ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با اطلاع از جزئیات قوانین و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام دانشگاه‌های پردیس خودگردان تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرند. کلیه داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه‌های پردیس خودگردان می‌توانند ضمن دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام، در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون این دانشگاه ثبت نام نمایند.

شرایط و نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس در برخی از رشته‌ها و دانشگاه‌ها متفاوت می‌باشد. شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس بین الملل در سال‌های اخیر به دلیل تغییراتی که در نحوه پذیرش بدون آزمون رشته های پیراپزشکی پردیس رخ داده است، از تحولاتی برخوردار شده است. بنابراین و با توجه به این شرایط موجود، داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب رشته دانشگاه پردیس اقدام نمایند. رشته‌های دانشگاه پردیس در گروه‌های آزمایشی مختلف متفاوت می‌باشد. برای کسب اطلاعت لازم در ارتباط با شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان براساس قوانینی که در سازمان سنجش تعیین شده است انجام می‌شود. ثبت نام در برخی از رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان و در برخی دیگر با آزمون سراسری همراه است. شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان در زمان ثبت نام همراه با دفترچه ارائه می‌شود. این شرایط و ضوابط در دفترچه ثبت نام در این دانشگاه به‌ صورت کامل نوشته شده است. افرادی که متقاضی ثبت نام در دانشگاه پردیس خودگردان هستند، باید به صورت حضوری به دانشگاه پردیس مراجعه کنند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل براساس سوابق تحصیلی انجام می شود. میزان تاثیر این سوابق و شرایط دانشگاه های پردیس بین الملل از مواردی است که به هنگام ثبت نام دانشگاه پردیس باید آن را مد نظر قرار دهید. اطلاع از این شرایط برای ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان لازم و ضروری می باشد. با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات کامل و جامع را در مورد ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان در اختیار شما قرار دهند.

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های بدون کنکور

برای ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان و ثبت نام در پزشکی بدون کنکور کیش، داوطلبان باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • پذیرش داوطلبانی که امتحان نهایی داشته اند از طریق معدل کتبی دیپلم و متقاضیانی که دیپلم فنی و حرفه ای دارند پذیرش آنها از طریق معدل کل دیپلم انجام می گردد.
  • افرادی که دارای دیپلم رشته های (ریاضی، انسانی، تجربی، زبان و هنر) هستند و داوطلبان فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام قدیم در صورتی که مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی دارند می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ها در این دانشگاه اقدام نمایند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه های سراسری شرکت می کنند و میخواهند که در ورودی مهر دانشگاه پردیس به صورت بدون کنکور انتخاب رشته نمایند باید تا تاریخ 31 مرداد ۱۴۰۳ انصراف خود را به دانشگاه اعلام نمایند.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه پردیس خودگردان روی لینک کلیک کنید.

شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های با کنکور

یکی دیگر از روش هایی که به وسیله ی آن می توان در کنکور سراسری ادامه تحصیل داد، شرکت در آزمون های دانشگاه پردیس است که از شعبه های دانشگاه های سراسری محسوب می شوند. پذیرش در برخی از رشته های مهم مانند پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های پردیس، تنها از طریق شرکت در کنکور امکان پذیر است.

شرایط پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان در رشته‌های با کنکور

  • افرادی که دارای مدرک کاردانی یا فنی و حرفه ای هستند، یا مدرک پیش دانشگاهی در رشته های نظری دارند، می توانند در زمانی که اعلام می شود در آزمون کنکور سراسری شرکت کرده و رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه های پردیس انتخاب نمایند.
  • داوطلبانی که می خواهند در رشته های با کنکور دانشگاه پردیس ادامه تحصیل بدهند جهت پذیرش برای تحصیل در نیمسال اول باید تا شهریور ۱۴۰۳ و برای پذیرش در نیمسال دوم باید تا بهمن ۱۴۰۳ فارغ التحصیل شده باشند.

شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های با کنکور 

برای کسب اطلاعات درباره دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

شرایط ثبت نام در پردیس خودگردان رشته پزشکی

پذیرش در دانشگاه پردیس، مختص به تنها دو گروه آزمایشی و تنها چند رشته از هر گروه می‌باشد. بنابراین شاید یکی از شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس را بتوان نوع گروه آزمایشی و همچنین رشته انتخابی داوطلب دانست.

رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها برای گروه آزمایشی تجربی می‌باشد که در سال‌های اخیر داوطلبان زیادی را حتی در گروه‌های آزمایشی دیگر، برای شرکت در رشته تجربی به خود جذب نموده است. با توجه به اینکه دانشگاه پردیس شعبه‌ای از دانشگاه‌های سراسری محسوب می‌شود، اعتبار مدرک پردیس خودگردان با مدرک دانشگاه تهران برابری میکند.

از شرایط و نحوه پذیرش دانشجو دانشگاه پردیس در رشته پزشکی، در وهله اول، می توان به کسب رتبه لازم در کنکور سراسری اشاره نمود. در سال‌های اخیر پذیرش پردیس های بین المللی از طریق کنکور سراسری و به روش متمرکز صورت می‌پذیرد.  اما کسب رتبه تنها شرط ورود به پزشکی پردیس نخواهد بود. داوطلبان می‌توانند با برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل، در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را کسب نمایند.

شرایط ثبت نام در پردیس خودگردان رشته پزشکی

زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس

نحوه ثبت نام در دانشگاه پردیس بین الملل به صورت اینترنتی می‌باشد و داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و هم‌زمان با انتخاب رشته مرداد ماه، می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام نمایند. ورود به فرایند انتخاب رشته در این زمان، برای افرادی است که در کنکور سراسری شرکت نکرده باشند و یا موفق به کسب رتبه مجاز برای انتخاب رشته نشده باشند.

این دسته از داوطلبان می‌توانند در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ترم مهر و ترم بهمن ثبت نام نمایند یا در صورت تمایل در رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شرکت نموده و انتخاب رشته نمایند. پرداخت شهریه از شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس بین الملل محسوب می شود که داوطلبان باید هنگام شروع هر ترم تحصیلی آن را پرداخت کنند. یکی دیگر از شرایط ثبت نام در این دانشگاه ها جدا بودن محل پذیرش و محل تحصیل در برخی از دانشگاه‌های پردیس بین الملل است.

اطلاعیه

برای بهرمندی از اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان کافی است با شماره 9099075307 در تماس باشید تا مشاورین مرکز مشاوره ایران تحصیل راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه کنند.

بنر کال تو اکشن

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان توضیح دادیم. این دانشگاه در حال حاضر در رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری نمره حد نصاب را کسب نکرده اند، می توانند در دانشگاه پردیس خودگردان ادامه تحصیل دهند.

قابل ذکر است که ثبت نام در دانشگاه پردیس به صورت حضوری می باشد و افراد می توانند برای دو نوبت مهر و بهمن ماه برای نام نویسی خود اقدام کنند. چنانچه در ارتباط با توضیحات ارائه شده در این مقاله نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، می توانید از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا همکارن ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

4/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با اطلاع از جزئیات قوانین و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام دانشگاه‌های پردیس خودگردان تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا شرایط و نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه پردیس، برای تمام رشته ها یکسان است؟

خیر، شرایط و نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس در برخی از رشته‌ها و در برخی از دانشگاه‌ها متفاوت می‌باشد.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل بر چه اساس صورت میگیرد؟

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

نحوه ثبت نام در دانشگاه پردیس بین الملل به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام در دانشگاه پردیس بین الملل به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش صورت میگیرد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان چه زمانی است؟

معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان از اوایل مرداد ماه آغاز میشود و تا اواسط مهر ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

111 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام اگه کنکور رتبه انچنانی نیاورده باشیم اما اگه بخایم رسشته داروسازی دانشگاه پردیس ثبت نام کنیم است امکان پذیر است؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت پذیرش در رشته داروسازی دانشگاه های پردیس می بایست رتبه مورد نیاز کسب نمایید

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من کاردانی کامپیوتر دارم آیا میتونم دندانپزشکی ثبت نام کنم بدون کنکور

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اصلا رشته دندان پزشکی بدون کنکور وجود ندارد.

  3. Avatar photo سوزان گفت:

    سلام برای دکترای عمران مدیریت منابع اب
    بدون کنکور میتونیم ثبت نام کنیم
    ارشدم دولتی بوده

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بله اطلاعیه سایت رو چک کنید

  4. Avatar photo امیر گفت:

    سلام ببخشید برای تحصیل در پردیس خودگردان باید سفته بدیم؟؟اگه ضامن معتبر نداشت باشیم امکان تحصیل رو داریم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خير نیازی به سفته نیست.

  5. Avatar photo محمد گفت:

    سلام چرا در انتخاب رشته نوشته بندرلنگه؟ الان محل تحصیلم کیشه یا بندرلنگه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. باید از دفترچه چک کنید.

  6. Avatar photo ساداتیان گفت:

    درود بر شما دانشگاه های پردیس خودگردان برای رتبه های برتر شرایط ویژه قایل نمیشن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مثلا چه شرایطی؟

  7. Avatar photo علیرضا ۱۹ گفت:

    سلام.
    من دانشجوی ترم ۵ پرستاری دانشگاه آزاد هستم، آیا میتونم از اول مهر بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی برم پزشکی خودگردان؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکان پذیر نیست

  8. Avatar photo حسینی گفت:

    سلام آیا برای ثبت نام دکتری روانشناسی در واحد پردیس وقت هست ؟
    من سال ۹۷ ارشد فارغ التحصیل شدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  9. Avatar photo پریناز گفت:

    سلام دانشگاه پردیس بین الملل کیش که زیر نظر شریف و دانشگاه تهران است تو سیستم انتخاب رشته مینویسه محل تحصیل بندر لنگه این که خیلی بده

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بله

  10. Avatar photo جواو گفت:

    سلام پذیرش خودگردان ها بصورت بومی هست یا کشوری؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      کشوری هستش.

  11. Avatar photo مونا گفت:

    برای قبولی پیراپزشکی پردیس سقف رتبه چقدره؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر .سقف رتبه ندارد باید ببینید آخرین رتبه قبولی سال گذشته چقدر بوده

  12. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من اگر دانشگاه فرهنگیان رو غیر مجاز شده باشم
    میتونم از طریق پردیس خودگردان فرهنگیان بخونم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خير امکانش نیست.

    2. Avatar photo Mahnaz گفت:

      ۱۲۰۰۰ انسانی تراز ۵۹۴۰ پردیس خودگران و شبانه فردوسی برم منطقه یک ؟

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام
        شانس تون کم است

  13. Avatar photo امیر گفت:

    میتوان در دانشگاه پردیس خودگردان بصورت اقساط تحصیل کرد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      برای پرداخت شهریه میتونید با چک هم ادامه تحصیل بدید.

  14. Avatar photo گلوری گفت:

    سلام
    برای ثبت نام رشته دندون پزشکی بدون کنکور هم وجود داره؟
    هزینه شو از کجا میتونم مطلع بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته های پزشکی و پیرا پزشکی بدون کنکور ثبت نام ندارند

    2. Avatar photo آیناز گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای ثبت نام دررشته دامپزشکی و یا دندان پزشکی میتونم اقدام کنم؟
      فارغ‌التحصیل هستم.

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        رشته دامپزشکی بدون کنکور در مقطع کاردانی ناپیوسته فقط در دانشگاه ازاد اقدام کنید ولی برای رشته دندان پزشکی حتما باید کنکور دهید

  15. Avatar photo خانی گفت:

    سلام میخواستم بدونم که هزینه پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز چقدر میشه و اخرین رتبه قبولی برای رشته پزشکی برای منطقه 3 چقدر بوده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      شهریه دانشگاه پردیس بین الملل برای رشته پزشکی از حداقل 20 میلیون تومان می باشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
  • آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان

    رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان 1401 + آخرین قبولی ها | ایران تحصیل

    همانطور که می‌دانید قبولی در پزشکی آرزوی بسیاری از افراد می‌باشد. برای قبولی در رشته پزشکی راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. یکی از راه‌هایی که برای این...
تماس با مشاور