ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بازیابی رمز سامانه دان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بازیابی رمز سامانه دان، سامانه دان یا دانان همچون دیگر پلتفرم های دانشگاه آزاد از جمله سیستم آموزشیار می باشد که امکان انجام امور دانشجویی و آموزشی دانشجویان را بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل دانشگاه، در برخی از واحد های دانشگاه آزاد را پوشش می دهد و برگزاری کلاس ها در این سامانه به صورت غیرحضوری و مجازی می باشد.

 

جهت اطلاع از نحوه بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

سامانه دان دانشگاه آزاد

برخی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی که از سامانه دان به نشانه اینترنتی daan.ir پشتیبانی می کنند، امکان ورود و عضویت اساتید و دانشجویان را جهت حضور در کلاس های مجازی و آنلاین و غیرحضوری فراهم می آورند. سامانه دان در حقیقت همان نسخه به روز شده سامانه دانان می باشد‌ که در جهت ارائه خدمات آموزشی در نظر گرفته شده است.

سامانه دان و سامانه وادانا

به منظور راه اندازی سیستم غیرحضوری و آموزش آنلاین و مجازی، سامانه وادانا برای دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد که پس از گذشت مدت زمانی، سامانه دانان جایگزین وادانا گشت و توانست دسترسی بهتر و افزایش خدمات بیشتری را برای اساتید و دانشجویان فراهم نماید. به همین ترتیب پشتیبانی سامانه دان نیز به منظور نسخه به روز شده سامانه دانان در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

امکانات سامانه دان

● امکان ثبت حضور دانشجو
● امکان ذخیره کردن کلاس های برگزار شده
● بی نیاز از نصب نرم افزار های کمکی جهت اجرا ( نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی دانشگاه آزاد )

لینک مستقیم ورود به سامانه دان

هر واحد دانشگاهی لینک مخصوص به خود را جهت دسترسی به سامانه آنلاین دان را دارا می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

علوم تحقیقات  srbiau.daan.ir
تهران مرکز iauctb.daan.ir
تهران شمال iau-tnb.daan.ir
تهران غرب wtiau.daan.ir
تهران شرق iauet.daan.ir
تهران جنوب azad.daan.ir
خوراسگان khuisf.daan.ir
یادگار امام iausr.daan.ir
ورامین iauvaramin.daan.ir
اسلامشهر iiau.daan.ir
شهر قدس qodsiau.daan.ir
ملارد iaumalard.daan.ir
صفادشت safaiau.daan.ir
مرکز آموزش بین المللی کیش iaukishint.daan.ir

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

ورود به سامانه دان

دانشجویان و اساتید جهت ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد می توانند طی مراحل زیر عمل نمایند و از خدمات دانشگاهی واحد مورد نظر خود استفاده نمایند.

■ ابتدا در مرورگر خود سامانه دان به نشانی daan.ir را جستجو کرده و پس از ورود، از لیست نمایش داده شده دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب نمایید و بر روی “ورود” کلیک نمایید.
■ در ادامه با دو عبارت “ورود با شماره موبایل” و “ورود با شماره شناسایی” رو به رو می شوید، که می بایست یکی از موارد را انتخاب نمایید.
■ اگر انتخاب شما گزینه “ورود با شماره موبایل” باشد، می بایست شماره ای را که در هنگام ثبت نام دانشگاه و در فرم استفاده کرده اید را وارد نمایید و سپس بر روی “دریافت رمز یکبار مصرف” کلیک نمایید تا از طریق پیامک، رمز ۴ رقمی برای شما ارسال گردد که در نهایت رمز را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی “ورود” کلیک نمایید.
■ اما اگر انتخاب شما گزینه “ورود با شماره شناسایی” باشد، وارد صفحه ای می شوید که می بایست برای ورود، “کد دانشجویی” خود را که از دانشگاه دریافت کرده اید به همراه “رمز عبور” خود وارد نمایید و سپس بر روی “ورود” کلیک نمایید.

نکته:
چنانچه برای نخستین بار است که می خواهید وارد سامانه دان شوید، می بایست از کد ملی خود به عنوان رنز عبور استفاده نمایید.

■ در نهایت پس از انجام مراحل بالا، وارد پنل دانشجویی خود می شوید که از این قسمت می توانید به امکانات دانشگاهی خود ( دوره های من، آزمون های من، جلسات من ) دسترسی پیدا کرده و بر حسب نیاز و درخواست خود، وارد آن ها شوید.

 

فراموشی رمز عبور دان
فراموشی رمز عبور دان

فراموشی رمز عبور دان

چنانچه دانشجویان و کاربران پس از تغییر رمز عبور خود در سامانه دان، با پیام هایی از قبیل نام کاربری یا رمز اشتباه است مواجه شدند، می بایست کد ملی خود را به عنوان رمز ورود به سامانه وارد نمایند.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

بازیابی رمز سامانه دان

به منظور بازیابی رمز عبور سامانه دان، می توانید بر روی گزینه “بازیابی و تغییر رمز عبور” کلیک کرده و سپس با وارد کردن “کد دانشجویی” یا “کد استادی”، نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، در اولین ورود خود به این سامانه دان، رمز عبور همان کد ملی شما می باشد.

کلمه عبور دان را فراموش کردم

در صورتی که دانشجویان شماره موبایل خود را ثبت کرده باشند، می توانند جهت بازیابی و تغییر کلمه عبور به وسیله کلیک بر لینک مومود در صفحه نخست با عبارت “بازنشانی کلمه عبور” عمل نمایند و در نتیجه نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمی باشد. در صورتی که نام کاربری خود را فراموش کرده اید می توانید در صفحه ذکر شده، به جای وارد کردن نام کاربری، کد ملی خود را وارد کنید تا نام کاربری نیز برای شما پیامک شود، اما چنانچه شماره موبایل که وارد کرده اید در سیستم ثبت نشده باشد و یا اشتباه یا تغییر کرده باشد، حتما باید  جهت دریافت رمز عبور خود به صورت حضوری به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید.

 

در این مقاله سعی بر آن شده است تا بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از نحوه بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد  edu.iau.ac.ir

نحوه ورود به کلاس مجازی دانشگاه آزاد

سامانه مجازی دانشگاه آزاد

بازیابی رمز سامانه دان + لینک تغییر کلمه عبور

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بازیابی رمز عبور سامانه دان چگونه است؟

می توانید بر روی گزینه "بازیابی و تغییر رمز عبور" کلیک کرده و سپس با وارد کردن "کد دانشجویی" یا "کد استادی"، نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید. در اولین ورود خود به این سامانه دان، رمز عبور همان کد ملی شما می باشد.

پشتیبانی سامانه دان به چه صورتی انجام می شود؟

به صورت آنلاین و تلفنی پشتیبانی انجام می شود.

سامانه دان چه امکاناتی دارد؟

امکان ثبت حضور دانشجو
امکان ذخیره کردن کلاس های برگزار شده
بی نیاز از نصب نرم افزار های کمکی جهت اجرا

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور