ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان + دانلودpdf | ایران تحصیل

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان 1403 برای رشته‌های با آزمون و بدون آزمون می‌باشد. امکان دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل در زمان انتخاب رشته و پس از برگزاری آزمون سراسری امکانپذیر است. توصیه سازمان سنجش و آموزش کشور به تمامی داوطلبان این است که قبل از انتخاب رشته، حتماً دفترچه راهنمای ثبت‌نام  دانشگاه پردیس خودگردان که شامل اطلاعاتی در ارتباط با شرایط و قوانین پذیرش، فرایند ثبت‌نام و فهرست رشته محل‌های ارائه شده در این دانشگاه می‌باشد را به درستی و به طور کامل مطالعه نمایند. با توجه به ابهاماتی که ممکن است در زمینه نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان وجود داشته باشد، برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی ایران تحصیل در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی سؤالات و نظرات شما عزیزان باشند. 

مفاد دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان 1403

یکی از موارد بسیار مهمی که در دفترچه راهنمای پردیس بین‌الملل ذکر شده است لیست دانشگاه های پردیس خودگردان می‌باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پذیرش در لیست این دانشگاه، به صورت با آزمون و بدون آزمون می‌باشد. هر یک از این دانشگاه‌ها دارای ظرفیت و رشته‌های متفاوتی می‌باشند که متاسفانه و یا خوشبختانه باید بگوییم که تعداد این دانشگاه‌ها نیز عدد بالایی را شامل نمی‌شود.

مطابق با شرایط تعیین شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان، کلیه متقاضیان رشته‌های با آزمون در صورتی پذیرفته خواهند شد که واجد شرایط رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها باشند. کسب رتبه مورد نیاز با توجه به ظرفیت پذیرش تعیین شده هریک از دانشگاه‌های پردیس خودگردان، از جمله موارد بسیار ضروری برای قبولی در این دانشگاه خواهد بود.

پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل، متوجه خواهید شد که برای رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان نیز، در صورت دارا بودن حداقل معدل لازم برای پذیرش در این دانشگاه، می‌توانید جهت انجام ثبت‌نام اقدام نمایید. ظرفیت پذیرش در این دانشگاه محدود می‌باشد و یکی از مواردی که موجب می‌شود تا همه داوطلبان نتوانند به این دانشگاه راه یابند، شهریه بسیار بالای آن به نسبت سایر دانشگاه‌های دیگر می‌باشد. در مجموع جزئیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته پردیس خودگردان شامل موارد زیر است:

فصل اول دفترچه راهنما: کلیات، شرایط و ضوابط:

  • جدول مربوط به زمانبندی برای اسم‌نویسی و اعلام نتایج نهایی
  • معرفی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جهت پذیرش
  • اعلام سهمیه‌ها، تعهدات و تسهیلات ارائه شده به دانشجویان
  • اعلام قوانین مرتبط با خدمت نظام وظیفه عمومی (ویژه داوطلبان مرد)
  • معرفی شرایط و ضوابط اسم‌نویسی اتباع خارجی
  • اعلام مدارک مهم برای ثبت‌نام و انتخاب رشته
  • ارائه راهنمای مراحل تکمیل فرم نام‌نویسی و انتخاب رشته 
  • ارائه جداول مربوط به کدهای مورد نیاز جهت تکمیل فرم ثبت‌نام داوطلبان

مفاد دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان

فصل دوم دفترچه: شرایط انتخاب رشته و شیوه گزینش دانشگاه

  • اعلام شرایط و ضوابط پذیرش دانشجویان
  • جدول مربوط به ضریب تاثیر معدل دیپلم براساس نوع مدرک تحصیلی و گروه آزمایشی
  • شرایط و ضوابط کلی مربوط به پذیرش دانشگاه‌ها در دوره های مختلف
  • اعلام شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه و هر دوره
  • اعلام رشته ها و مناطق ممنوعه اتباع خارجی
  • ارائه جداول مربوط به کد محل  رشته های ارائه شده

فصل سوم دفترچه راهنمای انتخب رشته: فرم‌های مورد نیاز برای انتخاب رشته

  • معرفی فرم مربوط به رشته تحصیلی دو سال آخر هنرستان یا دبیرستان و سال دریافت مدرک پیش دانشگاهی
  • درج فرم انصراف دانشجویان متقاضی در حال تحصیل در دانشگاه
  • ارائه فرم پیش‌نویس برای انجام مراحل اسم‌نویسی

بنر انتخاب رشته کنکور

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت مهرماه 1403

از آنجا که مهلت ثبت‌نام و پذیرش بدون کنکور پردیس خودگردان در سال 1403 هنوز مشخص نشده، زمان انتشار دفترچه انتخاب این دانشگاه هم هنوز مشخص نیست. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت اول سال گذشته در مرداد ماه منتشر شد، احتمال می‌رود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت مهرماه 1403 در در همین بازه زمانی در اختیار داوطلبان قرار گیرد. 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت بهمن ماه 1403

تاکنون از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور در ارتباط با تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل در رشته‌های بدون آزمون نوبت بهمن 1403 اطلاعیه‌ای منتشر نشده است، پیش بینی می‌شود داوطلبان بتوانند همزمان با آغاز فرایند اسم‌نویسی برای رشته‌های بدون کنکور این دانشگاه یعنی در بهمن ماه، بتوانند به دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون نیز دسترسی داشته باشند.

اطلاعیه

آشنایی با مفاد و جزئیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته به شما داوطلبان عزیز برای داشتن انتخاب رشته مناسب و ظرفیت‌های ارائه شده در هر رشته کمک می‌کند. 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت مهرماه

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل 1403

برای انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان بدون کنکور، لازم است برای ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان اقدام نموده و شماره پرونده و همچنین کد رهگیری مورد نظر را دریافت نموده باشید. به طور معمول تنوع رشته‌های ارائه شده برای ترم مهر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بدون کنکور بسیار بیشتر از ترم بهمن می‌باشد. به همین دلیل برای انتخاب رشته‌های مورد علاقه خود بهتر است برای انتخاب رشته درترم مهر اقدام نمایید.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل لازم است در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و بر روی دریافت دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان کلیک کنید. با توجه به اینکه پذیرش در این دانشگاه به صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می‌پذیرد، لذا برای انتخاب رشته‌های با آزمون این دانشگاه، حتماً باید دفترچه انتخاب رشته با آزمون را دانلود نمایید.

برای رشته‌های بدون آزمون نیز، در صورتی که برای ثبت‌نام در زمان کنکور اقدام ننموده‌اید، لازم است برای دریافت دفترچه راهنما ثبت‌نام دانشگاه پردیس خودگردان اقدام نمایید. انجام ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور، به صورت همزمان صورت می‌پذیرد. در رابطه با نحوه انتخاب رشته دانشگاه پردیس با سایر دانشگاه‌های دیگر، هیچ گونه تفاوتی قرار داده نشده است و شما می‌توانید با بررسی و مطالعه دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل از جزئیات رشته‌های ارائه شده مطلع شوید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت مهرماه

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت مهرماه 1403

داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته پردیس خودگردان در نوبت مهرماه هستند، باید حتماً به دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل در ورودی نوبت اول دسترسی داشته باشند. به دلیل اهمیت این موضوع و سهولت دسترسی، در ادامه لینک دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اصلاحیه سال 1401 را قرار داده‌ایم. دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان 1403 هنوز انتشار نیافته است. به محض انتشار این دفترچه، مطالب این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1401
اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1401
اصلاحیه دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1401

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس بین‌الملل نوبت بهمن ماه 1403

از آنجا که دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس بین‌الملل نوبت بهمن ماه 1403 قبل از شروع فرایند گرزینش کد محل رشته‌ها، بسیار اهمیت دارد، شما داوطلبان عزیز می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان نوبت دوم سال 1401 دتسرسی داشته باشید. با توجه به اینکه هنوز دفترچه راهنمای انتخاب رشته پردیس خودگردان در سال 1403 هنوز منتشر نشده، به محض ارائه آن، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور بهمن 1401
اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور بهمن 1401

 

نحوه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان 1403

تا اینجا در ارتباط با نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان صحبت کردیم. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پردیس باید رعایت نمایید، مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان می‌باشد. یکی از اشتباهات داوطلبان این است که گمان می‌کنند همیشه شرایط تعیین شده ثابت می‌باشد. در حالی که در برخی از بندها ممکن است سازمان سنجش در همان سال تصمیم به ایجاد آن در دفترچه راهنما نماید. به عنوان مثال، در نظر گرفتن سهمیه برای پذیرش داوطلبانی که در استان‌های حادثه دیده سکونت داشتند، از جمله موارد جدید می‌باشد.

پس از آشنایی با مفاد دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل، برای انتخاب رشته اصولی، توصیه می‌نماییم که ابتدا از رشته‌هایی شروع به انتخاب نمایید که مورد علاقتان می‌باشد و همچنین از شرایط رتبه‌ای و یا معدلی آن برخوردار می‌باشید. حداقل معدل لازم برای پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان، برای هر سال ثابت نخواهد بود و همچنین این موضوع تا حدود زیادی بستگی به نوع رشته شما و تعداد ظرفیت تعیین شده آن خواهد داشت. که برای اطلاع از حداقل معدل لازم می‌توانید با شماره‌های موجود در جدول تماس حاصل نمایید.

برای انتخاب رشته‌های با آزمون موجود در دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان باید در کارنامه خود برای انتخاب رشته‌های دانشگاه پردیس بین‌الملل مجاز به انتخاب رشته شده باشید. در غیر این صورت امکان انتخاب رشته را نخواهید داشت. یکی از نکته‌های مهمی که توجه بدان برای انتخاب رشته ضرروی به نظر می‌رسد، اطلاع از شهریه دانشگاه پردیس خودگردان می‌باشد که توان مالی شما در این مورد بسیار مهم خواهد بود.

نکته طلایی و مهمی که برای انتخاب رشته پردیس خودگردان وجود دارد و در هنگام بررسی دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل لازم است رعایت نمایید و شما را به قبولی نزدیک خواهد نمود، نوع اولویت بندی است که برای انتخاب رشته خواهید داشت. توصیه اکید ما به تمامی متفاضیان این دانشگاه این است که حتماً در وارد نمودن کد رشته محل‌های این دانشگاه دقت کافی را داشته باشید. در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد و ممکن است از پذیرش در این دانشگاه محروم شوید.

برای کسب اطلاعات درباره دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

بنر کال تو اکشن

آشنایی با شرایط دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان ۱۴۰۳

یکی از مهمترین بخش‌هایی که در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد، قسمت ضوابط و شرایط عمومی و اختصاصی است. داوطلبان باید با دانلود دفترچه از شرایطی که برای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد، مطلع شوند. که در ادامه به برخی از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه و شرایط گزینش دانشجو در این دانشگاه اشاره خواهیم کرد.

شرایط عمومی دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور پردیس خودگردان

شرایط عمومی که در دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان به آنها اشاره شده شامل موارد زیر می‌باشد:

  • داشتن اعتقاد عملی به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی تعریف شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • عدم عضویت در هیچ کدام از سازمان‌ها، نهادها و گروه‌های سیاسی غیرقانونی
  • نداشتن عناد و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن اعتیاد و فساد اخلاقی

 

شرایط اختصاصی پذیرش بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان

داشتن شرایط عمومی جهت انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان کافی نیست، داوطلبان باید از شرایط اختصاصی زیر نیز برخوردار باشند:

  • در رشته‌های نظری پذیرش صرفاً بر اساس معدل کتبی دیپلم خواهد بود.
  • برای رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم می‌باشد.
  •  انتخاب‌های کد رشته محل برای ورودی مهر و بهمن تعداد 100 انتخاب خواهد بود.
  • درصد اعمال سوابق تحصیلی بر اساس گروه آزمایشی و مدرک تحصیلی متفاوت می‌باشد.
  •  تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر تا ۳۱ شهریور 1403 برای نوبت مهر  و حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ برای دوره دوم خواهد بود.
  • برخورداری از  مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کاردانی و دیپلم نظام وظیفه جدید، دیپلم 4 ساله نظام قدیم در هرکدام از رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش الزامی است.

