ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت خدمت افراد شرکت کننده در این آزمون اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج این آزمون انجام دهند. لازم به ذکر است زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت از قبل و به صورت اینترنتی به اطلاع افراد شرکت کننده می رسد. داوطلبان می توانند از 28 آبان ماه از طریق سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir به نتایج اولیه آزمون دسترسی داشته باشند. 

از آن جایی که کسب اطلاعات در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای هر یک از داوطلبان و شرکت کنندگان در این آزمون الزامی و مهم به نظر می رسد، از این رو بهتر است در این مورد از کمک مشاوری خبره و کارآزموده استفاده کنید و راهنمایی های لازم در این رابطه را بدست آورید. برای دسترسی به اطلاعاتی درست و دقیق در رابطه با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت و همین طور امکان پذیر بودن یا نبودن اعتراض به نتایج، می توانید از راهنمایی های تیم مشاوره تحصیلی ایران تحصیل از طریق تماس با شماره 9099075307 بهره مند شوید.

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

👈🏻موضوع بسیار مهم و اساسی که تمامی افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت است.

👈🏻به طور تقریبی زمان مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در حدود سی روز پس از برگزاری آزمون و شرکت داوطلبان می باشد و در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمامی افراد شرکت کننده در این آزمون می توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

👈🏻باید یادآور شویم زمان مشاهده جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال قبل، خرداد ماه بوده است. در سال جاری براساس اعلام وزارت بهداشت و مطالق با مندرجات دفترچه ثبت نام، نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳ برای تمام متقاضیان مشاغل به غیر از دندانپزشکان و پزشکان متخصص، در تاریخ 28 آبان ماه و همچنین نتایج آزمون کتبی مشاغل دندانپزشکی و پزشکان متخصص در دهه سوم آذر ماه در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir منتشر می شود.

📢 اطلاعیه 📢

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدمی وزارت بهداشت 1403 در کلیه مشاغل به جز پزشکان متخصص و دندانپزشکی در 28 آبان ماه خواهد بود و افراد می توانند در اسرع وقت از طریق سایت جهاد دانشگاهی برای مشاهده نتایج اقدام کنند.

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت کلیک کنید.

مراحل مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

👈🏻اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای تمامی افراد و داوطلبان شرکت کننده در این آزمون به صورت اینترنتی و در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود.

👈🏻موضوع مهم دیگر این که مشاهده نتایج و اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت در دو مرحله یعنی مراحل اولیه و نهایی صورت می گیرد. در ادامه این مبحث با شما در رابطه با نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در قالب نتایج اولیه در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

راهنمای تصویری نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به طور معمول تا 30 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون از طریق سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir منتشر می شود و به شکل کارنامه ای جامع و کامل در دسترس تمامی داوطلبان و افراد شرکت کننده قرار می گیرد. برای مشاهده عملکرد خود در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید مراحل زیر را طی کنید:

در گام اول و برای مشاهده جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید وارد سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شده و بخش “ورود به صفحه اختصصی آزمون” را انتخاب کنید. 

گام اول مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

در مرحله بعد، عبارت “ورود به پروفایل” را انتخاب کنید.

گام دوم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی از جمله کد ملی و کد رهگیری در کادرهای مربوطه، می توانید نتایج خود را مشاهده نمایید.

گام سوم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

📢 اطلاعیه 📢

برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت الزاماً باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای اطلاع از نتیجه انجام دهید.

ثبت اعتراض هنگام اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

👈🏻بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج چندان رضایتی از نتیجه اعلام شده نداشته و تمایل به ثبت اعتراض خود در این رابطه دارند. بنابراین شاید این پرسش مهم برای شما دوستان و همراهان عزیز نیز مطرح شود که آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد یا خیر؟

👈🏻در پاسخ باید عرض کنیم که بله شما در صورت تمایل و نیاز می توانید برای اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام دهید و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. 

ثبت اعتراض به جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

👈🏻در مورد زمان در نظر گرفته شده برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج و جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید بگوییم که  براساس تصمیم جهاد دانشگاهی، هر کدام از داوطلبان در صورت تمایل می توانند برای ثبت درخواست اعتراض خود در حدود ده روز کاری بعد از اعلام نتایج اقدام کنند.

👈🏻البته توجه کنید که پس از تمام شدن این زمان تعیین شده دیگر فرصتی برای ثبت اعتراض به داوطلبان داده نمی شود. 

ثبت اعتراض به جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

مشاوره اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

👈🏻هر ساله وزارت بهداشت آزمون استخدامی برگزار می کند و افراد واجدالشرایط می توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه منتشر می شود و افراد می توانند در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، برای مشاهده و بررسی عملکرد و نمره اکتسابی خود از طریق سایت جهاد دانشگاهی اقدام کنند.

👈🏻به این منظور داوطلبان باید وارد سامانه جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شده و بررسی کنند که آیا در مرحله آزمون کتبی نمره حد نصاب را کسب کرده اند یا خیر. بسیاری از داوطلبان در ارتباط با زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ستخدامی وزارت بهداشت سوال دارند. براساس آخرین اطلاعیه های موجود، زمان انتشار نتایج همه متقاضیان مشاغل به جز از دندانپزشکان و پزشکان متخصص، در 28 آبان ماه و تاریخ اعلام نتایج آزمون کتبی مشاغل دندانپزشکی و پزشکان متخصص در دهه سوم آذر 1403 در سامانه جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir خواهد بود.

👈🏻از سوی دیگر نتایج نهایی این آزمون نیز از طریق سامانه مذکور در دسترس خواهد بود و متقاضیان می توانند تقریباً از اوایل بهمن ماه برای دریافت نتایج نهایی متشر شده در سایت جهاد دانشگاهی اقدام کنند. 

👈🏻با توجه به اینکه ممکن است شما داوطلبان گرامی در رابطه به نحوه دسترسی به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سوال و ابهام داشته باشید، از این رو می توانید برای دریافت پاسخ پرسش های خود در این رابطه با مشاوران تحصیلی آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا خدمات لازم را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنند.

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رشته های استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

مشاوره اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اخبار پیرامون آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

استخدام 20 هزار پرستار در سال 1403

دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کردند که با توجه به نیاز کشور استخدام پرستار در سال آتی حتما انجام خواهد گرفت و گفتند زمانی که مجوز استخدام سال آینده گرفته می‌ شود معمولا سازمان امور اداری و استخدامی خیلی وارد جزئیات نمی‌ شود و تعداد استخدام مجاز وزارت بهداشت را به شکل کلی اعلام می‌ کند.

سپس ایشان اضافه کردند: تعداد استخدام مجاز وزارت بهداشت سال 1403 به شکل کلی حدود 41 هزار نفر است و به احتمال زیاد حدود ۱۹ تا ۲۰ هزار نفر در مجوز استخدامی پیش رو، ‌پرستاران هستند.

امتیاز ویژه برای پرستاران از کار بیکار شده فعال در دوره کرونا

معاون پرستاری وزارت بهداشت در مورد استخدام پرستاران از کار بیکار شده فعال در دوره کرونا گفتند: برای این گروه از پرستاران به ازای تعداد ماه هایی که در زمان کرونا در بخش های مربوط به این بیماری فعالیت کردند؛ امتیاز ویژه ای در نظر گرفته می شود.

ایشان همچنین تاکید کردند این امتیاز ویژه تنها به کسانی تعلق خواهد گرفت که در دوران سخت کرونا کنار مردم بودند و باید میان این افراد با کسانی که بعد از آن مشغول به کار شدند یا در زمان کرونا ترک طرح کرده و یا کلا طرح خود را آغاز نکردند، تفاوت وجود داشته باشد.

👈🏻 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

📝  خلاصه مطلب

در این مقاله در مورد اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت توضیح دادیم. تاریخ مشاهده نتایج اولیه برای داوطلبانی که در مشاغلی غیر از دندانپزشکی و پزشکی امتحان داده اند، از 28 آبان ماه و افرادی که در مشاغل پزشک متخصص و دندانپزشکی آزمون داده اند، در دهه سوم آذر ماه می باشد. قابل ذکر است که مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت تنها در سایت جهاد دانشگاهی امکان پذیر است و اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام وزارت بهداشت نیز در همین سامانه منتشر می گردند.

علاوه بر این افراد معترض به نتیجه آزمون می توانند در بازه زمانی ده روزه، اعتراض خود را به ثبت برسانند. شما همراهان گرامی می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آزمون استخدامی وزارت بهداشت و شرایط آن در سال 1403 با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.  افزون بر این چنانچه در خصوص هریک از مراحل اطلاع از جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اعتراص به نتیجه آن سوالی داشتید می توانید آن را به صورت کامنت در انتهای این مطلب بنویسید تا کارشناسان با تجربه ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت در چه سایتی انجام می شود؟ 

جواب آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سایت جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان می رسد.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی است؟ 

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان در سال جاری از 28 آبان ماه امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد؟

بله برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله فوق را مطالعه نمایید.

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت»

  1. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون میشم بگین شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام (متولدین از ۱۳۶۱/۰۶/۰۹ تا ۱۳۸۱/۰۶/۰۹) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر (متولدین از ۱۳۵۶/۰۶/۰۹ به بعد) تا اولین روز ثبت نام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور