ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت رمز عبور سنجش 1403 + بازیابی فراموشی | sanjesh.org

دریافت رمز عبور سنجش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای بازیابی رمز عبور سنجش

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت رمز عبور سنجش برای تکمیل فرایند نام نویسی آزمون سراسری 1403 ضرورت دارد. گاهی داوطلبان این سوال را دارند که رمز عبور کنکور چند رقمی است؟ یا رمز عبور سنجش چی بزنم؟ رمز عبور سازمان سنجش در واقع یه کدی است که برای حفظ مسائل امنیتی برای ثبت نام داوطلبان ارائه می‌شود و قبل از هر چیز متقاضیان باید برای ایجاد آن در سایت sanjesh.org اقدام نمایند.

در صورت فراموشی رمز سنجش نیز افراد می‌توانند برای دریافت مجدد آن اقدام کنند. بازیابی رمز عبور کنکور از طریق سامانه ثبت نام سنجش یا سیستم پاسخگویی این سازمان صورت خواهد گرفت. از آنجا که ممکن است با مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور سراسری مواجه بوده و سوال داشته باشید که چرا رمز عبور سایت سنجش قبول نمیکنه؟، برای رفع این مشکل و دریافت نمونه رمز سنجش می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

ضرورت دریافت رمز سنجش

👈 داوطلبان آزمون سراسری که قصد ثبت نام و ایجاد حساب کاربری دارند، باید رمز عبوری را تعیین کنند. رمز سنجش sanjesh در واقع کاراکتر و اعدادی هستند که شما هنگام ثبت نام ایجاد می‌کنید و سازمان سنجش برای حفظ موارد امنیتی و جلوگیری از دستکاری اطلاعات شخصی داوطلبان ایجاد این رمز را ضروری می‌داند.

👈 چون در سال‌های گذشته بسیاری از اطلاعات افراد از جمله شماره پرونده و کد پیگیری دستکاری شده بود، سازمان سنجش تصمیم گرفته که اقدامات امنیتی لازم را در خصوص مراحل ثبت نام کنکور سراسری بیشتر افزایش دهد. لذا داوطلبان قبل از هر چیز باید برای دریافت رمز سنجش اقدام نمایند.

ضرورت دریافت رمز عبور سنجش

آشنایی با رمز عبور سازمان سنجش

👈 داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، اغلب سؤال می‌پرسند رمز سنجش را چی بزنم؟ سازمان سنجش برای حفاظت از اطلاعات داوطلبان و همچنین افزایش مسائل امنیتی و پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، روال اسم نویسی را در سامانه جدید تغییر داده است.

👈 در سال‌های گذشته افراد می‌توانستند تنها با خرید کارت اعتباری برای نام نویسی اقدام کنند، اما از آنجا که سطح امنیتی درگاه ثبت نامی پایین بود، این امکان وجود داشت که به دلیل افشای کد رهگیری و شماره پرونده، اطلاعات داوطلبان دستخوش تغییر شود.

👈 در همین راستا سازمان سنجش برای هر کدام از آزمون‌ها یک سیستم جامع طراحی کرده و داوطلبان برای دسترسی به فرم‌های ثبت نام، باید اول از همه برای ایجاد نام کاربری و دریافت رمز عبور سنجش اقدام کنند. همزمان با ثبت نام کنکور سراسری سیستم ثبت نام آزمون فعال می‌شود.

👈 سازمان سنجش برای ارائه دادن امکانات مختلف از جمله اعتراض به نمرات آزمون، ارسال پیام، بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری، بازیابی رمز عبور کنکور و تقاضای بررسی مجدد نمره‌ها سامانه‌ای را به عنوان سامانه پاسخگویی سازمان سنجش ایجاد کرده است.

👈 افرادی که حساب کاربری فعال داشته باشند، می‌توانند برای دریافت رمز عبور سنجش اقدام کنند. برخی سوال دارند که رمز سنجش فراموش کردم و چرا رمز عبور سایت سنجش قبول نمیکنه؟

👈 در صورت فراموشی رمز سنجش نیز داوطلبان باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدامات لازم را جهت بازیابی رمز عبور کنکور انجام دهند.

