید تمامی آن ها را در فیلدهای مشخصی وارد کنید.

. با درج تمامی این اطلاعات نوبت به زدن بر روی دکمه ورود به کلاس من می رسد.

البته در این مرحله امکان دارد با پیغام خطا از طرف اپلیکیشن مواجه شوید. اما به هیچ وجه نگرانی به خود راه ندهید و استرس نگیرید.

زیرا به آسانی و با ورود مجدد به اپلیکشن می توانید این مشکل را حل کنید. بعد از ورود دوباره به اپلیکیشن نوبت به انتخاب نقش دانش آموز از بین نقش های مختلف می رسد تا بدین ترتیب لیست کلیه کلاس ها و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای شما به نمایش در بیایند.

با ارائه توضیحات داده شده در بالا به آسانی توانستید پاسخ این سؤال خود یعنی چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ را پیدا کنید و دیگر از این نظر مشکلی ندارید.

اگر علی رغم ارائه راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد باز هم نیاز به اطلاعات بیشتری برای نصب و ثبت نام در سامانه شاد دارید می توانید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را با جزئیات کار آشنا کنند.

 

 

برای دریافت بهترین برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد از طریق نسخه تحت وب

دوستان عزیز توضیحات ارائه شده در بالا و راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد گفته شده در بخش بالا در رابطه با ثبت نام برای ورود به اپلیکیشن شاد از طریق تلفن همراه بود.

اما باید عرض کنیم که از طریق نسخه تحت وب نیز می توان برای ورود به سامانه شاد اقدام کرد. آیا با راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد از طریق نسخه تحت وب آشنایی دارید؟

در این بخش، با ذکر راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد از طریق نسخه تحت وب در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

. در اولین قدم برای ثبت نام در نسخه تحت وب برنامه شاد باید از طریق مرورگرگوگل سیستم خود وارد سایت shadweb.iranlms.ir شوید.

. در گام بعدی نوبت به وارد کردن درست و دقیق شماره تلفن همراه که می تواند شماره گوشی والدین دانش آموز و یا خود فرد دانش آموز باشد.

. در مرحله بعدی به مراتب باید گزینه ورود دانش آموز را بزنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید.

. در قدم بعدی لزوماً باید تمامی اطلاعات شخصی خود از جمله شماره شناسنامه، کد ملی و البته تاریخ دقیق تولدتان را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

 

 

برای اطلاع از نحوه نصب شاد در کامپیوتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا به عنوان یکی از اتباع خارجی می توانم از اپلیکشن شاد استفاده کنم؟

شاید شما دوست عزیز نیز با این پرسش مهم روبرو شوید که آیا اتباع خارجی نیز امکان استفاده از اپلیکیشن شاد را دارند یا خیر؟

 در جواب باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تمامی افراد چه اتباع خارجی و چه افراد ایرانی می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و منعی برای این امر ندارند.

اما در این جا باید به این نکته مهم توجه لازم را مبذول دارید که اتباع خارجی باید به جای کد ملی کد هویتی خود را در سامانه درج کنند.

مورد بسیار مهم دیگر این که، به هیچ وجه به عنوان یک تبعه خارجی نیازی به درج اطلاعات شناسنامه ای نیست و می توانید آن ها را وارد نکنید.

 

 

آیا می توانم اپلیکیشن شاد را بر روی گوشی آیفون نصب کنم؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز هم مطرح شود که آیا اپلیکیشن شاد را می توان بر روی گوشی آیفون نصب کرد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که خیر. نصب اپلیکیشن شاد تنها بر روی گوشی های اندروید امکان پذیر است.

البته افرادی که امکان خرید گوشی اندروید را ندارند می توانند از نسخه تحت وب این اپلیکیشن استفاده کنند و از قضا استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

در بخش بالا، با ذکر مراحل لازم برای نصب و راه اندازی نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد در خدمت شما بودیم و تمامی مراحل ورود و نصب آن را خدمتتان عرض کردیم.

 

 

برای دریافت و دانلود بهترین جزوات قبولی و پذیرش در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

در زمان استفاده از نرم افزار شاد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این بخش، با ذکر نکاتی بسیار مهم در زمان استفاده از نرم افزار شاد در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

نکاتی که لزوماً در زمان استفاده از این نرم افزار باید به آن توجه لازم را مبذول دارید و از آن ها غافل نشوید.

. دوستان عزیز هرگز در زمان احراز هویت این نرم افزار فیلترشکن خود را روشن نگه ندارید. در این صورت، به هیچ وجه نمی توانید احراز هویت را در نرم افزار انجام دهید.

. این که دانش آموزان چه زمانی وارد نرم افزار شوند و چه زمانی از آن خارج شوند به عهده خود معلم هاست.

. شاید برایتان جالب باشد که لغت شاد کوتاه شده عبارت شبکه آموزشی دانش آموزان است.

 

 

آیا در آینده نیز از اپلیکشن شاد استفاده می شود؟ 

استفاده از اپلیکیشن شاد از چند ماه پیش در ایران آغاز شد و تمامی دانش آموزان و معلمان امکان استفاده از آن را پیدا کردند. اما در اینجا این سؤال برای شما مطرح می شود که آیا در آینده نیز امکان استفاده از این نرم افزار وجود دارد یا خیر؟ 

در اینجا باید به آن اشاره کنیم که حتی علی رغم بازگشایی مجدد مدارس و شروع کلاس ها هم امکان استفاده از این نرم افزار برای دانش آموزان و معلمان وجود دارد. 

البته هنوز هم نمی توان تضمینی برای بهبود اوضاع بیماری کرونا در کشور و بازگشایی مدارس از مهر ماه داد.

پس بهتر است قبل از هر حرفی در این رابطه تا شهریور ماه صبر کنیم و ببینیم تصمیم نهایی دولت در رابطه با بازگشایی مجدد مدرسه ها چیست. 

 

 

برای آشنایی با روش نصب و همین طور ثبت نام در نرم افزار جامع شاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد

ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم

مدرسه تلویزیونی ایران

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد

سامانه شاد تحت وب

ثبت نام در سامانه شاد

چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در سامانه شاد ثبت نام کنیم؟ 

ثبت نام در سامانه شاد براساس مراحل مختلفی انجام می گیرد. اگر به دنبال اطلاع از نحوه ثبت نام در این سامانه هستید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت راهنمای گام به گام ثبت نام در سامانه شاد چه کاری باید انجام بدهیم؟ 

برای دریافت راهنمای ثبت نام در سامانه شاد می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

آیا امکان استفاده از نسخه لپ تاپ نرم افزار شاد برای دانش آموزان وجود دارد؟ 

بله. تمامی دانش آموزان در صورت عدم دسترسی به نسخه موبایلی این نرم افزار می توانند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 1403 + سایت ثبت و پیگیری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)