ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

 

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ آغاز شد کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند از امروز به منظور مشاهده نتایج و اسامی پذیرفته شدگان مدارس فرهنگ وارد سامانه شوند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره تماس 9099075307 مرکز تماس بگیرند.

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ تنها به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ قابل دسترسی خواهد بود شایان ذکر است جهت اطلاع از نتایج به صورت تلفنی اولیا و دانش آموزان گرامی می توانند از ساعت 8 صبح الی 12 شب با مرکز تماس بگیرند.

 

 

 اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ  به صورت دقیق از چه زمانی آغاز می گردد؟

شرایط ثبت نام در مدارس فرهنگ چیست؟

اقدامات لازم پس از انجام دریافت نتیجه آزمون دبیرستان فرهنگ چیست؟

اسامی قبول شدگان در مدارس فرهنگ را چگونه می توان مشاهده نمود؟

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس فرهنگ چیست؟

 

جهت اطلاع دقیق از نتایج آزمون مدارس فرهنگ  و دریافت لیست اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ با مشاورین مرکز ثبت نام ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ 

 

دانش آموزان پس از شرکت در آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ، می توانند حدودا 15 روز بعد از برگزاری آزمون منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ باشند. نتایج و اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه آموزش و پرورش اعلام خواهد گردید. بنابراین کلیه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون با مراجعه به پایگاه مذکور، می توانند پس از وارد نمودن اطلااعات خود نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند.

پس از دریافت اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ امکان اینکه تکمیل ظرفیت برای پذیرش دانش آموزان داشته باشیم بسیار زیاد است. به همین دلیل پس از اعلام نتایج حتما منتظر شنیدن اخبار و اطلاعیه در این رابطه باشید. توجه داشته باشید که پس از دریافت نتایج الکترونیکی لازم است به صورت حضوری نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایید. ثبت نام برای تمامی داوطلبان به صورت حضوری امکان پذیر است.

جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ  و همچنین مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین ما همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. همچنین از مدارک لازم و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت نیز  پس از برقراری این ارتباط اطلاعات جامعی را کسب خواهید نمود.

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ داوطلبان پس از ورود اطلاعات ثبت نامی خود می توانند کارنامه را مشاهده و دریافت نمایند و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق کلیک کنید

 

 

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ

 

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس هستند، با توجه به ظرفیت محدود آن باید واجد شرایطی باشند که پس از دارا بودن این شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. ثبت نام برای بسیاری از داوطلبانی که دارای معدل بالای 17 می باشند امکان پذیر است. سنجش این معدل در ابتدا با توجه به اطلاعات وارد شده داوطلبان خواهد بود و پس از آن بر اساس مدارک مشخص می شود.

 

یکی از موارد بسیار مهمی که داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ باید مد نظر قرار دهند این است که امکان انتقالی در این مدارس به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت و به همین دلیل قبل از ثبت نام در این مدارس ابتدا به این شرایط تعیین شده دقت نمایید. بنابراین توصیه ما به کلیه دانش آموزان به هنگام ثبت نام در مدارس فرهنگ این است که نزدیک ترین مدارس به محل سکونت خود را انتخاب نمایید.

 

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند در صورتی پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ نام آنان جزو قبولی های این آزمون قرار خواهد گرفت که در مصاحبه علمی این مدارس بتوانید پذیرفته شوید زیرا در این مدارس پس از انجام ثبت نام داوطلبان آزمونی به عمل آورده خواهد شد که بر اساس آن می توانند نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. بناباین پذیرش در این مدارس به صورت چند مرحله ای خواهد بود.

 

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ کلیک کنید.

 

 

نتیجه آزمون دبیرستان فرهنگ

 

پس از دریافت نتیجه آزمون دبیرستان فرهنگ برخی از دانش آموزانی که موفق به پذیرش نشده اند ممکن است به دنبال این موضوع باشند که آیا امکان دوباره ای برای ورود به این مدارس خواهند داشت؟ قطعا تکمیل ظرفیت همانطور که ذکر گردید، یکی از مواردی است که براساس آن دانش آموزان عزیز امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت. اما تکمیل ظرفیت نیز به نوبه خود شرایطی خواهد داشت که بر اساس آن پذیرش صورت خواهد پذیرفت.

 

یکی از اشتباهاتی که داوطلبان  در رابطه با تصحیح سوالات و پاسخنانه خود پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ  خواهند داشت این است که تنها سوال هایی که به آن پاسخ صحیح داده اند را مورد ارزیابی قرار می دهند و همین مسئله موجب می شود که گمان کنند که درصدهای آنان با کارنامه یکسان نمی باشد که در این زمینه باید بگوییم که آزمون دارای نمره منفی می باشد به همین دلیل نمرات منفی را برای درصدهای خود باید لحاظ نمایید.

 

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که دبیرستان های فرهنگ محدود می باشند و در تمامی استان های کشور وجود نخواهد داشت به همین دلیل امکان ثبت نام تنها برای عده ای از دانش آوزان وجود خواهد داشت و برای برخی دیگر این امکان را نخواهند داشت. امکان مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ تنها برای آن دسته از داوطلبانی است که در این مدارس ثبت نام نموده اند .

 

 

 

برای ثبت نام نمونه دولتی نهم  کلیک کنید

 

 

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ

 

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ

 

برای مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ نیازی به مراجعه حضوری به هیچ از مراکز نخواهید داشت. کافی است به سامانه آموزش و پرورش مراجعه نموده و نسبت به دریافت نتایج خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که امکان مشاهده این اسامی تنها در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ  وجود خواهد داشت و پس از آن سامانه مورد نظر بسته خواهد شد.

 

چنانچه نام شما در لیست اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ قرار گرفته است، لازم است بتوانید در ثبت نام حضوری شرکت نمایید. ثبت نام حضوری با استفاده از مدارک شما امکان پذیر خواهد بود . البته تمامی این موارد منوط به موفقیت شما در تمامی مراحل قبل از پذیرش می باشد. همچنین با توجه به اینکه این مدارس به صورت تخصصی تنها برای رشته علوم انسانی تاسیس شده است لذا از کیفیت آموزشی بسیار مطلبوی برخوردار خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان دقیق و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ می توانید با مشاورین و متخصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا با متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید. همچنین از مشاوره های لازم نیز برخوردار شوید.

 

 

سوالات متداول در مورد اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

زمان ثبت نام مدارس فرهنگ از چه زمانی آغاز می گردد؟

برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ هر یک از داوطلبان می توانند در فروردین ماه لغایت اردیبهشت ماه در سامانه قرار داده شده در استان و یا شهر خود مراجعه نمایید. برای ثبت نام لازم است برخی از مدارک همانند مدارک عکس داوطلبی ، و همچنین کپی شناسنامه را برای ثبت نام حضوری به همراه داشته باشید. برای ثبت نام هر یک از داوطلبان لازم است مبلغ 15 هزار تومان را به صورت الکرترونیک در سامانه مورد نظر واریز نمایند و مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام تنها با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

من خودم رتبه و ترازم رو با استفاده از درصدهام محاسبه می کنم با اون چیزی که توی کارنام هست متفاوته علتش چیه؟

رتبه و تراز هر هر یک از داوطلبان با توجه به ضرایب اونها تعیین میشه به این معنا که شما پس از محاسبه تعداد سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید و همچنین تعداد سوالاتی که پاسخ اشتباه داده اید رو می تونید محاسبه کنید و پس از این مورد و لحاظ کردن نمرات منفی، با استفاده از فرمول و تراز می توانید با ضرایب هر یک از دروس به محاسبه این رتبه بپردازید. دقت کنید که قبلی شما منوط به بسیارب از رقبای و عملکرد آنان خواهد داشت.

 

آیا می توان پس از اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمود؟

چگونه می توانم نسبت به ثبت نام در تکمیل ظرفیت اقدام نماییم؟

ثبت نام حضوری برای داوطلبان پذیرفته شده در مدارس فرهنگ از جه زمانی آغاز می شود؟

آیا برای ادامه تحصیل در این مدارس نیاز به پرداخت شهریه خواهیم داست؟

آیا کلاس های فوق العاده و تقویتی برای دانش آموزان برگزار می شود؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاورین و متخصصن ایران تحصل تماس بگیرید

شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماید.

 

مطالب مرتبط با اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید 

اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ

2.6/5 - (23 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام ازمون دبیرستان فرهنگ چه زمانی است؟

ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ در فروردین ماه لغایت اردیبهشت ماه است.

در چه تاریخی نتایج آزمون دبیرستان فرهنگ اعلام میشود؟

15 روز بعد از برگزاری آزمون ، نتایج ازمون مدارس فرهنگ اعلام میگردد.

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرسان فرهنگ به چه صورت است؟

اسامی قبول شدگان دبیرستان فرهنگ تنها به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه مشاهده نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ قابل دسترسی خواهد بود.

 

نظرات

53 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    ببخشید نتایج فرهنگ تا یکشنبه هفته بعد میاد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمان دقیقی را اعلام نکردند.

  2. Avatar photo رضوانه گفت:

    سلام نمونه دولتی جوابش اومد
    میدونین فرهنگ کی میاد؟

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      تاریخ دقیقی اعلام نشده است هنوز

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ظرف چند روز آینده

  3. Avatar photo صوفیا گفت:

    سلام باید برای فرهنگ هم مای مدیو رو چک کنیم یا تهران آزمون رو؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر تهران هستید بله داخل تهران ازمون میاد
      ولی شهر و استانای دیگه هر کدوم سایتاشون فرق میکنه.

  4. Avatar photo الهام گفت:

    سلام امروز نتایج میاد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمال داره ولی قطعی نیست.

  5. Avatar photo سنا گفت:

    سلام امروز نتایج میاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز اعلام نشده داخل سامانه my.medu.irچک بفرمایید

  6. Avatar photo زهره گفت:

    سلام امروز نتایج میاد ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز اعلام نشده داخل سامانه my.medu.ir چک بفرمایید

  7. Avatar photo صبا گفت:

    سلام نتایج اومده ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز اعلام نشده داخل سامانه my.medu.ir چک بفرمایید

  8. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    ممکنه اسم سایت اعلام نتایج رو بگید؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      سایت مدرسه فرهنگ

  9. Avatar photo Tina گفت:

    سلام اعلام کردن که نتایج نمونه دولتی تو این هفته میاد
    امکان داره نتایج فرهنگ هم این هفته بیاد ؟؟
    به ما اون اوایل گفتن نیمه اول مرداد ، دیگه خسته شدیم از منتظر موندن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله احتمالا بعد از اعلام نتایج نمونه دولتی نتایج فرهنگ هم ارائه میشود

  10. Avatar photo ستایش گفت:

    سلام توی سایت سنجش نتیجه فرهنگ رو گفتن چک کنیم بعد ۲تا روش داره، اولیش که کد ملی پدر و خودمو میخواد میزنم نمیاره دومی کد رهگیری و رمز ورود میخواد رمز وروده چیه من اصلا رمز ورود نگرفتم باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.درحال حاضر اعلام نتایج مدارس فرهنگ در سایت وجود ندارد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)