نمونه رمز سنجش

👈 افرادی که قصد نام نویسی در آزمون سراسری را دارند، باید حتما برای دریافت رمز سنجش اقدام کنند. اما برخی نیاز دارند با نمونه رمز سنجش آشنا شوند.

👈 رمز سنجش باید حداقل دارای هشت کاراکتر باشد و این رمز به دلخواه متقاضیان تعیین می شود و می توانند رمزی ایمن را به عنوان رمز عبور جهت مشاهده نتایج کنکور تعیین کنند. برای تعیین رمز عبور شرایطی وجود دارد که افراد باید آن را در نظر گرفته تا امنیت اطلاعات آنها حفظ شود.

👈از جمله شرایط مشخص کردن رمز عبور سازمان سنجش برای کاربران این است که رمز تعیین شده باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، کاراکترهای خاص از جمله ستاره و اعداد باشد. در نهایت تخمین رمز عبور داوطلب به سادگی توسط افراد دیگر انجام نمی شود و فقط خود فرد قادر به مشاهده اطلاعات می باشد.

👈 نمونه رمز سنجش که می توانید تعیین کنید، می تواند پسورد قوی YJ04xr07#mh یا  7m2pbnrvad@8 و استفاده از حروف و کاراکترهای دیگر باشد. پس از تعریف رمز، به هیچ عنوان آن را در اختیاز افراد دیگر قرار ندهید.

نمونه رمز سنجش

فرایند دریافت رمز عبور سنجش

👈 داوطلبان آزمون سراسری اغلب این سؤال را دارند که رمز سنجش چند رقمی است؟ یا رمز عبور سنجش چی بزنم؟ دریافت کردن رمز عبور سنجش بسیار اهمیت دارد، چراکه داوطلبان هنگام پر کردن فرم عضویت در سیستم ثبت نام باید حتماً یک رمز عبور را ارائه کنند.

👈 این رمز باید در اختیار افراد قرار بگیرد تا بتوانند اقدامات مربوط به ویرایش اطلاعات را از طریق همین رمز انجام دهند.

👈 به این منظور متقاضیان ابتدا باید در سیستم ثبت نام آزمون سراسری اسم نویسی نموده و رمز عبور سازمان سنجش را مشخص کنند. در ادامه راهنمای تصویری برای دریافت رمز عبور سنجش ارائه شده است.

✔ ابتدا وارد سیستم ثبت نام آزمون شوید. سپس گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و فرم عضویت را تکمیل کنید.

گام اول دریافت رمز عبور سنجش

✔ یک رمز عبور که شامل اعداد، حروف بزرگ، اعداد و حروف کوچک و کاراکتر ویژه و غیر فارسی را ثبت کنید. پس از آن گزینه عضویت را انتخاب کرده تا بتوانید به عنوان داوطلب نهایی حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

گام دوم دریافت رمز عبور سنجش

✔ با استفاده از نام کاربری که همان کد ملی است، با رمز عبور تخصیص یافته وارد سیستم ثبت نام شوید و مراحل ثبت نام آزمون سراسری را انجام دهید.

✔ پس از اینکه وارد سیستم ثبت نام شدید، حتماً باید عکس داوطلبی را بر اساس فرمت مورد نظر سنجش بارگذاری کنید.

✔ علاوه بر این افرادی که با مشکل فراموشی رمز سنجش مواجه هستند، می‌توانند از طریق همین سامانه برای بازیابی رمز عبور کنکور اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که با مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور مواجه شده اند و سوال دارند چرا رمز عبور سایت سنجش قبول نمیکنه، می توانند با سامانه پاسخگویی سنجش در تماس باشند.

رمز عبور ثبت نام آزمون های سراسری مختلف

👈 سازمان سنجش مجری که برگزار کننده آزمون سراسری است، برای نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری داشتن رمز عبور را اجباری کرده است. برای مشخص شدن وضعیت ثبت نام متقاضیان یک رمز عبور به عنوان رمز سنجش از سوی سازمان تعریف شده است که مختص آنها می‌باشد.

دریافت رمز سنجش برای کنکور سراسری

👈 افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون سراسری هستند، باید ابتدا در سیستم ثبت نام آزمون عضو شوند و پس از طی کردن مراحل عضویت از طریق نام کاربری و رمز عبور می‌توانند وارد حساب کاربری خود شوند. در ادامه فرم ثبت نام آزمون سراسری را تکمیل کرده و به بعد از پرداخت هزینه، کد رهگیری را دریافت کنند.

دریافت رمز عبور سنجش برای کنکور ارشد

👈 داوطلبان آزمون سراسری ارشد پس از عضویت در سیستم ثبت نام آزمون نیز باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام کنکور اقدام کنند. افرادی هم که با مشکل فراموشی رمز عبور کنکور مواجه هستند و سؤال دارند رمز عبور سنجش چی بزنم؟ می‌توانند برای بازیابی رمز عبور کنکور خود اقدام کنند.

دریافت رمز عبور سنجش برای کنکور دکتری

👈 برای ثبت نام در آزمون مقطع دکتری نیز داوطلبان باید با استفاده از رمز عبور سنجش وارد سیستم سایت شوند. در سیستم باید یک رمز برای خود تعیین کرده و با استفاده از نام کاربری و وارد کردن رمز عبور ارائه شده برای ثبت نام در آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.

از سوی دیگر افرادی که با مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور مواجه هستند، می‌توانند از طریق شماره تماس سازمان سنجش برای دریافت مجدد رمز عبور خود درخواست دهند.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

نحوه دریافت رمز عبور سایت پاسخگویی سازمان سنجش

👈 داوطلبانی که برای شرکت در آزمون سراسری نام نویسی کرده‌اند، برای استفاده از امکانات مختلف از جمله اعتراض به نمره‌ها، درخواست و تقاضای بررسی قبولی، اعتراض به نتیجه آزمون یا هر نوع پیام دیگر باید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش به آدرس request.sanjesh.org اقدام کنند و درخواست خود را در ۷۲ ساعت کاری دریافت نمایند.

👈 داوطلبان پس از ثبت نام، در قسمت عضویت می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کرده و در صورت فراموشی رمز سنجش، مراحل بازیابی رمز عبور کنکور را نیز انجام دهند. برای استفاده از خدمات این سامانه افراد باید وارد از طریق مراحل زیر اقدام کنند:

✔ ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید. قسمت “پاسخگویی و ارتباط با سامانه” را انتخاب کنید و گزینه بر “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایید. در ادامه بر روی گزینه “عضویت در سامانه” کلیک کنید.

گام اول دریافت رمز عبور سایت پاسخگویی سازمان سنجش

✔ در گام بعد با تکمیل اطلاعات درخواستی یک حساب کاربری برای شما ایجاد خواهد شد.

گام دوم دریافت رمز عبور سایت پاسخگویی سازمان سنجش

✔ با نام کاربری که همان آدرس الکترونیکی شما می‌باشد و همچنین رمز عبور به شماره همراه داوطلب پیامک می‌گردد، می‌توان از خدمات مختلف سامانه استفاده کرد. از سوی دیگر چنانچه فرد بخواهد برای بازیابی رمز عبور کنکور اقدام کند، می‌تواند از طریق حساب کاربری خود اقدام نماید.

نحوه بازیابی رمز عبور سازمان سنجش

👈 افرادی که با مشکل رمز سنجش مواجه هستند و اعلام می کنند رمز سنجش فراموش کردم، می‌توانند برای بازیابی آن اقدام کنند. برای بازیابی رمز عبور کنکور می‌توان مراحل زیر را طی کرد:

✔ ابتدا وارد سیستم ثبت نام آزمون سراسری شوید و گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید.

گام اول بازیابی رمز عبور سنجش

✔ یکی از روش‌ها که شامل بازیابی از طریق کد ملی یا شماره همراه است را انتخاب کنید.

گام دوم بازیابی رمز عبور سنجش

✔ در گام بعد باید ملیت، شماره ملی، تاریخ تولد و کد امنیتی را ثبت کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور کنکور بتوانید مراحل دریافت مجدد رمز را انجام دهید.

