ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تغییرات کتاب درسی برای کنکور ۱۴۰۳

تغییرات کتاب درسی برای کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جزئیات تغییرات کتاب درسی برای کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. از آنجا که هر ساله تغییرات کوچک و بزرگی در محتوای درسی کتاب های کنکور اعمال می شوند، لذا بسیاری از داوطلبان به دنبال آگاهی از موارد به روز رسانی شده هستند تا در جلسه کنکور غافلگیر نشوند. به همین دلیل، می توانید آخرین تغییرات در کتب کنکور و لیست جدیدترین منابع را از کارشناسان و مشاوران ایران تحصیل بخواهید.

 

 

جهت آگاهی از تغییرات کتب دروس عمومی کنکور سراسری دانشگاه ها با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

اهمیت آگاهی از تغییرات کتاب درسی برای کنکور

 

 

 

 

همه دانش آموزان و دانشجویان می دانند که خواندن منابع قدیمی که دستخوش تغییر شده اند، چقدر می تواند در افت نتیجه نهایی تأثیر گذار باشد.

حال اهمیت این موضوع در رقابت سرنوشت ساز و سنگینی همچون کنکور، دو صد چندان می شود. پشت کنکوری های موفق کسانی هستند که از جدیدترین تغییرات کتاب درسی برای کنکور آگاهی دارند و به روزترین منابع را می خوانند.

از سوی دیگر، سوالات و تست های کنکور به قدر کافی پیچیده هستند و اگر داوطلب بدون اطلاعات از تغییر مطالب قبلی را مطالعه نماید، در جلسه کنکور غافلگیر شده و نه تنها دچار استرس می شود، بلکه با دیدن سوالات ناآشنا، به اصطلاح دست و پای خود را گم می کند.

نکته دیگر، اهمیت تأثیر برنامه ریزی اصولی کنکور، به ویژه برای کنکوری های نظام قدم است. طبق اعلام سازمان سنجش، کنکور برای اولین تنها به یک شکل و آن هم نظام جدید برگزار می شود.

بنابراین، اهمیت آگاهی از لیست جدیدترین منابع برای داوطلبان نظام قدیم صد چندان می شود.

چنانچه شما نیز جزء این عزیزان هستید می توانید بدون هیچ نگرانی با مشاوره و برنامه ریزی ایران تحصیل از یک برنامه اصولی بهرمند شوید و در کنکور آینده عملکرد قوی داشته باشید.

 

 

جدیدترین تغییرات کتاب درسی برای کنکور کدامند؟

ما در کنکور با سه گروه اصلی ریاضی، تجربی و انسانی، و دو گروه شناور هنر و زبان انگلیسی روبرو هستیم. در این میان، دروسی مانند ادبیات، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی در میان تمام رشته ها مشترکند.

در ادامه برای رفاه حال عزیزان، تغییرات کتاب درسی برای کنکور را به همراه فهرست حذفیات کنکور سراسری همه دروس عمومی و اختصاصی را به تفکیک در جداولی تهیه کردیم. توصیه می شود که جزییات مربوط به رشته و دروس خود را با دقت بررسی کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

 

تغییرات دروس عمومی کنکور

 

 

ادبیات دهم  تغییرات آن به صورت حذف و جابجایی برخی از دورس بوده است

 

ادبیات یازدهم دارای تغییرات بیشتری بوده  کاه شمال حذف یا اضافه برخی دروس می شود. برای مثال، در فصل چهارم کتاب ادبیات یازدهم چاپ 97، درس هایی همچون پاسداری از حقیقت، کارگاه متن پژوهی، گنج حکمت: دیوار عدل، درس نهم: بیداد ظالمان، کارگاه متن پژوهی، شعرخوانی: همای رحمت وجود دارد که در کتاب چاپ 96 برخی از آن ها وجود نداشته یا دچار جابجایی شده است.

 

دوازدهم بیشترین تغییرات این کتاب برای کنکور ۱۴۰۳ مربوط به قسمت قلمروهای ادبی و قلمرو های زبانی می باشد که در واقع مباحث دستور زبان و آرایه های ادبی را شامل می شود.

 

صفحه 15- قلمرو زبانی شماره 5: قسمت شرح و تفسیر مبحث حذف شده است. تنها چند نمونه از حذف معنایی و واژه از دانش آموزان خواسته شده است.

 

در صفحه 28 درس سوم، قلمرو ادبی شماره 1، یک بیت حافظ جایگزین بیت صائب تبریزی چاپ قبلی گشته است. همچنین، آرایه های استعاره و مجاز نیز به شکل جدیدی قیده شده.

 

صفحه 127 درس چهارم، قلمرو ادبی شماره 3، بیت سلمان ساوجی جایگزین بین خاقانی چاب گذشته گشته.

 

درقسمت واژگان نیز تغییراتی صورت گرفته است که از قرار زیر هستند:

 

صفحه 166 : واژه (دار ملک) به معنای سرزمین، اضافه شده است.

صفحه 168:  کلمه (عطا) به معنی بخشش به واژه (عطا دادن) به معنای بخشیدن اضافه گشته.

صفحه 168: واژه (حسب) به مفهوم  برابر، اندازه، برطبق به کلمه برحسب به معنی مطابق، طبق اضافه شده است.

صفحه 172: در کلمه (اندیشه) به معنی بدگمانی،اندوه،ترس، اضطراب، فکر، واژه بدگمانی شده

 

 

برای مطالعه مقاله جاماندگان از ثبت نام کتاب درسی، بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

عربی دهم و یازدهم در این دو کتاب هیچ تغییری مشاهده نمی شودو مطابق با کتاب های چاپ گذشته است

 

عربی دوازدهم در صفحه 15: واژه (تَـمنیبه) به معنای آرزو داشتن ، و واژه فریسه به مفهوم شکار که جمع کلمه فرائس می باشد، به پاورقی اضافه شده اند.

 

در صفحه 19: کلمه ( إلیها ) در بخش پاورقی به ( إلیه ) تغییر پیدا کرده است.

 

در صفحه 31: دو مثال و جماه ابتدایی قسمت تمارین کاملا تغییر کرده اند و واژه های  (عفا) و (اذنب) به کلمات درس اضافه شده اند.

قسمن معجم هم از آخر کتاب حذف شده است

 

 

دینی دهم و یازدهم کتاب های دینی این دو پایه در چاپ جدید، هیچ تغییری نداشته نسبت به چاپ 96-97 دهم و 97-98 یازدهم نظام جدید نداشته، اما در مقایسه با دینی نظام قدیم می توان گفت که در مجموع 8 درس حذف شده است.

 

دینی دوازدهم بیشترین تغییرات این کتاب مربوط به حذف برخی آیات و یا تغییر مفهوم و متن آن هاست. این تغییرات به شرح زیر هستند:

 

درس پنجم (قدرت پرواز ): دو سوال در ابتدای درس تغییر یافته است. علاوه بر این، در ابتدای درس و بالای صفحه  “إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا”  اضافه شده است. همچنین، صفحه 56 در چاپ 98 کاملا حذف شده و در پاراگراف آخر نیز تغییراتی ایجاد شده است.

 

در صفحه 52 نیز در بخش سوالات یک سری تغییرات به وجود آمده است.

 

در صفحه 58 بخشی از ابیات پروین اعتصامی و آیه “لاالشمس ينبغي لها …” حذف گشته است.

 

درس ششم (سنت های خداوند در زندگی):آیه “وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِّأَنفُسِهِمْ ۚ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُوا إِثْمًا ۚ وَلَهُمْ  .. ” در چاپ جدید حذف شده است.

 

صفحه 72 بخشی از دعای جوشن کبیر بعد از پاراگراف اول به همراه ترجمه اضافه شده است.

 

صفحه 73 در پایان صفحه، حدیث امام صادق با عنوان (هنگامی که خداوند خير بندگانش را بخواهد، اگر بنده گناهی مرتکب شود او را گوشمالی میدهد تا به یاد آورد) حذف شده است.

 

درس هفتم (بازگشت):  صفحه 84 در قسمت حیله های شیطانی تیتر اضافه شده است.

ابتدای پاراگرف دوم صفحه 85 بیتی از ابو سعید ابوالخیر به عنوان (باز آ باز آ هر آنچه هستی بازآ/ گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ) گشته.

 

درس دهم (تمدن جدید و مسئولیت ما ): در انتهای صفحه 107، سه تمدن به بخش پاورقی انتقال یافته اند.

 

 

 

 

درس زبان انگلیسی  

این کتاب ر هیچ کدام از پایه های تغییر نداشته است.

 

 

 

تغییرات درسی رشته تجربی برای کنکور

 

 

زیست شناسی  

حجم کتاب زیست شناسی کنکور ۱۴۰۳ در مقایسه با سال های قبل کم تر شده است. اما به طور کلی می توان که این کتاب در چاپ جدید، تصویر محور است. اما جزئیات تغییرات به شرح زیر است:

موارد اضافه شده:

1. اضافه شدن تامین اکسیژن و مواد مغذی قلب به فصل گردش خون

2. انواع جزئی نگری و کلی نگری، روش های تنفس در جانوران، نگرش بین رشته ای

3.  خدمات بوم سازگان، فناوری نوین زیست شناسی،ژن شناسی، اخلاق زیستی، و همینطور تامین انرژی های تجدید پذیر

 

موارد حذف شده:

1.      باکتری و قارچ آغازیان، ویروس

2.      شجره نامه ، سه شاخه گیاهان

 

گذشته از این ها، برخی از عبارات و جملات در چاپ جدید زیست شناسی تغییر کرده است که به شرح زیر می باشند:

1.      جمله ” ساختاری که در آن پروتئین به شکل کروی در می آید” به عبارت ” ساختاری که در آن پروتئینها به شکل های متفاوتی در می آیند ” تغییر یافته است.

2.      عبارت ” آمیزش غیرتصادفی به طور حتم فراوانی دگرهای را تغییر می دهد ” جای ” آمیزش غیرتصادفی به طور حتم فراوانی ژن نمودها را تغییر می دهد” را گرفته است.

 

شیمی  

سؤالات این درس در کنکورهای قبل بیشتر به صورت طرح مسئله بود، اما در اخیرا و در کنکور 99 به شکل مفهومی طراحی شده بود. از سوی دیگر، حجم این کتاب نسبت به سال های قبل کمتر شده و بخش زیادی از مطالب دشوار آن حذف شده است.

 

حذفیات: کاهش تعداد واکنش های حفظی و حذف مبحث شیمی آلی

 

اضافات: هوای مایع، غنی سازی ایزوتوپ ها، نحوه ی تشکیل عناصر، کاربردهای شیمی سبز، تروپوسفر و تراوا

 

 ریاضیات  

این کتاب تیز نسبت به ریاضیات نظام قدیم کم حجم تر و سبک تر شده است. جالبتر انکه کتاب هندسه به طور کامل حذف شده و در کتاب های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت ترکیبی آورده شده است.

 

حذفیات: انتگرال به طور کامل، دنباله به طور کامل، ماتریس به طور کامل، بخش هایی از مبحث کاربرد مشتق، بخش هایی از مبحث هندسه فضایی، بخش هایی از مبحث مثلثات

 

فیزیک  

 در چاپ جدید کتاب فیزیک تجربی تغییرات جدی رخ نداده است و داوطلبان می توانند با همان کتاب در کنکور ۱۴۰۳ شرکت نمایند. اما در مورد مطالب حذف و اضافه شده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

حذفیات: نور و آینه های عدسی، مبحث اندازه گیری و بردار، مبحث شکافت هسته ای، مبحث گداخت هسته ای، مبحث سقوط آزاد، مبحث حرکت دایره ای، مبحث تداخل امواج

 

 اضافات: مدلسازی فیزیک، مبحث سازگاری یکاها، مبحث تخمین مرتبه بزرگی، مبحث حرکت براونی، مبحث اصل ارشمیدس، مبحث شار

 

زمین شناسی  

خبر خوب برای تحصلی کردگان نظام قدیم آنکه که قصد قبول شدن در رشته دارو سازی را دارند، اینکه درس زمین شناسی برای کنکور سال آینده بسیار کمتر شده است. علیرغم اینکه در نظام قدیم، باید داوطلبان کتاب سال سوم و پیش دانشگاهی را می خواندند، اما برای نظام تنها خواندن کتاب زمین شناسی یازدهم کافی است.

 

 

 

تغییرات درسی رشته ریاضی برای کنکور

 

 

ریاضی تغییرات محسوس چندانی در کتاب های گسسته، هندسه و ریاضی پایه صورت نگرفته است و تنها برخی از اعداد و پارامترها عوض شده است. بدین ترتیب، داوطلبان می توانند با خیالی آسوده به خواندن کتاب ها بپردازند.

 

فیزیک این کتاب نیز همانند کتاب فیزیک تجربی تنها در برخی عددها و کلمات تغییر یافته و تفاوتی با چاپ قبلی ندارد.

 

شیمی گرچه در این درس شاهد تغییرات کلان نیستیم، اما به دلیل تغییرات عدیده در واژگان، اشکال و برخی حذفیات، توصیه می شود که داوطلبان حتماً از جدید ترین نسخه این کتاب استفاده نمایند.

 

 

 

تغییرات درسی رشته انسانی برای کنکور

 

 

عربی انسانی کتاب عربی دوازهم:

صفحه 9 : عبارت (لا کنز أغنی) به (لا مصیبةَ أعظمُ مِن الجهل) تغییر یافته

 

صفحه 11: کلمه (لحم) در تمرین اول شماره 4 به واژه عظم تغییر یافته و عبارت کلی (قسمٌ قویٌّ مِن الجسم علیه لحمٌ ) آورده شده است.

 

صفحه 12: ترجمه تمرین سوم شماره 3 تغییر کرده است.

 

صفحه 16: جمله شماره 1 حذف شده است، جملات (2 به 1 / 3 به 2 / 4 به 5 / 5 به 7 ) تغییر یافته. عبارات 3، 4 و 6 با عنوان (هذا التّمرینُ سهلٌ و …. أکثرُ الزّملاء خائفونَ ( لیت / إنّ / لکنّ)، ( قالَ المدیر : ….. طالبَ راسبٌ فی الامتحانات)، (أ لا تعلمُ ….. الصّبرَ مفتاحُ الفَرجِ ؟ ( لکنّ / أنّ / لا ))  امده است.

 

صفحه 17: شماره برخی از عبارات تغییر نموده است.

 

صفحه 35: جای عبارت 1 و 2 عوض شده و (لا وجه له ) در انتها حذف شده است.

 

معجم از پایان کتاب حذف گشته.

 

علوم و فنون ادبی انسانی

 

 

تنها تغییر مربوط به کتاب سال دهم بوده است و کتاب های یازدهم و دوازدهم تغییری نکرده است.

 

تاریخ

 

 

کتاب های دهم و یازدهم تغییر محسوسی نداشته، اما کتاب تاریخ دوازدهم کمی تغییر کرده است.

 

جغرافیا  

در هیچ کدام از  کتاب های جغرافیا تغییری ایجاد نشده است.

 

جامعه شناسی  

به طور کلی هیچ کدام از کتاب های جامعه شناسی تغییر محسوسی نداشته اند، تنها در پایه دوازدهم تغییرات جزئی ایجاد شده است.

 

منطق و فلسفه، ریاضی و روان شناسی

 

در این کتاب ها نیز هیچ گونه تغییر مشاهده نشده است.

 

 

آشنایی با لیست جدیدترین منابع کنکور

 

 

آشنایی با لیست جدیدترین منابع کنکور

 

وقتی شاهد تغییرات کتاب درسی برای کنکور باشیم، به طبع باید منابعی را تهیه کنید که جدیدترین چاپ را داشته باشند.

بنابراین، ضروری دانستیم تا مطابق با جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش، منابع نظام جدید کنکور تجربی، ریاضی و انسانی را در جداول زیر بیاوریم تا کنکوری های عزیز بتوانند از روی اطلاعات موجود در آن کتاب های مورد نیاز را تهیه نمایند.  

 

 

 

جدیدترین منابع رشته ریاضی
نام درس کد کتاب پایه تحصیلی
آمار و احتمال 111215 یازدهم
حسابان 1 111214 یازدهم
حسابان 2 112214 دوازدهم
ریاضیات گسسته 112215 دوازدهم
شیمی 1 110210 دهم
شیمی 2 111210 یازدهم
شیمی 3 112210 دوازدهم
هندسه 1 110213 دهم
هندسه 2 111213 یازدهم
هندسه 3 112213 دوازدهم
فیزیک 1 110209 دهم
فیزیک 2 111209 یازدهم
فیزیک 3 112209 دوازدهم

 

 

جدیدترین منابع رشته تجربی
نام کتاب کد کتاب پایه تحصیلی سال چاپ
ریاضی 1 110211 دهم 97
ریاضی 2 111211 یازدهم 98
ریاضی 3 112211 دوازدهم 99
شیمی 1 110210 دهم 97
شیمی 2 111210 یازدهم 98
شیمی 3 112210 دوازدهم 99
فیزیک 1 110214 دهم 97
فیزیک 2 111244 یازدهم 98
فیزیک 3 112244 دوازدهم 99
زیست شناسی 1 110216 دهم 97
زیست شناسی 2 111216 یازدهم 98
زیست شناسی 3 112216 دوازدهم 99
زمین شناسی 111237 یازدهم 98

 

 

جدیدترین منابع رشته انسانی 
نام کتاب پایه تحصیلی کد کتاب سال چاپ
عربی، زبان قرآن 1 دهم 110207 97
عربی، زبان قرآن 2 یازدهم 111207 98
عربی، زبان قرآن 3 دوازدهم 112207 99
جامعه شناسی 1 دهم 110220 97
جامعه شناسی 2 یازدهم 111222 98
جامعه شناسی 3 دوازدهم 112222 99
فلسفه یازدهم 111226 98
فلسفه 2 دوازدهم 112226 99
منطق دهم 110223 97
روانشناسی یازدهم 111224 98
ریاضی و آمار 1 دهم 110212 97
ریاضی و آمار 2 یازدهم 111212 98
ریاضی و آمار 3 دوازدهم 112212 99
تاریخ 1 – ایران و جهان باستان دهم 110219 97
تاریخ 2 – از بعثت پیامبر اسلام تا پایان صفویه یازدهم 111219 98
تاریخ 3 – ایران و جهان معاصر دوازدهم 112219 99
جغرافیای ایران دهم 110218 97
جغرافیای 2 – جغرافیای ناحیه ای یازدهم 111218 98
جغرافیا 3 – جغرافیای کاربردی دوازدهم 112218 99
اقتصاد دهم 110221 97
علوم و فنون ادبی 1 دهم 110203 97
علوم و فنون ادبی 2 یازدهم 111203 98
علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم 112203 99

 

 

نحوه برنامه ریزی مطابق با آخرین تغییرات درسی کنکور

حال که از تغییرات دروس آگاه شدیم، نوبت به چینش یک برنامه منظم می رسد. اگر برای دوم یا بیشتر است که می خواهید در کنکور شرکت کنید، تغییرات کتاب درسی برای کنکور را باید در نحوه مطالعه خود تأثیر دهید.

چرا که ممکن است برخی مطالب جدید اضافه و یا تعدادی حذف شده باشند و طراحان بر اساس جزئیات سوالات را طراحی می کنند.

اگر جزء داوطلبان نظام قدیم بودید و امسال قصد دارید که در کنکور نظام جدید شرکت کنید، سعی کنید از مطالب برای خود غول نسازید.

حقیقت این است که گرچه سیستم آموزشی تغییر کرده است، اما بخش بزرگی محتواهای کتاب ها، بخصوص کتب تخصصی همانند سال های پیش استو این یعنی شما زمینه لازم را دارید و فقط کافی است که روش های ایجاد انگیزه برای درس خواندن را در خود ایجاد کنید و با پشتکار پیش روید. 

البته، یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و ان هم این است که داوطلبان نظام قدیم باید زمان و تلاش بیشتری را نسبت به رقبای خود داشته باشند تا بتوانند در این میدان پیروز شوند. بنابراین، وقت را طلا بدانید و با امیدواری پیش روید. 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با آخرین تغییرات کتاب درسی برای کنکور آشنا شدیم و با تمام حذفیات و اضافات مربوط به هر درس به تفکیک آشنا شدیم. 

چنانچه شما نیز قصد شرکت در کنکور سال آینده را دارید و می خواهید مطابق با تغییرات کتاب ها و شیوه جدید سوالات بهنترین برنامه ریزی را داشته باشید، می توانید در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. 

 

 

برای آگاهی آخرین تغییرات کتاب های تخصصی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف و نحوه برنامه ریزی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

با تحلیل و بررسی دشواری کنکور آشنا شوید

اطلاع از بودجه بندی دین و زندگی کنکور

تاثیر سهمیه در کنکور سراسری

تغییرات کتاب درسی برای کنکور

تغییرات فیزیک دهم برای کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه از تغییرات کتاب درسی برای کنکور آگاه شویم؟

برای آگاهی از بروز ترین تغییرات ایجاد شده در کتاب های کنکوری می توانید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

آیا کنکوری های نظام قدیم هم باید از تغییرات کتب آگاه باشند؟

بله. از آنجا که کنکور سال آینده منحصرا به صورت نظام جدید خواهد بود، داوطلبان نظام قدیم نیز باید مطابق با تغییرات منابع مطالعه نمایند.

در چه کتاب های کنکوری بیشترین تغییرات ایجاد شده است؟

در این مقاله آخرین تغییرات در کتب کنکور به همراه لیست جدیدترین منابع آمده است.

آیا دروس عمومی برای کنکور سال آینده دچار تغییر شده اند؟

بله. تقریباً در همه کتاب ها تغییرات بزرگ و کوچک ایجاد شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور