ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تضمین قبولی در رشته پزشکی

تضمین قبولی در رشته پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته پزشکی، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رشته های تحصیلی در ایران است. افراد زیادی می خواهند که در این رشته قبول شده و درس بخوانند. به همین دلیل، قبول شدن در این رشته نسبت به سایر رشته ها کمی دشوار است. این افراد برای قبولی تضمینی کنکور تجربی باید به طور مکرر تلاش کرده و پشتکار داشته باشند. آن ها باید تضمین قبولی در رشته پزشکی را توسط مشاوران دریافت نمایند. در واقع، مشاوران باید از طریق متدهای جدید و نوین به داوطلبان این تضمین را به طور یقین بدهند. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در رشته پزشکی قبول شوید، بهتر است که از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید. مشاوران ما در ایران تحصیل به شما برنامه تحصیلی مخصوصی را ارائه داده و در تمامی مراحل ثبت نام، مطالعه و … یاری خواهند رساند. برای برقراری ارتباط و دریافت تضمین قبولی در رشته پزشکی توسط مشاوران ما، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و فرم مشاوره را پر نمایید. 

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با جدیدترین متدهای مشاوره ای، قبولی شما داوطلبان عزیز را در رشته پزشکی به صورت 100 درصد تضمین کرده و در تمامی مراحل شما را یاری خواهند کرد. برای برقراری ارتباط کافی است بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه مشاوره تحصیلی شوید. 

روش قبولی در رشته پزشکی

 

 

تضمین قبولی در رشته پزشکی توسط مشاوران

قبولی در رشته پزشکی کار آسانی است؟ خیر. چگونه یک مشاور می توان به ما اطمینان دهد که به صورت تضمینی در رشته پزشکی پذیرفته خواهیم شد؟ یک مشاوره خبره روش هایی را می داند که با توجه به آن می تواند بهترین برنامه ریزی را برای داوطلب بریزد تا به راحتی در رشته پزشکی پذیرفته شود. روش مطالعه هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. آیا یک مشاور به این موضوع توجه دارد؟ بله. یک مشاور با آگاهی از تمامی این موارد اقدام به مشاوره می کند. خدماتی که برای مشاوره تضمین قبولی در رشته پزشکی توسط مشاورین و متخصصین ایران تحصیل ارائه می گردد، شامل موارد متعدد و متنوعی است که با استفاده از آن هر یک از داوطلبان با هر نوع شرایطی می توانند به راحتی در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند.

به عنوان مثال، یکی از خدمات ما در مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی ارائه تمامی مشاوره ها بر حسب نیاز داوطلبان است. قبولی در رشته پزشکی مستلزم تلاش بسیار زیاد است. به همین دلیل، بدون برنامه ریزی دقیق هرگز امکان قبولی وجود ندارد.  یکی از خدماتی که توسط مشاورین ایران تحصیل صورت ارائه می شود، انجام برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور است.  بنابراین، با استفاده از یک برنامه ریزی اصولی و مهم، هر یک از داوطلبان می توانند به صورت بهینه از زمان و انرژی خود استفاده کنند.

 

برای آشنایی با برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

نحوه مشاوره برای تضمین قبولی در پزشکی

یکی از خدماتی که داوطلبان کنکور به آن نیاز دارند و متأسفانه کمتر مرکز مشاوره ای بدان توجه دارد، به موضوع سنجش بهره هوشی داوطلبان باز می گردد. بهره هوشی هر فرد همانند ظرف مورد نظری است که با اطلاع دقیق از اندازه آن باید برای مطالعه و همچنین کیفیت آن تصمیم گیری شود. بنابراین، وقتی که ما هنوز نمی دانم داوطلبان به چه میزان می تواند آموزش ببیند، چگونه می توانیم به او آموزش دهیم؟ روش صحیح درس خواندن کنکور بسیار مهم است. زیرا بسیاری از دانش آموزان و یا داوطلبان با وجود تعداد کافی ساعات مطالعه برای کنکور موفق نمی شوند.

 

 

قبولی تضمینی پزشکی توسط مشاوران

 

 

یکی از روش ها این است که مبحثی را به داوطلب می دهیم و از او می خواهیم که مطالب را مطالعه کند و سؤالات مربوط به همان مطلب پرسیده می شود. این روش کمک می کند تا در رابطه با سرعت و همچنین نحوه یادگیری داوطلبان اطلاعات جامعی را به دست آوریم. قطعا یکی از مواردی که به تضمین قبولی در رشته پزشکی  کمک می نماید، منابع کنکور تجربی است. تمامی مواردی که تا به اینجا ذکر گردید در صورتی که داوطلب از بهترین منابع کنکور آگاهی نداشته باشد قطعا تاثیر مثبتی بر جای نمی گذارد. بنابراین، معرفی بهترین منابع، بهترین جزوات و همچنین مهم ترین مباحث هر درس جزء وظابف دیگر ماست. برای آشنایی با تمامی این منابع، می توانید بر ر وی لینک زیر کلیک کرده و وارد سامانه مشاوره ما شده و با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

به کمک سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، شما داوطلبان عزیز می توانید با رتبه های برتر در ارتباط بوده و از طریق مشاوران ما با منابع تمامی دروس به طور کامل آشنا شوید. برای ورود به سامانه مشاوره کنکور ایران تحصیل، بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

نحوه مشاوره رشته پزشکی

 

 قبولی تضمینی کنکور تجربی با مشاوره رتبه های برتر کنکور

در سال های مختلف نوع سؤالات و همچنین سطح آن ها تغییر پیدا می کند. به همین دلیل، هر یک از داوطلبان شرکت کننده در کنکور لازم است نیاز به تلاش برای رسیدن به مؤفقیت دارند. به همین دلیل، علاوه بر دریافت مشاوره از افرادی که رشته دانشگاهی آنان مشاوره تحصیل است، دریافت برنامه ریزی 4 ماهه تضمین پزشکی – دندانپزشکی و پیراپزشکی می تواند یکی از عوامل موفقیت محسوب شود. رتبه مورد نیاز برای قبولی در هر یک از دانشگاه های کشور متفاوت است.

به همین دلیل، در مشاوره تضمین قبولی در رشته پزشکی تلاش می کنیم تا به تمامی داوطلبان عزیز کمک کنیم که با توجه به ضرایب دروس کنکور تجربی و رتبه مورد نیاز برای قبولی در این آزمون در رشته های مورد علاقه خود رتبه لازم را در زیر گروه همان رشته کسب نمایند. رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته با ضریب های 100 درصد و بالای 90 درصد در تمامی دروس می توانند بهترین گزینه برای تعیین درصدهای مورد نیاز در مشاوره تضمین قبولی در رشته پزشکی باشند. به همین دلیل، یکی از موارد لازم قبولی در آزمون را می توان بالا زدن درصدهای دروس مختلف دانست. 

 

جهت مطالعه مقاله روش صحیح درس خواندن کنکور، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

ضرایب دروس عمومی و اختصاصی تمامی رشته ها 

دانستن ضرایب دروس عمومی و اختصاصی، دارای اهمیت سیاری می باشد و شما داوطلبان عزیز برای قبولی در هر یک از رشته های تحصیلی، باید با تمامی آن ها به خوبی آشنا باشید. برای آشنایی بیشتر و کامل تر می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. اما، در ادامه ماله به طور مختصر ضریب هر یک از زیر گروه ها رشته ها را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

ضریب دروس عمومی در کنکور سراسری

ضرایب دروس عمومی در کنکور سراسری 
عنوان درس ضریب
زبان و ادبیات فارسی 4
فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان عربی 2
زبان خارجی 2

 

ضریب دروس اختصاصی در کنکور سراسری

ضرایب دروس گروه آزمایشی تجربی در کنکور سراسری 
عنوان درس زیرگروه 1 زیرگروه 2 زیرگروه 3 زیرگروه 4 زیرگروه 5
زمین شناسی 0 1 4 1 1
ریاضی 2 3 3 4 3
زیست شناسی 4 4 2 2 2
فیزیک 2 2 2 3 2
شیمی 3 4 2 2 2

 

 

ضریب دروس اختصاصی در کنکور سراسری

 

 

ضرایب دروس گروه آزمایشی ریاضی در کنکور سراسری 
عنوان درس زیرگروه 1 زیرگروه 2 زیرگروه 3
ریاضی 4 4 3
فیزیک 3 3 2
شیمی 2 3 3

 

ضرایب دروس گروه آزمایشی انسانی در کنکور سراسری 
عنوان درس زیرگروه 1 زیرگروه 2 زیرگروه 3 زیرگروه 4 زیرگروه 5
ریاضی 2 4 4 3 3
اقتصاد 1 2 3 2 2
زبان و ادبیات فارسی 4 2 2 2 2
زبان عربی 4 1 1 1 1
تاریخ و جغرافیا 1 1 1 3 1
علوم اجتماعی 1 3 2 2 3
فلسفه و منطق 3 1 1 2 2
روان شناسی 1 2 1 3 3

 

ضرایب دروس گروه آزمایشی زبان در کنکور سراسری 
زیرگروه عنوان درس ضریب
زیرگروه 1 زبان و ادبیات فارسی 4
زبان عربی 2
فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان خارجی 2
زبان تخصصی انگلیسی 4
زیرگروه 2 زبان و ادبیات فارسی 4
زبان عربی 2
فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان خارجی آلمانی 2
زبان تخصصی آلمانی 4
زیرگروه 3 زبان و ادبیات فارسی 4
زبان عربی 2
فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان خارجی فرانسه 2
زبان تخصصی فرانسه 4
زیرگروه 4 زبان و ادبیات فارسی 4
زبان عربی 2
فرهنگ و معارف اسلامی 3
زبان خارجی 4

 

ضرایب دروس گروه آزمایشی هنر در کنکور سراسری 
عنوان درس زیرگروه 1 زیرگروه 2 زیرگروه 3 زیرگروه 4 زیرگروه 5
درک عمومی هنر 4 3 3 3 3
درک عمومی ریاضی – فیزیک 1 3 1 1 1
ترسیم فنی 1 2 2 1 1
خلاقیت تصویری و تجسمی 4 4 2 2 1
خلاقیت نمایشی 1 1 1 4 1
خلاقیت موسیقی 1 1 1 1 4
خواص مواد 1 1 1 1 1

 

به کمک سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، شما داوطلبان عزیز می توانید از طریق مشاوران ما با ضریب تمامی دروس به طور کامل آشنا شوید. برای ورود به سامانه مشاوره کنکور ایران تحصیل، بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

 قبولی در رشته پزشکی چگونه است؟

 

آیا پس از مشاوره تضمین قبولی در رشته پزشکی می توان به راحتی در کنکور تجربی پذیرفته شد؟

قبولی در رشته تجربی نیازمند تلاش مستمر و فراوان داوطلبان است. به همین دلیل، با دریافت مشاوره تضمینی و تخصصی برای قبولی در این آزمون شما 50 درصد موفقیت را از همان ابتدا طی کرده اید و 50 درصد باقی مانده به تلاش، مطالعه و عمل به برنامه ریزی و راهکارهای ارائه شده از طرف مشاور بستگی دارد. از جمله تلاش های مشاوران پس از ارائه خدمات به دانش آموزان این است که پیگیری های لازم را برای انجام کلیه اقدامات برای داوطلبان انجام می دهند و همین مسئله به نوبه خود موجب قبولی داوطلبان در آینده خواهد شد.

 

جهت ارتباط با برترین مشاوران کنکور سراسری و تضمین قبولی در رشته پزشکی توسط موفق ترین مشاورین کنکور ایران در سال کنکور خود روی لینک زیر کلیک نمایید.

روش های تضمین قبولی در کنکور

جدیدترین اخبار رشته پزشکی

کلید اولیه آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی پزشکی منتشر شد

کلید اولیه سؤالات چهل و یکمین دوره امتحانات ارتقا دستیاری و گواهینامه تخصصی در ۲۶ رشته تخصصی پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و دستیاران می توانند بر اساس رشته، کلید اولیه آزمون را مشاهده کنند.

رای ۸۲ درصد از پرونده پزشکی به نفع بیمار صادر شد

رئیس کل نظام پزشکی زنجان تعداد پرونده‌های تشکیل شده در سال گذشته در مورد تخلفات پزشکی را ۷ هزار و ۵۰۰ فقره اعلام کرد و گفت: ۸۲ درصد آرای این پرونده‌ها به نفع بیمار بوده است که این موضوع بیانگر این است که سازمان نظام پزشکی در دفاع از حقوق مردم تعارف ندارد و سازمان نظام پزشکی مدافع حقوق مردم است.

تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه آزاد

متقاضیان می توانند از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ تیر تا ساعت ١٣ ظهر روز شنبه اول مرداد ۱۴۰۳ برای ثبت یا ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

خلاصه مطلب
ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با تضمین قبولی در رشته پزشکی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای افزایش درصد قبولی خود در این رشته پرطرفدار، بهتر است که از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید. فراموش نکنید که پیش از انتخاب مشاور حتما تحقیق کرده و سپس نسبت به دریافت آن اقدام کنید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه و مشاوره رتبه های برتر، می توانند به شما عزیزان در این زمینه یاری رسانده و شما را یاری کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید در زیر این مقاله کامنت گذاشته و یا بر روی لینک ها موجود در مقاله کلیک نمایید. 
1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم تضمین قبولی در رشته پزشکی را داشته باشم؟ 

از طریق مطالعه فراوان، داشتن پشتکار و کمک گرفتن از مشاوری خبره 

نحوه ارائه مشاوره برای تضمین قبولی در رشته پزشکی چگونه است؟ 

مشاوره برای تضمین قبولی در رشته پزشکی با توجه به شرایط فرد داوطلب و وضعیت درسی او انجام می گیرد.

بهترین مشاوره برای تضمین قبولی در رشته پزشکی را از چه کسی می توان دریافت کرد؟ 

بهترین مشاوره برای تضمین قبولی در رشته پزشکی را از مشاوری بسیار باتجربه و یا یکی از رتبه برترهای کنکور تجربی می توان دریافت کرد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور