ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت استخدام شرکت نفت 1403 + زمان، شرایط | تکمیل فرم nioc.ir

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران استخدامی شرکت نفت

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از راه‌های جذب نیروی ماهر برگزار کردن آزمون است. آزمون استخدام شرکت نفت براساس نیاز به نیروی متخصص، هرساله انجام می‌شود. داوطلبانی که در آزمون استخدام شرکت نفت ثبت نام  می‌کنند و با پشت سر گذاشتن آزمون کتبی و مصاحبه، موفق به قبولی می‌شوند به استخدام شرکت نفت در خواهند آمد.

باید توجه داشت که در هر دوره، براساس نیاز موجود این سازمان، رشته‌های تحصیلی و رشته‌های شغلی مشخص می‌شوند. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، ابتدا می‌بایست از ضوابط و شرایط ثبت نام اطلاع یابند، سپس طبق رشته تحصیلی و شغل مشخص شده با تهیه مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام در آزمون شرکت نفت نمایند.

چنانچه درباره آزمون استخدام شرکت نفت به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید با شماره‌گیری 999075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت 1403

داوطلبان برای ثبت نام لازم است اطلاع دقیق از زمان آزمون استخدامی شرکت نفت داشته باشند. آزمون استخدامی شرکت نفت در دو مرحله کتبی و مصاحبه برگزار می‌شود. تمامی اطلاعیه‌ها و آگهی‌های مرتبط با آزمون استخدام شرکت نفت در مرحله کتبی و مصاحبه از طرف سازمان برگزارکننده این آزمون استخدامی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

بخش منابع انسانی شرکت نفت، براساس نیاز بخش‌های زیرمجموعه، شرایطی را برای جذب نیروی کارآمد در نظر می‌گیرد که بر این اساس زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، مشخص می‌شود. از همین رو امکان دارد زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت در هر دوره با دوره‌های قبل تفاوت داشته باشد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از زمان آزمون استخدامی شرکت نفت به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.com مراجعه نمایند. چرا که زمان انتشار دفترچه در هر سال متفاوت است.

البته با انتشار دفترچه آزمون استخدامی در هر دوره، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون مشخص می‎شود. متقاضیان می‌بایست با مطالعه دقیق دفترچه از زمان ثبت نام و تاریخ مراحل برگزاری آزمون استخدام شرکت نفت اطلاع دقیق کسب کنند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت 1403

وزارت نفت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز، از بین کلیه فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت که واجد شرایط باشند، استخدام خواهد کرد. فارغ التحصیلانی که موفق به دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد شده‎اند، می‌توانند با اطلاع از شرایط آن اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت نمایند.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در مراحل اولیه در سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت انجام می‌شود. همچنین داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در رابطه با سهمیه‌های در نظر گرفته شده محدودیت وجود دارد و به همین دلیل، امکان پذیرش کلیه متقاضیان شرکت کننده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت، مراحل زیر را طی کنید:

☑️ به سایت سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org وارد شده و گزینه “سایر آزمون‌های استخدامی” را انتخاب کنید.

سایر آزمون‌های استخدامی

☑️ گزینه “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت” را انتخاب کرده تا وارد مرحله بعدی شوید.

انتخاب گزینه سیستم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت

☑️ برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت، از منو سمت راست، خرید کارت اعتباری را برگزینید.

خرید کارت اعتباری

☑️ تیک گزینه‌های غیرفعال را فعال کرده و بعد بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

فعال کردن تیک گزینه‌های غیرفعال استخدام شرکت نفت

☑️ اطلاعات فردی مثل نام و نام خانوادگی، تلفن ثابت، تلفن همراه و موارد دیگر را پر کرده تا به قسمت بعدی بروید.

تکمیل اطلاعات شخصی برای ثبت نام آزمون شرکت نفت

☑️ اطلاعات بانکی خود را در جایگاه‌های مشخص شده وارد کرده و ثبت و تایید آن را بزنید.

پر کردن اطلاعات کارت بانکی برای اسم نویسی آزمون استخدامی

☑️ شماره سریال کارت اعتباری و کد امینیتی را درج کرده و گزینه ورود به پرتال شخصی را انتخاب نمایید.

ورود به پرتال شخصی سایت استخدام شرکت نفت

رشته‌های مورد نیاز استخدام شرکت نفت

شرکت نفت به نیروی متخصص در یکسری رشته‌های تحصیلی نیازمند است. آزمون استخدامی شرکت نفت، فرصتی برای جذب نیرو در حوزه نفت می‌باشد. بنابراین باتوجه به اینکه آزمون شرکت نفت براساس نیاز سازمان‌های وابسته به نیروی کار برگزار می‌شود و این نیازها متغیر است، رشته‌های استخدامی متغیر بوده و ثابت نمی‎باشد.

به همین دلیل داوطلب در هر دوره آزمون استخدامی، می‌بایست دفترچه راهنما را به درستی مطالعه کند و از رشته‌های استخدامی شرکت نفت اطلاع یابد.

داوطلبان با مطالعه دفترچه می‌توانند از رشته‌های شغلی و شرایط احراز صلاحیت در هر کد رشته و مقطع مورد نیاز اطلاع یابند. باید توجه داشت که در صورت نداشتن گواهی تطبیق رشته تحصیلی با رشته‌های شغلی که در دفترچه ذکر شده، شرکت کننده نمی‌تواند مراحل آزمون خود را کامل کند و بنابراین حذف می‌شود.

رشته‌های مورد نیاز استخدام شرکت نفت

سایت استخدام شرکت نفت

شرکت نفت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون می‌کند. معاونت توسعه مدیریت و تأمین سرمایه انسانی شرکت نفت، مسئولیت برگزاری این آزمون را برعهده دارد.

ثبت نام برای آزمون استخدام شرکت نفت و پیگیری مراحل آزمون، از طریق درگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند طبق زمان مشخص شده در دفترچه به این سایت مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

برای آشنایی با روش‌‎های ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید. متقاضیان شرکت در آزمون با ورود به سامانه سازمان سنجش می‌بایست وارد بخش «سایر آزمون های استخدامی» شوند.

در این بخش اطلاعیه‌های آزمون مانند ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت، زمان آزمون استخدامی شرکت نفت، اعلام نتایج و غیره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت کنندگان در زمان معین شده طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت سازمان سنجش می‌توانند برای ثبت نام در آزمون استخدام شرکت نفت اقدام کنند. داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که هرگونه اشتباهی در مرحله تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک، منجر به لغو ثبت نام آن‌ها می‌شود.

متقاضیانی که نسبت به فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون اعتراض دارند، می‌توانند اعتراض خود را از قسمت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ارسال نمایند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

سایت استخدام شرکت نفت

شرایط استخدام شرکت نفت 1403

شرایط استخدام شرکت نفت، بیشتر بر روی معدل مورد نیاز تاکید دارد. از این رو داوطلبان لازم است از حداقل معدل لازم برای شرکت در ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت برخوردار باشند. همچنین سایر شرایط مورد نیاز برای ثبت نام نیز شامل برخی از مواردی است که لازم است به تائید دفتر حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا برسد.

متقاضیان شرکت کننده در سامانه آزمون استخدامی شرکت نفت لازم است حتما متاهل باشند و یا معاف از رزم باشند. همچنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی باشند و یا اینکه در زمره خانواده ایثارگران قرار بگیرند.

پذیرش امریه سربازی برای رشته های مهندسی نفت برای برخی از رشته‍‎ها در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد امکان پذیر است. لذا قبولی تنها با توجه به گزینش‌های مورد نیاز و اعلام این سازمان، قطعی خواهد شد.

مدارک لازم برای استخدام شرکت نفت 1403

داوطلبان باید پس از آنکه دفترچه آزمون شرکت نفت منتشر شد، نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کرده و فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند. شرکت کنندگان در تهیه و بارگذاری مدارک لازم برای استخدام شرکت نفت باید دقت کافی داشته باشند، زیرا ارائه مدارک اشتباه یا ناقص به منزله تخلف بوده و از فرآیند آزمون کنار گذاشته می‌شوند.

مدارک لازم برای استخدام شرکت نفت:

  • مدارک تحصیلی مشخص شده در دفترچه برای هر کد رشته شغلی انتخابی
  • تهیه فایل اسکن عکس پرسنلی
  • مدارک مربوط به سابقه کار
  • فایل اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
  • فایل اسکن کارت پایان خدمت و یا معافیت
  • اطلاعات مربوط به محل سکونت و شماره تماس

مدارک لازم برای استخدام شرکت نفت

شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که مدارک لازم برای ثبت نام را طبق فرمت خواسته شده تهیه و بارگذاری کنند. همچنین هزینه ثبت نام در آزمون شرکت نفت را باید در ابتدا با خرید کارت اعتباری پرداخت نمایند و سپس برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

تکمیل فرم استخدام شرکت نفت

ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت در بازه زمانی معین شده مطابق با دفترچه آغاز می‌شود. داوطلبان پس از دریافت دفترچه و مطالعه شروط عمومی و اختصاصی آن و کسب اطلاع از اینکه رشته تحصیلی وی مورد قبول شرکت نفت است، می‌بایست فرآیند ثبت نام خود را شروع کنند.

در تکمیل فرم استخدام شرکت نفت باید دقت کرد و اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد نمود. در صورتی که اطلاعات صحت نداشته باشند، تخلف است و داوطلب نه تنها از ادامه مراحل آزمون استخدام شرکت نفت کنار گذاشته می‌شود، بلکه می‌بایست هزینه‌های صرف شده در زمینه استخدام متقاضی را پرداخت نماید.

مراحل تکمیل فرم استخدام شرکت نفت:

  • داوطلبان بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، بخش «سایر آزمون های استخدامی» را انتخاب کنند.
  • بعد از ورود به بخش «سایر آزمون های استخدامی» گزینه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت های وابسته به شرکت نفت را انتخاب کرده و وارد قسمت ثبت نام شوند.
  • بعد از ورود به این بخش باید اقدام به خرید کارت اعتباری کرده و هزینه ثبت نام را پرداخت و در پایان خرید شماره سریال دریافت کنند.
  • در این مرحله متقاضیان باید به صفحه ثبت نام رفته و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. در این بخش می بایست اطلاعات خواسته شده که مربوط به اطلاعات شخصی، تحصیلی و سابقه کار است را تکمیل نمایند.

تکمیل فرم استخدام شرکت نفت

شرکت نفت برای استخدام نیروهای متخصص مشخص شده، لازم است که از میان داوطلبان بهترین‌ها را انتخاب کنند. همچنین متقاضی باید طبق مناطق عملیاتی معین شده در آگهی‌های منتشر شده توسط شرکت نفت، استان محل خدمت را انتخاب نماید.

  • داوطلبان باید مدارک خواسته شده را در بخش مشخص شده بارگذاری کنند.

پس از اینکه داوطلبان تمام اطلاعات خواسته شده را تکمیل کردند برای جلوگیری از بروز اشتباه بهتر است فرم را دوباره مطالعه نمایند. زمانی که مطمئن شدند اطلاعات به درستی وارد شده، ثبت خود را نهایی کنند و کد رهگیری را دریافت نمایند. شرکت کنندگان برای پیگیری مراحل بعدی فرآیند استخدام شرکت نفت نیازمند این کد هستند.

برای اطلاع از ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام  کلیک کنید

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت 1403

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی پس از آنکه در بازه زمانی مشخص شده موفق به ثبت نام شدند، می‌بایست در زمان مقرر در آزمون کتبی شرکت کنند و در صورت به دست آوردن حدنصاب قبولی، از آن‌ها برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

طبق زمانبندی مشخص شده در دفترچه در 29 اردیبهشت ماه 1403 آزمون کتبی برگزار شد. داوطلبان پس از شرکت در آزمون منظر دریافت نتایج بودند. نتایج آزمون استخدام شرکت نفت در دو بخش اولیه و نهایی اعلام می‌شود. نتایج اولیه همان کارنامه مرحله کتبی است که بایستی شرکت کنندگان حداقل نمره 50 را از 100 نمره کسب کنند تا پذیرفته و دعوت به مصاحبه شوند.

زمان اعلام نتایج نهایی مشخص نشده است. پس از انجام بررسی‎های لازم توسط کارشناسان شرکت نفت، نتیجه نهایی در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته و اطلاع رسانی می‌شود.

زمانبندی آزمون استخدام شرکت نفت تاریخ
زمان ثبت نام  15 تا 26 اسفند 1401
تمدید مهلت ثبت نام 5 تا 10 فروردین 1403
زمان دریافت کارت ورود به جلسه 25 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون کتبی 29 اردیبهشت ماه
اعلام نتایج اولیه 22 آذر ماه
زمان مصاحبه علمی اعلام نشده
اعلام نتایج نهایی اعلام نشده

 

خلاصه مقاله استخدام شرکت نفت

شرکت نفت برای تامین نیروی کار متخصص اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند. داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت، می‌بایست ابتدا دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنند و از رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز صلاحیت در هر کد رشته تحصیلی اطلاع یابند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

آزمون استخدام شرکت نفت طبق نیاز به نیروی کارآمد برگزار می‌شود، به همین خاطر زمان ثبت نام و برگزاری هر دوره از آزمون‌ها متفاوت است. زمانی که شرکت نفت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند، ثبت نام در آزمون و اطلاع رسانی‌های مربوط به مراحل دیگر آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌گیرد.

داوطلبان با حداقل 20 سال سن و حداکثر 40 سال سن می‌توانند در آزمون شرکت کنند. همچنین شرکت کنندگان باید بخش مربوط به ضوابط تحصیلی را به طور دقیق مطالعه نمایند و با داشتن شرایط، اقدام به ثبت نام در آزمون کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند با تهیه مدارک مورد نیاز در زمانبندی مشخص شده در دفترچه آزمون، به سایت سامانه سنجش مراجعه کرده و بعد از خرید کارت اعتباری فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند. همچنین متقاضیان باید فرم استخدام شرکت نفت را براساس اطلاعات خواسته شده که شامل اطلاعات فردی، تحصیلی و سابقه کار می‎باشد، تکمیل نموده و ثبت نام خود را تأیید نهایی کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

برای دریافت PDF کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران استخدامی شرکت نفت

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «سایت استخدام شرکت نفت 1403 + زمان، شرایط | تکمیل فرم nioc.ir»

  1. Avatar photo حسین گفت:

    سلام ببخشین ثبت نام شرکت نفت از چه تاریخی شروع میشه ممنون

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز مشخص نگردیده

  2. Avatar photo یمینی گفت:

    برای اتباع خارجی امکان شرکت کردن توی امتحان ورودی شرکت نفت هست؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  3. Avatar photo شیری گفت:

    سلام برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت نیاز هست که مدرک صادر شده باشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  4. Avatar photo محمد مقدسی گفت:

    سلام
    عرض ادب و احترام
    بنده لیسانس IT با سابق در این ضمینه هستم و جویای کار هستم
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید.

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      میتوانید از طریق سایت های کاریابی پیگیری کنید.
      مثل ایران استخدام و ای استخدام وجاب ویژنو… پیگیری کنید.

  5. Avatar photo احسان اسدزاده گفت:

    سلام جویایی استخدامی ام یا علی ۰۹۱۴۹۴۳۵۶۷۵

    1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

      سلام علی یارت باش

  6. Avatar photo احسان اسدزاده گفت:

    سلام خسته نباشید جویای استخدامی ام یا علی ۰۹۱۴۹۴۳۵۶۷۵

    1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

      سلام علی یارت باشه

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای درخواست استخدامی شرکت نفت از طریق سایت این شرکت اقدام نمایید.

  7. Avatar photo مهدی گفت:

    جویای کار
    09307855652

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)