نحوه بازیابی رمز عبور کنکور در سیستم پاسخگویی سنجش

👈 افرادی که با مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور هستند، برای دریافت مجدد رمز عبور در سیستم پاسخگویی می‌توانید با وارد کردن پست الکترونیک و کد ملی مراحل بازیابی را انجام دهید.

✔ به این منظور باید ابتدا وارد سیستم پاسخگویی شوید و گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.

گام اول بازیابی رمز عبور کنکور سیستم پاسخگویی سنجش

✔ در ادامه با ورود به سامانه پاسخگویی اینترنتی گزینه “نام کاربری و رمز عبور را فراموش کرده‌ام” را انتخاب کنید.

گام دوم بازیابی رمز عبور کنکور سیستم پاسخگویی سنجش

✔ سپس می‌توانند برای بازیابی رمز خود از طریق پست الکترونیک یا کد ملی اقدام کنید.

گام سوم بازیابی رمز عبور کنکور سیستم پاسخگویی سنجش

✔ پس از آن رمز عبور و نام کاربری به شماره همراه شما ارسال می‌شود و می‌توانید از خدمات سامانه مجدداً استفاده کنید.


خلاصه مقاله دریافت رمز عبور سنجش

دریافت رمز عبور سنجش برای داوطلبان آزمون سراسری ضروری است و این اقدام در راستای افزایش امنیت اطلاعات داوطلبان می‌باشد، چراکه در سال‌های قبل برخی از اطلاعات از جمله شماره پرونده و کد پیگیری افراد متقاضی دستکاری شده بود.

برای جلوگیری از مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور، سازمان سنجش تعیین رمز سنجش از سوی داوطلبان را الزامی کرده است. بهترین نوع رمز استفاده از اعداد و حروف بزرگ و کاراکترهای غیر فارسی است.

بسیاری از افراد سؤال دارند رمز سنجش فراموش کردم و نمی دانم چرا رمز عبور سایت سنجش قبول نمیکنه؟ افرادی که با مشکل رمز عبور ثبت نام کنکور مواجه شوند، می‌توانند مجدداً آن را دریافت کنند.

در این مقاله در ارتباط با فراموشی رمز سنجش و بازیابی رمز عبور کنکور اطلاعات لازم را ارائه کردیم. در صورتی که شما داوطلبان عزیز نیازمند دریافت نمونه رمز سنجش هستید، از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید تا در این راستا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ارتباط با کارشناس برای بازیابی رمز عبور سنجش

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ضرورت دریافت رمز عبور سنجش چیست؟

این رمز جهت افزایش امنیت اطلاعات داوطلبان ضروری می‌باشد.

برای بازیابی رمز عبور کنکور چه باید کرد؟

برای بازیابی رمز عبور خود باید از طریق سامانه پاسخگویی سنجش یا سیستم ثبت نام کنکور سراسری اقدام کنید.

رمز عبور کنکور چند رقمی است؟

رمز عبور کنکور معمولاً شامل اعداد، حروف بزرگ و کاراکترهای ویژه و غیر فارسی می‌باشد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «دریافت رمز عبور سنجش 1403 + بازیابی فراموشی | sanjesh.org»

  1. Avatar photo وجدانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رمز عبور خودم رو فراموش کردم و از طریق گوشی هرچقدر برای بازیابی تلاش میکنم تا رمز عبور جدیدی بسازم خطا میده و میگه از حروف فارسی استفاده نکنید..در صورتی که کیبورد من انگلیسی است..
    باید چیکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. برای این مورد باید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  2. Avatar photo نیوشا گفت:

    با اس ام اس و شماره ملی نمیشه از توی خود سایت سنجش رمز عبورو گرفت؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بازیابی رمز عبود خود می توانید با کد ملی و شماره موبایل اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

    رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 + جدول شهریه

    تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403 در میان داوطلبانی که رتبه مورد نیاز قبولی را کسب نکرده‌اند، متقاضی بالایی دارد. هر ساله لیست رشته‌ها از طریق فراخوان‌های سایت پردیس خودگردان اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند...
  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
تماس با مشاور