رشته‌های ارائه شده در دانشگاه پردیس خودگردان 1403

در ادامه رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های پردیس بین‌الملل ارائه شده است. شما می‌توانید با در اختیار داشتن کد رشته محل‌ها و همچنین میزان ظرفیت برای پذیرش در هر رشته، انتخاب رشته مناسب و دقیق‌تری داشته باشید. 

نوع دوره نام دانشگاه استان دانشگاه نام گرایش نوع پذیرش جنسیت توضیحات
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان آمار صرفاً

با سوابق تحصیلی

زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان مهندسی شهرسازی صرفاً براساس سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان مهندسی عمران صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان مهندسی معماری صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان مهندسی مکانیک صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان مهندسی فضای سبز صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان جغرافیا صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه زابل سیستان و بلوچستان حقوق صرفاً سوابق زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی صنایع صرفاً سوابق زن و مرد ——-
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی عمران صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی کامپیوتر صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی مکانیک صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی مواد و متالورژی صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف – تهران (محل تحصیل پردیس بین‌الملل کیش) هرمزگان مهندسی هوافضا صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل پزشکی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه – محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل داروسازی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه – محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل دندانپزشکی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه – محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آذربایجان غربی پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آذربایجان غربی داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آذربایجان غربی دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان اتاق عمل با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان اعضای مصنوعی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان پرستاری با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان پرستاری با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان تکنولوژی پرتوشناسی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان شنوایی شناسی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان علوم تغذیه با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان فناوری اطلاعات سلامت با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان کاردرمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان کتابداری در شاخه پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان گفتار درمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان مامایی با آزمون زن محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان مهندسی بهداشت محیط با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان هوشبری با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان مهندسی بهداشت حرفهای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی ایران تهران پزشکی با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل مازندران پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل مازندران دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل مازندران فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس هرمزگان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس هرمزگان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع جزیره کیش) هرمزگان مهندسی معماری صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع جزیره کیش) هرمزگان حقوق صرفاً سوابق زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان شنوایی شناسی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان کاردرمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور – اهواز خوزستان گفتار درمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان بهداشت عمومی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان گفتاردرمانی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان مهندسی بهداشت محیط با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان بینایی سنجی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان کاردرمانی با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران بهداشت عمومی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران بینایی سنجی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران پرستاری با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران پرستاری با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران تکنولوژی پرتودرمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران تکنولوژی پرتوشناسی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران شنوایی شناسی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران علوم تغذیه با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران علوم تغذیه با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران علوم و صنایع غذایی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران علوم و صنایع غذایی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران کاردرمانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران مهندسی بهداشت محیط با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد محل تحصیل دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد محل تحصیل دانشکده سلامت، ایمنی و محیط زیست پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران تهران مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در تهران
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کاشان (محل تحصیل آران و بیدگل) اصفهان پزشکی با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان اتاق عمل با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان هوشبری با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان پرستاری با آزمون زن و مرد محل تحصیل دانشکده پرستاری و مامایی رازی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرمان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان پرستاری با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان علوم تغذیه با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان مامایی با آزمون زن ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان گلستان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل واحد بین‌الملل واقع در بندر انزلی) گیلان پزشکی با آزمون زن و مرد عدم تعهد در ارائه خوابگاه بویژه برای پسران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل واحد بین‌الملل واقع در بندر انزلی) گیلان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد عدم تعهد در ارائه خوابگاه بویژه برای پسران پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران دندانپزشکی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران اتاق عمل با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران بهداشت عمومی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران پرستاری با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران پرستاری با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران مامایی با آزمون زن ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران مهندسی بهداشت محیط با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری مازندران مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری (محل تحصیل دانشکده پرستاری آمل) مازندران پرستاری با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری (محل تحصیل دانشکده پرستاری آمل) مازندران پرستاری با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری (محل تحصیل دانشکده پرستاری بهشهر) مازندران پرستاری با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساری (محل تحصیل پردیس خودگردان رامسر) مازندران پزشکی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساری (محل تحصیل پردیس خودگردان رامسر) مازندران داروسازی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان پزشکی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان اتاق عمل با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان اعضای مصنوعی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان پرستاری با آزمون زن و مرد عدم تعهد در ارائه خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان پرستاری با آزمون زن و مرد عدم تعهد در ارائه خوابگاه پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان فیزیوتراپی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان کاردرمانی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان کتابداری در شاخه پزشکی با آزمون زن و مرد بدون خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان گفتار درمانی با آزمون زن و مرد ——
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان مامایی با آزمون زن عدم تعهد در ارائه خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه عدم تعهد در ارائه خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه عدم تعهد در ارائه خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه عدم تعهد در ارائه خوابگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد علوم آزمایشگاهی با آزمون زن و مرد پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد پزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل واحد بین‌الملل واقع در احمدآباد مشیر خوابگاه خودگردان پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد داروسازی با آزمون زن و مرد محل تحصیل واحدبینالملل واقع در احمدآباد مشیر خوابگاه خودگردان پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد دندانپزشکی با آزمون زن و مرد محل تحصیل واحد بین‌الملل واقع در احمدآباد مشیر خوابگاه خودگردان پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی یزد یزد پرستاری با آزمون زن و مرد

محل تحصیل واحد بین‌الملل واقع در احمدآباد مشیر پذیرش در نیمسال دوم تحصیلی

 

رشته‌های ارائه شده در دانشگاه پردیس خودگردان

اطلاعیه

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته‌های دانشگاه پردیس خودگردان و مشاوره رایگان انتخاب رشته با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه پردیس خودگردان 1403

تاریخ ثبت‌نام دانشگاه پردیس خودگردان نوبت مهرماه 1403

هر سال جزئیات مربوط به ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان در نوبت مهر ماه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور از طریق اعامیه های این سازمان اعلام می‌شود و داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده می‌توانند مراحل اسم‌نویسی خود را تکمیل کنند. سال گذشته ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه و صرفاً براساس سوابق تحصیلی از 18 مرداد تا 23 مرداد بود. پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز فرایند ثبت‌نام در همین تاریخ باشد. 

مهم‌ترین مدارک برای ثبت‌نام در دانشگاه پردیس بین‌الملل 1403

از آنجا که زمان ثبت‌نام در دانشگاه محدود است، لذا داوطلبان باید هرچه سریعتر مدارک خود را آماده کنند. مهم‌ترین مدارک برای اسم‌نویسی در پردیس خودگران شامل موارد زیر است:

  • ارائه اسکن عکس ۳*۴
  • ارائه مدارک شناسایی و اطلاعات تحصیلی داوطلب
  • ارائه سوابق تحصیلی و معدل داوطلب
  • ارائه نمودن اطلاعات درج شده در مدرک دیپلم
  • درج نشانی محل سکونت
  • ارائه کردن اطلاعات مربوط به امتیازها و سهمیه‌ها
  • ارائه شماره تماس داوطلب

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه پردیس خودگردان

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی را در رابطه با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان 1403 ارائه نماییم. برای شروع فرایند انتخاب رشته اطلاع از مفاد و جزئیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته پردیس خودگردان بسیار اهمیت دارد، چراکه داوطلبان می توانند با مشاهده رشته های رائه شده انتخاب اصولی و مناسب‌تری داشته باشند. برای سهولت دسترسی به دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل، در این مقاله لینک دانلود دفترچه نوبت مهر ماه و بهمن ماه قرار داده شده است. در صورتی که ابهامی در رابطه با شرایط تعیین شده در رابطه با دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان دارید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 این موضوع را با مشاوران ما در میان بگذارید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان 1403 تنها مختص به رشته‌های با آزمون می‌باشد؟

پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان هم به صورت با آزمون و بدون آزمون امکانپذیر است. لذا دفترچه مورد نیز مربوط به همین رشته‌ها می‌باشد.

چگونه می‌توانیم به لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل دسترسی یابیم؟

در این مقاله لینک مربوط به دفترچه انتخاب رشته پردیس بین‌الملل ارائه شده است.

انتشار دفترچه راهنما ثبت‌نام دانشگاه پردیس خودگردان چه زمانی صورت می‌پذیرد؟

سازمان سنجش و آموزش کشور در دو نوبت ترم مهر و بهمن اقدام به انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان می‌نمایید.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان + دانلودpdf | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo نازنین زهرا نیرومند گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مخاستم بپرسم پردیس خودگردان مشهد ۱۴۰۲پذیرش کاردانی به کارشناسی بهداشت عمومی بدون کنکور رادارد یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر ندارد

  2. Avatar photo عاطفه مسلمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی حقوق دارم استان البرز هم هستم ، آیا دانشگاه پردیس ارشد حقوق هم داره؟ و اگر داره نزدیکترین دانشگاه رشته ی حقوق البته بدون آزمون به البرز کدوم منطقه هستش؟ و من چطور میتونم اطلاعاتی راجع به شهریه و شرایط این دانشگاه به دست بیارم؟ میشه منو راهنمایی کنید لطفا🙏🏻

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      باید ببینید شرایط استعداد درخشان را دارید یا خیر.

  3. Avatar photo مرضیه گفت:

    سلام من میخوام دانشگاه فرهنگیان پردیس خود گردان آزاد شرکت کنم میتونم شرکت کنم ولی تو اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان مجازنشدمه میتونم دانشگاه فرهنگیان پردیس خود گردان آزاد شرکت کنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر

  4. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان تنها با سوابق تحصیلی منتشر شده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تمامی دفترچه های راهنمای ثبت نام داخل سایت قرار گرفتند.

  5. Avatar photo آیناز گفت:

    سلام کدانتخاب رشته دانشگاه های پردیس خودگردان ازکجاباید دریافت کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      داخل دفترچه ها زده شده.

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام موقع انتخاب رشته برای ازاد و خودگران و شهریه پرداز باید جدا انتخاب رشته کنیم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. برای آزاتد جداگانه میباشد طی یک دفترچه…اما پردیس با دفترچه ی سراسری انجام میشود.

  7. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام من کارشناسی ارشد دارم می تونم دوباره آزمون سراسری شرکت کنم و پردیس بزنم

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      درصورتی که مشمول خدمت سربازی نباشید می توانید شرکت نمایید

      1. Avatar photo مرتضی گفت:

        معمولا کی رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس اعلام میشه ؟

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          معمولا اردیبهشت الی مرداد اعلام می گردد

  8. Avatar photo zoha گفت:

    سلام
    آیا امکان تحصیل دز زشته دندان پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس رو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      درصورتی که این واحد دانشگاهی فراخوان بزند برای جذب بله در غیر این صورت خیر

  9. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید. مهلت ثبت نام پردیس خودگردان بدون کنکور کی هستش ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      سوالتون نامفهم هستش
      در مقطع کارشناسی یا ارشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پردیس تهران

    ثبت نام دانشگاه پردیس تهران ۱۴۰۳ + لیست رشته ها

    یکی از دانشگاه هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در کنکور دانشجو می پذیرد، دانشگاه پردیس خودگردان است. پردیس های خودگردان، در تمامی شهرهای ایران وجود دارند و داوطلبان برای ثبت نام در این دانشگاه ها، باید...
  • پردیس خودگردان چیست؟

    پردیس خودگردان چیست؟ + هزینه، شرایط و رشته محل ها 1403

    در ایران انواع مختلفی از دانشگاه های دولتی، نیمه دولتی و غیر دولتی وجود دارند که هر یک شرایط پذیرش، شهریه، رشته های ارائه کننده، شرایط انصراف و … خود را دارند. دانشگاه های دولتی معمولا رایگان هستند و یا...
  • پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

    پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان + شرایط 1403

    اگر علاقه‌مند به تحصیل در رشته پزشکی هستید، یکی از انتخاب‌های منحصر به فرد شما انتخاب دانشگاه پردیس خودگردان است. توجه داشته باشید، افراد زیادی به دنبال تحصیل در رشتهپزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان هستند، تا  بدون مواجه شدن...
  • دانشگاه های پردیس خودگردان

    دانشگاه های پردیس خودگردان + آدرس، تلفن و رشته ها

    دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه های دولتی هستند که در قبال دریافت هزینه، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند. کلیه داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه پردیس بین الملل ایران می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن، در رشته‌های دانشگاه پردیس...
تماس با مشاور