ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام مهر ماه دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

انجام ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد برای تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر شد ، جهت ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه آزاد پس از دانلود دفترچه می توانید از کلیه مفاد آن اطلاع یابید. برای ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد کافی است بر روی لینک ثبت نام  در سایت دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

 

 

جهت اطلاع از جزئیات ، رشته ها و شرایط ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و مراحل پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب

 

 

ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه آزاد

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد به صورت هم‌زمان در سراسر کشور صورت می‌پذیرد. به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد می‌رساند، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و اطلاعات مندرج در کارنامه دیپلم تمامی داوطلبان متقاضی صورت می‌پذیرد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر طبق جدول زمان بندی دانشگاه آزاد در زمان مقرر صورت خواهد گرفت.

زمان ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه آزاد با توجه به برنامه ریزی و سیاست‌های طرح ریزی شده در دانشگاه آزاد تنظیم گردیده است و بدیهی است داوطلبانی که برای انجام ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد پس از زمان تعیین شده اقدام نمایند، به هیچ عنوان امکان ثبت نام را نخواهند داشت. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین نحوه محاسبه سوابق تحصیلی با شماره‌های 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد  به صورت اینترنتی و منحصرا از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد پذیرفت و بدیهی است هرگونه ثبت نام انجام گرفته در سایر دانشگاه‌ها و یا سایت‌های مرتبط، مورد تائید این دانشگاه نخواهد بود. داوطلبان متقاضی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد می‌بایست ابتدا اقدام به خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام نمایند.

 

داوطلبان محترم شرکت در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر طبق برنامه ریزی و قوانین دانشگاه آزاد اسلامی لازم است قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد را از سایت دانشگاه آزاد دانلود نمایید و پس از مطالعه دقیق قوانین و ضوابط دانشگاه آزاد ، جهت ثبت نام اقدام نمایند. مدارک و اطلاعات وارده در زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد  باید منطبق با اصل اطلاعات و اسناد و مدارک داوطلب باشد و چنانچه در این زمینه تخلفی صورت گیرد، مسئولیت آن بر عهده داوطلب خواهد بود.

 

داوطلبان مجاز به انتخاب تعداد 20 رشته محل در بین رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام می‌باشند و همچنین پس از ثبت نام می‌بایست منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد باشند. نتایج ثبت نام به صورت الکترونیکی و همانند سال‌های گذشته اعلام خواهد گردید و داوطلبان پذیرفته شده در مرحله ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد  می‌توانند در دانشگاه پذیرفته شده خود شرکت نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

طبق آئین‌نامه دانشگاه آزاد جهت ثبت نام، داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر موظف به بارگذاری تمامی مدارک موجود می‌باشند. و چنانچه در ارائه مدارک نواقصی موجود باشد، داوطلبان نخواهند توانست در ثبت نام ترم مهر شرکت نمایند و همچنین همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، داوطلبان باید در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود و همچنین ارائه اسناد و مدارک ثبت نام، نهایت دقت را داشته باشند. زیرا هر گونه مغایرت چنانچه حتی پس از پذیرش و ثبت نام در دانشگاه مشخص گردد، منطبق با قوانین و ضوابط با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد و این دانشجویان به عنوان دانشجویان متخلف شناخته خواهند شد.

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد

  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
  • اصل دیپلم و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی
  •  مدرک گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه
  • تکمیل فرم های دفترچه ثبت نام
  • تاییدیه تحصیلی
  • شش قطعه عکس سه در چهار

داوطلبان عنایت داشته باشند که با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله دانشگاه آزاد برای  ثبت نام دانشگاه آزاد مهر وجود دارد، برای اطمینان یافتن از تمامی مدارک لازم جهت ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد و همچنین با توجه به تغییراتی که در سیستم و نظام آموزشی دبیرستان‌ها و مدارس  صورت می‌گیرد، تغییراتی در نحوه ارائه مدارک برای ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد خواهیم داشت. بنابراین؛ جهت اطلاع از این تغییرات با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان را پذیرش می‌نماید. اما ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می‌گیرد و در مقاطع کارشناسی ارشد بر اساس شرایط استعداد درخشان می‌توانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر راه یابند.

 

 

به اطلاع داوطلبینی که قصد ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد می رساند که جهت انجام ثبت نام حتماً داوطلبانی خواهند توانست در مقاطع مورد نظر ثبت نام نمایند که دارای مدارک دیپلم در رشته‌های مختلف نظری و همچنین کار و دانش و فنی و حرفه‌ای باشند.

 

همچنین باید به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند برسانیم که این دسته داوطلبان نیز باید دارای مدرک کادرانی باشند و البته علاوه بر این موارد، داوطلبان باید طبق آئین‌نامه ثبت نام دانشگاه آزاد و همچنین قوانین و مقررات آن، با عنایت به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است داوطلبین دانشگاه آزاد برای ثبت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وارد سامانه monada.iau.ac.ir شوند .

 

پذیرفته شدگان در رشته‌های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد که نسبت به محل پذیرفته شده خود دچار مشکل می‌باشند، می‌توانند از امکان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد استفاده نمایند. همچنین یکی از اختیاراتی که دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که متأسفانه در رشته محل‌های ثبت نامی خود پذیرفته نشده‌اند در نظر گرفته است، مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می‌باشد.

 

پس از اعلام نتایج ثبت نام، داوطلبان می‌توانند در دفترچه مربوط به تکمیل ظرفیت که در سایت دانشگاه آزاد azmoon.net  منتشر خواهد گردید ثبت نام نمایند. هر گونه سؤال و یا اشکالی که در زمینه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد و یا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر در مقاطع مختلف را می‌توانید با تماس با شماره‌های مندرج در سایت مطرح نمایید و پاسخ مناسبی برای مشکلات خود بیابید.

 

جهت ثبت نام اینترنتی ترم مهر دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع از لیست رشته محل های دانشگاهی و دیگر جزئیات پذیرش ترم مهر دانشگاه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

مطالب مرتبط :

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد با مشاوران ما در ارتباط باشید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می توان بدون مدرک پیش دانشگاهی در ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد شرکت نمود؟

برای ثبت نام در برخی از رشته ها از جمله شرایط تعیین شده برای داوطلبان دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی می باشد اما ثبت نام در برخی از رشته های دیگر امکان پذیر می باشد.

 

تعداد مجاز انتخاب رشته به هنگام ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه آزاد کاردانی چند کد رشته محل می باشد؟

تنها امکان انتخاب تعداد 20 کد رشته محل برای انتخاب رشته داوطلبان وجود خواهد داشت.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام حدودا نزدیک 30 هزار تومان می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 1403 + جدول رشته و واحد

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور