ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403 + مشاهده جواب

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  1403-1404 بر روی سایت monada.medu.ir قرار می‌ گیرد. دانشجویان متقاضی که طبق آیین‌ نامه نقل و انتقالات شرایط مندرج را دارا می‌ باشند، دوبار در سال، یک بار در نیمسال اول و یک بار در نیمسال دوم، می‌ توانند برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نمایند. دانشجویانی که درخواست آن‌ ها ثبت شده است، در زمان اعلام  نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باید منتظر نتیجه ثبت نام خود باشند. زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو هفته پس از پایان مهلت ثبت درخواست می باشد.

توجه داشته باشید که نقل و انتقالات برای دانشجویان تنها یک‌ بار امکان‌پذیر خواهد بود. دانشجویانی که نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد را دریافت نموده اند و با درخواست آنها موافقت شده است، می‌ توانند در واحد مقصد ثبت نام نمایند. آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که برای ثبت درخواست انتقالی و مهمانی خود به صورت اینترنتی اقدام کرده‌ اند، می ‌توانند جواب نتایج مهمانی دانشگاه آزاد خود را از سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد پیگیری کنند. چنانچه شما دانشجوی گرامی نیازمند دریافت راهنمایی در ارتباط با نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد هستید، می‌ توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403-1404

👈🏽دانشجویانی که برای ثبت درخواست انتقالی و مهمانی خود در سامانه منادا ثبت نام می کنند، می توانند پس از چند روز در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد وارد سایت منادا به آدرس monada.medu.ir شده و نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد  خود را مشاهده کنند.

امکان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در هر سال تحصیلی دوبار فراهم است. به همین جهت دانشجویان می توانند نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403– 1403 را در دو زمان مختلف و با توجه به شروع نیمسال تحصیلی مشاهده کنند.

👈🏽افرادی که برای انتقالی در نیمسال دوم فرم درخواست انتقالی را از طریق سامانه منادا به آدرس monada.medu.ir را تکمیل کرده ‌اند، دو هفته پس از اتمام مهلت ثبت درخواست خود می ‌توانند از طریق این سایت با وارد نمودن اطلاعات درخواستی نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد خود را مشاهده کنند .

چنانچه در مشاهده نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد مشکلی پیش آید، می توانند از طریق تماس با پشتیبانی سایت منادا برای رفع آن اقدام نمایند. از این رو باید گفت نتایج مهمانی دانشگاه آزاد به صورت جامع و در یک زمان خاص به همه دانشجویان اعلام نمی شود.

تاریخ اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

چگونگی مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403– 1403

👈🏽همانگونه که اشاره شد داوطلبان دانشگاه آزاد می توانند از طریق سایت منادا دانشگاه آزاد و بدون نیاز به مراجعه حضوری نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد خود را به یک از واحدهای مقصد مشاهده کنند و جواب خود را پیگیری نمایند. از آنجا که ممکن است بسیاری با روند مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد آشنایی نداشته باشند، در ادامه فرآیند مشاهده نتایج را در اختیار شما قرار می دهیم.

✔️ در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ابتدا وارد سایت منادا به آدرس monada.medu.ir شوید.

✔️  سپس با مطالعه شرایط و ضوابط نقل و انتقال و تدیید آن وارد بخش مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد شوید.

✔️ در مرحله بعدی اطلاعات درخواستی مانند کد ملی و شماره دانشجویی را وارد نمایید.

✔️  در پایان می توانید نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد را به صورت موافقت یا عدم موافقت خود مشاهده کنید.

چگونگی مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403-1404

👈🏽برای مشاهده جواب درخواست انتقالی دانشگاه آزاد می توانید در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد بر اساس راهنمای تصویری زیر اقدام نمایید.

✔️ ابتدا وارد سایت منادا به آدرس monada.iau.ir شوید و پس از مطالعه قوانین و تایید آن وارد مرحله بعد شوید.

 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1

✔️ پس از ورود می توانید نتیجه درخواست خود را را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید.

 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 2

📣 اطلاعیه 📣

چنانچه شما دانشجویان گرامی در هر کدام از مراحل مشاهده نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

نحوه پیگیری نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1403– 1403

👈🏽پس از اینکه دانشجویان در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نقل و انتقال یا مهمانی از سوی دانشگاه آزاد در سامانه منادا اقدام می ‌کنند، تمام درخواست ‌های آنها توسط مرکز سنجش دانشگاه آزاد بررسی می ‌شود و درخواست دانشجویان برای انتقالی به واحد مقصد بررسی خواهد شد.

👈🏽در صورت عدم موافقت یکی از واحدهای دانشگاه، دانشجویان نمی توانند برای ترم پیش رو درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را ثبت کنند.

👈🏽علاوه براین جواب نتایج مهمانی دانشگاه آزاد فقط از طریق سامانه منادا قابل مشاهده می باشد.

👈🏽مطابق با جدول همترازی دانشگاه آزاد، سطح بندی واحد‌های دانشگاهی بر اساس معیارهای نقل و انتقال شامل رشته ها، تعداد درخواست های دانشجو، حداقل نمره پذیرش و دوری از مرکز استان صورت می گیرد.

از سوی دیگر تنها تفاوت در مهمانی دائم و انتقالی مربوط به صدور مدرک تحصیلی برای دانشجویان می باشد. در انتقالی مدرک از واحد مقصد و در مهمانی دائم از واحد مبدا صادر می شود.

👈🏽همچنین باید اشاره کرد که ثبت درخواست جهت نقل و انتقال و مهمانی برای دانشجویان زیر امکان‌پذیر نخواهد بود:

✔️دانشجویان مقطع دکترا به دلیل محدودیت در میزان پذیرش و ظرفیت دانشگاه ها

✔️دانشجویانی که بر اساس در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند.

 نحوه پیگیری نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نقل و انتقالات ارشد وزارت بهداشت وارد شوید.

شرایط پذیرش نقل‌ و انتقالات دانشگاه آزاد 1403-1404

👈🏽 دانشجویان متقاضی نقل‌ و انتقال به دلایل مختلفی ممکن است خواستار مهمانی و یا انتقال دائم در سایر واحدهای دانشگاه آزاد باشند. اما با وجود دلایل متفاوتی که دانشجویان برای مهمانی و یا انتقالی ثبت نام و یا درخواست می‌ دهند، تاز مانی که نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام می‌ شوند، باید منتظر بمانند. در ادامه لازم است در مورد شرایط پذیرش نقل‌ و انتقالات دانشگاه آزاد نکاتی را بیان کنیم. با داشتن شرایط زیر در زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، می توانید اطمینان بیشتری برای پذیرفته شدن درخواستتان داشته باشید:

✔️دانشجویانی که مشمول قانون خانواده‌ های شاهد و ایثارگران می باشند: دانشجویان آزاده، جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان خانواده شهدا و مفقود الاثران ، دانشجویان جانباز 5 درصد و همچنین همسر و فرزندان آن‌ ها، خواهر و برادر شهدا، رزمندگان که حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشته‌ اند.

✔️دانشجویانی که بیماری صعب‌ العلاج، ناشنوا، نابینا، دیالیزی، سرطان و… بانوان باردار که مشمول قانون مربوط به دانشجویان بیمار، معلول و باردار می‌ باشند. می‌ توانند با ارائه مدارک خود، نسبت به ثبت انتقال و یا مهمان خود اقدام نمایند.

✔️دانشجویانی که پس از پذیرفته شدن  پدر و یا مادر  و یا همسر و فرزندان خود را از دست داده‌ اند، مشمول قانون مربوط به فوت والدین، همسر، فرزند می‌باشند.

✔️دانشجویانی که در خانواده خود بیش از یک نفر از اعضای خانواده خود در دانشگاه آزاد پذیرفته‌ شده‌ اند، مشمول قانون مربوط به چند دانشجویی می‌ شوند.

📣 اطلاعیه 📣

دانشجویان متقاضی که شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را داشته باشند، برای نقل و انتقال و یا مهمانی در اولویت می باشند.

مدارک پذیرش نقل‌ و انتقالات دانشگاه آزاد

👈🏽 ما قصد داریم در اینجا به شرح مدارک لازم برای انتقال و ورود دانشجویان به دانشگاه آزاد پرداخته و اطلاعات مربوطه را ارائه دهیم.

👈🏽 مدارک لازم برای انتقالی و یا مهمانی دانشجویانی که ازدواج کرده و یا جدا شده اند:

✔️ شناسنامه زوجین (صفحات ۱ و ۲) (ازدواج و متارکه) ۳، ۴ و ۵) (ازدواج)،

✔️ سند ازدواج (صفحات ۲)

✔️ صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه برای فرد دانشجو الزامی است.

✔️ صفحه اول شناسنامه کودک

👈🏽 برای انتقال یا تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی شاغل و بازنشسته و متوفی دانشگاه‌ها، مدارک زیر لازم است:

✔️ یک معرفی‌نامه رسمی از دانشگاه محل خدمت عضو هیات علمی که دارای مهر و امضای معاونت آموزشی باشد.

✔️ حکم کارگزینی سال جاری که مهر هیات ممیزه دانشگاه یا وزارتخانه مربوطه را دارد.

✔️ تصاویر صفحات اول و دوم شناسنامه عضو هیات علمی و پذیرفته شده.

✔️  کارنامه قبولی داوطلب در آزمون دانشگاه.
زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
👈🏽 برای میهمانی بر اساس چند دانشجویی، مدارک زیر لازم است:

✔️  گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو یا دانشجویانی که در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل می‌باشند، ممهور به مهر اصلی واحد دانشگاهی مربوطه.

✔️  صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجویان، والدین، همسر.

👈🏽 برای انتقال یا میهمانی بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران، مدارک زیر لازم است:

✔️  برای فرزند و همسر شهید، کارت یا معرفی‌نامه از بنیاد شهید یا جانبازان و تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و شهید.

✔️  برای آزاده، فرزند یا همسر آزاده، کارت یا معرفی‌نامه از اداره ایثارگری و جانبازی و تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو آزاده.

✔️  برای جانباز ۱۰٪ و بالاتر، کارت با معرفی‌نامه از اداره ایثارگری و جانبازی.

✔️  برای رزمندگان دارای شش ماه و بیشتر، کارت و معرفی‌نامه از یگان مربوطه.

👈🏽  مدارک موردنیاز برای میهمانی بر اساس فوت والدین، همسر و فرزند

✔️  گواهی فوت صادره از اداره ثبت احوال

✔️  صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و والدین و یا فرزند و همسر متوفی حسب مورد ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه آزاد، در سال ۲ بار بر روی سایت monada. iau. ir قرار می‌گیرد. دانشجوانی که یکی از شرایطی که در بالا برای شما توضیح دادیم را دارا باشند، می‌توانند در انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایند و نسبت به مهمان شدن و یا انتقالی خود، اقدام نمایند.

دانشجوان توجه داشته باشند که پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ منحصر به دانشجویان متقاضی است که در سامانه ثبت نام نموده اند.

دانشجوانی که قصد پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دارند، بایستی بدانند که دانشگاه آزاد به صورت حضوری پاسخگوی شما نخواهد‌بود و طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد دانشجویان برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اکیدا نباید به صورت حضوری اقدام می‌نمایند.

 جدیدترین اخبار پیرامون نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

مشاوره نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد

با توجه به اطلاعیه‌های قبلی، داوطلبان تمایل به انتقال یا میهمانی در میان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مکلفند که در زمان تعیین شده، درخواست خویش را به ثبت رسانده و منتظر نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد باشند.

پس از انتشار نتایج، درخواست‌های داوطلبان متقاضی انتقالی یا میهمانی برای نیمسال‌های دوم و اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی، دو گروه از داوطلبان را مشخص می‌کند.

به منظور تکمیل اطلاعیه مشاوره نتایج نقل و انتقالات، گروه نخست را شامل می‌شود که دانشگاه‌های مبدا و مقصد با درخواست انتقالی یا میهمانی آن‌ها موافقت نموده‌اند.

این داوطلبان باید اقدامات ضروری جهت جابجایی از دانشگاه مبدا به مقصد را به انجام رسانده و ثبت نام دانشگاه آزاد، واحدهای درسی خود را از طریق دانشگاه مقصد به عمل آورند.

گروه دوم شامل افرادی می‌گردد که به دلایلی چون کمبود ظرفیت در دانشگاه مورد نظر یا عدم احراز شرایط لازم، با درخواست‌شان موافقت نگردیده است. این داوطلبان می‌توانند با رفع مشکلات موجود و انتخاب بهینه‌ترین گزینه برای ثبت درخواست نقل و انتقالی در ترم آتی اقدام نمایند.


خلاصه مقاله نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

در  مقاله نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به بررسی نتایج و زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  پرداختیم. دانشجویان دو بار در سال، یک بار در نیمسال اول و یک بار در نیمسال دوم می توانند برای انتقالی یا مهمانی خود به واحد دیگر درخواست بدهند. بسیاری در مورد زمان نتایج مهمانی دانشگاه آزاد سوال دارند. باید اشاره کنیم دانشجویان می توانند دو هفته پس از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقال یا مهمانی از دانشگاه آزاد، برای پیگیری انتقالی خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که اگر با درخواست شما موافقت نشود، در ترم پیش رو نمی توانید برای دانشگاه دیگری درخواست انتقالی و مهمانی ثبت کنید. چنانچه در ارتباط با نتیجه انتقالی دانشگاه آزاد نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در اکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در اسرع وقت اطلاعات تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد چه تاریخی اعلام می شود؟

نتابج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو هفته پس از مهلت ثبت درخواست اعلام می شود. 

 نتایج درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد چگونه قابل مشاهده است؟

 نتایج درخواست نقل و انتقالات به صورت اینترنتی و از طریق سایت منادا اعلام می شود.

جهت مشاهده جواب نهایی درخواست انتقالی دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لازم است؟

ارائه کد ملی و شماره دانشجویی دانشجو از موارد لازم برای مشاهده نتایج است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)