ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، برای دانشجویانی که علاقه دارند تا به طور همزمان در دو رشته به تحصیل بپردازند مناسب است، اما شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد.

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور در صورتی امکان پذیر است که رشته دوم مخصوص دانشگاه پیام نور باشد و امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه آزاد تنها برای رشته های غیر پزشکی وجود دارد.

پذیرش دانشجو جهت تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، برای رشته دوم بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی وی می باشد.

جهت اطلاع از شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳ با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور

پس از ورود به سامانه سنجش و آموزش کشور و اقدام برای ثبت نام، دانشجویان و داوطلبانی که خواستار تحصیل در دو رشته به صورت همزمان هستند، تنها در مقطع کارشناسی مجاز به انجام این کار می باشند و فقط یکی از رشته های دانشگاه پیام نور را می توانند انتخاب نمایند.

در نظر داشته باشید که شهریه رشته دوم، برابر با مقدار شهریه در دانشگاه پیام نور می باشد و دانشجویان مذکری که در حال تحصیل با استفاده از معافیت تحصیلی می باشند، می توانند اقدام به تحصیل در رشته دوم با به کارگیری معافیت تحصیلی که از سوی دانشگاه و رشته اول صادر شده است، نمایند.

جهت تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، دانشگاه اول می بایست مدارکی که برابر اصل شده دانشجو می باشد را بر اساس درخواست دانشگاه قبولی دوم با نامه اداری رسمی ارسال نماید و معادل سازی برای دروس عمومی گذرانده شده در رشته و دانشگاه اول در پایان دوره تحصیل برای رشته دوم انجام گیرد.

در زمان انتخاب واحد نیز، دانشجویان باید جهت تحصیل هم زمان در دو مقطع دانشگاه آزاد به تاریخ امتحانات توجه نمایند تا تداخل نداشته باشند. متقاضیانی که قصد تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور را دارند باید در نظر داشته باشند که تحصیل همزمان در دو رشته و دانشگاه مشکلات خاص خودش را دارد زیرا تنظیم کردن ساعت های کلاس ها و امتحانات در تحصیل همزمان دو رشته در دو دانشگاه متفاوت کاری بسیار سخت خواهد بود.

 

جهت اطلاع از نحوه تحصیل همزمان در دو رشته ارشد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور کشور مدتی قبل اعلام کرد که با توجه به اینکه تعداد مراکز پیام نور از 250 به 507 واحد افزایش پیدا کرده است، به همین خاطر امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه های دولتی به صورت همزمان در دانشگاه های پیام نور نیز وجود دارد.

همان گونه که می دانید، اغلب کلاس های دانشگاه پیام نور به شکل غیر حضوری برگزار می شود و به همین علت شاید بتوان گفت که با مشکلات زیادی مواجه نخواهید شد اما در کلاس هایی همچون آزمایشگاه ها و کارگاه های برخی از رشته ها حضور دانشجو الزامی می باشد و ممکن است برای شما دردسر ساز شود. 

در نتیجه شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه سراسری و پیام نور به این صورت است که متقاضیانی که می خواهند به تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور بپردازند، می توانند در صورت قبولی در دانشگاه های دولتی، به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور پرداخته و در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

 

جهت اطلاع از شرایط تحصیل همزمان در دو مقطع دانشگاه آزاد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان دکتر صمد حمزه ئی، در حال حاضر امکان تحصیل همزمان در دو رشته در پیام نور با لحاظ کردن و تطبیق واحدهای گذرانده امکان پذیر است و حتی دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی دیگر نیز می توانند با ثبت نام در پیام نور مدرک رشته دوم خود را دریافت نمایند.

از آنجایی که بخش عظیمی از واحدهای مشترک در رشته اول گذرانده شده، در نتیجه دانشجو می تواند با صرف هزینه بسیار کم و نیز صرف زمان اندک مدرک دوم را اخذ نماید.

در نتیجه مزایای این کار، تحصیل ارزان برای خانواده های کم بضاعت و کم درآمد می باشد. دانشجویان از طریق نهادهای حمایتی و خیرین حمایت می شوند. کیفیت بالای آموزشی و داشتن منابع و آزمون های استاندارد از عمده دلایل قبولی بالای فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر می باشد.

شروع زمان ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش از تاریخ 5ام لغایت 10ام مرداد می باشد و در همه رشته های مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو انجام می گردد.

در پذیرش بدون آزمون، داوطلب بدون حضور در کنکور، می تواند دفترچه انتخاب رشته را از سایت سنجش دریافت نماید و بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای پیام نور انتخاب رشته کند.

 

جهت اطلاع از بخشنامه جدید اخذ دو دیپلم همزمان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

در نهایت مطابق با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، پذیرش دانشجو انجام می گیرد. در این نوع پذیرش علاوه بر عدم استرس برای آزمون، پذیرش از طریق سوابق تحصیلی انجام می شود و شهریه دانشجویان هم مانند دانشجویانی که در کنکور شرکت داشته اند بسیار پایین می باشد.

محدودیتی در پذیرش دانشجو نمی باشد و تنها محدودیت ظرفیت پذیرش در رشته پرطرفدار مراکز بزرگ است که داوطلبان می توانند رشته های دیگر و شهر های دیگر استان را هم انتخاب نمایند و با توجه به اینکه امکان انتقال و مهمانی فراهم گردیده مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور

 

تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور

دکتر صمد حمزه ئی اعلام کرده است که با تاکید بر اینکه مدرک تحصیلی همان مدرک پیام نور می باشد که به پذیرفته شدگان با آزمون هم تعلق می گیرد، دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی می باشد، بنابراین فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیلات مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم کسب می کنند، بیش از 270 رشته محل کارشناسی در پیام نور استان داریم و انتظار داریم حدود پنج هزار نفر را از این طریق جذب نماییم. حدودا همه متقاضیان که ثبت نام انجام دهند با توجه به سوابق تحصیلی در یکی از رشته ها پذیرش می گردند.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور با اشاره به امکان تحصیل همزمان در دو رشته این دانشگاه گفت: این ویژگی فقط برای رتبه های برتر کنکور نبوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

دکتر محمدعلی سرلک با تاکید بر اینکه ویژگی تحصیل همزمان در دو رشته از دیرباز در دانشگاه پیام‌ نور وجود داشته، افزود:
طبق قانون امکان تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه‌های دولتی وجود ندارد و دانشگاه پیام‌نور تنها دانشگاه دولتی است که دانشجویان آن و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های دیگر می‌توانند در آن به صورت همزمان در دو رشته تحصیل کرده و یا رشته دوم خود برای تحصیل را از این دانشگاه انتخاب نمایند.

 

جهت اطلاع از نحوه تغییر رشته در مقطع ارشد بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

چنانچه دانشجویی در ترم 6 دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل باشد، می تواند به عنوان رشته دوم در هر رشته ای که تمایل دارد از ترم یک در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهند‌.

چنانچه فردی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دیگری مشغول تحصیل باشد می‌تواند در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور نیز انتخاب رشته کرده و ادامه تحصیل دهد.

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور با تاکید بر اینکه داوطلبان می‌توانند هم رشته‌های با آزمون و هم رشته‌های بدون آزمون را به عنوان رشته دوم خود انتخاب نمایند، درمورد زمان انتخاب رشته دوم نیز اظهار کرد: داوطلبان برای این امر باید در مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور سراسری که انتخاب رشته دانشگاه پیام‌نور نیز در همان زمان انجام می‌گیرد با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته دوم اقدام نمایند، همچنین ممکن است پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته، اسامی رشته‌هایی که هنوز ظرفیت دارند اعلام شود و داوطلبان بتوانند مجددا برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

نکاتی در مورد تحصیل همزمان دو رشته

▪︎در مجموع تنها یکبار می توانید در هر مقطع در دانشگاه دولتی درس بخوانید، به همین خاطر اگر قصد دارید در چند رشته درس بخوانید، باید به این نکته توجه کنید که در کدام رشته، تفاوت اساسی بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی وجود دارد؟ برای مثال اگر تصمیم دارید به رشته پزشکی بپردازید، بین رشته‌های کامپیوتر، روانشناسی، علوم قرآن و حدیث و پزشکی، خواندن پزشکی در دانشگاه دولتی در اولویت است.

▪︎اگر در دانشگاه دولتی با رتبه‌های برتر قبول شوید احتمال اجازه تحصیل همزمان در دو رشته را دارید.

▪︎تحصیل همزمان در چند مقطع مختلف در همه دانشگاه‌ها بلامانع است. برای مثال شما کارشناسی یک رشته را همزمان با ارشد یک رشته دیگر و دکترای یک رشته دیگر را می خوانید.

▪︎ در دانشگاه‌های غیردولتی، تحصیل همزمان در یک مقطع، به قوانین آن دانشگاه بستگی دارد. در پیام نور که به طور رسمی اعلام شده که برای تحصیل همزمان در دو رشته مشکلی وجود ندارد.

▪︎چنانچه کارت پایان خدمت نداشته باشید، پیام نور اجازه تحصیل دو رشته را می‌دهد اما دانشگاه‌های دیگر را نمی‌دانم.

▪︎ دقت نمایید که همواره یک کپی و اسکن از اصل مدارکی مثل دیپلم و پیش‌دانشگاهی و … داشته باشید زیرا جهت ثبت‌ نام در رشته دوم به بعد ممکن است نیاز شود.

 

جهت اطلاع از نحوه تحصیل همزمان با سربازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳ را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳ برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره تلفنی کنکور سراسری با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳ با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط: 

 شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی

 شرکت در کنکور تجربی با مدرک لیسانس

با دیپلم انسانی چه رشته هایی می شود خواند؟

تغییر دیپلم انسانی به تجربی

بخشنامه دیپلم مجدد نظام جدید

تغییر رشته بعد از دیپلم

شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

107 دیدگاه دربارهٔ «شرایط تحصیل همزمان در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo علی گفت:

    اول باید دانشگاه روزانه قبول بشیم بعد دانشگاه پیام نور ثبت نام کنیم یا برعکس هم میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر دو حالت میشه

  2. Avatar photo علیرضا گفت:

    خست نباشید.
    بنده توی دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کردم و برای کنکور اردیبهشت فرهنگیان میخونم . درصورت قبولی در فرهنگیان تا چه زمان بعدش فرصت دارم از غیرانتفاعی انصراف بدم . ؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بعد از قبولی قطعی و اعلام نتایج باید انصراف قطعی بدید.

  3. Avatar photo کنکوری گفت:

    شما در مقاله ذکر کردید که با حکم شرایطی امکان تحصیل همزمان در فرهنگیان و پیام نور ممکنه…بعد جواب کامنتا میفرمایید امکانش نیست!!!!!انتیجه؟؟؟امکان تحصیل همزمان برای فرهنگیان پیام نور یا آزاد یا غیرانتفاعی برای کسی که رتبه کنکورش زیر هزار باشه وجود داره؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید از سمت وزارت علوم این مسئله تایید بشود و جزو آیین نامه استعداد های درخشان باشید

  4. Avatar photo فرامرز گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی کارشناسی حقوق دانشگاه دولتی هستم میخوام جذب اختصاصی فرهنگیان شرکت کنم در صورت قبولی میتونم همزمان رشته حقوق هم ادامه بدم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر نمیتوانید زیرا از لحاظ شرایژ اختصاصی فزهنگیان با مشکل مواجه میشوید

  5. Avatar photo نسترن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانشجو فرهنگیان هستم، امکان دارا بعد از پایان مقطع لیسانس دوباره رشته حقوق بخونم؟؟
    واینکه میشه دوباره کنکور داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید تعهد بگذرونید.

  6. Avatar photo ریحانه گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد هستم. آیا در صورت قبولی در دانشگاه فرهنگیان آیا این امکان وجود داره که رشته کامپیوتر رو ادامه بدم؟
    یا از دانشگاه آزاد انصراف بدم و همزمان با فرهنگیان در دانشگاه پیام نور کامپیوتر بخونم؟
    یا ۲ ترم با معدل بالای ۱۷ در فرهنگیان یا دانشگاه دیگری کسب کنم و بعد اقدام به تحصیل همزمان کنم؟( رشته کامپیوتر را با سوابق انتخاب میکنم)
    مطابق مقاله این کار امکان پذیر هست اما چرا در کامنت ها برعکس مقاله سایت گفته شده که امکان پذیر نیست؟ کدام یک درست هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      امکان تحصیل همزمان وجود ندارد.

  7. Avatar photo سحر گفت:

    سلام من یک سال در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کردم و توسط سازمان سنجش به عنوان دانشجوی ممتاز انتخاب شدم آیا امکان داره که هم‌زمان با فرهنگیان در یک دانشگاه سراسری و یا پیام نور درس بخونم ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر این مورد امکان پذیر نمیباشد. بهتر هست در این مورد با دانشگاه مشورت کنید.

  8. Avatar photo مر گفت:

    سلام در دبیرستان دانش اموز مدرسه تیزهوشان بودم، و الان می‌خوام آموزش ابتدایی رو در دانشگاه فرهنگیان بخونم و همزمان در حقوق پیام نور حصیل کنم آیا امکانش هست؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر

    2. Avatar photo tahmasebi گفت:

      خیر دوست عزیز این مورد امکان پذیر نمیباشد و ارتباطی به دبیرستان محل تحصیل شما ندارد.

  9. Avatar photo نیما گفت:

    سلام وقت بخیر من پار سال در دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و برای کنکور ۴۰۲ می خونم اگر موفق به قبول دانشگاه فرهنگیان نشوم برای معافیت تحصیلی باید چه کار کنم؟ آیا دانشگاه آزاد دوباره مرخصی میده؟ اگه در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم و مرخصی بگیرم دیگه مجاز دانشگاه فرهنگیان نمی شوم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت قبولی باید از دانشگاه و رشته فعلی انصراف دهید.

  10. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام ببخشید من دانشجوی فرهنگیانم میخاستم بدونم میتونم همزمان با دانشگاه فرهنگیان دانشگاه ازادم ثبت نام کنم و همزمان دو رشته رو با هم بخونم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      خیر متاسفانه امکان اینکار وجود ندارد و شما نمیتوانید به طور همزمان در 2 رشته تحصیل کنید.

  11. Avatar photo ملودی منصوری گفت:

    درود. من دانشگاه پیام نور حقوق میخونم اما پذیرشم براساس سوابق تحصیلی هست. میتوانم اگر کنکور قبول شدم دانشگاه فرهنگیان هم همزمان درس بخوانم؟؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر از دانشگاه پیام نور باید انصراف خود را ثبت کنید تا بتوانید در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنید.

  12. Avatar photo iyda گفت:

    معذرت میخوام میشه بیشتر توضیح بدید در این باره
    چون برام خیلی مهمه حقوق رو ادامه بدم
    دوست دارم هم فرهنگیان بخونم هم حقوق رو در پیام نور

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر تحصیل در دانشگاه فرهنگیان با تعهد است و امکان تحصیل هم زمان پیام نور و فرهنگیان وجود ندارد

  13. Avatar photo iyda گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من دانشجوی حقوق پیام نور هستم میتونم در کنکور شرکت کنم و فرهنگیان قبول شدم همزمان هردو رشته رو بخونم ؟ تو نت زدم میگن میشه ولی برخی میگن نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز تحصیل همزمان نیاز به شرایط خاصی دارد درصورتیکه جزو استعدادهای درخشان باشید میتونید بصورت قانونی در دو رشته همزمان ادامه تحصیل بدید.

  14. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانشجوی ترم ۴ اموزش ابتدایی هستم
    میخواستم بدونم که میتونم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار آزاد یا پیام نور هم تحصیل کنم؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      خیر امکان تحصیل همزمان در رشته های دیگر جود ندارد متاسفانه .

      1. Avatar photo نیما گفت:

        سلام وقت بخیر من پار سال در دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و برای کنکور ۴۰۲ می خونم اگر موفق به قبول دانشگاه فرهنگیان نشوم برای معافیت تحصیلی باید چه کار کنم؟ آیا دانشگاه آزاد دوباره مرخصی میده؟ اگه در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم و مرخصی بگیرم دیگه مجاز دانشگاه فرهنگیان نمی شوم؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          در صورتی قبولی باید از رشته و دانشگاه فعلی انصراف دهید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور