ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ارشد علمی کاربردی ۱۴۰۳ + دریافت دفترچه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
ثبت نام ارشد علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متقاضیانی که مایلند برای ثبت نام ارشد علمی کاربردی اقدام نمایند، می توانند در این دانشگاه به دو شکل بدون کنکور و با کنکور مشغول به تحصیل شوند. افراد داوطلبی که می خواهند در کارشناسی ارشد حضور یابند، پس از مطالعه و بررسی دفترچه ارشد علمی کاربردی این امکان را دارند که هم از طریق کنکور و هم از طریق سوابق تحصیلی به دانشگاه وارد شوند.

اگر علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی هستید، باید بگوییم خوشبختانه تنوع رشته در این دانشگاه بسیار زیاد است و شما می توانید با طی کردن مراحل ثبت نام در رشته های ارائه شده این دانشگاه مشغول به تحصیل شوید. در ادامه می خواهیم نحوه و شرایط ثبت نام ارشد علمی کاربردی ۱۴۰۳ را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

 

برای مشاهده لیست رشته های ارشد علمی کاربردی وارد لینک شوید.

 

ثبت نام ارشد علمی کاربردی

اگر شما با دانشگاه علمی کاربردی آشنایی دارید و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشید، یکی از در دسترس ترین گزینه هایی که به ذهنتان خطور می کند، ثبت نام ارشد علمی کاربردی است. پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی بوده و تا حدودی آسانی فارغ التحصیلی از این دانشگاه باعث شده است همه به دنبال ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی باشند.

پذیرش دانشجو در مقطع ارشد علمی کاربردی هر سال صورت نمی گیرد، بلکه بر اساس نیاز این دانشگاه، اطلاعیه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر می شود. ثبت نام در این مقطع دارای شرایط ویژه ای است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

زمان ثبت نام ارشد علمی کاربردی

همان‌طور که می‌دانید دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان را ابتدا در مقطع کاردانی و سپس در مقطع کارشناسی ناپیوسته جذب می‌نماید. هدف اولیه و ابتدایی از ایجاد دانشگاه علمی کاربردی، ترکیب علم و عمل می‌باشد و تربیت افراد ماهر از اهداف تأسیس این دانشگاه بوده است.

اما متأسفانه به دلیل عمل نکردن به این هدف، ثبت نام ارشد علمی کاربردی چند سالی متوقف شد.

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی با توجه به قوانین و ضوابطی که در ثبت نام ارشد علمی کاربردی در سایت ایران تحصیل اعلام خواهد گردید وجود دارد.

آیا ثبت نام ارشد علمی کاربردی  بی آزمون و یا با آزمون خواهد بود؟ آیا ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  در ترم مهر و ترم بهمن اتفاق خواهد افتاد؟

داوطلبان پذیرفته شده در نیمسال اول وارد دانشگاه می‌شوند و یا نیمسال دوم؟ این‌ها از نمونه سؤالات داوطلبان متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد می‌باشد. پاسخ این سؤالات را از مشاورین ما بخواهید.

در سال 1399 بر اساس تصمیمی که در دانشگاه های آزاد و سراسری گرفته شد به این صورت بود که از آن پس دانشجویان دانشگاه های آزاد و سراسری که در آزمون های ورودی دانشگاه ها شرکت نکرده اند، پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و آزاد، چنانچه ظرفیت پذیرش رشته در دانشگاه یا در آن رشته پر نشده باشد، می توانند صرفاً بر طبق سوابق تحصیلی که همان کارنامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد است، در دانشگاه ثبت نام نموده و به تحصیل بپردازند.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمسال های مهر و بهمن انجام می شود و دانشجویان می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب و در آن تحصیل کنند، اما در مورد مقطع ارشد این موضوع متفاوت بوده و طبق مصوبه سال ۱۴۰۳ دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد.

چگونگی ثبت نام ارشد علمی کاربردی

 

اطلاعیه

دانشگاه علمی کاربردی جهت ثبت نام مهرماه در مقطع کاردانی امسال از ۴ شهریور تا ۱۱ شهریور اقدام به ثبت نام دانشجو می کند که البته امسال اسم نویسی این مقطع همزمان با کارشناسی ناپیوسته صورت گرفت.

 

دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ شهریور می توانند اقدام به اسم نویسی نمایند که البته امسال شروع ثبت نامشان همزمان با دوره کاردانی خواهد بود و بعد از پایان این دوره هم برای متقاضیانی که نتوانستند در این تاریخ اقدام به ثبت نام نمایند، از تاریخ ۲۳ شهریور تا ۲۷ شهریور امکان ثبت نام وجود دارد.

دانشگاه های علمی کاربردی برای ثبت نام در دی ماه در مقطع کاردانی امسال از ۱۶ دی تا ۲۲ دی اقدام به ثبت نام دانشجو می کند که البته امسال نام نویسی می کند.
همینطور دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمه دوم امسال  از ۱۷ دی تا ۲۳ دی اقدام به ثبت نام دانشجو می کند که البته امسال نام نویسی می کند.

باید اشاره کرد که ثبت نام تنها به صورت حضوری انجام نمی شود و دانشجویان این امکان را دارند از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به ثبت نام غیر حضوری نمایند.

 

نحوه ثبت نام ارشد علمی کاربردی

  1. ابتدا وارد سامانه سازمان سنجش از طریق آدرسsanjesh.org شوید و در منوی سمت راست گزینه دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب نمایید.
  2. در مرحله بعد روی گزینه «ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای» کلیک کنید تا انتخاب شود.
  3. در مرحله بعد برای این که در مراحل بعدی به مشکل بر نخورید، گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کرده و یک کارت اعتباری خریداری کنید.
  4. سپس با توجه به مقطع تحصیلی گزینه مناسب را انتخاب کنید و سپس روی گزینه تائید کلیک نمایید.
  5. در مرحله پنجم باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و دوباره گزینه تائید را کلیک نمایید.
  6. در مرحله بعد اطلاعات شما که تائید شد، یک کد پیگیری برای شما به صورت منحصر به فرد ارسال می شود که بهتر است آن را یادداشت نمایید. سپس روی گزینه تأیید روند پرداخت کلیک کنید.
  7. در مرحله بعد شما وارد درگاه پرداخت خواهید شد که باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کرده و سپس روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.
  8. در این مرحله دوباره به صفحه اول بازگردید و روی گزینه «تایید و ادامه گام بعدی» کلیک نموده و دوباره اطلاعات خواسته شده را وارد و بر روی گزینه تأیید را کلیک نمایید.

در پایان پس از تایید اطلاعاتی از قبیل اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی توسط سامانه کد رشته هایی که می خواهید در آن دانشگاه ها تحصیل نمایید در کادر مناسب خود بنویسید. فراموش نکنید که در پایان فرآیند اسم نویسی، سیستم شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی را در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را همراه خود یادداشت نمایید.

نحوه ثبت نام ارشد علمی کاربردی

 

اطلاعیه

ثبت در دو نیمسال به صورت کاملا متفاوت خواهد بود در نیمسال اول دانشجویان می توانستند غیر حضوری هم ثبت نام کنند اما در مورد نوبت بهمن این عمل صدق نمی کند و باید دانشجویان حتما به صورت حضوری به محل تحصیل خود رفته و اقدام به ثبت نام و نام نویسی خود کنند.

 

شرایط ثبت نام ارشد علمی کاربردی 

داشتن همه شرایط عمومی و اختصاصی مطرح شده در این بخش، برای ثبت نام ارشد علمی کاربردی الزامی است. دانشجویان برای ثبت نام در مقطع ارشد، باید دفترچه ارشد علمی کاربردی را دانلود کرده و از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ارشد علمی کاربردی اطلاع یابند. 

 

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

برای اطلاع از شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی

  • برخورداری ازمدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری نظام جدید یا دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش جهت ثبت نام در دوره کاردانی
  • داشتن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوریبرای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته
  • دارندگان مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترینیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی در رشته ای غیر همنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند، می بایستدروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت (ویژه داوطلبان آقا)
  • پذیرش متقاضیان در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس معدل کل یا کتبی مدرک تحصیلی آن هاو با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین، داوطلبان بومی و ایثارگر انجام می گیرد.

شرایط ثبت نام ارشد علمی کاربردی

برای کسب اطلاع از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

لازم به ذکر است که شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد و اطلاع از شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه پس از مطالعه دفترچه ثبت نام امکان پذیر می باشد. شرایطی که در ادامه برای داوطلبان عزیز ارائه خواهد شد، شرایط مندرج در دفترچه کارشناسی ارشد در سال‌های گذشته می‌باشد. جهت اطلاع از شرایط دفترچه کارشناسی ارشد علمی کاربردی با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

با توجه به جنبه عملی دروس رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر می باشد:

  1. داوطلبان لازم است در رشته مورد نظر خود سه سال سابقه کاری داشته باشند.
  2. ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نیازمند آزمون ورودی می باشد. داوطلبان لازم است در آزمون ورودی پذیرفته شده باشند.
  3. علاوه بر آزمون ورودی ، مصاحبه ای از داوطلبان به عمل خواهد آمد که حضور در مصاحبه برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد.
  4. در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته مرتبط با مدرک دیپلم و کاردانی وجود نداشت.
  5. داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد ملزم به انتخاب رشته مرتبط با رشته کارشناسی خود می باشند.

 

دفترچه ارشد علمی کاربردی ۱۴۰۳

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان ثبت نام مورد تاکید قرار می گیرد، مطالعه دفترچه و لیست رشته ها برای آگاهی از شرایط و ضوابط و همچنین کد رشته های ارائه شده در واحد های مختلف دانشگاه علمی کاربردی است. مطالعه دفترچه ارشد علمی کاربردی از این نظر حائز اهمیت است، که داوطلبان می توانند از تمام شرایط، ضوابط و ظرفیت رشته های موجود در هر مقطع آگاهی یابند.

گفتنی است فایل دفترچه ارشد علمی کاربردی همزمان با آغاز مهلت نام نویسی از طریق سایت sanjesh.org  منتشر می شود.

 

نکات مهم ثبت نام ارشد علمی کاربردی

ثبت نام ارشد علمی کاربردی با توجه به تغییراتی که در سال های گذشته شاهد آن بوده ایم و همچنین با در نظر گرفتن تغییراتی که در شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی جهت پذیرش ارشد علمی کاربردی وجود دارد، داوطلبان با توجه به این شرایط می توانند نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول اقدام نمایند.

جدول شهریه متغیر و ثابت در دانشگاه علمی کاربردی نسب به سال های گذشته با تغییراتی همراه خواهد بود.

میزان شهریه در رشته های دانشگاه علمی کاربردی متفاوت می باشد و این میزان در مقطع ارشد بالاتر خواهد بود.

مهلت ثبت نام ارشد علمی کاربردی

 

برای کسب اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه علمی کاربردی

اعمال محدودیت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مناسب نیست/ میزان دانشجویان مشروطی دانشگاه علمی کاربردی کاهش یافته است.

احمد رضا پیش‌ بین گفت: ایجاد محدودیت در ادامه تحصیل چندان مناسب نیست این در حالی است که فرد باید در تمامی نظام‌ های آموزشی در هر مقطعی قدرت انتخاب داشته باشد.

به گزارش برنا؛ طی روزهای اخیر تصمیم وزارت علوم درباره تغییر در رشته‌ های مرتبط برای داوطلبان ورود به دوره کارشناسی ارشد مطرح شد. فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره این تصمیم وزارت علوم گفت: «مصوبه لغو پذیرش دانشجوی ارشد از رشته‌ های غیر مرتبط باید در شورای سنجش و پذیرش بررسی شود و تا زمانی که این مصوبه در شورا بررسی و تصویب نشود، قابل اجرا نیست.

صدور مجوز اجرای 29 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت علمی کاربردی

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای ۲۹ عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت علمی‌ کاربردی تقاضا محور خبر داد.

 به گزارش ایسنا، دکتر اصغر کشت‌ کار با بیان اینکه شصت‌ و دومین جلسه کار گروه آموزش‌ های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه، مجوز اجرای ۲۹ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در گروه‌ های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی ،کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۲۱ واحد متقاضی در ۱۱ استان صادر شد. علاوه بر مراکز علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه، متقاضیان غیر علمی‌ کاربردی نیز خواهان برگزاری این دوره‌ ها هستند. پتانسیل آموزش 1530 نفر در این دوره‌ ها وجود دارد.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی تمامی شرایط و نحوه ثبت نام ارشد علمی کاربردی و ضرورت بررسی دفترچه ارشد علمی کاربردی پرداخته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دادیم. چنانچه قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارید، اما زمان لازم جهت مطالعه کنکور ندارید، می توانید به صورت بدون کنکور و از طریق سوابق تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام ارشد علمی کاربردی می توانید با مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس گرفته و در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

4.3/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا انجام ثبت نام ارشد علمی کاربردی نیازمند پرداخت هزینه می باشد؟

از آن جایی که هنوز از چند سال پیش تاکنون این دوره برگزار نشده نمی توان نظری در این رابطه داد.

آیا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی با آزمون با زمان ثبت نام کنکور سراسری متفاوت می باشد؟

به دلیل اینکه در حال حاضر شاهد برگزاری آن نیستیم نمی توانیم نظری در این مورد بدهیم.

نحوه پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور علمی کاربردی به چه صورتی است؟

در حال حاضر پذیرش در کارشناسی ارشد علمی کاربردی امکان پذیر نیست.

 

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام ارشد علمی کاربردی ۱۴۰۳ + دریافت دفترچه»

  1. Avatar photo نیما گفت:

    سلام وقت بخیر بنده کارشناسی ناپیوسته حقوق از دانشگاه علمی کاربردی دارم یا میتوانم برای کارشناسی ارشد ثبت نام کنم

  2. Avatar photo علی حسن گفت:

    سلام عالی میشه اگر بدونیم زمان ثبت نام از کی تا کی هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای ورودی بهمن ماه تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما به محض فعال سازی لینک معمولا تا یک هفته امکان ثبت نام وجود دارد.

  3. Avatar photo بهنام گفت:

    با سلام مدرک کارشناسی دارم با توجه به اینکه مهلت ثبت نام کنکور ارشد تمام شده آیا راهی برای ورود به دانشگاه برای تحصیل در مقطع ارشد هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای ورود به مقطع ارشد باید دانشگاه ها و شرایط پذیرش بدون آزمون را برررسی نمایید.دانشگاه علمی کاربردی به طور کلی مقطع ارشد را ارائه نمی دهد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  4. Avatar photo سیاوش گفت:

    سلام کارشناسی عمران عمران آزاد را دارم و میخواهم ارشد بدون کنکور در زمینه همین رشته ادامه بدهم آیا بدون کنکور برای بهمن ۱۴۰۱ می‌توانم ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام و احترام مقطع ارشد در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد

    2. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      در چه دانشگاهی ؟ شرایط شما باید به طور دقیق بررسی شود

  5. Avatar photo زحمت کش گفت:

    سلام .لیسانس حقوق هستم و کارشناس ارشد شرکت بیمه برای گرفتن فوق لیسانس مدیریت بیمه راهنمایی میخواستم.

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام و احترام جهت ورود به رشته مدیریت در مقطع ارشد میتوانید اقدام کنید توجه داشته باشید دانشگاه علمی کاربردی مقطع ارشد ندارد جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید

  6. Avatar photo ف.ی گفت:

    هزینه پرداخت کردم برای تماس مشاوران ولی تماس نگرفتند فقط قصد داشتند ۷۵هزار تومان از من بگیرند. مرکز کلاه برداری دارید؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام تماس گرفتیم خدمتتون

      1. Avatar photo ادری محم گفت:

        سلام من می خواهم کارشناسی ارشد بدونه کنکورعلمی کاربردی ثبت نام کنم می تونم .کدام شهردارد چه زمانی ثبت نام دارد؟چیکار کنم که بتونم اسم بنویسم؟ممنون

        1. Avatar photo rahdar گفت:

          سلام وقت بخیر .
          دانشگاه علمی کاربردی پذیرش در مقطع ارشد ندارد دوست عزیز و باید از طریق دانشگاه های دیگر مثل پیام نور و آزاد و… اقدام کنید که هر کدام شرایط خاص خودش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
  • ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار

    ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار 1403 + شرایط و رشته ها

    اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه چابهار براساس استعدادهای درخشان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی این شهرستان منتشر شد. دانشگاه چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و در حال حاضر 2707 دانشجو و 106 استاد در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)